چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

برنامه بی‌خطر شـما برای عملی کردن ان. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از نکاتی برای تقویت رابطه از راه دورتان منتشر کرده ایم.

 

30 راه برای داشتن یک رابطه از راه دور شاد

بیشتر مردم میگویند کـه هرگز بـه یک رابطه از راه دور «یا بـه اختصار LDR» فکر نمی کنند. اما این طبق معمول قبل از ان اسـت کـه انها انتخابی نداشته باشند. «هی، زندگی پر از توپ هاي‌ منحنی اسـت.» ودر حالی کـه همه ی ما میتوانیم قبول کنیم کـه روابط از راه دور ایده آل نیستند، آن ها قطعا پایان دنیا نیستند یا حتی ناقوس مرگ رابطه شـما.

 

در واقع، با طرز فکر صحیح، انتظارات درست و توصیه هاي‌ مناسب در رابطه از راه دور، می توانید یک LDR داشته باشید کـه در طول زمان رشد می کند و قوی‌تر می‌شود.

 

ما از کارشناسان برای مشاوره در مورد بهترین نکات ارتباط از راه دور، آنچه کـه با شریک زندگی خود در راه دور صحبت کنید و راه‌هاي‌ بیشتری برای جذاب نگه داشتن ان در زمانی کـه دور هستید، استفاده کردیم. پس ادامه دهید و جرقه را زنده نگه دارید!

 

بیشتر بخوانید: روابط احساسی این دختر و پسر از طریق عکس

 

1. مرزهای شخصی را مشخص کنید.

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

یکی از مهمترین توصیه هاي‌ روابط از راه دور، تعیین حد و مرز اسـت. اول و مهمتر از همه ی، شـما و شریک زندگی‌تان باید دستورالعمل هایي را تعیین کنید: چه چیزی قابل قبول اسـت، چه چیزی غیرقابل قبول اسـت.

 

نیازی نیست کـه ما بـه شـما بگوییم کـه مرزهای مربوط بـه وفاداری مهم هستند، اما معلوم می‌شود کـه مرزهای شخصی از راه دور نیز نقش بزرگی در روابط بازی می کنند. روابط از راه دور بـه دلیل عدم اعتماد و تهاجم بـه فضا شکست می خورد، حتی اگر فضای مجازی باشد.

 

2. وانمود کنید که مجرد هستید.

بله، واقعا بـه غیر از داشتن رابطه فیزیکی با شخص دیگری، کارشناسان می‌گویند کـه شـما تقریبا می توانید هر طور کـه می خواهید رفتار کنید، مانند زمانی کـه مجرد بودید.

 

«آنچه را کـه می خواهید انجام دهید». “از زندگی و دستاوردهای خود شاد باشید. عکسهای و استاتوس هایي را در رسانه هاي‌ اجتماعی در مورد وضعیت خود و کارهایی کـه انجام داده اید ارسال کنید. زمان خودرا با دوستان خود بگذرانید.” اساساً از زندگی خود لذت ببرید!

 

هرچه بهتر خودتان را بشناسید و قدردانی کنید، بهتر می توانید روی شناخت و قدردانی از شریک زندگی خود زمانی کـه باهم هستید تمرکز کنید.

 

3. هرگز بیش از سه ماه از هم فاصله نگیرید.

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

سوال مهمی کـه همه ی کسانی کـه بـه دنبال مشاوره برای رابطه از راه دور هستند می پرسند این اسـت کـه چقدر می توانید بدون دیدن شریک زندگی خود ادامه دهید. در حالت ایده‌آل هر سه ماه حداقل اسـت.

 

“این بـه این دلیل اسـت کـه فراموش نکنید کـه چرا ان شخص را در وهله اول دوست دارید و کمی رابطه جنسی برقرار می کنید. همچنین بـه شـما این امکان را می دهد کـه ببینید چگونه او بـه عنوان یک شخص تکامل مییابد.”

 

4. هر روز صحبت نکنید.

