چگونه بفهمیم پسری عاشق شده است ؟

چگونه بفهمیم پسری عاشق شده است ؟

علائم عاشق شدن پسران 

عاشق شدن پسرها و دخترها به کل فرق می کند و از زوایای دیگر باید به این موضوع دقت کرد در ادامه شما میتوانید تالاب را دنبال نمایید . 

 

به گزارش تالاب وقتی با كسی آشنا می شویم و تصمیم می گیریم با او نامزد ودر انتها ازدواج كنیم، شاید گاهی شك و تردید سراغ‌مان بیاید و از خود ما بپرسیم آیا این فرد واقعا به ما علاقه دارد؟ چگونه میتوانیم از عشق و احساس او مطمئن باشیم؟

 

شاید فهمیدن این موضوع کم کم دوران امكان‌پذیر باشد اما اگر می خواهید در همان مراحل نخست به این موضوع پی ببرید لازم هست زبان بدن آن شخص را بلد باشید. این روش به صورت قطعی نمی تواند به تمام سوالات ما پاسخ دهد اما با کمک آن میتوانیم تا حدودی این موضوع را تشخیص دهیم. در این مطلب پویا ودایع، سخنران و مدرس زبان بدن بشما میگوید چطور میتوانید یك خواستگار عاشق را تشخیص دهید.

 

اگر زمانی كه با خواستگار یا نامزدتان به گردش می روید در اغلب اوقات چشمان نامزدتان بشما دوخته شده هست، نشانه این هست كه او عاشق شماست و اطلاعات درونی و شخصیت مخفی شما را واكاوی می‌كند اما اگر زمانی كه با یكدیگر هستید چشمان او به اطراف می چرخد؛ این حالت می تواند نشان‌دهنده این باشد كه او در گزینه خود مردد هست. اگرچه هر نگاه به اطراف نشانه این مردد بودن و شكاك بودن نیست. افرادی كه در گزینه مردد میباشند سعی می‌كنند به دفعات گوناگون از نگاه مستقیم پرهیز كنند.

 

مردها مغزی تصویری و كاملا مبتنی بر عکسهای دارند. زمانی كه یك مرد نامزدش را می بیند همراه دارد دوباره به او نگاه كند. مردمك چشم افراد عاشق بزرگتر می شود و فرد دارای چشم‌هاي شفاف‌تر و درشت‌تری میشود كه حس خیس بودن یا اشك‌آلود بودن به او دست میدهد.

 
عشق یك مریضی همراه‌داشتنی هست

با عکس‌برداری از افراد عاشق، پژوهشگران دریافتند یك نقطه ناب در عکسهای مغزی بیشترین تماس را با عشق دارد. این نقطه مسئول اکثر اعمال حیاتی مثل خوردن، آشامیدن و حركات چشم هست. دانشمندان روی این موضوع تحقیق كردند و متوجه شدند همانند خوردن، خوابیدن و… عاشق شدن هم جزء نیازهای بدنی و روحی ماست و دیدنی هست بدانید روانشناسان هم بیشترین شباهت را بین عشق و یك مریضی ناب روانی به نام وسواس اجباری دیدن كرده‌اند.

 

در این مریضی، افكار خاصی به مغز هجوم می‌آورد كه فرد از انها گریزی ندارد؛ این افكار وی را وادار به انجام رفتارهای خاصی می‌كند كه اگر انجام ندهد دچار اضطراب و استرس زیادی میشود. درست مثل شخصی كه وسواس دارد و منزل و محل كار خودرا روزی دو بار تمیز و گردگیری می‌كند. این علاقه شدید قلبی یا همان عشق در ظاهر نشانه‌هاي بالینی شبیه مریضی وسواس اجباری دارد كه از نظر آزمایشگاهی هم به آن شبیه هست. در مریضی وسواس اجباری، یك ناقل ناب در سلول‌هاي پلاكت خون بیمار افزایش پیدا می‌كند.

 

آیا او، واقعا عاشق من شماست؟!

