مقایسه بازی روبلاکس با بازی های مشابه آن

مقایسه بازی روبلاکس با بازی های مشابه آن

مقایسه بازی روبلاکس : این روزها که رقابت شدیدی میان بازی های آنلاین وجود دارد، کمپانی ها سعی بر بهتر دیده شدن و ایجاد جذابیت حداکثری برای کاربران دارند.

 

در این میان، بازی روبلاکس یکی از برترین بازی های آنلاینی است که قابلیت های گوناگون را دارا بوده و امکان کسب درآمد را نیز برای کاربران فراهم می آورد. ما در این مقاله قصد داریم تا به تفاوت های بازی روبلاکس و مهم ترین رقیب آن یعنی بازی ماینکرفت بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 

بازی روبلاکس چیست؟

«روبلاکس» یکی از برترین بازی ها می باشد که با فناوری بلاک چین ادغام شده و به محبوبیت بالایی رسیده است. در این بازی مفهوم اصلی «بازی کنید و پول دربیاورید» به وضوح معنا شده و شما می توانید تا در کنار بازی کردن، درآمد کسب کنید.

 

در‌ این فضا ارزی به نام «روباکس» وجود دارد و این امکان وجود دارد تا با خرید روباکس‌ و استفاده از آن در جهت ارتقاء بازی، سطح خود را بالا ببرید و جذابیت بازی را چند برابر کنید.

 

این بازی به کاربران اجازه می‌ دهد تا هم بازی کنند هم بازی تولید نمایند. گرچه این امکان برای‌ دیگر گیم‌ ها نیز وجود دارد، اما همچنان می توان تفاوت هایی را میان این بازی و دیگر بازی ها یافت.

 

داستان بازی روبلاکس

برای روبلاکس که یک پلتفرم بازی سازی نیز محسوب می شود، نمی توانیم یک داستان مشخص در نظر بگیریم.  به همین جهت، باید این بازی را یک نمونه از بازی های کاملاً منحصر به فردی بدانیم که می تواند برای هر فرد، داستان مشخص خود را داشته باشد. در این فضا یوزرها قادرند تا به کمک موتور بازی‌ سازیRoblox» Studio بازی‌ های ویدیویی تولید کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند. این موتور بازی‌ سازی، یکی از زیرمجموعه‌ های شرکت روبلاکس به حساب می آید و همین توانسته این بازی را تا حد بالایی جذاب سازد.

 

زبان «Lua»، زبانی است که برای برنامه نویسی این بازی به کار رفته و کاربران می‌ توانند از همین طریق بازی‌ های جدیدی در محیط ایجاد نمایند. در این فضا کاربران این اجازه را دارند که آیتم‌ ها را خریداری کرده و آن‌ ها را تغییر دهند؛ البته که در نظر داشته باشید این آیتم‌ ها به شکل Game Pas ارائه شده و یوزرها فقط یکبار امکان خرید آنان را دارند.

 

همچنین باید گفت که سالانه حدود ۲۰ میلیون بازی به کمک موتور بازی‌ سازی Roblox Studio تولید می‌ شود که اغلب برای کودکان مناسب می باشند. اگر به این بازی علاقمند هستید، باید این نکته را در نظر بگیرید که سود کسب شده، میان شما و کمپانی تقسیم خواهد شد.

مقایسه بازی روبلاکس با بازی های مشابه آن

بازی ماینکرفت

بازی ماینکرفت یکی از چندین بازی مشابه روبلاکس است که از گرافیک مکعبی بهره گیری کرده و دارای طرفداران زیادی نیز می باشد. کاربران در این بازی باید سعی بر نجات یافتن از موجودات متخاصمی کنند که در محیط بازی وجود دارند. شما به عنوان بازیکن این پلتفرم، باید سعی کنید تا وسایل مورد نیاز جنگی مانند اسلحه و زره را به دست آورید و جون خود را نجات دهید.

