طالع بینی مرداد ماه

طالع بینی مرداد ماه

فال و طالع بینی مرداد ماه

در این مقاله برای شما دوستاران سایت تالاب فال و طالع بینی مرداد ماه را قرار داده ایم با ما همراه باشید 

 

متولدین فروردین ماه :

در این ماه احساس می کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می شود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ، ممکن هست در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خود را از دست بدهند.
در این ماه به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

 

✅ مطالب مشابه : طالع بینی و فال ماه های سال در مرداد 

 

متولدین اردیبهشت ماه :

نباید بگذاری که دیگران با دخالت‌هاي‌شان روابط تو و دوستدارت را از بین ببرند. آن ها معتقدند که از روی دلسوزی می‌‌خواهند به تو کمک کنند ولی چنین نیست. اگر باطرف مقابلت مشکلی هم داری به کسی مراجعه کن که صلاحیت آن را داشته باشد.

 

تو دارای قدرتی هستی که به راحتی می‌‌توانی با شرایط اخیر، خود را سازگار کنی پس از این قدرت در جهت مثبت بهرهگیری کن.
با دوستی قدیمی دوباره برخورد خواهی کرد که مشاهده او تحولاتی در تو به وجود می‌‌آورد. در مورد مسائل کاری می‌‌توانی با او مشورت کنی و از کمک‌هاي او بهرهگیری کنی.

 

چندان خودت را غرق در کار کرده‌اي ولی کمی هم باید به فکر خودت باشی و به خودت و ذهنت استراحت بدهی. توصیه شراکتی به تو شده که آن را قبول نکن حتی اگر در مورد این توصیه به تو اسرار شود. خودمحوری و خودرایی در زندگی بعضی مواقع انسان را به راه‌هاي باریکی می‌‌کشاند که گذشتن از انها بسیار مشکل و گاهی غیرممکن هست…

 

✅ مطالب مشابه : طالع بینی متولدین مرداد

 

متولدین خرداد ماه :

صبر کنید و تامل کنید همان طور که «در» همۀ وقت روی یک «پاشنه» نمیچرخد، جهان هم همۀ وقت به یک حال و یک منوال نمیماند. هم «ان مع العسر یسرا» داریم و هم «فالله یحب الصابرین» شما که این همۀ مدت صبر کرده اید کمی دیگر هم دوام بیاورید گردش فلکی برای شما روی به اعتدال دارد. مقدمات یک سفر برای شما در حال تدارک و فراهم شدن هست.

 

سعی کنید منتهای بهرهگیری از این سفر را بکنید که سفری سرنوشت ساز هست. اگر «تنها» هستید چندان ناراحت نباشید که شاعر گفته هست دلا خو کن به تنهائی که از- تن ها «بلا خیزد» دوران تنهائی شما نیز سرانجام پایان خواهد یافت.
شغل خود را عوض خواهید و این تعویض از هر جهت به سود و بنفع شماست. از جهان مردم جهان روی برنگردانید.

 

متولدین تیر ماه :

با مثبت نگری به تک تک خواسته هایت خواهی رسید،نگرانی هاي در حال تمام شدن هست.به زودی خواهی فهمید که با غم و غصه خوردن کاری پیش نمیرود،بلکه باید از همان جایی که چرخ زندگی را متوقف کرده اي بر گردی و دوباره شروع کنی.شک و دو دلی را از خودت دور ساز.برای اینکه تعادل به زندگی ات برگردد بهتر هست تمام مسایل هرروز را از روی عقل و قانون انجام بدهی.اگر در نظر داری محل کارت را تغییر دهی صبر کن تا شرایط اقتصادی ثبات بیشتری به خود بگیرند.

 

برترین نعمتی که میتوانی در زندگی ات داشته باشی،داشتن همسری شایسته و مهربان هست.در خرید و فروش سود خوبی نصیبت می شود.داشتن پول می‌تواند برای یک نفر به معنای آزادی و برای دیگری به معنای امنیت،قدرت و توانمندی باشد.هر چه با دیگران روراست تر باشی،بهتر هست.ارتباط هاي دوستانه را نگه دار و با دیگران از روی صدق و صفا و یکرنگی رفتار کن.افراد دوست نما را از خودت دور کن.خیلی از این افراد فقط برای وقت گذراندن به دنبالت می‌آیند.