پژوهشگری به نام مارازیتی، افراد عاشق رابه این طریق آزمایش كرده و به این نتیجه رسیده كه آن ها هم درست همین حالت را دارند، پس عشق حالت وسواس اجباری ایجاد می‌كند در آن فرد عاشق دچار افكار و عادت‌هاي خاصی میشود كه نمی تواند از دست انها خلاص شود؛ مثل ملاقات‌هاي پی در پی، تماس گرفتن مكرر با طرف مقابل خود و فكر كردن پیوسته به او كه عملكرد عادی مغزش را مختل می‌كند.

 

زبان بدن افراد عاشق

افراد عاشق همان‌ طور كه گفتیم دچار فعل و انفعالاتی میشوند كه مغز وظیفه انتقال این اطلاعات و حالت‌ها رابه اندام‌شان برعهده دارد، در نتیجه بدن‌شان دچار تغییر و تحول خواهد شد. تعداد زیادی از نشانه‌ها وجود دارد كه میتوانیم از روی آن ها حدس بزنیم یك فرد عاشق شده هست یا خیر. بعضی از راه‌هاي ابراز اطلاعات مرتبط به احساسات از طریق زبان بدن فرد عاشق اوضاع چهره، تماس چشمی، صدا و زبان بدن هست. به این ترتیب هر یك از این حالت‌ها دارای نشانه‌هاي مخصوصی میباشند كه میتوانند در رفتار غیركلامی ما انسان‌ها دیده شوند.

 

لبخند زدن

زمانی‌كه نامزدتان بشما علاقه‌مند هست، عمیق و صمیمی بشما لبخند میزند. اگر او لبخندی خشك و مصنوعی دارد انگار كه آن لبخند به زور به او دیكته شده هست. در این صورت بهتر هست بدانید او از روی ادب كنار شماست و به محض اینكه فرصتی پیدا كند، شما را ترك خواهد كرد. لبخند مصنوعی را میتوانید از هماهنگ نبودن ابرو‌ها با گوشه‌هاي لب در خندیدن تشخیص دهید.

 

در خندیدن حقیقی گوشه‌هاي لب بالا و ابرو‌ها كمی مچاله می شوند. افراد عاشق سعی می‌كنند جوری بخندند كه لب‌شان به گوشه كشیده‌تر شده و دندان‌هاي انها همراه چشم‌هاي گرد شده دیده می شود. انها خندیدن را با چشم‌هاي‌شان هم ایفا می‌كنند و میتوانید آثار خندیدن یك عاشق را در چشم‌هاي گرد شده او هم مشاهده نمایید.

 
شخصیت

مردی كه به نامزدش علاقه داشته باشد سعی می‌كند در مقابل او مثل یك جنتلمن رفتار كند. كمك می‌كند تا مانتو یا پالتویش را بپوشد، مراقب اوست و سعی می‌كند زندگی را برای او ساده‌تر كند. با این نشانه‌ها می توانید بفهمید كه مادرش وی را به خوبی تربیت كرده و این علامتی هست برای اینكه بفهمید علاقه مرد به نامزدش چقدر حقیقی هست و فقط از روی ادب با خانم‌ها رفتار نمی‌كند. این نوع مردان همه ی وقت در تمام موارد اولویت را با خانم ها می‌دانند ودر موضوعات مهم در زندگی با آن ها مشورت میکنند.

 
مردانی كه زبان عشق ندارند

تعداد زیادی از مردان علاقه‌شان را پشت حرف‌هاي آزاردهنده و نیش‌دارشان مخفی می‌كنند. انها ممكن هست جوك یا حرف خنده‌داری بزنند یا نامزدشان را دست بیندازند اما این نوع مردان با كارهای‌شان در واقع به خانم‌ها نشان میدهند كه عاشق‌شان میباشند. ادبیات اغلب آقایان در این نوع خشونت كلامی خلاصه می شود و کم کم دوران هم خانم‌ها به این نوع ادبیات عادت می‌كنند.

 

زبان بدن افراد عاشق در اجتماع

افراد عاشق وقتی در مقابل معشوق قرار می گیرند بدن خود رابه فرد مورد علاقه مایل کرده و سعی می‌كنند كه همه ی وقت رو به او قرار گیرند. در آقایان معمولا بدن به صورت یك حمایت كننده ودر برگیرنده هست ودر خانم‌ها بدن كوچك و ضعیف‌تر نشان داده می شود تا حمایت مورد نیاز را از مرد دریافت كند. مرد‌ها غالبا همراه دارند نامزدشان در سمت چپ‌شان قرار گیرد و اندازه یك كف پا هم فاصله راه رفتن مرد از خانم اکثر باشد.