ممکن اسـت فکر کنید کـه صحبت کردن هرروز زمانی کـه در LDR هستید ضروری اسـت. حقیقت این اسـت کـه کارشناسان میگویند واقعاً ضروری نیست و ممکن اسـت در واقع برای رابطه شـما مضر باشد. نیازی بـه ارتباط مداوم ندارید. “بخشی از راز را زنده نگه دارید!”

 

اگر چند روزی را بدون صحبت خود بگذرانید، در چند روز آینده گفتگوی جالب تری خواهید داشت. بـه‌علاوه، نگه داشتین زبانه‌ها بـه شخص دیگری و ارائه بـه‌روزرسانی‌هاي‌ مداوم بـه آن ها می تواند خسته‌کننده باشد.

 

5. منحصراً به فناوری تکیه نکنید.

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

دراین عصر وسایل الکترونیکی، می توانید با قطع ارتباط عمیق تر با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید. “پست حلزون دستکم گرفته شده اسـت. سعی کنید یک یادداشت عاشقانه از ادکلن یا عطر مورد علاقه خود ارسال کنید.” این یکی از تاثیرگذارترین توصیه هاي‌ ارتباط از راه دور اسـت.

 

6. بدانید موفقیت در شما به چه معناست.

اگر هدفی در ذهن نداشته باشید، سخت اسـت بدانید کـه آیا در رابطه راه دور شـما همه ی چیز خوب پیش می‌رود. آیا می خواهید یک دوره کوتاه جدایی را پشت سر بگذارید؟ بالاخره ازدواج کرد؟

 

باوجود این کـه شغلتان شـما را بـه مکان هاي‌ مختلف می‌برد، متاهل بمانید؟ داشتن ایده اي از معنای موفقیت برای شـما و این کـه آیا بـه ان نزدیک تر می‌شوید یا نه، زمانی کـه سعی می کنید محاسبه کنید کـه آیا کارها “کار می کنند” یا خیر، کلیدی اسـت.

 

7. با افراد دیگر معاشقه کنید.

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

بـه نحوی کـه البته تشدید نمیشود. «این ممکن اسـت مخاطره آمیز بـه نظر برسد، اما معاشقه بی‌ضرر، مانند دادن یک لبخند طولانی بـه باریستا یا تعریف کردن از یک غریبه میتواند برای رابطه شـما مفید باشد، تا زمانی کـه بـه خودتان، شریک زندگی‌تان و شخص ثالث احترام بگذارید.» 

 

“نیازی نیست کـه جنبه حسی خودرا فقط بـه این دلیل کـه فاصله شـما از هم جدا شده اسـت را ببندید. در واقع، عده اي از خوشبخت ترین زوج ها از معاشقه خارج از رابطه بـه عنوان تحریک کننده برای دامن زدن بـه معاشقه، اغواگری و جرقه هاي‌ جنسی خود در رابطه استفاده می کنند. “

 

8. کارهایی را انجام دهید که همسرتان از آن لذت نمی برد.

شاید شـما عاشق خرید کردن، رفتن بـه باشگاه و دیدن فیلم هستید و شریک زندگی تان هیچ یک از این چیزها را دوست ندارد. چرا از زمان جدایی خود استفاده نمی‌کنید و هر تعداد از ان فعالیت ها را کـه می خواهید انجام نمیدهید؟ این یک راه عالی برای پیدا کردن یک پوشش نقره اي در زمان دوری از یک دیگر اسـت.

 

9. در مورد رابطه به مردم بگویید.

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

اگر بـه این فکر می کنید کـه چگونه روابط از راه دور را بـه نتیجه برسانید، باید از این واقعیت کـه دریک رابطه هستید، صحبت کنید.  بیشتر روابط از راه دور بـه اندازه روابط حضوری «واقعی» بـه نظر نمی‌رسند.