 

✅ مطالب مشابه :  طالع بینی هندی زن و مرد (مرداد)

 

متولدین مرداد ماه :

کسی ممکن هست در اول ماه از شما درخواست اضافه کار یا کاری سخت داشته باشد که با مقاومت شما روبرو خواهد شد. گرچه این مقاومت تا زمانی ادامه پیدا میکند که شما مطمئن شوید که آن کار حقیقی بوده و برای کمک باشد. با کامل شدن قرص ماه در ۸ م ماه باعث انرژی در شما خواهد شد که میتوانید. روابط با یک نفر به سرعت بهبود پیدا میکند شاید شما هر دو یک چیز می‌خواستید اما به شکلی متفاوت بیان کرده و راهی متفاوت برای رسیدن به آن را گزینش کرده بودید.

 

خود را در آرامش نگه دارید و چیزها را آسان تر بگیرید. یکی از همکارن از روی حسادت برای شما نقشه هاي بزرگی با ظاهر جذاب آماده میکند. از دو هفته قبل بعضی از تاثیرات سیارات پرشور تر شده و مسائل اساسی با راه حلی خلاقانه و سرگرم کننده پیش میروند. تعجب نکنید اگر یک سری رویدادهای تصادفی در نیمه دوم این ماه برای شما خوش شانسی بیشمار به همراه آورد.

 

متولدین شهریور ماه :

این ماه مخلوطی از همۀ چیز باهم هست. در فعالیتهای اجتماعی مشارکت میکنید اما با لحنی تند و خشن با موانعی در زندگی شخصی و شغلی روبرو شوید. از بحث کردن با همسرتان خودداری کنید و صبر پیشه کنید هر چند زندگی زناشویی این ماه در حال طبیعی خود در جریان هست. با کم خوابی صلح و آرامش در منزل را برهم خواهید زد پس بهتر هست برای استراحت خود زمان کافی در نظر بگیرید. زندگی شغلی تان گیج کننده به نظر می‌رسد و مسئولیت ها و وظایف تان افزایش پیدا میکند.

برای انجام یک جلسه یا معامله سفری درپیش دارید. در طول این ماه اغلب مشغول رسیدگی به جلسات هستید و بعضی از تصمیم گیری هایتان نتیجه معکوس میدهند. تمرکز بر انجام کارها داشته باشید و در برخورد با بعضی شرایط نفسانی ، رفتاری دوستانه پیش بگیرید. کنترل بر زیر دستان برایتان پیشرفت بدست می آورد. اعتماد به نفس زیادی برایتان دردسر ساز شده و باید با فروتنی بیشتری رفتار کنید.

 

✅ مطالب مشابه : کامل ترین طالع بینی شخصیت متولدین تمام ماه ها

طالع بینی مرداد ماه

طالع بینی مرداد ماه 

متولدین مهر ماه :

در ماه قبل ممکن هست بر شما لحظات موفقیت آمیز فراوان قبل باشد ولی بنا به عللی، قدر آن لحظات را ندانسته اید. به نظر می‌رسد اکنون در اندیشه آن چه قبل هست به سر میبرید اما به هر حال باید دقت داشت که نه شما و نه هیچکس دیگری قدرت تثبیت کردن لحظات و نگه داشتین زمان را نداشته و ندارد.

در قبل زندگی کردن به صلاح شما نیست ؛ توصیه من به شما این هست که در این ماه از طریق ارتباط صمیمانه با خداوند دوباره شرایط خوبی را برای خود فراهم کنید و انچه را در پی آن هستید مجددا به دست آورید ؛ صیقل دادن دل و تزکیه باطن، کلید موفقیت شماست.

