بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید

شـما می خواهید کسب و کار خودرا از طریق عکاسی تبلیغ کنید، اما می خواهید توجه مشتریان خودرا جلب کنید. انجام اینکار بسیار دشوار اسـت، بـه خصوص در عصر رسانه هاي‌ اجتماعی، زمانی کـه دامنه توجه در حال کاهش اسـت. خوشبختانه، بهترین اپلیکیشن‌هاي‌ ویرایش عکس می توانند بـه شـما کمک کنند با استفاده از فیلترهای عکس و لمس کردن عکسهای، یک قدم بـه موفقیت نزدیک‌تر شوید.

 

چهل و نه درصد از بازاریابان محتوای بصری را برای استراتژی بازاریابی خود بسیار مهم محاسبه میکنند. آیا می توانید روی یک برنامه ویرایش عکس کـه می تواند برند بصری شـما را سر بـه فلک بکشد سرمایه گذاری نکنید؟ ما در مجله تفریحی تالاب لیستی از 25 برنامه برتر ویرایش عکس موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم، بنابر این می توانید انتخاب کنید کـه کدام یک بیشتر با نیازهای ویرایش عکس شـما مطابقت دارد.

 

برنامه ویرایش عکس چیست؟

برنامه ویرایش عکس یک برنامه نرم افزاری اسـت کـه برای ویرایش عکسهای دریک دستگاه تلفن همراه طراحی شده اسـت. برای یک کسب و کار، این بدان معنی اسـت کـه شـما می توانید یک استراتژی بصری عالی ایجاد کنید و محصولات خودرا بـه شیوه اي حرفه اي بـه سادگی با استفاده از تلفن همراه خود بـه نمایش بگذارید.

 

این نوع برنامه طیف گسترده اي از ویژگی هاي‌ متنوع، از برش، نظارت سرعت شاتر و افزودن فیلتر را ارائه می دهد. اما شـما همچنین می توانید برنامه هاي‌ ویرایش عکس جالبی را پیدا کنید کـه بـه شـما امکان می دهد کلاژ ایجاد کنید یا از تنظیمات خودکار برای صحنه هاي‌ مختلف استفاده کنید. هنگامی کـه بـه دنبال التیام جنبه بصری کسب و کار خود هستید، می توانید کارهای زیادی رابا برنامه هاي‌ ویرایش عکس فهرست شده در زیر انجام دهید.

 

بهترین برنامه های ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید

 

1. Snapseed

موجود در iOS و اندروید | رایگان

بهترین برای: ویرایش پیشرفته عکس در دستگاه تلفن همراه.

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

Snapseed Google با طیف وسیعی از ویژگی‌ها و رابط بصری خود، حریف ویرایشگرهای عکس رومیزی اسـت. درست همانگونه کـه انتظار دارید، این برنامه ویرایش عکس رایگان دارای طیف وسیعی از فیلترهای از پیش تعیین شده اسـت.

 

با این حال، برخلاف اکثر برنامه ها، می توانید این فیلترها را ویرایش کنید و حتی فیلترهای خودرا از ابتدا ایجاد کنید. همچنین دارای تمام ابزارهای کلاسیک مانند برش، صاف کردن، قاب‌ها، متن، وینیت‌ها و غیره اسـت. و ویژگی شارپ کردن کار را بدون ایجاد دانه‌ریزه شدن تصویر انجام میدهد.

 

Snapseed دارای پوشش دقیق اسـت کـه بـه شـما امکان می دهد عمق میدان را ویرایش کنید، عکاسان اغلب اینکار را انجام می دهند تا پس‌زمینه را تار کنند و پیش‌زمینه را بیشتر متمرکز کنند. همچنین یک ابزار “تنظیم انتخابی” وجوددارد.

 

این بـه شـما امکان می دهد ناحیه خاصی از عکس خودرا انتخاب کنید و اشباع، کنتراست و روشنایی ان نقطه را تنظیم کنید. علاوه بر این، برنامه ویرایشگر عکس تاریخچه ویرایش شـما را ذخیره می کند، بنابر این می توانید ویرایش هاي‌ قبلی خودرا در هر زمانی اصلاح کنید.

 

2. VSCO

موجود در iOS و اندروید | رایگان

بهترین برای: فیلترهای با ظاهر کلاسیک.

