محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی (25 تفریح + دبی)

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی (25 تفریح + دبی)
 
شهر دبی، یکی از آینده نگرانه ترین شهر های کشور امارات، یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات در جهان اسـت. چشم انداز جغرافیایی این شهر ان را بـه یکی از بهترین مکان ها برای میزبانی از ورزش هاي‌ مختلف هیجان انگیز و مهیج تبدیل کرده اسـت. این ورزش‌هاي‌ ماجراجویی برتر در شهر دبی را کـه حتما باید در سفر خود بـه این شهر در حال وقوع تجربه کنید، ببینید.
 
 
در واقع، شهر دبی مترادف با ماجراجویی اسـت زیرا تعداد بی‌شماری از فعالیت‌هاي‌ ماجراجویی در این جا وجوددارد کـه طبق معمولً در همه ی جا پیدا نمیکنید. اگر دوست دارید سطح آدرنالین بدن تان بالا باشد، شهر دبی پایتخت ماجراجویی شماست.
 
 

شهرت دبی برای چیست؟

شهر دبی بـه خاطر آسمان‌خراش‌هاي‌ اوج، معماری شگفت‌انگیز، سبک زندگی مجلل، غذا هاي بهشتی، بزرگ‌ترین جزایر دست‌ساز و بسیاری موارد دیگر شهرت دارد. شهر دبی بهترین مکان برای جویندگان ماجراجویی اسـت کـه می‌توانند انواع ورزش هاي‌ هوایی، زمینی و همچنین آبی را امتحان کنند.
 
 
 

تفریجات ماجراجویی برتر در دبی

در این جا 15 ورزش ماجراجویی برتر در شهر دبی وجوددارد کـه باید از انها لذت ببرید تا تعطیلات خودرا بـه زمانی عالی تبدیل کنید:
 
 

1. تپه شنی

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

درست مانند ساندبوردینگ، تپه‌بازی نیز یکی از ورزش‌هاي‌ ماجراجویی اسـت کـه باید در شهر دبی انجام شود. اما برای این فعالیت سرگرم کننده، حداقل محدودیت سنی 3 سال اسـت. بـه همین دلیل اسـت کـه تپه‌بازی در شهر دبی یکی از بهترین ورزش‌هاي‌ ماجراجویی خانوادگی اسـت.
 
 
سوار SUV شوید و با سرعت زیاد سوار شوید و تپه هاي‌ شنی را بـه هم بزنید. مدل محبوب Big Red کـه بـه طور گسترده برای این ورزش در شهر دبی مورد استفاده قرار می‌گیرد، جزو جدید ترین SUV هاي‌ جهان اسـت و با سرعت 250000 مایل مربع حرکت می کند. حتی می توانید این تجربه رابا یک سافاری در صحرا در شهر دبی ترکیب کنید.
 
هزینه: 3900 روپیه
 
 

2. سندبرد

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

شهر دبی شهری اسـت کـه در بین کویر شنی واقع شده اسـت، سندبرد سواری یکی از بهترین ورزش هاي‌ ماجراجویی در شهر دبی اسـت. سر خوردن و سر خوردن روی تپه هاي‌ شنی بیابان هاي‌ شهر یک تجربه هیجان انگیز اسـت. یکی از مکان هاي‌ برتر برای اسنوبورد، بلندترین تپه شنی شهر دبی، الحمر اسـت کـه 100 متر ارتفاع دارد. حداقل سن برای لذت بردن از این ورزش 13 سال اسـت.
 
هزینه: 4200 روپیه
 
 
 

3. اسکی

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

حتما از دیدن اسکی در فهرست برترین ورزش هاي‌ ماجراجویی در شهر دبی حيرت زده خواهید شد، اما این حقیقت دارد. در شهر دبی نیز می توانید اسکی را تجربه کنید. مرکز خرید امارات واقع در جاده شیخ زاید دارای یک پیست اسکی سرپوشیده ویژه اسـت کـه بـه اسکی شهر دبی مشهور اسـت. همه ی افراد بالای 3 سال میتوانند از اسکی در این جا لذت ببرند. اسکی شهر دبی دارای شیب هایي با ریل و پرش اسـت کـه حتی اسکی بازان با تجربه نیز ان را چالش برانگیز می‌دانند.
 