 

“بخشی از این موضوع این اسـت کـه هنوز مقداری ننگ در ارتباط با آن ها وجوددارد. برای عادی‌تر کردن ان؛ مطمئن شوید کـه همه ی کسانی کـه در محلی برای شـما مهم هستند «دوستان، خانواده و افرادی کـه می خواهند با شـما قرار بگذارند» می دانند کـه شـما دریک دوره طولانی قرار دارید. -رابطه از راه دور.”

 

برای واضح بودن، لازم نیست در مورد رابطه خود صحبت کنید. اما مخفی نگه داشتن انها یا تلقی کردن انها بـه عنوان یک فکر بعدی راهی سریع برای از بین بردن شانس موفقیت رابطه شماست.

 

10. مطمئن شوید که گربه ماهی نمی گیرید.

این عمدتا مربوط بـه کسانی اسـت کـه رابطه خودرا از راه دور شروع می کنند، اما با توجه بـه محبوبیت آنلاین دوستیابی بیش از هر زمان دیگری، ذکر ان مهم اسـت. روابط از راه دور شگفت‌انگیزی وجوددارد، با این حال، افراد زیادی هستند کـه وانمود میکنند فردی هستند کـه نیستند. “قبل از برقراری یا ماندن دریک رابطه از راه دور، مطمئن شوید کـه فرد دقیقا همان چیزی اسـت کـه گفته اسـت.”

 

11. مطمئن باشید که با یک فرد منحصر به فرد قرار می گذارید.

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

تنها دلیل واقعی برای برقراری رابطه از راه دور این اسـت کـه شـما معتقدید آن ها «یکی» هستند. درسته. “اگر فقط برای سرگرمی قرار میگذارید، ممکن اسـت اینکار را بـه صورت محلی انجام دهید.”

 

12. دعوا را یک نشانه خوب ببینید.

اینبخش از توصیه هاي‌ ارتباط از راه دور در هر نوع رابطه اي بـه شـما کمک خواهد کرد. همه ی روابط فراز و نشیب هایي را تجربه می کنند، اما مطالعه اي نشان داد کـه زوج هایي کـه از راهبردهای سازنده برای حل اختلافات استفاده می کنند، مانند گوش دادن بـه نقطه نظرات یک دیگر و تلاش برای خنداندن شریک زندگی خود، کمتر احتمال دارد کـه از هم جدا شوند.

 

استدلال ها بنابر این بـه‌جای کنار گذاشتن مکالمه‌اي کـه بـه شـما امکان می دهد عده اي از نارضایتی‌ها را از سینه‌تان دور کنید، از ان بـه عنوان فرصتی برای کار تیمی استفاده کنید.

 

13. بازی به بازی را به آنها ندهید.

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

چرا؟ خوب، کسل کننده اسـت. «برای این کـه در ارتباط بمانید، نیازی بـه اشتراک گذاری تمام جزئیات روز ندارید. اگر قرار اسـت فقط در مورد دستور کار خود صحبت کنید «انچه امروز انجام دادید و فردا چه می کنید»؛ ممکن اسـت بهتر باشد از تماس تلفنی خودداری کنید.

 

گاهی اوقات بـه روز رسانی ها ضروری و مرتبط هستند، اما اگر مکالمات شـما کاهش یابد برای تنظیم دستور کار، بعید اسـت کـه شـما اشتیاق داشته باشید، صرف نظر از این کـه از هم جدا هستید یا نه. 

 

14. به یاد داشته باشید که شریک زندگی شما کامل نیست.

«عده اي از شرکا تمایل دارند رابطه خودرا ایده آل کنند و ان را بهتر از انچه هست بـه خاطر می آورند. تحقیقات نشان داده اسـت کـه زوج‌هایي کـه در رابطه‌شان ایده‌آل‌تر شده‌اند، بـه دلیل یک رابطه ناپایدار، احتمال جدایی بیشتری دارند.»

