اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

هر زوجی این رابطه را با اوج عشق، غیرت و احساسات شدید شروع میکند که به نظر میرسد مادام العمر باقی می ماند. با این حال، زمان بهترین معلم است و هر چه می گذرد، جنبه ها و سایه های‌ متفاوتی از یک رابطه را نشان میدهد.

 

زوج های‌ متاهل نیز از این قاعده مستثنی نیستند. با گذشت سال‌ها، انها با واقعیت های‌ متفاوتی از این رابطه مواجه می‌شوند که ممکن است خشن باشد. در این قسمت از مجله تفریحی تالاب لیستی از اشتباهات زوج ها را برای شما منتشر کرده ایم

 

40 بدترین اشتباه افراد متاهل

چیزهای شگفت انگیز زیادی در مورد ازدواج وجود دارد: دانستن این که شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، داشتن یک همراه همیشگی و داشتن یک هم تیمی برای همیشه. اما این نیز غیرقابل انکار است که حتی باورنکردنی ترین ازدواج نیز عاری از چالش نیست.

 

عده ای از موانعی که با انها روبرو خواهید شد کاملاً خارج از نظارت شما هستند «بحران سلامتی، از دست دادن شغل، و پویایی خانواده، فقط برای نام بردن چند مورد»، اما اگر بدانید به دنبال چه چیزی باشید، بسیاری از انها کاملاً قابل اجتناب هستند.

 

پیش از این، دریابید که کارشناسان روابط میگویند رایج‌ترین اشتباهاتی است که زوج‌های‌ متاهل مرتکب میشوند، به علاوه این که چگونه از انها طفره بروند. 

 

بیشتر بخوانید: لازمه ازدواج آمادگی قبل ازدواج است

 

1. همدیگر را بدیهی گرفتن

گوش کنید، زیرا این یک موضوع بزرگ است، مردم. “زوج ها آنقدر با یکدیگر راحت می‌شوند که دیگر متوجه و قدردانی از همه ی ی کارهایی که همسرشان برای انها و رابطه انجام میدهد، نمی شوند.” مهمتر از آن، آنها از قدردانی از تلاش های‌ شریک خود دست بر می دارند. بنابراین دفعه بعد که همسرتان کار خوبی برای شما انجام میدهد، بدانید که یک «تشکر» ساده می‌تواند راه درازی را به شما بدهد. 

 

2. عدم صرفه جویی در پول با هم

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

بر کسی پوشیده نیست که پول نقد اغلب موضوع بحث در ازدواج است، اما عده ای از اصطکاک در مورد پول را می توان با صرفه جویی بیشتر از آن حل کرد. “پول بخش جدایی ناپذیر ازدواج است و بسیار وسوسه انگیز است که با خودرو های‌ زیبا، خانه خوب و تعطیلات خوب به جای ایجاد صندوق اضطراری و پس انداز کافی برای بازنشستگی به “سبک زندگی متاهل” بروید.”

 

M.D. نویسنده کتاب «قرار نگیرید: چگونه با مردی که برایش در نظر گرفته شده بودید ازدواج کنید». پس انداز را از همان ابتدا در اولویت قرار دهید تا استرس کمتری در مسیر وجود داشته باشد. 

 

3. صرف زمان بیشتر برای برنامه ریزی عروسی تا ازدواج

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

برنامه ریزی برای عروسی سرگرم کننده است، اما برنامه ریزی برای ازدواج واقعی بسیار مهم تر است. «زوج‌ها در مورد اهداف آینده‌شان، نحوه برخورد با مسائلی مانند امور مالی یا خانواده‌شان صحبت نمیکنند، و برنامه‌ای برای همکاری با هم نمی‌سازند». به جای این که تمام انرژی خود را بر روی ازدواج متمرکز کنید، مدتی را صرف صحبت کردن در مورد انچه بعد از آن می‌شود نیز بگذرانید. 

 

4. تضعیف یکدیگر

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

کل ماجرای پلیس خوب، پلیس بد می‌تواند از حد خارج شود. «این اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که بچه‌ها درگیر آن هستند، اما میتواند در خانواده و دوستان بزرگ اتفاق بیفتد». “مهم است که رابطه به عنوان یک جبهه متحد نشان داده شود.

 

تضعیف نظم و انضباط، تصمیم گیری در مورد برنامه ها، یا فقط اصول کلی رابطه باعث برانگیختن خشم و عصبانیت بین آن دو می‌شود. اطمینان حاصل کنید که اختلافات از قبل به طور خصوصی مورد بحث قرار گرفته اند تا تصمیم گیری یک تصمیم باشد. 

