آموزش مرحله به مرحله دکوپاژ سرامیکی (+فیلم)

مجموعه : کلیپ و فیلم
آموزش مرحله به مرحله دکوپاژ سرامیکی (+فیلم)

آموزش مرحله به مرحله دکوپاژ سرامیکی

بعضی اوقات میشه وسایل قدیمی منزل را با هزینه های خیلی کم به یک چیز جدید مثل این دکوپاژ جالب سرامیکی تبدیل کرد. هم سرگرمی و هم خلاقیت در اینکار وجود داره…اگر علاقه داشته باشید حتی میشه از این راه پول در آورد.

وسایل مورد نیاز دکوپاژ سرامیکی :

رنگ اکرولیک
چسب چوب شمال
ترانسفر
یا دستمال طرح دار
یا کاغذ کادو
یا پارچه طرح دار
یا کاغذ پیرینت شده
وارنیش
تینر
قلمو
اسفنج

طرز ساخت دکوپاژ سرامیکی

طرز ساخت دکوپاژ سرامیکی :

اول رنگ و با مقدار کمی اب مخلوط کرده تا به غلظت ماست برسه و کمی کش بیاد بعد سه دست رنگ میزنیم و بین هر دست رنگ زدن اجازه میدیم کامل خشک شه رنگ قبلیمون

 

رنگ زدن به این صورت

رنگ با اسفنج به صورت ضربه ای زده میشه میتونید تو استوری ببینید به هیچ وجه اسفنج رو روی کار نکشید فقط ضربه ای بعد سه دست رنگ ‌‌‌طرح مورد نظرتون رو جدا کنید اگر از ترانسفر استفاده میکنید طرح برش خورده شده رو توی اب بزارید تا جدا شه بعد روی ظرفتون بزنید اگر از دستمال طرح دار استفاده میکنید.

 

طرح دولاراجدا اول کمی چسب چوب رقیق شده با اب روی سطح کار بزنید بعد دستمال رو روی ظرفتون بز ارید و دوباره از همون رقیق شده چسب روش بزنید برای کاغذ کادو و طرح چاپ شده و پارچه هم به همین روند پیش برین من از کاغذ کادو استفاده کردم

 

تو این کار بعد از خشک شدن کامل کار کمی وارنیش را با۱/۳تینر یا بنزین مخلوط کرده و روی کاربزنید البته به ارامی با قلمو تا کارتون زد اب بشه و قابل شست و شو اگه سوالی دارین همینجا بپرسین دایرکت سخت باز میشه.

 

منبع : زندگی به سبک خودم

جدیدترین مطالب سایت