 

وقتی فقط چیزهای خوب در مورد رابطه خودرا بـه یاد می آورید، ممکن اسـت وقتی فرصتی برای دیدن دوباره یک دیگر پیدا کنید، ناامید شوید. بـه جای این کـه انها را در ذهن خود بسازید تا یک شریک عالی باشید، سعی کنید همه ی چیز را در چشم انداز نگه دارید.

 

15. شگفتی های متفکرانه را دست کم نگیرید.

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

غافلگیری‌ها همیشه در هر رابطه‌اي مورد استقبال قرار می گیرند، اما سورپرایزهای از راه دور ممکن اسـت بـه دلیل فقدان تعامل فیزیکی روزانه سود بیشتری ببرند. غافلگیری می تواند هر چیزی باشد، از بازدیدهای غافلگیرانه گرفته تا ارسال هدایای کوچک فقط برای اینکار.

 

روابط از راه دور زمانی کـه یکی یا هردو طرف فکر می کنند فراموش شده یا نادیده گرفته میشوند، آسیب میبیند. رفتارهای ویژه چیزی بیش از یک تماس تلفنی یا پیامک را نشان می دهد زیرا توجه ویژه و زمانی کـه برای هماهنگی ان صرف کردید.

 

بیشتر بخوانید: دعا برای خوش اخلاق شدن همسر | دعای بستن زبان از راه دور

 

16. یک رابطه باز را در نظر بگیرید.

درست اسـت، انها برای همه ی مناسب نیستند، اما اگر واقعاً با جدایی از همدست و پنجه نرم می کنید، یک رابطه باز ممکن اسـت خلوت ناشی از LDR ها را کاهش دهد. غلبه بر تنهایی می تواند چالش برانگیز باشد.

 

“اگر شـما و شریک زندگی تان هردو با ان آسان هستید و با ان موافق هستید، هر یک از شـما می توانید در حالی کـه هنوز یک زوج هستید، دیدن افراد دیگر در منطقه خودرا کشف کنید. تعجب خواهید کرد کـه چه تعداد از مردم برای قرار ملاقات با فردی کـه قبلاً متعهد شده اند، متعجب خواهید شد.”

 

17. به “برنامه” خود آویزان نشوید.

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

«هیچ چیز دردناک‌تر از این نیست کـه کسی با همسرش تماس بگیرد، زیرا ساعت 7 بعد از ظهر اسـت و آن ها هر شب ساعت 7 بعد از ظهر صحبت می کنند.» “این خیلی متهورانه و اجباری اسـت.” اگر می خواهید از این طریق عبور کنید، باید چیزهای جالبی را حفظ کنید.

 

18. بدانید که ملاقات بد به معنای جدایی شما نیست.

اگر دریک LDR طولانی مدت هستید، طبیعی اسـت کـه ملاقات هاي‌ عالی و نه چندان عالی با شریک زندگی خود داشته باشید. گاهی اوقات فشار دیدن یک دیگر پس از مدت طولانی می تواند باعث تنش شود، حتی زمانی کـه شـما واقعاً هیجان زده هستید کـه بـه رابطه خود برسید.

 

اگر ملاقاتی دارید کـه آن طور کـه انتظار می‌رفت پیش نمی رود، عجولانه درباره این کـه چه معنایی برای رابطه شـما دارد نتیجه‌گیری نکنید.

 

19. سکس هایی که نیاز به رمزگشایی دارند ارسال کنید.

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

بیایید واقعی باشیم: درسال 2019؛ سکس کردن بخشی ضروری از داشتن یک رابطه از راه دور اسـت. اما با تکیه بر تاکتیک هاي‌ واضح همه ی چیز بـه سرعت کسل کننده خواهد شد.

 

«بـه‌جای ارسال عکس‌هاي‌ واضح از داغ‌ترین قسمت‌هاي‌ بدن تان، نماهایی از نزدیک بفرستید کـه بـه همسرتان نیاز دارد تا زاویه‌ها را تغییر دهد و دیدگاه‌ها را تغییر دهد تا تصویر کامل را نشان دهد». “بازیگوش بودن و نگه داشتن شریک زندگی در حدس زدن هردو کلید شور و شوق دریک رابطه هستند.”