 

5. عدم سرمایه گذاری کامل

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

به این معنی که وقتی شرایط سخت میشود، خیلی سریع از آن خارج می‌شوند. به نظر میرسد که امروزه برای زوج‌ها بسیار راحت است که آن را ترک کنند. ازدواج تعهدی است که روزهای خوب و بد خود را به همراه دارد. 

 

6. اتکای بیش از حد به یکدیگر

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

اعتماد بیش از حد به یکدیگر اشتباهی است که افراد متاهل مرتکب می‌شوند. صرف نظر از ساختار روابط شما، یک نفر نمیتواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. “داشتن یک جامعه قوی از دوستان و خانواده رابطه شما را تقویت میکند.”

 

7. استفاده از سکس به عنوان یک فشارسنج برای رابطه

فقط استفاده از رابطه جنسی اشتباهی است که افراد متاهل مرتکب می‌شوند. رابطه جنسی مهم است، اما این تنها چیزی نیست که اهمیت دارد. اغلب استرس‌های‌ موجود در رابطه در کاهش تمایل به رابطه جنسی توسط یکی یا دیگری منعکس میشود.

 

“سکس در یک ازدواج طولانی فروکش میکند و رک و پوست کنده، یک ازدواج طولانی، اگر خوب باشد، بیشتر از عشق به رابطه جنسی مربوط میشود.” به طور خلاصه، رابطه جنسی، همه ی ی چیز و پایان رابطه شما نیست، بنابراین نباید تنها راهی باشد که موفقیت ازدواج خود را اندازه گیری می‌کنید.

 

8. فکر می کنید که مجبور نیستید با یکدیگر محاکمه شوید

فقط به این دلیل که متاهل هستید به این معنی نیست که باید دست از تلاش بردارید. بسیاری از مردم احساس می‌کنند وقتی یکی را پیدا کردند، مجبور نیستند کار را وارد رابطه کنند.

 

“عاشقانه و خواستگاری چیزی است که مردم اغلب هنگام ازدواج میگویند دلشان تنگ شده است. به خاطر داشته باشید که با کلمات، هدایا، حرکات عاشقانه به همسرتان نشان دهید که خاص است.” 

 

9. دیگر دوست نبودن

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

 

انها می‌گویند که زوج هایی که بهترین دوستان هستند برای همیشه ماندگار هستند و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. من از مشتریانم می‌خواهم قرارهایی را با هم برنامه‌ریزی کنند که شام معمولی و قرارهای سینمایی نیستند. “زوج ها باید روی ایجاد دوستی خود کار کنند، که به یک پایه محکم برای شراکت آنها منجر میشود و میتواند به حفظ انها برای یک عمر کمک کند.”

 

10. هرگز دعوا نمی کند

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

هرگز دعوا کردن اشتباهی است که افراد متاهل مرتکب میشوند. مذاجره کم می‌تواند به همان اندازه بد باشد که مشاجره بیش از حد. نگه داشتن تمام ناامیدی‌های‌ شما فقط منجر به رنجش میشود یا اگر سعی میکنید ناامیدی‌های‌ خود را از ذهن خودآگاه خود مسدود کنید، به ناخودآگاه شما میرود و در آنجا انواع مشکلات روحی و جسمی ایجاد میکند.

 

به همین دلیل است که بسیار مهم است که یاد بگیرید چگونه به روشی سالم به خوبی بحث کنید، بنابراین به یکدیگر شلیک نمی کنید و از بحث کردن و حتی بحث کردن درباره مسائلی که نیاز دارید نمیترسید.

 

11. مبارزه برای کنترل

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

«بسیاری از زوج‌ها وارد پویایی مبارزه برای نظارت میشوند، خواه از طریق تلاش برای تسلط بر رسیدگی به مسائل مالی، عادات خرج کردن، یا نحوه تربیت فرزندان باشد». 

 

“برای سالم نگه داشتن یک رابطه، هدف تلاش برای تعادل است. کنار هم بنشینید و تصمیم بگیرید که چه کسی کاپیتان چه چیزی است.” به این ترتیب، هر کدام دامنه خود را خواهید داشت تا در مورد آن نظر بدهید.

