ظرفشویی چه مارکی خوبه؟

ظرفشویی چه مارکی خوبه؟

تنوع بالای ماشین ظرفشویی موجب شده است که انتخاب بهترین مارک ظرفشویی برای خرید کمی دشوار باشد. از طرفی برای خرید محصولی باکیفیت و بادوام باید حتماً به سراغ برندهای معتبر رفت. به همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم به بررسی تعدادی از بهترین برندها و قیمت ماشین ظرفشویی بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

نکات مهم خرید ظرفشویی

پیش از اقدام به خرید و آشنایی با بهترین برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار، بهتر است تعدادی نکته مهم را در نظر بگیرید. تنها در این صورت می‌توانید بهترین مدل را برای نیاز خود انتخاب کنید. نکات مهم خرید ظرفشویی به این شرح هستند:

 

1. نوع نصب: انواع ماشین ظرفشویی در دو نوع توکار و روکار نصب می‌شوند. نمونه‌های توکار درست مانند ماشین لباسشویی، در میان کابینت‌ها قرار می‌گیرند و روکار هم بر روی کابینت قرار می‌گیرد. باید با توجه به طراحی آشپزخانه خود یکی از این دو رو انتخاب کنید.

 

2. تعداد سبد: وابسته به سلیقه و البته میزان استفاده خود، باید از میان بهترین برندهای ماشین ظرفشویی به سراغ مدل‌های دو سبده یا سه سبده بروید.

 

3. جنس مخزن: جنس مخزن ظرفشویی در انواع مختلفی است. به طور معمول جنس استیل از اجناس باکیفیت محسوب می‌شود. البته برای کسانی که به قیمت ماشین ظرفشویی اهمیت زیادی می‌دهند و به دنبال مدل‌های ارزان قیمت هستند، جنس مخزن پلاستیکی هم طراحی شده است.

 

4. صدای ظرفشویی: درست مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی هم می‌تواند سروصدای زیادی ایجاد کند مگر آنکه به سراغ مدل‌هایی با صدای کم و برای مثال ۳۹ الی ۴۹ دسیبل بروید.

 

5. میزان مصرف آب و برق: یکی از دلایل تأکید بر خرید ماشین ظرفشویی از بهترین مارک‌ها این است که در طراحی اغلب مدل‌های آن‌ها استاندارد مصرف انرژی رعایت شده است و آب و برق به نسبت کمی را مصرف می‌کنند.‌

 

بهترین مارک ماشین ظرفشویی

برندهای بسیاری در زمینه تولید ظرفشویی فعالیت دارند و بعضی از آن‌ها با برخورداری از ویژگی‌ها و امکانات خاص خود از جمله درجه کیفی بالا، نسبت به سایر موارد برتری پیدا کرده‌اند. از این رو با بررسی خصوصیات برندهای مختلف، ۶ مورد از بهترین مارک ماشین ظرفشویی خارجی و ایرانی را در این قسمت شرح داده‌ایم.

 

بوش

ماشین ظرفشویی بوش از بهترین مارک‌ها به حساب می‌آید. این ظرفشویی در چهار سری مختلف ۲، ۴، ۶ و ۸ طراحی شده و سری ۸ که جدیدترین سری تولیدات برند محسوب می‌شود، از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. در مجموع تولیدات این برند نیازی به تعریف ندارند چراکه برند بوش یکی از برندهای معتبر و شناخته‌شده است و امتحان خود را به‌خوبی پس داده است. ظرفشویی‌های آن به موتورهای کم صدا مجهز شده‌اند تا هنگام شستشو کمترین صدا را تولید کنند. برنامه‌های شستشوی مختلفی در آن‌ها تعبیه شده است که در میان آن‌ها شستشوی Dedicate یا ظروف حساس از جذاب‌ترین نمونه‌ها به حساب می‌آید. همچنین در خصوص قیمت ماشین ظرفشویی، می‌توان گفت اگر به دنبال نمونه‌های ارزان‌تر تولیدات این برند هستید، به سراغ مدل‌های سری اول و ساخت کشور ترکیه بروید.‌ 

