اعطای شهروندی فرانسه برای نجات کودک 4 ساله (+ عکس و فیلم)

مجموعه : کلیپ و فیلم
اعطای شهروندی فرانسه برای نجات کودک 4 ساله (+ عکس و فیلم)

جوان مهاجر افریقایی با نجات کودک 4 ساله از مرگ حتمی اقامت دائم و شهروندی فرانسه را دریافت کرد و استخدام آتش نشانی فرانسه شد.

 

فیلم نجات کودک توسط این مرد افریقایی در پایین همین مطلب موجود است.

 

اعطای شهروندی فرانسه برای نجات کودک 4 ساله؛ ماجرای نجات معجزه وار یک کودک 4 ساله فرانسوی از تراس خانه در پاریس در 2 روز گذشته بازتاب زیادی در رسانه هاي‌ جهان داشته است. 

 

مادر این کودک در تعطیلات خارجی به جزایر “ریونیون” فرانسه در اقیانوس هند رفته بودو پدرش نیز برای خرید به فروشگاهی رفته بودو پس از خروج از فروشگاه ودر حالیکه فرزندش معلق بین زمین و آسمان بود در راه بازگشت، در حال بازی موبایلی “پوکه مون ” گو بوده است غافل از این که در همان لحظه فرزند کنجکاو و بازیگوش او به تراس خانه رفته و با عبور از حصار آهنی تراس در حالت معلق بین زمین و آسمان قرار گرفته بود.

اعطای شهروندی فرانسه برای نجات کودک 4 ساله (+ عکس و فیلم)

 

استقبال از جوان مهاجر 22 ساله افریقایی در کاخ الیزه

اعطای شهروندی فرانسه برای نجات کودک 4 ساله (+ عکس و فیلم)

 

به گزارش تالاب در چنین شرایطی “مومادو قسامه” مهاجر 22 ساله “مالی” تبار که از صحنه حادثه در حال عبور بود دست بکار شد ودر عرض کمتر از 1 دقیقه خود رابه تراس طبقه پنجم ساختمان رسانید و کودک 4 ساله را نجات داد.

 

رسانه ها فیلم و تصویر این عملیات نجات معجزه آسا را منتشر کرده اند و به این مرد جوان مالیایی لقب” اسپایدرمن” واقعی فرانسه را داده اند. این جوان مالیایی به صورت غیرقانونی در فرانسه اقامت داشته است.

 

دیروز امانوئل ماکرون رییس جمهوری فرانسه برای تجلیل از شجاعت این جوان مهاجر آفریقایی تبار وی را به کاخ الیزه دعوت کرد و با او به گفت و گو نشست و مدرک شهروند افتخاری فرانسه رابه او اعطا کرد. همچنین رییس جمهوری فرانسه دستور داده این جوان در آتش نشانی پاریس مشغول فعالیت شود.

 

فیلم لحظه نجات کودک 4 ساله توسط مرد افریقایی

 

جدیدترین مطالب سایت