 

12. انتظار بیش از حد طولانی برای امتحان کردن درمان

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

بسیاری از زوج ها میتوانند زودتر از انچه انتظار دارند از درمان بهره ببرند. تا زمانی که به یک مشاور ازدواج مراجعه میکنند، به دنبال اجازه طلاق هستند.

 

13. فراموش کردن صحبت در مورد جنسیت و میل

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

«در ابتدای روابط، زمانی که همه ی ی چیز داغ و جدید است، به اشتراک گذاشتن فانتزی‌ها و تجربی بودن ممکن است بخشی جدایی‌ناپذیر از فرآیند آشنایی با یکدیگر باشد. با گذشت زمان، عده ای از زوج‌های‌ متاهل ممکن است به جای ادامه گفت و گو با پیشرفت سال‌ها و رابطه، روی تمام آن تاریخ استراحت کنند.»

 

14. داشتن انتظارات غیر واقعی

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

هیچ پوشش شکری وجود ندارد: ازدواج چالش برانگیز است. گاهی اوقات زوج‌ها فراموش میکنند که در زندگی، در افراد، و بله، در ازدواج، نقص‌هایی وجود دارد. “همسر انها نقص هایی دارد و اشتباه خواهد کرد. “

 

15. صرف زمان بیش از حد با هم

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

«بسیاری از زوج‌ها این اشتباه را مرتکب می‌شوند که سعی میکنند زمان زیادی را با هم بگذرانند و این زمان، ناگزیر به زمان با کیفیت نمی‌رسد».

 

“اگر تمام وقت غیر کاری خود را با شریک زندگی خود بگذرانید، مطمئناً خود را درگیر فعالیت های‌ کسل کننده و تکراری مانند انجام کارها، خیره شدن به تلفن های‌ خود یا گشت و گذار در وب خواهید دید.” این خیلی کسل کننده است، و اگر حوصله دارید، این نشانه خوبی نیست.

 

16. نادیده گرفتن قطع ارتباط

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

“زوج ها اغلب این اشتباه را مرتکب می‌شوند که به قطع ارتباط عاطفی، جسمی، فکری و تجربی آهسته اما مداوم توجه نمی‌کنند.” “انها متوجه راه های‌ ظریف بسیاری نیستند که به جای “روی کردن به سمت” S.O خود “رویگردان” میشوند.” این می‌تواند منجر به قطع ارتباط مزمن شود، که گلوله های‌ برفی را به یک مشکل بسیار بزرگ تبدیل میکند.

 

زوج‌ها باید آگاهانه راه‌هایی برای برقراری ارتباط با شریک زندگی‌شان هر روز پیدا کنند، و به روش‌هایی که در رابطه منحصر به فردشان معنادار باشد.

 

17. روی خودت کار نمیکنی

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

کار نکردن روی خود اشتباهی است که افراد متاهل مرتکب می‌شوند. زمانی که در راهرو قدم می زنید، خودسازی نباید متوقف شود. «خودت را خوب بشناس». “چه چیزی باعث ایجاد یک واکنش عاطفی شدید می‌شود؟ کدام بخش از خودتان را دوست ندارید؟ کجا میتوانید شادتر باشید؟ میتوانید کسی را پیدا کنید که در این سفر به شما کمک کند یا آن را به تنهایی انجام دهید.”

 

18. هرگز با عصبانیت به رختخواب نروید

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

برخی گفته های‌ قدیمی در مورد روابط درست نیستند. «در تلاششان برای این که هرگز با عصبانیت به رختخواب نروند، زوج‌ها بدون آرایش واقعی آرایش میکنند. در عوض، زوج ها باید یک استراحت شبانه داشته باشند و توافق کنند که صبح در مورد مسائل صحبت کنند. این به انها فرصتی میدهد تا زمانی که احتمالاً بیدارتر هستند و از نظر عاطفی کمتر خام هستند، صحبت کنند.

 

بیشتر بخوانید: 5 ایده برای محکم شدن روابط زندگی پس از ازدواج

 

19. نداشتن رابطه جنسی

در حالی که متخصصان می‌گویند استرس بیش از حد در مورد رابطه جنسی می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند، نداشتن رابطه جنسی یکی دیگر از مسائل مهم است. “سکس هم یک میل عادی و سالم است و هم یک راه انتقادی برای پیوند عاطفی که باید دائماً تجدید شود.”

