بهترین مکان های دیدنی ژاپن (25 مکان زیبا)

بهترین مکان های دیدنی ژاپن (25 مکان زیبا)

بهترین مکان های دیدنی در ژاپن

جدای از فرهنگ و سنت، ژاپن برخی از دیدنی ترین مناظر جهان را میتوان در ژاپن مشاهده کرد . ما در این قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از بهترین مکان های دیدنی ژاپن را منتشر کرده ایم.

 

1. دره کیوتسو و تونل نور، استان نیگاتا

دره کیوتسو و تونل نور، استان نیگاتا

تنگه کیوتسو در استان نیگاتا یک شگفتی طبیعی عظیم با ستون‌های آتشفشانی است که درز ستونی نامیده می‌شود و مشرف به منظره چشمگیر رودخانه است. پس از اینکه مسیرهای پیاده روی ناامن و بسته به روی عموم در سال 1988 تلقی شدند، ما یانسانگ و تیم معماران MAD تونل نور را ساختند، تونلی به طول 750 متر که به سمت دره منتهی می‌شود، تا بازدیدکنندگان بتوانند با خیال راحت از زیبایی پانوراما آن دیدن کنند.

 


مطالب مشابه: عکسهایی از دیدنی ترین شهر جهان در ژاپن


 

2. کامیکوچی، ناگانو

کامیکوچی، ناگانو

کامیکوچی یک فلات سرسبز در سمت استان ناگانو در کوه‌های آلپ شمالی ژاپن، برخی از دیدنی‌ترین مناظر کوهستانی ژاپن را با حداقل تلاش برای پیاده‌روی ارائه می‌دهد. بیشتر بازدیدکنندگان فقط در اطراف کاپاباشی (پل کاپا) شناور می‌شوند و دلیل خوبی هم دارد. برای یکی، ایستگاه اتوبوس همین نزدیکی است. اما مهمتر از آن، اینجا می‌توانید منظره‌ای باشکوه را تماشا کنید: ساحل رودخانه‌ای پر درخت که توسط قلعه‌ای از کوه احاطه شده است که در پاییز در سایه‌های زرد، نارنجی و قرمز سرخ می‌شود.

 

با شروع در حوضچه آرام تایشو، که سطح بکر آن در صبح زود منعکس کننده محیط زیبایش است، جمعیت را شکست دهید. از اینجا، پیاده‌روی آسان یک ساعته از میان زمین‌های باتلاقی تا کاپاباشی است، جایی که می‌توانید برای صرف غذا در یکی از چندین کافه و رستوران استراحت کنید. برای مسافران یک روزه، می توانید بیشتر به جنگل بروید. 90 دقیقه پیاده روی دیگر شما را به برکه جوی Myojin می رساند.

 

3. دره اویراس، آئوموری

دره اویراس، بهترین مکان های دیدنی ژاپن

این تنگه زیبا در کوه‌های آئوموری یکی از مقاصد برتر پاییزی ژاپن است. مسیر 9 کیلومتری از Ishigeo تا Nenokuchi در دهانه دریاچه Towada خیره کننده است – نه این که یک پیاده روی سخت باشد بلکه به دلیل مناظر باشکوه در طول مسیر است. جریان فوران Oirase از میان جنگل قرمز و نارنجی فروزان پر از تخته سنگ‌های پوشیده از خزه، با آبشارهای متعددی که به آب جاری می‌خورند، مار می‌گذرد. در بهترین حالت پاییز ژاپنی است.

 

سه ساعت را برای پیاده روی یک طرفه در نظر بگیرید، و می توانید در انتهای مسیر در ننوکوچی برای دیدن شاخ و برگ های پاییزی بیشتر در امتداد دریاچه تووادا، سوار کشتی گشت و گذار شوید. اگرچه به استقامت خوبی نیاز دارید، اما اگر نتوانید کل 9 کیلومتر را طی کنید، نگران نباشید. در جاده ای که در کنار رودخانه حرکت می کند، ایستگاه های اتوبوس وجود دارد که می توانید به هر نقطه از مسیر بروید.