 

تفاوت بازی ماینکرفت و روبلاکس

بازی ماینکرفت و روبلاکس دارای تفاوت هایی هستند که در این بخش به آنان می پردازیم. این تفاوت ها در بخش هایی هستند که عبارت اند از:

گیم پلی: ماینکرفت دارای چهار مد اصلی است که کاربران باید یکی را به دلخواه انتخاب کنند و شروع به انجام‌ بازی نمایند. در حالی که روبلاکس یکی از بازی هایی است که دارای تعداد نامحدودی بازی می باشد و افراد می توانند هر کدام را که تمایل داشته باشند، انجام دهند.

 

خلق جهان: کاربران در ماینکرفت با چالش هایی برای ساخت بازی مواجه هستند و باید به ناچار از دوربین اول شخص و دوم شخص بهره ببرند. اما در روبلاکس افراد قادرند تا هر تغییری را در بازی به وجود آورند بدون اینکه تحت کنترل قرار گیرند.

 

وسایل نقلیه: یکی از نقاط ضعف ماینکرفت، عدم وجود وسایل نقلیه رایج است. اما در روبلاکس شما می توانید هر آنچه که می خواهید (هرنوع وسیله نقلیه) را تولید کنید.

 

ارتباطات: ماینکرفت دارای سیستمی قدیمی برای برقراری ارتباطات است. در حالی که روبلاکس یک چینش نوین برای برقراری ارتباطات را داراست.

مقایسه بازی روبلاکس با بازی های مشابه آن

ارز دیجیتال روبلاکس

پلتفرم «روبلاکس» یک راه رایج کسب درآمد آنلاین می باشد. در این بازی کاربران قادر هستند تا با فروش آیتم ‌ها و بخش‌ های گوناگون بازی خود به سود برسند. توکن های روبلاکس، روباکس نام دارند و شما می توانید به دو روش آن ها را به دست آورید. یکی از روش ها رایگان بوده و شما با انجام برخی کارها roblox robux به دست می آورید. یکی دیگر از روش ها نیز خرید روباکس روبلاکس است که می‌ توانید با مراجعه به سایت خرید روباکس، خرید خود را انجام دهید.

مقایسه بازی روبلاکس با بازی های مشابه آن

سایت خرید روباکس

اگر قصد خرید روبوکس را دارید، لازم است تا یک سایت مناسب خرید روباکس ارزان بیابید. این نمونه از سایت ها امکان خرید روباکس برای روبلاکس را به شما می دهند و شما قادر هستید تعداد مد نظر خود را انتخاب کنید و آن ها را تحویل بگیرید.

 

بسته داخل بازی روباکس به شما این امکان را می دهد تا خرید آیتم ها و امکانات بازی را به آسانی انجام دهید و بتوانید کیفیت بازی را تا حد بالایی ارتقاء بخشید. آسان گیم یکی از انواع سایت خرید روباکس ارزان است.

 

شما با مراجعه به این سایت می توانید تعداد ارزهای مد نظر خود را انتخاب کنید،  هزینه آن را پرداخت نمایید و در اسرع وقت آن را به صورت آنلاین تحویل بگیرید. همچنین توجه داشته باشید که سفارش روباکس به صورت پکیجی می تواند شامل تخفیفاتی شود.

 

جمع بندی

بازی روبلاکس و ماینکرفت یکی از برترین بازی های موجود در پلتفرم های آنلاین هستند که دارای جذابیت بالایی بوده  و می توانند میزان خلاقیت افراد را به چالش بکشند. بازی روبلاکس از جذابیت بالاتری نسبت به دیگر بازی های هم رده خود برخوردار است؛ همچنین مهم ترین ویژگی آن نیز، وجود امکان کسب درآمد در آن بوده که شما باید راه و روش درست آن را یاد بگیرید تا بتوانید در این امر به موفقیت بالایی برسید.

جدیدترین مطالب سایت