 

پیوندی که رابطه جنسی ایجاد میکند نه فقط آگاهانه، بلکه عمدتاً ناخودآگاه از طریق سیستم لیمبیک مغز است و با واسطه‌ی فرومون‌ها و انتقال‌دهنده‌های‌ عصبی و نوروپپتیدهایی مانند دوپامین، اندورفین و اکسی توسین انجام می‌شود. به عبارت دیگر، حتی اگر فکر نمی کنید برای احساس نزدیکی به شریک زندگی خود نیازی به رابطه جنسی دارید، احتمالاً به رابطه جنسی نیاز دارید.

 

20. هیجان انگیز نگه نداشتن چیزها

هیجان زده نکردن چیزها اشتباهی است که افراد متاهل مرتکب می‌شوند. «مطمئناً، ممکن است به اندازه آن چند قرار اول هیجان‌انگیز نباشد، اما باید آن را سرگرم‌کننده نگه دارید وگرنه محکوم به فنا هستید. “مطمئن شوید که چیزی برای انتظار دارید. شاید این یک شب قرار ماهانه یا یک تعطیلات سالانه باشد، اما برنامه ریزی کنید و انجامش دهید.”

 

21. اجازه ورود افراد خارجی

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

اجازه دادن به دیگران برای مشارکت فوق العاده در ازدواج شما هرگز ایده خوبی نیست. «اشکال ندارد که گاهی برای ازدواجتان یک توصیه کوچک دریافت کنید». با این حال، هیچ کس بیش از زوجی که در واقع درگیر هستند، قدرت، بینش، دانش، یا حرفی در رابطه ندارد.

 

22. هرگز با هم به تنهایی وقت نگذرانید

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

در حالی که مطمئناً ممکن است زمان زیادی را با هم به تنهایی بگذرانید، زمانی که زندگی دیوانه‌کننده میشود، غفلت از زمان زوجیت نیز بسیار رایج است. «معمولاًً زوج‌های‌ متاهل چنان در شغل، فرزندان یا فعالیت‌های‌ فوق برنامه‌شان گم می‌شوند که فراموش میکنند با یکدیگر وقت بگذرانند».

 

وقتی کار تمام میشود، بچه‌ها بیرون می‌روند و دیگر چند بار در هفته تنیس بازی نمیکنند، به هم نگاه می‌کنند و فکر میکنند که آن شخص کیست. درگیر بمانید و کارها را با هم انجام دهید. زمانی را به تنهایی با یکدیگر بگذرانید. الگوسازی بسیار خوبی برای فرزندانتان در مورد اهمیت تمرکز روی یکدیگر برای این که زوجی قوی‌تر و والدین بهتری باشید.

 

23. خیانت کردن

بدیهی است که خیانت بد است، اما زوج‌ها اغلب فکر میکنند که میتوانند برای بخشیدن و فراموش کردن انچه اتفاق افتاده تلاش کنند.” بسیاری از زوج ها قادر به بازسازی حس اعتماد و امنیت در رابطه نیستند.

 

24. نیاز به همیشه درست بودن

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

«این میتواند بین یک زوج متاهل اختلاف ایجاد کند. “ازدواج به معنای سازش و آسیب پذیری است، بنابراین شما باید نفس خود را رها کنید و اشتباهات خود را پلیس کنید، در غیر این صورت ازدواج شما را از مسیر خارج میکند.”

 

25. گفتن تو مهم نیستی

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

ممکن است ساده‌تر از توضیح دادن احساس خود در مورد چیزی باشد، اما استفاده بیش از حد از این عبارت میتواند باعث آسیب ماندگار شود.

 

«این عبارت «من اهمیتی نمی‌دهم» به طرز عجیبی مطرح میشود، و چیزی که زوج‌ها نمیدانند این است که به طور ناخودآگاه پایه‌های‌ رابطه‌شان را از بین می‌برد. به جای تکیه بر آن عبارت ساده و در عین حال پیچیده، به زوج‌ها پیشنهاد میکنم به یکدیگر بگویند که واقعاً در مورد یک موقعیت چه احساسی دارند و چرا.»

 

26. غفلت از حل مشکلات

«در عوض، انها را نادیده میگیرند. در نهایت، این مشکلات بزرگتر میشوند و رسیدگی به آن‌ها بسیار سخت‌تر میشود.» به محض بروز مشکلات با انها برخورد کنید تا از کنترل خارج نشوند.