 

4. جنگلی که خدایان در آن در پارک Mifuneyama Rakuen، Saga زندگی می کنند

جنگلی که خدایان در آن در پارک Mifuneyama Rakuen، Saga زندگی می کنند

پارک وسیع Mifuneyama Rakuen در استان ساگا بیش از یک قرن پیش در سال 1845 ایجاد شد، اما تیم آزمایشگاه آن را با هنر دیجیتالی هیجان‌ انگیز و فراگیر که نحوه تعامل ما با طبیعت را تغییر می‌دهد، به آینده تبدیل کرده است.

 

به طور کلی، زمین اکنون پس از تاریک شدن هوا مانند یک جنگل مسحور شده به نظر می رسد، با نمایشگاه های مختلف در سراسر ملک پراکنده شده است. تصویری سورئال از یک آبشار ساکت در قسمتی منزوی از جنگل وجود دارد. باغ غلتکی از درختچه‌های آزالیا با نورهایی برق می‌زند که گویی گیاهان در حال تنفس هستند.

 

در تاریکی شب، درختان درخشش ماورایی به خود می‌گیرند، کپور هولوگرافیک در میان دریاچه شنا می‌کند، گل‌های دیجیتالی روی صخره‌ها شکوفا می‌شوند در حالی که خط‌های خوشنویسی مانند یک نقاشی در شکل گیری بر روی یک تخته سنگ مقدس ظاهر می‌شوند. این جادو است و هیچ کجای دنیا شبیه آن نیست.

 

5. معبد کینکاکوجی، کیوتو

معبد کینکاکوجی، کیوتو

کینکاکوجی که با نام معبد طلایی نیز شناخته می شود، یک معبد ذن بودایی است که با طلا پوشانده شده است، مکانی معجزه آسا و براق در میانه کیوتو سنتی. در واقع، معبد به قدری زیبا است که راهب جوانی در سال 1950 با الهام گرفتن از رمان معروف یوکیو میشیما به نام «معبد غرفه طلایی» تلاش کرد آن را بسوزاند.

 

ابتدا، در امتداد مسیری قدم می زنید تا معبد و انعکاس آن را قبل از اینکه در نهایت آن را از نزدیک ببینید، راه می روید، بنابراین برای چندین عملیات عکس آماده باشید. صبح زود یا اواخر بعد از ظهر به آنجا بروید تا جمعیت کمتری داشته باشید و کمتر از ورق طلا بدرخشید.

 

6. کوه فوجی، یاماناشی

کوه فوجی، یاماناشی

جواهر تاج ژاپن و مسلما زیباترین مکان این کشور، کوه فوجی برای هر بازدید کننده ای ضروری است. مکان های زیادی برای دیدن این کوه بزرگ وجود دارد، اما مناظر پارک آراکورایاما سنگن، که دارای بتکده باشکوه چوریتو است، و دریاچه کاواگوچی به بهترین وجه زیبایی آن را به تصویر می کشد.

 

دریاچه کاواگوچی، یکی از پنج دریاچه فوجی، مناظر باشکوهی از کوه فوجی دارد، به خصوص در زمستان که آسمان عمدتاً صاف است و می توانید انعکاس آتشفشان را در آب ببینید. با این اوصاف، تقارن تقریباً کامل کوه فوجی یک منظره تماشایی در تمام طول سال است، صرف نظر از اینکه آن را از کجا می بینید.

 

7. کوه هاگورو، یاماگاتا

کوه هاگورو، یاماگاتا

کوه هاگورو آسان‌ترین کوه در میان سه کوهی که مسیر زیارتی Dewa Sanzan را تشکیل می‌دهند، شبیه تجلی زندگی واقعی یک جنگل مسحور شده است. پیاده روی تا حرم در اوج خود، که شامل بالا رفتن از 2500 پله است، بدون شک استقامت و عزم شما را به چالش می کشد.

