بحث جنجالی آرش ظلی پور با مسعود فراستی (فیلم)

مجموعه : کلیپ و فیلم
بحث جنجالی آرش ظلی پور با مسعود فراستی (فیلم)

بحث جنجالی آرش ظلی پور با مسعود فراستی

دعوای جنجالی مجری برنامه با مسعود فراستی یکی از جنجالی ترین و داغ ترین اخبار داغ در این چند روز اخیر بوده است .

 

به گزارش تالاب نوع برخورد و پاسخگویی مجری برنامه به‌گونه‌اي است که مخاطب احساس می کند آرش ظلی‌پور با مسعود فراستی یک مشکل شخصی دارد و حال وقت تصفیه‌حساب شخصی است و برای این منظور از عباراتی استفاده میکند که از دایره ادب خارج است.

 

بعد از ناراحتی رسانه‌ ها و حتی مردم از این اتفاق «محمد مهدی قاسمی» مدیر شبکه شما تصمیم گرفت که جلوی ادامه این برنامه را حداقل تا تصمیم‌گیری نهایی برای یک هفته بگیرد و «آرش ظلی‌پور» مجری و عوامل دیگر برنامه “من و شما” را توبیخ کند.

 

البته مدیر شبکه شما در پی اتفاقاتیکه در قسمت امروز برنامه تلویزیونی «من و شما» با حضور «مسعود فراستی» رخ داد، بخاطر مکدر شدن ذهن بینندگان از مخاطبان عذرخواهی کرد.

 

مسعود فراستی هم در واکنش به حواشی برنامه امروزش در شبکه‌ «شما» جوابیه‌اي صادر کرد که قابل تأمل است؛ او نوشت: «نه ان مجری، و نه کل مجریان و تهیه‌کنندگان رنگارنگ تلویزیونی از این قماش، و برنامه‌هاي‌ مبتذل‌شان، مسئله‌ي من نیستند.

 

برنامه‌ي امروز برخلاف طراحی عده‌اي برای تخریب نقد، علیه خودشان به پایان رسید، و صدای هشدار و اعتراض جمعی بسیاری علیه ابتذال، اخلاق‌فروشی و ارزش‌فروشیِ فراگیر در سینما و تلویزیون، به گوش همه ی رسید. خسارتش هم برای من، بسیار ناچیز بود.»

 

در پایان ناگفته نماند که آقای مسعود فراستی هم کم به مجری برنامه نگفت و حرف های او هم تند و غیره حرفه ای بود و همین موضوع باعث شد مجری برنامه بار رفتاری متفاوت با وی برخورد کند.

 

جدیدترین مطالب سایت