 

بیشتر بخوانید: آموزش جامع فتوشاپ و پیدا کردن عیوب عکس

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

VSCO مانند اینستاگرام، یک دوربین، ابزار ویرایش و یک جامعه آنلاین را ترکیب می کند. اما همه ی چیز بـه فیلترها مربوط می شود. این برنامه رایگان عکس مجموعه اي از فیلترهای خیره کننده را ارائه می دهد کـه عکس هاي‌ شـما را بـه نظر می‌رسد کـه با یک دوربین فیلم آنالوگ گرفته شده اند. این فیلترهای نرم و ظریف در مقایسه با تعداد زیادی از تنظیمات پیش‌فرض اینستاگرام کـه بـه شدت فیلتر شده‌اند، بـه عکس‌هاي‌ شـما درجه یک می‌بخشند. و همچنین می توانید آن ها را از طریق یک نوار لغزنده ساده تنظیم کنید.

البته، این برنامه همچنین دارای تمام ابزارهای ویرایش استاندارد، مانند تنظیمات، برش، حاشیه ها و خطوط اسـت. می توانید از VSCO برای تنظیم نوردهی، کنتراست، دما یا رنگ پوست استفاده کنید. پس از ویرایش عکس خود، می توانید ان رابا انجمن VSCO یا در شبکه اجتماعی دیگری مانند اینستاگرام بـه اشتراک بگذارید! این برنامه حتی بـه شـما امکان می دهد با استفاده از ویژگی اشتراک گذاری داخلی در واتس اپ و پیامک بـه اشتراک بگذارید.

 

3. ویرایشگر عکس Prisma

موجود در iOS و اندروید | رایگان

بهترین برای: تبدیل عکس هاي‌ خود بـه “نقاشی” و “طراحی” هنری.

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

بسیار خوب، مطمئناً – اکثر فیلترهایی کـه عکسها را بـه “طراحی” یا “نقاشی” تبدیل می‌کنند کاملاً ترسناک هستند. پریسما استثناست. این برنامه ویرایش عکس رایگان از شبکه‌هاي‌ عصبی مصنوعی «بـه هر معنی کـه باشد» استفاده میکند، کـه «بـه کاربران امکان می دهد عکس‌ها را طوری نشان دهند کـه توسط پیکاسو، مونک یا حتی سالوادور دالی نقاشی شده‌اند».

 

ممکن اسـت از این کـه چقدر ان را دوست دارید حيرت زده شوید. میتوانید برای دسترسی بـه فیلترهای اضافی هزینه کنید، اما مجموعه‌اي سخاوتمندانه بـه صورت رایگان ارائه می شود. در مجموع، بیش از 500 فیلتر خلاقانه وجوددارد کـه می توانید از بین انها انتخاب کنید. Prisma همچنین انجمن آنلاین خودرا دارد، شبیه بـه اینستاگرام. بنابر این، پس از اتمام ویرایش، می توانید تصویر خودرا در فید Prisma خود بـه اشتراک بگذارید، ان را مستقیماً در دستگاه خود ذخیره کنید، ان را در هر برنامه رسانه اجتماعی بـه اشتراک بگذارید، یا ان را از طریق ایمیل یا پیام ارسال کنید.

 

4. Adobe Photoshop Express

موجود در iOS و اندروید | رایگان

بهترین برای: ویرایش همه ی جانبه عکس.

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

Adobe Photoshop Express تعداد زیادی از بهترین ابزارهای ویرایش عکس فتوشاپ را می‌گیرد و آن ها را دریک برنامه تلفن همراه فشرده می کند. و باوجود ارائه تعداد زیادی از ویژگی هاي‌ پیشرفته، این برنامه ویرایش عکس رایگان برای استفاده دریک صفحه لمسی کوچک راحت اسـت. فقط یک عکس از دستگاه خود آپلود کنید، یک عکس جدید با دوربین بگیرید یا از یک تصویر از حساب Adobe Creative Cloud خود استفاده کنید و سپس ویرایش را شروع کنید.

تمام ابزارهایی کـه انتظار دارید را دارد – برش، تصحیح قرمزی چشم، روشنایی، کنتراست، اشباع، فیلترها، حاشیه‌ها و غیره. با این حال، بهترین بخش انتخاب فیلترهای هوشمند ان اسـت. این فیلترها بـه طور خودکار مسائل رایج مانند دمای رنگ و مشکلات نوردهی را اصلاح می‌کنند. قبل از این کـه بتوانید از Adobe Photoshop Express استفاده کنید، باید برای یک حساب کاربری رایگان Adobe ID ثبت نام کنید. هنگامی کـه ویرایش عکس خودرا بـه اتمام رساندید، ان را مستقیماً در دستگاه خود ذخیره کنید یا ان را در سایر برنامه هاي‌ بازاریابی و رسانه هاي‌ اجتماعی بـه اشتراک بگذارید.

