نکاتی مفید برای هدست مجازی در ایران

نکاتی مفید برای هدست مجازی در ایران

کار با هدست مجازی واقعی

در خبر تکنولوژی امروز از سایت تالاب می خواهیم هدست مجازی ایرانی را به شما معرفی کنیم در ادامه میتوانید ما را در این اساس دنبال نمایید .

 

هدست هاي واقعیت مجازی، بی شک گجت هاي هیجان انگیزی میباشند اگر تا به حال آن ها را امتحان نکرده اید، قطعا از آزمودن شان لذن میبرید. اما اگر قصد خرید این هدست ها را داریدف اول کمی صبر کنید و حد و حدود بودجه تان را مشخص کنید.

 

در بازار فعلی ایران، انواع متنوعی از هدست هاي واقعیت مجازی را پیدا می‌کنید که عملکرد همگی آن ها تقریبا نمونه هست و تفاوت اصلی به کیفیت ساخت، لوازم جانبی و بسته بندی انها بر می‌گردد. دقت کنید که گول تبلیغات عجیب و غریب بعضی محصولات را نخورید.

 

نکاتی مفید برای هدست مجازی در ایران

خرید هدست مجازی

 

مثلا با اکثر این هدست ها میتوانید فیلمهای سه بعدی هم مشاهده نمایید. ضمن این که تقریبا هیچ برنامه ي واقعیت مجازی اختصاصی روی هیچ کدام از آن ها وجود ندارد.

 

در همۀ ي نمونه هاي موجود، این موبایل شماست که وظیفه ي اکران تصویر هاي را به عهده می‌گیرد و این یعنی باید تلفن همراه خود را داخل هدست بگذارید.

 

طبیعتا بهتر هست در این زمان موبایل را سایلنت کنید و از دیدن ي طولانی مدت واقعیت مجازی هم بپرهیزید، چون چشم هایتان اذیت می‌شود. در این مقاله، تعدادی از برترین و مناسبترین هدست هاي واقعیت مجازی موجود در بازار را معرفی میکنیم.

 

عینک هاي واقعیت مجازی بسته به ویژگی ها و قیمت ها انواع مختلفی دارند. ما از میان سه دسته ي انها پنج عینک را گزینش کرده ایم که می‌توانید یکی از آن ها را بخرید. اگر به دنبال تجربه ي واقعیت مجازی بهتری هستید و گرچه کمی هم پول باد آورده ي اضافی دارید، گزینه هاي بهتری هم در بازار وجود دارد.

 

هر دو هدست واقعیت مجازی Samsung Gear VR و کیت Oculus Rift DK 2 با قیمت هاي سرسام آور به صورت غیر رسمی در بازار هاي ایران پیدا می‌شوند.

 

مثلا برای داشتم یک Gear VR ، مجبورید یک میلیون و خرده اي هم پرداخت کنید. قیمت اوکولوس نیز به راحتی به سه برابر این عدد میرسد . طبیعتا کیفیت ساخت و تجربه ي دیدن ي واقعیت مجازی با این دو هدست ، از دیگر رقبای موجود در بازار به مراتب بهتر هست.

 

Romexton

عینک با دی وی دی بخرید

نکاتی مفید برای هدست مجازی در ایران

هدست هاي رومکستون به نسبت دیگر رقبای خود، کمتر شناخته شده اند. رومکستون کیفیت ساخت خوبی دارد و بدنه و چفت و بست هایش به نسبت دیگر محصولات، محکم تر و بادوام تر هست.

 

هرچند بسته بندی و برندینگ آن ، می توانست بهتر باشید. داخل جعبه، به جز هدست واقعیت مجازی، یک دی وی دی حاوی آلبوم اي از بازی ها و فیلمهای واقعیت مجازی و سه بعدی وجود داردو به علاوه با کد ریجستر عرضه شده همراه هدست، می‌توانید عناوین و محصولات بیشتری را از سایت سازنده ي محصول دریافت کنید. گرچه لزوما نیازی نیست، چون کافی هست سری به بازار اندروید یا آی او اس بزنید.

قیمت : ۹۰ هزار تومان

 

Phoenix

فراوان ترین هدست بازار

نکاتی مفید برای هدست مجازی در ایران

راهنمایی خرید هدست مجازی

 

در حال حاضر، هدست هاي واقعیت مجازی «فونیکس» که توسط شرکت ایرانی «جلوه ارزش آفرین» ساخت می‌شوند از جمله فراوان ترین و ارزان ترین هدست هاي بازارند. کل هدست، در حقیقت نسخه اي پلاستیکی از کاردبورد هاي گوگل محسوب می‌شوند.