 

اما درست در کوهپایه‌ها، که ظاهراً از ناکجاآباد ظاهر می‌شود، یک بتکده چوبی پنج طبقه زیبا قرار دارد که در ابتدا در سال 937 ساخته شد و توسط جنگلی انبوه سرو احاطه شده است که درختان باستانی آن حداقل 300 تا 600 سال سن دارند.

 

این یک منظره جادویی و تقریباً سورئال است که مدت‌ها پس از غلبه بر پیاده‌روی بیش از یک ساعت، با شما خواهد ماند، در حالی که در کنار درختان سرو سر به فلک کشیده که مسیر را به سمت بالا می‌برند، احساس کوچکی و فروتنی می‌کنید.

 

8. Shirakawa-go، استان گیفو

بهترین مکان های دیدنی ژاپن

در اعماق استان گیفو، شیراکاوا-گو، دهکده ای کاملاً حفاظت شده ژاپنی و میراث جهانی یونسکو، مملو از خانه های مزرعه سنتی به سبک گاشو-زوکوری قرار دارد که به خاطر سقف های کاهگلی و مثلثی شکلی که شبیه دست های دعا کننده است، شهرت دارند.

 

در حال حاضر، بیشتر خانه‌های مزرعه به موزه، رستوران و حتی هتل تبدیل شده‌اند، اما بازدیدکنندگان همچنان می‌توانند داخل خانه‌ها را کاوش کنند تا معماری منحصربه‌فرد را که توسط تیرهای چوبی کنار هم قرار گرفته‌اند، تحسین کنند. خانه ها به ویژه در زمستان زیبا هستند – همه پوشیده از برف هستند و شبیه خانه های شیرینی زنجفیلی هستند.

 

9. معبد موتونوسومی، یاماگوچی

معبد موتونوسومی، یاماگوچی

تونل‌های دروازه‌های توری سرخ‌ رنگ یک منظره رایج در ژاپن است. فوشیمی ایناری در کیوتو و معبد نزو در توکیو وجود دارد، اما معبد موتونوسومی در شهر ساحلی ناگاتو زیباترین است. زیارتگاه نسبتاً جدیدی که در سال 1955 ساخته شد، از 123 دروازه توری تشکیل شده است که به پایین صخره‌های چشمگیر منتهی می‌شود و مناظر تماشایی اقیانوس را به سمت بالا می‌برد.

 

برخلاف بسیاری از زیارتگاه‌ها که فقط یک سکه را در جعبه نذری پرتاب می‌کنید، در اینجا باید کمک مالی خود را در جعبه‌ای در بالای دروازه نهایی توری که شش متر ارتفاع دارد، شلیک کنید. اگر موفق شوید، ممکن است آرزوی شما محقق شود.

 

10. نارای، ناگانو

بهترین مکان های دیدنی ژاپن

در امتداد ناکاسندو تاریخی، مسیر کوهستانی که ادو (توکیو کنونی) را به کیوتو متصل می‌کند، نارای است، شهر پستی در دره زیبای کیسو. این یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای نگاهی اجمالی به زندگی دوره ادو (1603-1868) است، زیرا بیشتر این شهر مرفه در آن زمان آنقدر به خوبی حفظ شده است که ساختمان‌های چوبی آن تا یک بلوک 1 کیلومتری کشیده شده‌اند.

 

بسیاری از خانه‌های میراثی به رستوران‌ها، مینشوکو (تخت‌خواب و صبحانه ژاپنی) و فروشگاه‌ها تبدیل شده‌اند، در حالی که دو اقامتگاه سابق – Nakamura Residence و Kamidonya Shiryokan – همانطور که در گذشته بودند حفظ شده‌اند. نارای در پاییز، زمانی که شاخ و برگ های درخشان رشته کوه کیسو اطراف را روشن می کند، فوق العاده فتوژنیک است.