 

5. Foodie

موجود در iOS و اندروید | رایگان

بهترین برای: بردن عکس هاي‌ غذایی خود بـه سطح بعدی.

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

هر کس دریک مقطع زمانی از غذای خود عکس گرفته اسـت. Foodie از این انگیزه استقبال می کند و بـه شـما کمک می کند عکس هاي‌ غذای خودرا بـه سطح کاملاً جدیدی ببرید. ویرایشگر تا حدودی شبیه اینستاگرام اسـت، بـه جز این کـه تمام 30 فیلتر و ویژگی ویرایش با درنظر گرفتن غذا تنظیم شده اند. بعلاوه، بـه شـما کمک میکند عکس‌هاي‌ چشم پرنده عالی را ردیف کنید و رنگ‌ها را برجسته میکند. اگر از غذا عکس می گیرید، بـه این برنامه ویرایش عکس رایگان نیاز دارید.

 

6. Adobe Lightroom

موجود در iOS و اندروید | رایگان

بهترین برای: حرفه اي ها و کسانی کـه می‌خواهند تنظیمات حرفه اي سریع انجام دهند.

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

اگر می خواهید کار خودرا بیشتر ارتقا دهید، Adobe Lightroom را بررسی کنید. این نسخه برنامه از نرم افزار محبوب دسکتاپ دسترسی بـه ابزارهای ویرایش حرفه اي را در حال حرکت فراهم می کند. بـه‌علاوه، حتی با فایل‌هاي‌ RAW کار می کند – یک فرمت تصویر باکیفیت بالا کـه در میان عکاسان محبوب اسـت. یکی از چیزهای عالی در مورد این بهترین برنامه ویرایشگر عکس این اسـت کـه سعی نمی‌کند همه ی چیز را برای همه ی انجام دهد.

در عوض، بر ارائه مجموعه اي از ابزارهای تنظیم باکیفیت بالا کـه بـه صورت لغزنده هاي‌ ساده ارائه شده اند، تمرکز دارد. این ها بـه شـما امکان می دهند نور، جزئیات، رنگ، اعوجاج و دانه بندی عکس خودرا تنظیم کنید. اگر تصمیم بگیرید کـه در Adobe Creative Cloud مشترک شوید، بـه ویژگی هاي‌ اضافی نیز دسترسی خواهید داشت. این‌ها شامل ویرایش انتخابی و Adobe Sensei اسـت. یک سیستم هوش مصنوعی کـه بـه صورت خودکار عکسهای شـما را بر اساس محتوای آن ها برچسب گذاری می کند و بـه شـما امکان می دهد بـه سرعت تصویر ایده آل را پیدا کنید.

 

7. Collage Maker

فقط در iOS موجود اسـت | رایگان

بهترین برای: ایجاد کلاژ عکس نهایی.

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

تعداد زیادی از برنامه هاي‌ رایگان ویرایش عکس بـه شـما امکان می دهند کلاژهای ساده ایجاد کنید «مانند Photoshop Express». با این حال، Collage Maker ان را تا حدی بالا میبرد. این سازنده کلاژ عکس دارای هزاران طرح بندی اسـت، بنابر این شـما همیشه می توانید یک طرح ایده آل برای نیازهای خود پیدا کنید. طیف گسترده اي از سبک ها و پس زمینه هاي‌ جالب وجوددارد. بـه علاوه، میتوانید متن اضافه کنید و فونت‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌ها را سفارشی کنید. این برنامه همچنین ابزارهای اولیه ویرایش عکس را ارائه می دهد، بنابر این برای ایجاد کولاژ عالی نیازی بـه جابجایی بین برنامه ها ندارید.

 

8. Adobe Photoshop Fix

فقط در اندروید | رایگان

بهترین برای: ویرایش پرتره.

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

Adobe Photoshop Fix برای افزودن فیلتر یا افکت بـه عکس هاي‌ شـما نیست. در عوض، برای رفع یا حذف جنبه هاي‌ ناخواسته عکسهای شـما طراحی شده اسـت.

می توانید از این برنامه ویرایش عکس بصری و ساده برای ویرایش‌هاي‌ حرفه‌اي در پرتره‌هاي‌ خود استفاده کنید. برای شروع، تمام اصول اولیه را پوشش می دهد—شـما می توانید هایلایت، سایه ها، رنگ ها و موارد دیگر را تنظیم کنید.