هزینه: 17000 روپیه
 
 

4. چتربازی

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

با چنین منظره معماری آینده نگرانه اي کـه زمین و دریای شهر را پوشانده اسـت، چتربازی یکی از برترین ورزش هاي‌ ماجراجویی در شهر دبی اسـت. ترس خودرا با پریدن از هواپیمای SkyDive Dubai و سقوط آزاد از ارتفاع 13000 فوتی بـه چالش بکشید. وقتی با سرعتی بـه اندازه 201 کیلومتر در ساعت سقوط میکنید، هجوم آدرنالین را احساس کنید. برای انجام این فعالیت باید بالای 18 سال سن داشته باشید و بیش از 100 کیلو گرم وزن نداشته باشید.
 
هزینه: 30000 روپیه
 
 

5. بانجی جامپینگ

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

چگونه بانجی جامپ در فهرست ورزش هاي‌ ماجراجویی شهر دبی قرار نگرفت کـه رکورد جهانی بانجی جامپ دراین شهر ثبت شد. بله، این رکورد در اتودروم شهر دبی درسال 2014 با میزبانی 151 پرش در مدت 24 ساعت بـه دست آمد. این یکی از ورزش هاي‌ ماجراجویی شدید اسـت و بـه شجاعت و روحیه زیادی نیاز دارد. منطقه جاذبه شهر دبی یکی از بهترین مکان ها برای تجربه این فعالیت ماجراجویی در شهر دبی اسـت. برای پرش از ارتفاع 50 متر حداقل سن 14 سال و حداکثر وزن 120 کیلو گرم اسـت.
 
هزینه: 7000 روپیه
 
 

6. غواصی کوسه

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

شهر دبی بـه‌خاطر مراکز خرید بزرگ و آینده‌نگرش شناخته شده اسـت، اما شهر دبی مال توجه همه ی علاقه‌مندان بـه ماجراجویی را بـه خود جلب کرده اسـت. این مرکز خرید دارای یک آکواریوم مخزن بزرگ اسـت کـه در ان فعالیت هاي‌ غواصی میزبانی می‌شود. اگر 10 سال یا بالاتر دارید، می توانید با کوسه ها و تعداد زیادی از گونه هاي‌ دریایی دیگر شنا کنید. این مخزن بیش از 33000 گونه آبزی دراین مخزن دارد. همچنین می توانید غواصی را از طریق دوره کوتاه غواصی کـه در این جا ارائه می‌شود بیاموزید.

 

7. فلای بورد

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

فلای بورد یکی از ورزش هاي‌ ماجراجویی منحصر بـه فرد در شهر دبی اسـت کـه توسط افراد مشهور زیادی نیز انجام میشود. از هیجان پرواز بر فراز آب با کمک دستگاه هیدروفلایتینگ لذت ببرید تا با سرعت 40 کیلومتر در ساعت از منظره شهری خیره کننده شهر دبی لذت ببرید. در بندرگاه زیبای جمیرا بـه فلای بورد بپردازید. همه ی افراد بالای 18 سال میتوانند این ورزش شگفت انگیز را تجربه کنند. حتما لباس شنا هم بـه همراه داشته باشید.

هزینه: 5800 روپیه

 

8. میکرولایتینگ

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

میکرولایتینگ کـه با نام Ultralight نیز شناخته می‌شود، یک هواپیمای سبک وزن با بال ثابت اسـت کـه با سرعت بسیار کم فرود می‌آید. طبق معمولً این هواپیما یک یا دو نفره اسـت کـه شـما را بـه یک سفر پروازی 15 دقیقه اي میبرد. اگر 14 سال بـه بالا دارید، برای تجربه این ورزش آماده شوید. شـما بر فراز کوه ها و بیابان ها پرواز میکنید. این یکی از هیجان انگیزترین ورزش هاي‌ هوایی در شهر دبی اسـت.