 

20. پروژه شخصی داشته باشید.

اگر دریک رابطه از راه دور بودید و اکنون دریک رابطه از راه دور هستید، خودرا با زمان بیشتری در اختیار خواهید داشت. اگر قبلاً باهم قرار ملاقات داشتید و اکنون فقط یک نفر را دنبال می کنید کـه در دوردست زندگی میکند، این نیز صادق اسـت.

 

چه تمرین برای یک ماراتن، دم کردن ماء شعیر یا پیوستن بـه لیگ بولینگ، داشتن چیزی کـه برای سرمایه‌گذاری وقت آزاد جدیدتان اهمیت دارد، حواس‌پرتی مفیدی اسـت.

 

21. درک کنید که LDR ها در واقع بسیار عادی هستند.

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

تحقیقات نشان می دهد کـه 75 درصد از تمام زوج هاي‌ نامزد در مقطعی دریک رابطه از راه دور بوده اند. وقتی در چشم انداز قرار می‌گیریم، حضور دریک LDR بسیار کم اهمیت بـه نظر می‌رسد.

 

22. استراتژی جنسی داشته باشید.

ممکن اسـت صحبت کردن در مورد ان ناخوشایند باشد، اما باید یکی داشته باشید. نارضایتی جنسی یکی از دلایل اصلی خیانت افراد در روابط از راه دور اسـت.

 

“بهترین راه برای حل این مشکل این اسـت کـه بـه توافق جنسی برسیم. برای عده اي از زوج ها، این رابطه تلفنی و ویدئویی معمولی اسـت. برای برخی دیگر، این یک نوع رابطه باز اسـت. بهترین رابطه وجود ندارد، اما شـما بـه ان نیاز دارید.”

 

23. هر چند وقت یکبار رابطه خود را فراموش کنید.

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

شـما احتمالاً درکنار رابطه تان اتفاقات زیادی هم دارید، پس روی ان تمرکز کنید. روزهایی را درنظر بگیرید کـه از هر چیزی کـه شدیداً شـما را بـه یاد انها می اندازد اجتناب می کنید. انجام اینکار چند روز در هفته می تواند بخشی از وابستگی عمیق را از بین ببرد بـه طوری کـه کمتر دلتنگ انها شوید بدون این کـه کمتر انها را دوست داشته باشید.

 

24. تماس ها را کوتاه و شیرین نگه دارید.

مطمئن شوید کـه تماس هاي‌ تلفنی، پیامک، اسکایپ یا فیس تایم جذاب هستند. “اسکایپ کردن با شریک زندگی خود و پرت شدن توسط چیزهای دیگر تأثیر منفی بسیار بیشتری نسبت بـه انجام همین کار در حالی کـه درکنار یک دیگر نشسته اید خواهد داشت. مطمئن شوید کـه درگیر هستید.”

 

25. شریک زندگی خود را در حد معقول اطمینان دهید.

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

یکی از بزرگ ترین چالش هاي‌ روابط از راه دور، مسئله وفاداری و تعهد اسـت. «این سخت اسـت کـه هرگز از نظر فیزیکی با کسی کـه عاشقش هستید حاضر نشوید.»

 

در حالی کـه می خواهید مطمئن شوید کـه در درجه اول از نظر عاطفی از خود مراقبت می کنید، همچنین ایده خوبی اسـت کـه از رابطه خود حمایت کنید. وقتی می‌دانید کـه آن ها واقعاً بـه ان نیاز دارند. وقتی شک دارند کـه آیا اینکار می تواند کار کند، بـه انها خاطرجمعی بیشتری بدهید.

 

26. تشخیص دهید که تغییر اجتناب ناپذیر است.