 

11. کومانو کودو، استان واکایاما

کومانو کودو، استان واکایاما

مسیرهای زیارتی تعیین شده توسط یونسکو کومانو کودو در شبه جزیره کی در استان واکایاما را تشکیل می دهد. این مسیر 70 کیلومتری از میان جنگل های انبوه و سرسبز منتهی می شود و در کنار زیارتگاه ها و معابد باستانی زیادی توقف می کند. یکی از معروف ترین مقاصد کومانو ناچی تایشا است که دارای یک بتکده سه طبقه سرخابی و ناچی نو تاکی است که با 133 متر ارتفاع، بلندترین آبشار ژاپن است.

 


مطالب مشابه: 55 نکته مهم درباره ژاپن | دانستنی های جالب مردم ژاپن


 

12. تنگه تاکاچیهو، میازاکی

تنگه تاکاچیهو، میازاکی

تنگه نفس‌گیر تاکاچیهو در میازاکی به بهترین وجه از آب دیده می‌شود – می‌توانید یک قایق پارویی کوچک کرایه کنید و در رودخانه آرام گوکاسه یک سفر دریایی رمانتیک داشته باشید. با این حال، این پارو در پارک نیست: تنگه مملو از شگفتی های طبیعی است و شما توسط درختان سرسبز افرا و آبشار چشمگیر 17 متری Minai-no-taki احاطه خواهید شد.

 

ترجیح می دهید در خشکی بمانید؟ این تنگه هنوز از بالا زیباست – کوهنوردان می‌توانند در امتداد تفرجگاه تاکاچیهو به طول 1 کیلومتر قدم بزنند تا منظره‌ای داشته باشند، که بهترین لذت را در هنگام روشنایی تابستانی یا شاخ و برگ‌های سبز پاییزی داشته باشند.

 

13. قلعه هیمجی، استان هیوگو

قلعه هیمجی، استان هیوگو - بهترین مکان های دیدنی ژاپن

مناظر طبیعی دیدنی ژاپن

 

هیمجی شاید معروف ترین قلعه ژاپن باشد. حتی به عنوان پایه ای برای این ایموجی عمل کرد: . قلعه هیمهجی که به عنوان حواصیل سفید نیز شناخته می شود، یک سازه غول پیکر و سفید رنگ است که به طور معجزه آسایی از جنگ ها و بلایای طبیعی جان سالم به در برده است. قدمت این قلعه به قرن هفدهم بازمی‌گردد، اما در سال 2015 بازسازی شد و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا معماری بازسازی‌شده را تحسین کنند. اگر قصد بازدید از آن را دارید، وب سایت رسمی را برای زمان های صف زنده نشانک کنید.

 

14. سواحل ایشیگاکی، اوکیناوا

سواحل ایشیگاکی، اوکیناوا

ساحلی با شن و ماسه سفید با آب آنقدر شفاف تصور کنید که حتی برای دیدن ماهی نیازی به تجهیزات غواصی ندارید. در بهشت گرمسیری اوکیناوا، رشته ای از جزایر بین ژاپن و تایوان، نیازی به استفاده از تخیل خود نیست.

 

از میان 49 جزیره مسکونی، ایشیگاکی به راحتی یکی از دیدنی‌ترین جزیره‌ها است، با ترکیبی از کوه‌ها، جنگل‌ها و سواحل شنی که هم افراد فعال و ماجراجو و هم کسانی را که استراحت در ساحل را ترجیح می‌دهند راضی می‌کند. روز را به برنزه کردن و شنا کردن در ساحل یونه هارا بگذرانید یا به موجودات دریایی در آب های نیلگون خلیج کابیرا نگاهی بیندازید، جایی که می توانید یک تور قایق با کف شیشه ای داشته باشید.

 

15. تپه بودا در گورستان ماکومانای تاکینو، هوکایدو

تپه بودا در گورستان ماکومانای تاکینو، هوکایدو

آن را به نشاسته تادائو آندو بسپارید تا زیبایی را از فقدان و اندوه بیافریند. آندو گورستان دایره ای شکل ماکومانای تاکینو ساپورو را در اطراف مجسمه غول پیکر بودا به ارتفاع 13.5 متر طراحی کرد و اجازه داد سر او از بالای یک تپه مصنوعی بیرون بیاید.