با این حال، اینبخش Liquify اسـت کـه واقعاً چشمگیر اسـت.

هنگامی کـه یک پرتره آپلود می کنید، برنامه بـه طور خودکار هر یک از ویژگی هاي‌ صورت سوژه را ثبت می کند. سپس می توانید اندازه، شکل و موقعیت آن ها را برای ایجاد تصویر عالی تنظیم کنید.

اگر کاربر Creative Cloud هستید، می توانید ویرایش‌هاي‌ خودرا مستقیماً در فتوشاپ در رایانه رومیزی خود برای ویرایش بیشتر بـه اشتراک بگذارید.

 

9. Visage

موجود در iOS و اندروید | رایگان

بهترین برای: روتوش سلفی.

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

در هنگام گرفتن عکس سلفی، جوش ها، کیسه هاي‌ زیر چشم یا دندان هایي کـه کاملا سفید نیستند، هیچ اشکالی ندارد. با این حال، هر زمان کـه غرور ما را از بین برد، Visage آماده و منتظر اسـت. این برنامه ویرایش بـه شـما امکان می دهد بـه سرعت و بـه اسانی عکس هاي‌ پرتره خودرا روتوش کنید. بـه طور خاص، می توانید پوست را صاف کنید، درخشش پوست را کاهش دهید، دندان ها را سفید کنید، آرایش چشم را انجام دهید و موارد دیگر.

این برنامه همچنین شامل مجموعه‌اي از پس‌زمینه‌ها و افکت‌هاي‌ جالب برای زیباتر کردن عکس‌هاي‌ سلفی شماست. نکته منفی این اسـت کـه نسخه رایگان برنامه تبلیغات زیادی را نشان می دهد و ویرایش عکس تمام شده شـما دارای یک هشتگ مارک دار در پایین اسـت. با این حال، همیشه می توانید برای جلوگیري از این اشکالات، ان را بـه نسخه حرفه اي «4.99 دلار در ماه یا 9.99 دلار درسال» ارتقا دهید.

 

10. Photoleap

فقط در iOS موجود اسـت | رایگان

ویرایشگر ios photoleap

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

Photoleap توسط Lightricks بهترین برنامه ویرایش عکس هنری رایگان اسـت. یکی از محبوب ترین ویژگی هاي‌ ان امکان ترکیب عکسها برای ایجاد جلوه هاي‌ دراماتیک اسـت. همچنین می توانید عناصر گرافیکی را بـه عکسهای خود اضافه کنید.

در حالی کـه تعداد زیادی از ویژگی‌هاي‌ فتوشاپ، مانند لایه ‌ها را دارد، منحنی یادگیری آن قدر تند نیست. با این حال، برای استفاده حداکثری از Photoleap، احتمالاً باید مجموعه اي از فیلم هاي‌ آموزشی ان را تماشا کنید.

نکته منفی این اسـت کـه نسخه رایگان فقط بـه شـما امکان می دهد از دو لایه بـه طور هم زمان استفاده کنید. بنابر این، اگر می خواهید خلاقیت خودرا گسترش دهید، باید در نسخه نامحدود مشترک شوید.

 

11. Instagram

موجود در iOS و اندروید | رایگان

بهترین برای: بـه اشتراک گذاری عکس هاي‌ خود برای ایجاد یک دنبال کننده آنلاین.

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

 

اگر عکس می گیرید، اینستاگرام مکانی برای اشتراک‌گذاری آنهاست. این سایت چهارمین شبکه اجتماعی بزرگ جهان پس از فیس بوک، یوتیوب و واتس اپ اسـت. تا سال 2022؛ اینستاگرام بیش از 1.39 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. این پلتفرم دارای تمام ابزارهای اساسی ویرایش عکس اسـت کـه ممکن اسـت بـه ان نیاز داشته باشید، از جمله فیلترها، جلوه‌ها، متن، برچسب‌ها، پوشش‌ها و موارد دیگر. با این حال، این برنامه ابزارهای دیگری را نیز برای کمک بـه افزایش دنبال کنندگان خود فراهم می کند.

برای مثال، می توانید از Instagram Insights برای درک نحوه تعامل مخاطبان با پست‌هایتان استفاده کنید، یا می توانید از استوری‌هاي‌ اینستاگرام یا لایو اینستاگرام برای ارتباط با فالوورهای خود بـه شیوه‌اي تعاملی‌تر استفاده کنید. از هر برنامه اي کـه برای ویرایش عکس هاي‌ خود استفاده می کنید، می خواهید آن ها را در اینستاگرام آپلود کنید.

