خرید ساعت های هوشمند سامسونگ

خرید ساعت های هوشمند سامسونگ

محبوبترین ساعت  هوشمند Gear S3 سامسونگ

 

با ورود ساهت هاي هوشمند مشابه هاي از این ساعت باعث محبوبتر شدن در میان کاربران شده هست که ساعت Gear S3 سامسونگ جزه این محبوبیت هست تا همین چند ماه پیش کمتر کسی به بهرهگیری از ساعت‌هاي هوشمند علاقه‌مند بود، اما این روزها روی مچ تعداد زیادی از کاربران ساعت‌هاي هوشمندی دیده میشود که انواع و اقسام اپلیکیشن‌ها را در خود جای داده و همچون تلفن‌هاي همراه هوشمند، مدیریت تعداد زیادی از امور را در دست گرفته‌اند.

ساعت Gear S3 سامسونگ نیز از جمله هوشمندهای محبوب کاربران هست که امکانات بی‌نظیری را در خود جای داده هست.

 

یکی از این امکانات قابلیت اجرای اپلیکیشن S Voice با دوبار فشار کلید اصلی هست. این اپلیکیشن فرمان‌هاي صوتی کاربر را دریافت کرده و همچون یک دستیار صوتی هوشمند، انها را اجرا می کند.

به گزارش تالاب:با دقت به عملکرد جذاب این اپلیکیشن، دوبار فشار کلید اصلی ساعت مچی هوشمند Gear S3 به اجرای این اپلیکیشن اختصاص یافته، اما اگر شما نیز همچون تعداد زیادی از کاربران فارسی‌زبان هنوز به بهرهگیری از دستیارهای هوشمند صوتی تمایلی ندارید می توانید با بهرهگیری از این ترفند، میانبر اختصاص یافته به این کلید را تغییر داده و هر اپلیکیشن دیگری راکه تمایل دارید جایگزین اپلیکیشن S Voice کنید.

 

برای انجام این کار کافیست این مراحل را دنبال کنید:

کلید اصلی را از روی ساعت هوشمند خود فشار دهید. «کلید پایین- سمت راست»

از صفحه منزل ساعت هوشمند روی اپلیکیشن تنظیمات که به شکل یک چرخ‌دنده هست،
فشار دهید.

 

صفحه تنظیمات را به پایین اسکرول کرده و روی Device فشار دهید.

روی انتخاب Double Press Home فشار دهید.

از لیست اپلیکیشن‌ها و عملکردهای موجود، گزینش‌اي را به‌دلخواه خود انتخاب کنید. «به‌عنوان مثال می توانید اپلیکیشن اکران موزیک را انتخاب کنید»

 

برای تست اجرای موفقیت‌آمیز مراحل بالا کافیست کلید اصلی را دو مرتبه فشار دهید تا اپلیکیشن اختصاص یافته در مرحله 5 اجرا شود.

 

جدیدترین مطالب سایت