هزینه: 2900 روپیه

 

9. مسابقه

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

در طولانی‌ترین مسیر مستقیم جهان در فعالیت‌هاي‌ شگفت‌انگیز مسابقه‌اي بپردازید. این پیست مسابقه اي در شهر موتور شهر دبی واقع شده اسـت. با یک BHO یک نفره با سرعت 100 کیلومتر در ساعت فقط در 4 ثانیه مسابقه دهید. برای این کـه بتوانید دراین ماجراجویی فوق العاده هیجان انگیز شرکت کنید، باید حداقل 21 سال سن داشته باشید. همچنین، افراد زیر 118 کیلو گرم می‌توانند از مسابقه لذت ببرند.

هزینه: 1400 روپیه

 

10. جت اسکی

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

جت اسکی در شهر دبی نه تنها یکی از برترین ورزش هاي‌ آبی ماجراجویی در شهر دبی اسـت، بلکه یکی از بهترین راه ها برای لذت بردن از گشت و گذار در شهر دبی اسـت. مکان هاي‌ محبوب شهر دبی را از خلیج فارس از جمله خلیج برج العرب کاوش کنید. دراین تور ماجراجویی جت اسکی، در دریای نزدیک شهر دبی با سرعت پرسه بزنید.

هزینه: 12400 روپیه

 

11. بالون هوای گرم

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

برای لذت بردن از افق شهر دبی چه راهی بهتر از سوار شدن بر بالون هوای گرم وجوددارد؟ پس از همه ی، شـما را در آسمان درگیر می کند. از منظره پرنده شهر دبی از بالا در بالون هوای گرم لذت ببرید. چشم خودرا بـه خلیج فارس، برج العرب و برج خلیفه بیندازید. این یکی از شگفت انگیزترین ورزش هاي‌ ماجراجویی در شهر دبی اسـت و حتما باید برای ان ثبت نام کنید. بـه خاطر داشته باشید کـه سواری خودرا در اوایل صبح رزرو کنید زیرا با گذشت روز، آفتاب شدیدتر میشود.

هزینه: 17300 روپیه

 

12. دریا شکن سوار

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

حتما از خود می پرسید کـه چه سواری دریایی. اگر روزی مصرف یکی را مشاهده کردید، مطمئناً وسوسه خواهید شد کـه خودتان ان را امتحان کنید. این فعالیت شامل یک کشتی آبی بـه شکل یک کوسه اسـت کـه توانایی شناور شدن روی آب و رفتن بـه زیر آب را دارد. فکر کنید سوار شدن بـه یکی از این ها چقدر لذت بخش اسـت. آیا این یکی از ورزش هاي‌ ماجراجویی هیجان انگیز در شهر دبی نیست؟

هزینه: 8590 روپیه برای هر نفر

 

13. تجربه واتر جت پک

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

Water Jetpack Experience یکی از بی نظیرترین ورزش هاي‌ ماجراجویی آبی در شهر دبی اسـت. اگر می خواهید تجربه‌هاي‌ جت اسکی و پاراسلینگ را پشت سر بگذارید، این یکی باید در فهرست شـما باشد. هیدرواسپرت در فیلم ها و بازی هاي‌ ویدیویی وسوسه انگیز بـه نظر میرسد و شـما نمی‌توانید در برابر ان مقاومت کنید. تمام وزن بدن شـما توسط زین با نیروی آب تحمل می‌شود.

هزینه: 6800 روپیه برای هر نفر

 

14. چتربازی داخل سالن

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

اگر از ارتفاع می‌ترسید، هنوز راهی وجوددارد کـه بتوانید از چتربازی لذت ببرید. شهر دبی چتربازی در فضای داخلی را برای شـما بـه ارمغان می آورد. بـه Ifly در شهر دبی بروید، جایی کـه می توانید با کمک حرکات عمودی ایجاد شده توسط یک دستگاه فن، در آسمان پرواز کنید. شـما می توانید تا ارتفاع 3 متری در هوا اوج بگیرید. بهترین چیز این اسـت کـه شـما نیازی بـه آموزش قبلی ندارید. در طول فعالیت تجهیزات ایمنی و یک متخصص در اختیار شـما قرار میگیرد.

