فیلم اعتراف تکان دهنده تجاوز به دانش آموزان در غرب تهران

مجموعه : کلیپ و فیلم
فیلم اعتراف تکان دهنده تجاوز به دانش آموزان در غرب تهران

فیلم اعتراف تکان دهنده تجاوز به دانش آموزان در غرب تهران

ناظم دبیرستان غیر دولتی پسرانه مقطع اول متوسطه در غرب تهران به اذيت و اذیت جنسی متهم شده است . تاکنون 15 نفر از اولیای این دانش آموزان از این مرد شکایت کرده اند. والدین این دانش آموزان اعلام کرده اند فرزندانشان مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند.
 

یکی از مسئولان دبیرستان پسرانه مقطع متوسطه اول واقع در یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی در منطقه ۲ تهران، با اذیت و اذيت جنسی گروهی از دانش‌آموزان، باعث اعتراض شدید و شکایت پدر و مادر این بچه‌ها شده است.

 

به گزارش تالاب یکی از اولیای دانش‌آموزان در مصاحبه با ما اظهار کرد: پسر من از چند ماه پیش پرخاشگر و به شدت عصبی شده بودو حتی ما تصور میکردیم او دچار بیماری شده است. وی را پیش پزشک بردیم و روند درمان برای پرخاشگری او ادامه یافت تا این که پسرم گفت در مدرسه چه بلایی به سرش آمده است.

 

اینطور که پدر دانش‌آموز یادشده اعلام می‌کند، یکی از مسئولان مدرسه با پخش تصاویر مستجهن از طریق گوشی تلفن همراه، بچه ها را مجبور به اعمال غیراخلاقی می‌کرده است.

 

عکس هایي که پدر و مادر دانش‌آموزان از این مسئول مدرسه ارائه کرده‌اند نشان می‌دهد که فرد یادشده دستبند به دست ودر حضور پلیس اقرار می‌کند او با پخش عکسهای فیلم‌هاي‌‌‌ مستهجن، بچه‌ها را تحریک به اعمال غیراخلاقی کرده است.

اولیای دانش‌آموزان می گویند هم‌اکنون بچه‌ها تحت درمان روانشناسی هستند و با وجود این که فصل امتحانات آنهاست، از لحاظ روحی و روانی به شدت آسیب دیده‌اند.

 


حتما بخوانید:  ماجرای تجاوز جنسی ناظم مدرسه به دانش آموزان در غرب تهران


 

متن دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله آملی ریاست محترم قوه قضاییه

با سلام

خبر جنایت در یکی از مدارس غرب تهران موجب اندوه و تأسف شد. مقتضی است پس از محاکمه سریعاً حدود الهی را در رابطه با محکومین اجرا نمایید.

سید علی خامنه‌اي

۸ خرداد ۱۳۹۷

جدیدترین مطالب سایت