 

بهترین مارک ماشین ظرفشویی

دوو

دوو یکی از برندهای معروف تولید لوازم خانگی است که به‌عنوان یکی از بهترین مارک‌های ماشین ظرفشویی هم شناخته می‌شود. تولیدات این برند حتی مدل‌های ۱۵ نفره را هم شامل شده‌اند و از این نمونه‌ها می‌توان در خانواده‌های پرجمعیت استفاده کرد. این ظرفشویی‌ها دارای انواعی از برنامه شستشو شامل ۶ برنامه، ۸ برنامه و یا بیشتر هستند تا بتوانید ظروف خود را با بهترین برنامه و کیفیت بشورید. البته محصولات ماشین ظرفشویی دوو دارای یک برنامه مخصوص برای ظروف بسیار کثیف هم هستند تا بتوان ظروف براق و بسیار تمیزی را پس از شستشو تحویل گرفت. در ضمن در میان تولیدات آن برای زمان‌هایی که می‌خواهید شستشوی ظروف را فراموش نکنید یا در منزل نیستید، از قابلیت شستشو با تأخیر هم استفاده شده است.

 

ال جی

ال جی از برندهای سرشناس تولید انواع تلویزیون، ماشین لباسشویی و ظرفشویی است که تولیدات آن با برخورداری از درجه کیفی بالا، ماندگاری طولانی مدتی را رقم می‌زنند. ماشین‌های ظرفشویی این بهترین برند ظرفشویی دارای امکانات مهمی چون سبدهای تاشو، چندین بازوی شستشو، تنظیم ارتفاع آسان، بخارشوی، چرخش چند جهت و تنوع بسیار بالا هستند. این تنوع در مدل باعث شده است که در قیمت ماشین ظرفشویی ال جی هم تنوع مناسبی دیده شود و افراد با بودجه‌های گوناگون توانایی خرید آن را داشته باشند.

 

جی پلاس

تولیدات برند گلدیران پلاس یا جی پلاس تعدادی از بهترین مدل‌های ماشین ظرفشویی ایرانی را تشکیل داده‌اند. این محصولات با ظرفیت‌های مختلف و از جمله ۱۳، ۱۴ و ۱۵ نفره در رنگ‌بندی سفید و نقره‌ای نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان را جلب کرده‌اند. تولیدات جی پلاس از امکاناتی نظیر تأخیر شستشو، شستشوی اقتصادی، تنظیم ارتفاع، صدای کم و قابلیت شستشوی خودکار بدنه داخلی برخوردار هستند.

 

اسنوا

اسنوا آخرین مارک ماشین ظرفشویی است که در این مطلب به آن می‌پردازیم. تولیدات این برند اگرچه در مقایسه با بعضی از برندهای دیگر نظیر ال جی دارای تنوع کمتری هستند، اما از درجه کیفی بالایی برخوردار شده‌اند. اغلب ماشین‌های ظرفشویی اسنوا در نمونه‌های ۱۳ و ۱۴ نفره عرضه شده‌اند و البته دارای قیمت به نسبت مناسبی هم هستند. از ویژگی‌های منحصر به فرد تولیدات این برند می‌توان به مجهز بودن به سیستم عیب‌یاب هوشمند اشاره کرد.

بهترین مارک ماشین ظرفشویی

کلام آخر

در نهایت توجه داشته باشید که کلیه برندهای مذکور از میان برندهای معروف، معتبر و مطمئن خارجی یا ایرانی انتخاب شده‌اند. در نتیجه برای خرید ماشین ظرفشویی می‌توانید از میان تولیدات آن‌ها گزینه دلخواه را با قیمت مورد نظر انتخاب کنید و از فروشگاه یا نمایندگی قابل اعتماد اقدام به خرید کنید

جدیدترین مطالب سایت