هزینه: 4000 روپیه

 

15. زیپ زنی

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

از ارتفاع 1800 فوتی از سطح زمین کـه بـه یک زیپ لاین متصل شده اسـت، حرکت کنید. باور کنید، این هیجان انگیزترین تجربه ماجراجویی در شهر دبی اسـت کـه می توانید در تعطیلات خود داشته باشید. کل فعالیت در عرض چند ثانیه با سرعت 60-70 کیلومتر در ساعت انجام می‌شود، اما هجوم آدرنالین برای مدت طولانی ادامه دارد. همچنین مناظر خیره کننده شهر با تجربه همراه اسـت. بنابر این، شـما بروید. دو نقطه وجوددارد کـه می توانید از یک تجربه بسیار خوب زیپلینگ لذت ببرید: شهر دبی مارینا ایکس لاین و فواره‌هاي‌ شهر دبی

هزینه: 12000 روپیه بـه بالا

 

16. تجربه Jetovator

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

اگر می خواهید یک ورزش ماجراجویی منحصر بـه فرد و بی نظیر را در شهر دبی امتحان کنید، تجربه Jetovator را انجام دهید و ما قول می‌دهیم کـه پشیمان نشوید! اگر نمی‌توانید آرامش خودرا حفظ کنید و آدرنالین خون شـما در شهر دبی بالا اسـت، پس این فعالیتی کـه شامل سوار شدن بر یک وسیله ورزشی آبی شبیه بـه دوچرخه در ساحل JBR اسـت، کاری اسـت کـه باید انجام دهید!

هزینه: 5400 روپیه بـه بالا

 

17. پرواز هواپیمای دریایی دبی

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

قایق سواری و کاوش در شهر دبی یک کلاسیک اسـت، بی شک، اما پرواز بر فراز شهر چطور؟ مناظر پانوراما را تصور کنید و اینکار را انجام دهید! این یک تجربه یک‌بار در زندگی اسـت و فقط بـه بهترین شکل ممکن می‌آید! یکی از مشهور ترین ورزش هاي‌ شدید شهر دبی، این بـه شـما امکان میدهد شهر دبی را بـه طور کامل تجربه کنید.

هزینه: 20000 روپیه

 

18. تور هلیکوپتر دبی

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

انگار پرواز هواپیمای دریایی کافی نبود، شهری کـه بـه شکستن رکورد های خود مشهور اسـت، با تور بالگرد شهر دبی و هیجان انگیزش آمد! اگر می خواهید منظره اي باشکوه از خط افق و شهر داشته باشید، این را انتخاب کنید و زمان زندگی خودرا سپری کنید!

هزینه: 10000 روپیه

 

19. ماهیگیری در اعماق دریا

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

اگر می خواهید ورزش‌هاي‌ آبی را در شهر دبی امتحان کنید، هیچ چیز بهتر از ماهیگیری در دریای عمیق نیست کـه میتوانید گونه‌هاي‌ عجیب‌وغریب را صید کنید و اگر دوست دارید، حتی می توانید آن ها را در قایق تفریحی بپزید. اگر بـه ماهیگیری بـه عنوان یک فعالیت علاقه دارید، این چیزی اسـت کـه نمی‌توانید از دست بدهید.

هزینه: 8000 روپیه

 

20. سافاری صحرا

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

یکی از مشهور ترین ورزش هاي‌ ماجراجویی در شهر دبی سافاری صحرا اسـت. ما فکر می کنیم بـه سختی کسی وجوددارد کـه در مورد ان چیزی نشنیده باشد و اگر شـما علاقه زیادی بـه ماشین دارید، این یکی برنده اسـت! هیجان و ماجراجویی این فعالیت بی نظیر اسـت! در بین شن‌هاي‌ طلایی رانندگی کنید ودر شهر دبی سوار ترن هوایی شوید.