 

27. گوش نکردن به یکدیگر

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

در دنیای امروزی حواس‌پرتی‌های‌ زیادی وجود دارد که این امر باعث میشود همسران به حرف‌های‌ یکدیگر گوش دهند. «گوشی هوشمند خود را زمین بگذارید، از رایانه خارج شوید یا تلویزیون خود را خاموش کنید و با در نظر گرفتن تمام نکات ظریف و هر کلمه و نحوه بیان آن، تمام توجه خود را به شریک زندگی خود جلب کنید.

 

“فقدان گوش دادن میتواند به ازدواج دامن بزند و رها شدن عمیق آغاز شود، یا حداقل، مردم شروع به ایجاد رنجش کنند. گوش دادن کلید اصلی است.”

 

28. تلاش برای تغییر یکدیگر

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

اکثر مردم میدانند که ازدواج با این امید که شریک زندگی‌تان تغییر کند، یک رویا است، اما بیش از انچه انتظار دارید اتفاق می‌افتد. «تنها فردی که میتوانید تغییر دهید خودتان هستید، و این شامل واکنش‌های‌ شما به شریک زندگی‌تان و نحوه رفتار او میشود».

 

29. فراموش کردن این که روابط کار می کنند

«در ابتدا بیشتر روابط به راحتی جریان می‌یابند، اما این به این دلیل است که انتظارات کمی وجود دارد. هر چه این رابطه بیشتر طول بکشد، انتظارات بیشتری وجود دارد.» پس چرا هر چه بیشتر با هم هستید سخت تر میشود؟

 

دلیل ساده است: اگر با هم ماندن راحت بود، همه ی ی این کار را انجام می‌دادند. هنگامی که یک زوج متوجه میشوند که کار کردن در یک رابطه طبیعی است، میتوانند در کنار هم قرار بگیرند و کارهای لازم برای رشد رابطه را انجام دهند.

 

30. فکر کردن به ازدواج مشکلات شما را حل می کند

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

بسیاری از زوج ها احساس میکنند که عقد قرارداد با ازدواج به طور ناگهانی مشکلات زندگی یا روابط انها را از بین می‌برد، اما متأسفانه، عملاً هرگز اینطور نیست.

 

“با کسی بودن مشکلات ما را حل نمی‌کند، و اگر انتظار داشته باشیم که زندگی مان به طور اساسی تغییر کند، در آن صورت تمایل داریم که به طور خودآگاه یا ناخودآگاه شریک زندگی خود را به خاطر چیزهایی که به رابطه آورده ایم و ربطی به انها ندارد، سرزنش کنیم. 

 

31. گرفتن تصمیمات بزرگ بدون یکدیگر

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

«در بهترین روابط، شرکا به‌عنوان یک تیم عمل میکنند، این بدان معناست که به جای «عامل من» یک «عامل ما» وجود دارد. این امر با تصمیمات کوچکی مانند این که در یک تعطیلات آخر هفته انجام شود به تصمیماتی به بزرگی ترک شغل یا خرید خانه وارد می‌شود.

 

“مشاوره با شریک زندگی تان نشان میدهد که شما برای عقاید او ارزش قائل هستید، به احساسات او اهمیت میدهید و علایق او را در ذهن دارید. اغلب اوقات تعارض ناشی از انتظارات متفاوت است، به همین دلیل ضروری است که بنشینید و مستقیماً با هم ارتباط برقرار کنید تا بتوانید روی آن توافق کنید و به توافق برسید. انتظارات در مورد تصمیم گیری و جلوگیری از تعارضات آینده.”

 

32.عدم تعیین مرزها

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

چه یک مادرشوهر آزاردهنده باشد یا یک دوست صمیمی که مدام تجاوز میکند، تعیین حد و مرزها در یک ازدواج در اسرع وقت بسیار مهم است. «در عوض، زوج ها انها را نادیده میگیرند. در نهایت، این مشکلات بزرگ‌تر و بزرگتر میشوند و رسیدگی به انها بسیار سخت‌تر میشود.»

 

33. پشت هم نداشتن

“شما ممکن است همیشه با نظرات یا رفتارهای شریک زندگی خود موافق نباشید، اما مهم است که به عنوان یک واحد به افراد تهدید کننده و موانع برخورد کنید.”

 

“شما یک تیم هستید و باید از شریک زندگی خود در هنگام درد حمایت کنید. مشکل رایج این است که یکی از طرفین احساس میکند از طرف خانواده شریک خود نادیده گرفته شده یا آسیب دیده است. شما نباید یکی را انتخاب کنید. خانواده و شریک زندگی تان، اما باید از شریک زندگی خود حمایت کنید و با رفتارهای توهین آمیز خود را مطرح کنید.”