 

✅ مطالب مشابه : کامل ترین طالع بینی شخصیت متولدین تمام ماه ها

 

متولدین آبان ماه :

در این ماه برای شما شرایط تازه‌اي بوجود می آید و ناگهان تصمیم می‌گیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع به کار نمائید.
روش‌هاي کناره گیری و دوری شما ممکن هست تا همین حالا نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن هست شما مجبور باشید که تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید که چگونه می توانم کاری راکه آغاز کرده‌ام را به خوبی به اتمام برسانم؟

در این ماه آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

 

متولدین آذر ماه :

این روزها، روزهای عجیبی برای شما خواهد بود. انچه راکه می خواهید، در محیط اطراف تان درمی یابید. ممکن هست اشتباهاتی از شما سر بزند ولی حواس تان باشد که در هر موقعیت جلوی اشتباه تان را بگیرید. به ظاهر خوب افراد بسنده نکنید، بلکه باطن انها را دریابید.

 

تلاش هاي خود را صرف کارهایی کنید که خوب باشد و بتوانید از حاصل انها بهره مند شوید. اینکه زندگی برای شما تکراری شده، جمله اي بیهوده هست؛ چرا که عشق همواره زندگی را از یکنواختی خارج می کند. ممکن هست یک معامله پرسود انتظارتان را بکشد، از دستش ندهید. «او» خلاصه روزی می آید، گرچه همین روزها که نزدیک هست.

 

✅ مطالب مشابه : طالع بینی عاشقانه متولدین هر ماه | میزان عشق هر ماه + ماه های فلکی

 

متولدین دی ماه :

هدف تان را تا به انتها دنبال نمایید و در نیمه راه ناامید نشوید که میگویند جوجه را آخر پاییز می شمارند. شما همۀ وقت تحت تاثیر محیط اطراف خود هستید. اکنون به جای آن که زانوی غم در بغل بگیرید چاره اي بیندیشید که موانع زندگی تان رو به افزونی نرود و کاهش یابد.

 

از جایی که انتظارش را ندارید کمک دریافت می کنید ولی شما آن قدر مشغول و نگران مسئولیت هاي تان هستید که توجهی به این کمک نمیکنید. او هنوز چشم امیدش به شماست. در زندگی عاطفی تان ممکن هست کدورتی پیدا شود. شاید فکر او جای دیگری باشد. شاید شما به فکر او نباشید. شاید اصلا مقصر خودتان هستید. به خودتان بیایید، اگر نمی‌خواهید جرات گفتنش را داشته باشید.

 

متولدین بهمن ماه :

در فکر و خیال بودن بدین معنی نیست که شما در رویا و خیالات خود غرق شده‌اید اما این ماه به اندازه کافی وسوسه تان می کند!
وقتی مدام جلوی پایتان سنگ انداخته می‌شودحفظ کردن نگرش‌هاي مثبت کار دشواری هست ، حتی ممکن هست فکر کنید برای موفق شدن در برابر کسانی که با شما مخالفت میکنند و بر ضدتان میباشند باید سخت تر کار کنید.
با همۀ این احوال اگر اجازه ندهید جواب‌هاي منفی حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خود را روی نگرش نهایی تان متمرکز کنید هر چیزی امکان‌پذیر میشود.

 

✅ مطالب مشابه : نماد و سمبل 12 ماه سال + نکاتی جالب درباره متولدین هر ماه

 

متولدین اسفند ماه :

در این ماه ممکن هست بر این باور باشید که تمام عادات احساسی قابل تغییر میباشند مخصوصا اگر شما مایل باشید که در ذهن خود خیال کنید که در موقعیت کنونی به نتیجه و هدف خود رسیده‌اید بدون اینکه واقعا در واقعیت به آن دست پیدا کرده باشید.

متاسفانه در آینده ممکن هست تبدیل به آدم پول دوستی شوید و اگر کسی راه شما را برای رسیدن به منافع مالی سد کرد عصبی و پریشان شوید ، از این ماه به خودتان قول دهید که از لحظه حال لذت ببرید.

 

جدیدترین مطالب سایت