هزینه: 800 روپیه

 

21. ویک بردینگ

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

بیایید در مورد ورزش هاي‌ آبی صحبت کنیم یا بهتر اسـت در مورد واک بورد صحبت کنیم! Wakeboarding یک فعالیت آبی اسـت کـه شامل عبور از wakeboard و استفاده از ظرافت در طول بارگیری اولیه اسـت، اما بـه زودی پس از خارج شدن از آب بـه اسانی قابل بازرسی می‌شود. نکته کلیدی در ویک بورد مانند یک حرفه اي این اسـت کـه کمی بـه عقب متمایل شوید و سعی کنید حالتی صاف داشته باشید. اگر احساس میکنید یک‌بار کافی نیست، باید تمرین کنید و سپس دوباره تلاش کنید!

هزینه: 6000 روپیه

 

22. دوچرخه سواری چهارگانه

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

شهر دبی از آنجایی کـه یک مکان بیابانی اسـت، تجربه دوچرخه سواری فوق العاده اي را ارائه میدهد و تجربه هیجان دوچرخه سواری با چهارچرخ در تپه هاي‌ ماسه هاي‌ طلایی شهر دبی چیزی اسـت کـه نباید از دست بدهید. باور کنید یا نه این فعالیت یکی از بهترین فعالیت‌ها برای کاوش در صحراهای شهر دبی در اعماق ان‌ها اسـت و یک راهنما درکنار شـما بـه شـما کمک می کند و آن قدر راحت اسـت کـه در عرض چند دقیقه یاد می گیرید کـه چگونه دوچرخه‌سواری چهارچرخ را سواری کنید.

هزینه: 2500 روپیه «تقریباً»

 

23. اسنورکلینگ

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

 

حالا شاید باورش سخت باشد اما غواصی یکی از فعالیت هایي اسـت کـه می توانید در شهر دبی امتحان کنید. با نزدیک شدن خلیج فارس بـه سواحل شهر دبی، غواصی امکانپذیر شده اسـت ودر واقع یکی از هیجان انگیزترین فعالیت هایي اسـت کـه می توانید در این جا امتحان کنید. زندگی دریایی متنوع شهر دبی را تجربه کرده و با ان آشنا شوید و شاید ماهی هاي‌ رنگارنگ و سنگرهای دریایی سیخ دار را ببینید.

هزینه: 2200 روپیه

 

24. پارو سواری

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

بـه دنبال ورزش هاي‌ شدید شهر دبی هستید؟ خوب، Paddle Boarding را امتحان کنید و بدانید کـه پارو زدن با قایق برای خودتان چه حسی دارد. برخلاف تعداد زیادی از ورزش‌هاي‌ آبی، ورزش‌هاي‌ پارویی ملایم‌تر هستند و برای کسانی کـه می خواهند ورزش‌هاي‌ آبی را امتحان کنند، اما زیاد ان را نمیخواهند، عالی اسـت. تخته بـه اندازه کافی جادار اسـت، بنابر این ایجاد تعادل نیز مشکل ساز نخواهد بود.

هزینه: 1500 روپیه

 

25. Dune Buggy

محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در دبی در سال 2023

خوب اگر در مورد این یکی نشنیده اید، راستش ما حتی شوکه نمیشویم زیرا این یکی کاملا دستکم گرفته شده اسـت، اما یکی از هیجان انگیزترین فعالیت هایي اسـت کـه میتوان در ان افراط کرد. Dune Buggy گونه اي از هامر H2 اسـت و همان را ارائه می کند هدف اگر میخواهید بـه تپه‌بازی در Dune Buggy بروید، پیشنهاد می کنیم صبح زود شروع کنید!

هزینه: 2000 روپیه

 

در پایان

تمام ورزش هاي‌ ماجراجویی ذکر شده در بالا را در شهر دبی تجربه کنید. برای سفر بـه شهر دبی برنامه ریزی کنید و با خانواده فوق العاده خود، دوستان آماده برای هر نوع دوستی یا حتی شریک زندگی خود بـه این جا بیایید.

جدیدترین مطالب سایت