 

34. فراموش کردن تفاوت بین عشق و دوست داشتن

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

هر دو احساس نقش کلیدی در یک ازدواج سالم دارند. «من سعی میکنم به مشتریان یادآوری کنم که مهم نیست، آنها یکدیگر را دوست دارند. اشکالی ندارد که همیشه همدیگر را دوست نداشته باشند، تا زمانی که به یاد داشته باشند که رابطه انها بر اساس عشق است.

 

35. انتظار برای داشتن “در حال و هوا” برای داشتن رابطه جنسی

“اگر منتظر بمانید تا زمانی که در حال و هوای رابطه جنسی باشید، ممکن است دیگر هرگز این کار را نکنید.”

 

“این به این دلیل است که بسیاری از ما تمایلات جنسی خود به خودی را تجربه نمیکنیم. ما تمام روز کار نمیکنیم، شام درست نمیکنیم، به بچه ها کمک می‌کنیم تا تکالیفشان را انجام دهند، انها را در رختخواب می گذاریم، به شکایت دوستانمان در مورد ترافیک تلفنی گوش می دهیم. و سپس با میل شدید به داشتن رابطه جنسی به رختخواب میرویم. در عوض، ما خسته و بی حال به رختخواب می رویم. این کاملا طبیعی است.”

 

بیشتر بخوانید: نکته هایی در ارتباط با ازدواج دوم

 

36. دست کم گرفتن قدرت شب قرار

ممکن است ادامه قرار گذاشتن با یکدیگر حتی پس از سال‌ها ازدواج عجیب به نظر برسد، اما کارشناسان میگویند ادامه قرار گذاشتن می‌تواند به صمیمیت و ارتباط بیشتر منجر شود، حتی برای همسران قدیمی. 

 

با شلوغ‌تر شدن زندگی‌ها و تنظیم روال‌ها، برنامه‌ریزی برای خودانگیختگی یکی از آن الزامات ظاهراً پیچیده در روابط متعهدانه است. مطمئن شوید که در این زمان تعیین شده، تجربه های‌ منحصر به فرد و خاص و همچنین صرف شام های‌ دلپذیر ایجاد کنید.

 

37. صادق نبودن

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

این بیشتر در مورد مسائل مالی اتفاق می‌افتد. “یکی از همسران بدون مشورت با دیگری متحمل بدهی یا تعهدات دیگری می‌شود و تقریباً همیشه منجر به کشف نابهنگام و دعوا می‌شود. با همسر خود صادق و صریح باشید و قبل از این که مشکلی ایجاد شود، در مورد مسائل مالی یا غیر آن بحث کنید.”

 

38. قدردانی نکردن از یکدیگر

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

به نظر اساسی می‌رسد، اما رایج تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. «این را اغلب از زوج‌هایی که در بحران هستند می‌شنوم. حتی اگر خودرو ظرفشویی را خالی کنید یا لباس‌های‌ شسته شده را عوض کنید، باید به خاطر داشته باشند که برای کارهایی که برای حمایت از یکدیگر یا حمایت از خانه یا خانواده انجام می‌شوند، قدردانی کنند.

 

39. اول قرار دادن فرزندانتان

اشتباه ترین کارهایی که افراد متاهل انجام می دهند

بسیاری از جفت ها از این که متوجه می‌شوند این حرکت واقعاً درست نیست شگفت زده میشوند. این هرگز نباید چنین باشد. “همیشه باید اینطور باشد که همسر شما شماره 1 و فرزندان شما 1a باشند. وقتی همسران شماره یک باشند، هر دو شریک احساس میکنند که از انها مراقبت میشود. بنابراین هر دو انها را قادر می سازد تا به طور کامل و با هم به زندگی فرزندان خود متمایل شوند.”

 

40. بردن گوشی به رختخواب

ترک کردن این عادت سخت است، اما در نهایت ارزشش را دارد. “شما باید حضور داشته باشید و زمانی را برای نگاه کردن و صحبت کردن با یکدیگر به جای خیره شدن به تلفن خود به خصوص در رختخواب” پیدا کنید! 

 

در پایان

ازدواج یک رابطه “با مراقبت” است و چیزی است که باید مادام العمر باقی بماند. اگر اجتناب از برخی اشتباهات می‌تواند باعث طولانی شدن آن شود، مطمئناً باید در مورد آنها بدانید تا از وقوع انها جلوگیري کنید.

جدیدترین مطالب سایت