 

بتن صنعتی، ماده مشخصه آندو، با اسطوخودوس اطراف گورستان در تضاد است و بدن بودا را می پوشاند. تنها راه برای دیدن مجسمه کامل، ورود به تپه توخالی 40 متری از طریق یک تونل تاریک است. وقتی به نور (طبیعی) در انتهای تونل برسید، بودای همیشه برازنده را خواهید دید که جلوی شما نشسته است. 

 

16. یاکوشیما، کاگوشیما

یاکوشیما، کاگوشیما

در سواحل استان کاگوشیما، یاکوشیما، بهشت عاشقان طبیعت است. بهترین راه برای دیدن جزیره کوچک، که الهام‌بخش صحنه‌ های فیلم گیبلی «شاهزاده مونونوکه» است، سفرهای چند روزه است: وقتی در مسیرهای خاکی پوشیده از خزه قدم می‌زنید و تحسین می‌کنید، پوچ‌های زندگی مدرن را فراموش خواهید کرد.

 

یاکوسوگی، قدیمی ترین درختان باقی مانده در ژاپن با بیش از 1000 سال قدمت. مسیرهای متعددی برای سطوح مختلف تجربه وجود دارد، از یک پیاده روی ساده یک ساعته تا یک سفر شبانه 20 ساعته هیجان انگیز. نکات برجسته شامل سفر یک شبه برای دیدن درخت سرو باستانی جومونسوگی است که تخمین زده می شود بین 2000 تا 7200 سال قدمت داشته باشد.

 

17. ناوشیما، کاگاوا

ناوشیما، کاگاوا - بهترین مکان های دیدنی ژاپن

در سواحل استان کاناگاوا، در بین جزیره اوکایاما و شیکوکو، دریای داخلی ستو میزبان ردیفی از جزایر کوچک است که به هنر معاصر اختصاص یافته است. شش جزیره هنری عبارتند از Teshima، Naoshima، Inujima، Megijima، Ogijima و Shodoshima – اما اگر زمان کمی دارید، Naoshima بهترین انتخاب است.

 

سه موزه طراحی شده توسط تادائو آندو در ناوشیما – موزه هنر چیچو، موزه خانه بنسه و موزه لی اوفان – به سبک صنعتی ساخته شده‌اند و آنها را به مناظری سورئال در میان طبیعت تبدیل کرده است. در همین حال، پروژه خانه هنری، که آثار هنری ژاپنی و بین‌المللی را در خانه‌های سنتی مرمت شده به نمایش می‌گذارد، حال و هوای جذاب روستایی و قدیمی جزیره را حفظ می‌کند.

 

هیچ سفری به ناوشیما بدون عکسی از «کدو تنبل» یایو کوساما که در پس‌زمینه آسمان و دریا آبی شفاف قرار دارد کامل نمی‌شود. این منظره با قاب زیبا به تصویری دوست داشتنی از «جزایر هنری» تبدیل شده است.

 

18. هیولاهای برفی زائو، یاماگاتا

هیولاهای برفی زائو، یاماگاتا

زائو نه تنها یکی از بهترین پیست‌های اسکی برای کسانی است که به پیست‌ها می‌روند، بلکه خانه مناظر زیبای مستقیم از افسانه‌های زمستانی – یا یک فیلم ترسناک است. دامنه ها پوشیده از درختان پوشیده از برف و انحراف از باد هستند، بنابراین شبیه آدم برفی های غول پیکر و جهش یافته به نظر می رسند. هیولاها حتی با فستیوال خاص خود در ماه ژانویه جشن گرفته می شوند که با نورپردازی و آتش بازی کامل می شود.

