برترین بازی های جدید ایکس باکس وان

برترین بازی های جدید ایکس باکس وان

آشنایی با برترین بازی های جدید ایکس باکس وان

هفته آینده 5 بازی از برترین ها و محبوب ترین ها ایکس باکس وان بین 21 آگوست تا 25 آگوست روانه بازار می شود.

 

به گزارش تالاب:  هر هفته تعداد زیادی بازی کامپیوتری مناسب ایکس باکس وان به بازار می‌آید. هفته آینده هم قرار هست 5 بازی از برترین ها و محبوب ترین ها بین 21 آگوست تا 25 آگوست به بازار بیاید.

 

 Path of Exile یا مسیر تبعید

برترین بازی های جدید ایکس باکس وان

 

داستان بی نظیر و زیبای این بازی در سرزمینی تاریک و متروک با نام Wraeclast رقم میخورد. کاربران این بازی در طول مسیر خود باید با مجرمان و ظالمان بجنگند و عناصر و مهارت هاي ارزشمندی کسب کنند. خصوصیت بارز path of exile این هست که این بازی، یک بازی ماجراجویی آنلاین هست که کابران برای دستیابی به عناصر محتوای پولی مجبور به خریدن آن نیستند و می‌توانند در جریان روند بازی به انها دسترسی یابند.

 

F1 2017 یا بازی فرمول یک

برترین بازی های جدید ایکس باکس وان

 

در بازی F1 2017 شاهد بازگشت خودروهای مسابقات فرمول یک هستیم که تقاضای فراوانی برای بازگشت آن‌ها وجود داشت. طرفداران این بازی مدتی می شود که درخواست افزوده شدن این خودروها را داشتند و بالاخره درخواست آن‌ها برآورده شده هست. اضافه بر این، حالت Career هم گسترش پیدا کرده و یک حالت اخیر به نام Championships هم به بازی افزوده شده هست.

 

با این حالت در این بازی، شما میتوانید تاریخ ساز شده و بعنوان برنده مسابقات جهانی 2017  گزینش شوید و رکورد جهانی سریعترین را بشکنید. این بازی در حالت اخیر ” قهرمانی ” و خصوصیات اخیر دیگر ، چه در حالت آفلاین یا آنلاین تبدیل به یکی از کامل ترین و هیجان انگیزترین بازی هاي کامپیوتری فرمول وان شده هست.

 

The ESCAPISTS 2

برترین بازی های جدید ایکس باکس وان

 

با دیوارهای بلند و حصارهای الکتریکی، این واقعیت وجود دارد که شما نمی‌توانید این جا را ترک کنید؛ بنابراین باید از حضور خود در این زندان خرسند باشید و هیجان را با این بازی تجربه کنید! داستان این بازی تریلر اخیر، در زندان اتفاق میوفتد. رئیس زندان همۀ جا هست و شما را می‌بیند و می‌شنود. این بازی در واقع شبیه سریال ” فرار از زندان” طراحی شده و بی نظیر طنز هست. شما در این بازی هیجان فرار از مسیرهای پنهان عمیق در جنگل را میتوانید تجربه کنید.

 

MADDEN NFL 18

برترین بازی های جدید ایکس باکس وان

 

داستان بازی Madden 18 درمورد به جوانی هست در شهری کوچک که سعی می‌کند راه خود را به NFL باز کند. همینطور از لحاظ بصری این نسخه، تغییرات چشمگیری داشته هست. محیط بینظیر ورزشگاه هاي اخیر که با تماشاچیان احاطه شده هست خیلی زنده و ملموس به نظر می‌رسند.

 

 Mages of MYSTRALIA

برترین بازی های جدید ایکس باکس وان

 

این یک بازی ماجراجویی از بالا به پایین هست. در پادشاهی Mystralia، شما به تدبیر و فسفر زیادی نیاز دارید تا بتوانید پیروز شوید. در این بازی شما با موجودات غول پیکر، قدرتمند مواجه میشوید. همینطور با پازل هایي روبرو خواهید شد که حتی عاقل ترین حکیمان قدیمی را گیج میکند. شما باید موانعی راکه افرادی که نمی‌خواهند شما پیروز شوند، از سر راه بردارید.

 

به گزارش تالاب: به غیر از بازی هاي ذکر شده در بالا، ایکس باکس   در حال توسعه بازی هاي مثل Drift Absolute، Battle of Bulge، Blacksea Odyssey، Bleed و ChromaGun هست.

 

جدیدترین مطالب سایت