 

بیشتر بخوانید: 20 ترفند و ویژگی پنهان اینستاگرام که ممکن است از آنها ندانید

 

12. Afterlight

موجود در iOS و اندروید | رایگان

بهترین برای: ویرایش همه ی جانبه و پوشش هاي‌ هنری.

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

Afterlight خودرا برنامه ویرایش عکس «همه ی‌دریک، پر از ویژگی‌ها» می‌نامد، کـه خلاصه‌اي منصفانه اسـت. تمام ویژگی‌هاي‌ اساسی را دارد کـه انتظار دارید، از جمله ابزارهایی برای تنظیم نوردهی، رنگ/اشباع، کنتراست و تن. و گزینه هاي‌ اضافه کردن و سفارشی کردن متن بسیار گسترده اسـت. بـه علاوه، بیش از 20 ابزار پیشرفته برای انتخاب وجوددارد، از جمله منحنی هاي‌ منحصر بـه فرد، رنگ انتخابی، دانه و بسیاری دیگر.

بهتر از همه ی، مجموعه‌اي از بافت‌ها، از جمله جلوه‌هاي‌ منشوری، نشت نور واقعی فیلم، و پوشش‌هاي‌ فیلم گرد و غباری وجوددارد. این‌ها بـه شـما امکان می دهد عکسهای منحصر بـه فردی ایجاد کنید کـه برجسته و توجه افراد را بـه خود جلب کند. این برنامه همچنین با فایل هاي‌ RAW در iOS یا Android کار می کند.

 

13. Canva

موجود در iOS و اندروید | رایگان

بهترین برای: عکس هاي‌ مارک تجاری مرتبط با تجارت.

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

خوب، بنابر این Canva فقط برای عکس نیست. این برای ایجاد پوستر و سایر عکسهای در وبسایت شـما و وثیقه بازاریابی اسـت، اما بـه همین دلیل اسـت کـه ما این برنامه را دوست داریم! یک عکس بگیرید، ان را در Canva آپلود کنید، ان را ویرایش کنید و شروع بـه ایجاد تمام عکسهای شگفت‌انگیز خود کنید کـه بدون توجه بـه جایی کـه مشتریان شـما ان‌ها را ببینند، سازگار هستند. با فیلترها، عکس‌ها و موارد دیگر، عکس‌هاي‌ شـما می توانند در عرض چند دقیقه حرفه‌اي بـه نظر برسند، و همچنین هر چیزی کـه در رسانه‌هاي‌ اجتماعی و وب‌سایت خود پست میکنید، میتواند.

 

14. GoDaddy Studio

موجود در iOS و اندروید | رایگان

بهترین برای: اضافه کردن متن زیبا بـه عکسهای شـما.

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

استودیوی GoDaddy «قبلاً Over» کمی از همه ی چیز دارد – مانند تاری، رنگ‌ها، کدورت – اما گزینه اضافه کردن متن جایی اسـت کـه واقعاً می‌درخشد. میتوانید از این برنامه برای اضافه کردن چند لایه متن استفاده کنید، کـه می توانید بـه صورت جداگانه بـه عکسهای خود استایل دهید. این یک کاتالوگ عالی از فونت ها و همچنین یک رابط کاربری ساده برای ویرایش سریع دارد.

ویرایش بـه شـما امکان می دهد رنگ، اندازه و تراز متن تصویر را تنظیم کنید. بـه‌علاوه، میتوانید برای تغییر اندازه متن، انگشت خودرا فشار دهید. علاوه بر این، می توانید چندین ورودی متن رابا استفاده از سیستم لایه برنامه بـه یک تصویر اضافه کنید. هر طور کـه دوست دارید سفارشی کنید و سپس در فیس بوک، توییتر و سایر شبکه هاي‌ رسانه اجتماعی بـه اشتراک بگذارید. این یک راه منظم و کم هزینه برای ایجاد آگاهی از برند برای کسب و کار شـما اسـت.

 

15. Bazaart

موجود در iOS | رایگان

بهترین برای: جلوه هاي‌ تصویری سورئال و هنری.

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

اگر میخواهید کاری بیش از حذف لکه‌هاي‌ آخرین سلفی خود انجام دهید، Bazaart می تواند بـه شـما کمک کند تا با جلوه‌هاي‌ منحصربه‌فرد عکاسی خودرا تغییر دهید. با استفاده از ابزارهای مونتاژ و کولاژ، می توانید چندین عنصر طراحی را برای ایجاد چیزی جدید ترکیب کنید. می توانید متن و گرافیک را روی عکس‌هاي‌ خود لایه‌بندی کنید و حتی بخش‌هایي از تصویر را برای جلوه‌اي سورئال حرکت دهید.