 

هنگام راه رفتن مرد با كج كردن سر به سمت نامزدش سعی در تماس چشمی با او دارد. اکثر وقت‌ها افراد عاشق مات و خیره به یك نقطه نگاه کرده و از شنیدن صدای بیرون و خارجی اجتناب می‌كنند. سر فرد عاشق معمولا متمایل به یك طرف هست و سعی می‌كند هنگام شنیدن هم لبخند كوچكی بر لب داشته باشد و با حركات سر معشوق خودرا همراهی می‌كند.
 

بازوها

زمانی‌كه نامزدتان با دستانی باز به استقبال شما می آید، نشان‌دهنده علاقه به ایجاد صمیمیت و آشنایی اکثر هست اما اگر كسی بازوهایش بسته باشد به این معنی هست كه او علاقه ندارد شما به حریم شخصی‌اش وارد شوید. دست‌هاي عرق كرده و بازی كردن با وسایل دم‌دست خود یكی از نشانه‌هاي عاشق شدن مرد‌هاست.
 

شانه‌ها

زمانی‌كه مردان در حال صحبت و گفت‌وگو با نامزد مورد علاقه‌شان میباشند شانه‌هاي‌شان به‌طور غیر ارادی به سمت جلو خم می شود. این كار به خاطر بهتر گوش كردن به فرد مقابل انجام می شود. این حالت نشان‌دهنده این هست كه آن مرد می خواهد شما در مركز توجهش باشید و تمام تمركز و توجهش به شماست.

 

اندام بالاتنه

زمانی كه مردی با نامزدش قدم میزند، سینه‌اش را جلو داده و بازوهایش به عقب متمایل می شود. این حالتی هست كه مردان سعی می‌كنند جنس مخالف‌شان را با آن تحت تاثیر قرار دهند و قدرت و استواری خود رابه دیگران نشان دهند. معمولا هم تنفس‌هاي عمیق و بلندمدت می کشند یا تپش قلب ناشی از هیجان را كنترل می‌كنند.

 

پاها

اگر مردی به نامزدش علاقه‌مند شده باشد سعی می‌كند در راه رفتن خانم را رهنمونی كند یا هنگام ورود به محل خاصی بعد از خانم حركت كند حتی در را برای خانم باز كند و صندلی‌اش رابه جلو بكشد. موقعیت و حالتی كه او بخود میگیرد نشان‌دهنده میزان صمیمیت و علاقه او به نامزدش هست. او سعی می‌كند نامزدش را حمایت كند و به طرف مقابل بفهماند كه همه ی وقت در كنار اوست.

 

نشستن فرد عاشق

فرد عاشق برای فرار از دیده شدن استرس‌ها و علائم ظاهری، متمایل به جلو مینشیند و نشیمنگاه خودرا از صندلی كمی فاصله میدهد. او با این كار به نامزدش دقت کرده و خود رابه او نزدیك‌تر می‌كند و اگرچه در تلاش هست بدن خودرا كنترل كند. افراد عاشق هنگام نشستن سعی می‌كنند روبه‌روی یكدیگر بنشینند اما در روابط بسیار نزدیك‌تر سعی می‌كنند كنار هم ودر یك محل قرار گیرند حتی برای بهرهگیری از یك بشقاب برای غذا و نوشیدنی ترجیح میدهند كنار هم بنشینند.

 

افراد عاشق هنگام نشستن سعی می‌كنند هیچ مانعی روبه‌روی شان نباشند و هیچ چیز خارجی بین آن ها قرار نگیرد. لباس‌هاي اضافی و وسایل اضافی خودرا در كنار دیگری قرار میدهند و از فاصله انداختن یا مانع گذاشتن بین خود و نامزدشان پرهیز می‌كنند. این افراد هنگامی كه می نشینند و به گوش كردن و نگاه كردن نامزدخود ادامه می دهند، مشت خودرا گره می‌كنند و كنار سر می گذراند و با علاقه و یك حسرت كوچك به فرد خیره میشوند.

 

جدیدترین مطالب سایت