 

19. جزایر اوگاساوارا، توکیو

توکیو - بهترین مکان های دیدنی ژاپن

مکان های دیدنی ژاپن

 

فقط با یک پرش و سواری 24 ساعته با قایق دور از توکیو، جزایر اوگاساوارا را خواهید دید، گروهی از جزایر که برخی از بهترین سواحل غواصی، پیاده‌روی و سواحل شنی ژاپن را در خود جای داده است. چیچیجیما، یکی از جزایر اصلی، مکانی محبوب برای تماشای دلفین ها و نهنگ ها است.

 

جزایر واقعاً دورافتاده هستند، بنابراین می توانید استراحت کنید، ارتباط خود را قطع کنید و از آب و هوای نیمه گرمسیری دور از شهر شلوغ لذت ببرید. مینامیجیما، در سواحل چیچیجیما، تنها با راهنمای تور قابل دسترسی است، اما صخره‌های عجیب و غریب و ساحل شن سفید قطعا ارزش تلاش بیشتری را دارند.

 

20. بیشه بامبو آراشیاما، کیوتو

بیشه بامبو آراشیاما، کیوتو

مطمئناً، آراشیاما می‌تواند توریستی باشد، اما هیچ چیز آرامش‌ بخش‌ تر از صدای بامبو نیست که به آرامی در باد تاب می‌خورد. صبح زود به باغ بامبو بروید (24 ساعت باز است) تا از شلوغی جلوگیری کنید. معبد Tenryuji، معبد ذن با باغ چشم‌انداز آرامش‌بخش، و معبد Nonomiya که در «داستان جنجی» ظاهر شده‌اند را از دست ندهید – هر دو در داخل بیشه هستند.

 

21. کوروکاوا اونسن، کوماموتو

کوروکاوا اونسن، کوماموتو

شهرهای چشمه های آب گرم زیادی در کیوشو وجود دارد، اما تنها Kurokawa Onsen باعث می شود احساس کنید در زمان به عقب رفته اید. در اینجا هتل های بزرگ یا انبارهای تبلیغاتی مزاحم را نخواهید یافت. این شهر فضای اصلی خود را با ریوکان چوبی در دره اطراف کوه آسو حفظ کرده است.

 

برخلاف شهرهای پر زرق و برق اونسن پر از اتوبوس های تور و جاذبه های بازدیدکننده، تمرکز در Kurokawa Onsen صرفاً حمام است. شما می توانید در حین غوطه ور شدن در آب بخار حمام در فضای باز که rotenburo نام دارد از طبیعت لذت ببرید.

 

یا با گذرنامه چوبی «Rotemburo Meguri» به قیمت 1300 ین از سه انسن عمومی و خصوصی مختلف عبور کنید. بهتر است این شهر پس از غروب آفتاب در یوکاتا کاوش شود، زمانی که حمام‌کنندگان تمام روز را ترک کنند، به‌ویژه در هنگام روشنایی بامبو زمستانی از دسامبر تا آوریل.

 

22. معبد ایتسوکوشیما در جزیره میاجیما، هیروشیما

معبد ایتسوکوشیما در جزیره میاجیما، هیروشیما

زیباترین مکان های ژاپن

این جزیره کوچک در سواحل هیروشیما به‌خاطر گوزن‌ها، برگ‌های درخشان پاییزی و معبد ایتسوکوشیما، یک سازه بزرگ شینتو با دروازه‌ای بزرگ و میلیونی توری که در اقیانوس ایستاده است، شناخته شده است. تمام روز را در جزیره بگذرانید تا دروازه توری را در جزر و مد ببینید: در هنگام جزر و مد، به نظر می رسد کل معبد به طور جادویی در آب آبی شناور است، در حالی که در جزر و مد، می توانید تمام راه را تا دروازه پیاده روی کنید.