ویژگی‌هایي مانند حذف فوری پس‌زمینه و قالب‌ها بـه این معنی اسـت کـه Bazaart محصولی فوق‌العاده برای مبتدیانی اسـت کـه هنوز در حال بررسی چشم ‌انداز ویرایش تلفن هستند. حتی میتوانید استوری‌هاي‌ اینستاگرام رابا استفاده از قبل ایجاد کنید. برای کسانی کـه بـه دنبال الهام بیشتر برای استفاده حداکثری از این برنامه هستند، برنامه اینستاگرام Bazaart یک موسیقی عالی اسـت.

 

16. LD

موجود در iOS و اندروید | رایگان

بهترین برای: ایجاد محتوای سینمایی.

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

آیا می خواهید بـه عکس هاي‌ خود حسی واقعی و سینمایی بدهید؟ LD by Lens Distortions را بررسی کنید، برنامه‌اي کـه بـه شـما امکان میدهد از قدرت پوشش‌هاي‌ زیبا و عناصر طبیعی برای ایجاد عکسهای واقعاً زنده استفاده کنید. نسخه رایگان LD دارای تمام ابزارهایی اسـت کـه برای افزودن یک جادوی تصویری سورئال بـه عکس هاي‌ خود نیاز دارید.

می توانید پرتوهای نور پویا را اضافه کنید، عناصر طبیعی «باران، برف و غیره» رابا هم ترکیب کنید، بافت‌هاي‌ شیشه‌اي نمادین و موارد دیگر را قرار دهید. ارتقاء بـه نسخه پریمیوم برنامه، LD+؛ لایه‌هاي‌ بیشتری را باز می کند، مجموعه کامل جلوه‌هاي‌ تصویری و رنگی، بـه‌علاوه ویژگی‌هاي‌ ممتاز مانند لایه‌هاي‌ حالت خودکار پرتره، ابزار پاک کردن/ماسک، و صادرات عکس TIFF.

 

17. Focos

فقط در iOS موجود اسـت | رایگان

بهترین برای: افزودن جلوه هاي‌ بوکه واقع گرایانه.

بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2022

این برنامه ظاهر حرفه اي لنزهای سریع موجود در دوربین هاي‌ بدون آینه و DSLR را شبیه سازی می کند. Focos بـه شـما امکان می دهد عکسهای پرتره‌اي را کـه قبلاً ثبت شده‌اند فوکوس کنید، از دیافراگم‌هاي‌ مختلف دیافراگم انتخاب کنید تا جلوه‌هاي‌ نقطه بوکه منحصربه‌فرد ایجاد کنید، و یک محیط سه بعدی را برای ارائه نور جهت‌دار شبیه‌سازی کنید. همچنین گزینه‌هایي برای شبیه‌سازی ویژگی‌هاي‌ لنز، مانند جلوه‌هاي‌ چرخشی، کرمی، رفلکس و دوخطی دریافت میکنید.

Focos می تواند عکسهای را در رول دوربین شـما ذخیره کند یا انها را در کتابخانه خود نگه دارد تا بتوانید بـه اسانی انها را دوباره بارگیری کرده و دوباره فوکوس کنید. حتی ممکن اسـت عکس فوکوس شده را در حالت پرتره ذخیره کنید و داده هاي‌ عمق را حفظ کنید.

بیشتر بخوانید: ذخیره عکس‌های اینستاگرام در گوشی و ویندوز + تصاویر

 

در پایان

برنامه‌هاي‌ شگفت‌انگیز زیادی برای ویرایش عکس وجوددارد کـه گاهی اوقات ممکن اسـت بسیار زیاد شود. برای یافتن بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای خود و برندتان، ابتدا باید بـه آنچه می خواهید برسید فکر کنید و سپس عده اي از برنامه هاي‌ ویرایش عکس را آزمایش کنید تا برنامه مناسب خودرا پیدا کنید. برای بهترین نتایج، فقط بـه یک یا دو برنامه پایبند باشید و بهتر اسـت دریک برنامه مهارت بالایی داشته باشید تا این کـه در تعداد زیادی از برنامه ها مهارت هاي‌ متوسطی داشته باشید.

جدیدترین مطالب سایت