 

کیفیت بسته بندی و ساخت محصول عمده بالا نیست، اما به هر حال شما هم هزینه ي بالایی برایش پرداخت نمی‌کنید. این هدست به همراه یک دی وی دی فروخته میشود که بخشی از اپ ها و بازی هاي واقعیت مجازی روی آن گرد آوری شده اند. فونیکس برای موبایل هایي با طول ۱۶۰ میلی متر و وزن ۱۷۵ گرم مناسب هست.

 

قیمت : ۷۹ تا ۸۸ هزار تومان

 

CanDo VR 3D

هدست+بازی و اس دی کارت

نکاتی مفید برای هدست مجازی در ایران

 

این هدست، توسط شرکت ایرانی کندو عرضه شده و برای تلفن همراه هایي که نمایشگری نهایتا ۱۵٫۷ اینچی دارند، مناسب هست. کندو به نسبت دیگر هدست هاي ایرانی، کیفیت و مخصوصا بسته بندی بهتری دارد. بر خلاف دیگر هدست ها شما همراه این هدست، یک عدد هدفون تی دی کا و یک اس دی کارت هشت گیگابایتی هم دریافت می‌کنید که روی آن لانچر کندو و بیش از دویست بازی و ویدئوی واقعیت مجازی وجود دارد. کیفیت ساخت این هدست، به نسبت قیمتش قابل قبول هست، هرچند که می توانست بهتر هم باشد.

 

با این حال، تجربه ي بهرهگیری از خود هدست در عمل تفاوتی چندانی با دیگر هدست هاي موجود در بازار ندارد.

قیمت : ۱۴۰ هزار تومان

 

VIRGLASS V3

هدست چرمی

نکاتی مفید برای هدست مجازی در ایران

 

هدست هاي واقعیت مجازی ویرگلس که ساخته ي چین هست از جمله معدود هدست هاي باکیفیت بازارند که با قیمتی نسبتا مناسب به فروش می‌رسند، به نسبت دیگر هدست هاي ارزان قیمت ویرگلس، کیفیت ساخت بسته بندی، ظاهر و امکانات به مراتب بهتری دارد. گرچه در نظر بگیرید

 

که قیمت آن هم تا دو برابر اکثر هست. هدست ویرگلس امکان نظارت دستی فاصله کانونی و فاصله ي عدسی ها از یکدیگر را به شما می‌دهد که ویژگی مهمی هست. حاشیه ي دور چشمی هدست، چرمی هست که نسبت به پوشش هاي ابری احساس بهتری را منتقل می‌کند.

 

به علاوه به همراه هدست یک گیم پد بی سیم بسیار کوچک عرضه می‌شود که عادت کردن به اندازه ي آن ممکن هست کمی زمان بر باشد. شاید تنها نکته ي منفی این هدست این باشد که روی دوربین موبایل شما را نیز می پوشاند.

قیمت : ۲۳۵ هزار تومان

 

Cardboard VR

ارزان ترین هدست بازار

نکاتی مفید برای هدست مجازی در ایران

 

هدست مقوایی گوگل، طبیعتا ارزان ترین هدستی هست که در بازار پیدا می‌شود. در بازار ایران، میتوانید انواع مختفی کپی هاي آن را با ویژگی هاي مختلف پیدا کنید که طبعا قیمت هاي متفاوتی هم دارند.

 

با این وجود، از نظر کلی همگی تجربه ي حداقلی مشابهی را پیش روی شما می گذارند. هدست هاي مقوایی موجود در بازارف عموما دو مدل دارند، یکی مدل ساده اي که ساخت آن را از این لینک می‌توانید دانلود کنید و دیگر مدلی که فقط یک کش نگه دارنده به آن اضافه شده هست. دقت کنید که در هنگام خرید از سالم بودن لنز ها و گیره هاي مقوایی مطمئن شوید.

 

قیمت : از سی هزار تومان به بالا

 

امیدواریم با بهرهگیری از این مقاله بتوانید به خوبی در بازار هاي کشورمون چرخ بنزید و هدست واقعیت مجازی خود را خریداری کنید. فقط دقت کنید که شاید این قیمت ها کمی در بازار تفاوت داشته باشد.

 

جدیدترین مطالب سایت