 

معبد Itsukushima که مدت‌ها به عنوان مکانی برای عبادت بودایی‌ها و شینتوها تأسیس شده بود، در سال 593 تأسیس شد و اعتقاد بر این است که میاجیما محل زندگی خدایان است. جزیره مانند یک تکه از بهشت است. می توانید روز خود را با آهوها سپری کنید، در میان برگ های افرا در کوهستان پیاده روی کنید یا فقط در ساحل بنشینید و غروب خورشید را پشت دروازه توری تماشا کنید.

 

23. معبد یامادرا، استان یاماگاتا

معبد یامادرا، استان یاماگاتا

یک پیاده‌روی 30 دقیقه‌ای و 1000 پله‌ای در سربالایی، شما را به مجموعه معبد یامادرا، مجموعه‌ای کوچک از سالن‌های بودایی در کناره‌ی یک کوه، هدایت می‌کند. چند طبقه بالاتر بروید و تالار گودایدو را خواهید دید، یک نقطه دید کوچک که به حومه شهر یاماگاتا می نگرد. به خصوص در تابستان و پاییز که زیباست، وقتی به یکی از بهترین مناظر پیاده روی در توهوکو خیره می‌شوید، مه را در میان تپه‌ها خواهید دید.

 

24. کوراکوئن، اوکایاما

کوراکوئن، اوکایاما - بهترین مکان های دیدنی ژاپن

کوراکوئن در اوکایاما، همراه با کنروکوئن در کانازاوا و کایراکوئن در میتو، یکی از سه باغ بزرگ ژاپن است، افتخاری سنتی که از قرن نوزدهم برگزار می‌شود. چشم انداز غلتشی که تقریباً 144000 متر مربع را پوشش می دهد، نمونه خوبی از زیبایی سنتی دوره ادو (1603-1868) است. در حالی که این باغ در گذشته در اثر جنگ و بلایای طبیعی آسیب دیده بود، به طور مداوم بر اساس نقشه های مصور تاریخی بازسازی شده است.

 

کوراکوئن به عنوان یکی از باغ‌های چشم‌انداز بزرگ در ژاپن، به اندازه‌ای گسترده است که به چمن‌های بزرگ، حوض‌های آب، درختان آلو و گیلاس و جرثقیل‌های ژاپنی می‌بالد. این باغ در هر چهار فصل فوق‌العاده زیبا است، به لطف مجموعه‌ای از گیاهان که به خوبی انتخاب شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که همیشه گل‌ها در طول سال وجود دارند. و آن منظره باشکوه از قلعه اوکایاما در پس‌زمینه، نقش و نگار روی کیک است.

 

25. پارک ساحلی هیتاچی، ایباراکی

پارک ساحلی هیتاچی، ایباراکی

همه دوستداران گل باید پارک ساحلی هیتاچی ایباراکی را به لیست سطل خود اضافه کنند. پارک ساحلی هیتاچی که به خاطر دریای آبی خود با حدود 5.3 میلیون نفر در بهار و قرمز روشن یا سرو تابستانی در پاییز شناخته شده است، خشخاش، گل رز، نرگس کالیفرنیا و حتی باغ لاله الهام گرفته از هلند را پرورش می دهد. تفریح با گل ها متوقف نمی شود، همچنین یک پارک تفریحی، منطقه ماجراجویی کودکان و 11 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در پارک 350 هکتاری وجود دارد.

 


مطالب مشابه: مکان های دیدنی ژاپن | زیباترین مکان های دیدنی ژاپن برای گردشگران


 

در پایان

از هر کسی که بازدید کرده است بپرسید، آنها به شما خواهند گفت: ژاپن به راحتی یکی از خیره کننده ترین مکان های جهان است. این کشور طیف کاملی از طبیعت و فرهنگ را ارائه می‌کند، از سواحل نیمه گرمسیری گرفته تا کوه‌های برفی، خطوط آسمان آینده‌نگر تا معابد باستانی. و در حالی که می توانید یک عمر را صرف کاوش در تمام جزایر و شهرهای شگفت انگیز کنید، پیشنهاد می کنیم با این لیست شروع کنید.

جدیدترین مطالب سایت