تحقیقات همچنین نشان میدهد کـه شایع ترین دلیل عدم موفقیت در روابط از راه دور این اسـت کـه زوج‌ها طبق معمولً برای تغییرات غیرمنتظره در رابطه برنامه‌ریزی نمیکنند.

 

مدت زمانی کـه از هم دور هستید، مکان هاي‌ نسبی و شرایط جدایی شـما ممکن اسـت در طول زمان تغییر کند. برای اینکار آماده باشید و بـه جای خاموش شدن در هنگام مواجهه با یک دست انداز غیرمنتظره در جاده، مایل بـه صحبت در مورد ان باشید.

 

27. سعی کنید تاریخ دیجیتال داشته باشید.

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

حتی اگر طرف مقابل شـما 6000 مایل دورتر باشد، بازهم میتوانید قرار ملاقات بگذارید. بـه جای برقراری تماس تلفنی معمولی یا مکالمه چت ویدیویی، سعی کنید یک شب مناسب داشته باشید.

 

برای خود یک لیوان شراب بریزید و باهم شام بخورید. حتی اگر مجازی باشد، میتواند تجربه‌اي دوست‌داشتنی باشد. من بـه مشتریانم در روابط راه دور توصیه می کنم کـه برای افزایش پیوند و احساس ارتباط برنامه‌ریزی کنند.

 

28. در مورد مایل ها استرس نداشته باشید.

اگر شـما و همسرتان چند ساعت باهم فاصله دارید، دیدن مرتب هم دیگر چندان سخت نیست. اما در این جا برای کسانی کـه در روابط دو ساحلی یا بین المللی هستند، اندکی امید وجوددارد. مطالعه اي نشان می دهد کـه زوج هایي کـه فاصله فیزیکی بیشتری بین آن ها وجوددارد احتمال بیشتری دارد کـه نتایج بهتری داشته باشند. حتی اگر ممکن اسـت سخت شود، ارزش ان را دارد کـه در آنجا بمانید!

 

29. فرضیات نسازید.

چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟

تعداد زیادی از مردم فکر می کنند کـه همه ی موقعیت هاي‌ طولانی مدت محکوم بـه شکست هستند. این یقیناً درست نیست، اما اگر متوجه شوید کـه بـه ان باور دارید، می تواند بـه یک پیشگویی خود تحقق بخش تبدیل شود. سعی کنید ذهنیت مثبت خودرا حفظ کنید و بـه یاد داشته باشید کـه 14 تا 15 میلیون نفر دیگر دردنیا وجود دارند کـه همین اتفاق را می گذرانند.

 

30. محدودیت زمانی برای رابطه قائل شوید.

تعداد بسیار کمی از افراد با بودن در LDR برای همیشه مشکلی ندارند. اگر شـما یکی از ان افراد هستید، عالی اسـت. اگر نه، بـه این فکر کنید کـه تا چه مدت مایل بـه انجام کار مسافت طولانی هستید.

 

«با شریک زندگی‌تان موافقت کنید کـه اگر رابطه ارزش ماندن را دارد، فاصله رابا جابه‌جایی یکی از شریک‌ها یا هر دوی آن ها بـه مکان مناسبی نزدیک کنید». همچنین، اگر رابطه دریک بازه زمانی مشخص رشد نکرد، با خیال آسان بـه رابطه پایان دهید تا از ماندن در چیزی کـه مناسب نیست اجتناب کنید. 

 

بیشتر بخوانید: دلایل بهم زدن رابطه ی عاشقانه توسط آقایان

 

در پایان

روابط از راه دور کار را می طلبد، اما این واقعیت کـه ممکن اسـت شـما 24 ساعته باهم نباشید بـه این معنی نیست کـه رابطه شـما باید آسیب ببیند. بله، همان‌ گونه مهم اسـت کـه از نظر فیزیکی زمانی رابا هم بگذرانید، اما با خلاقیت و تلاش مناسب، میتوانید جرقه را زنده نگه دارید، حتی زمانی کـه کیلومترها از هم فاصله دارید.

جدیدترین مطالب سایت