متولدین بهمن چه جواهراتی برایشان خوش یوم است ؟

متولدین بهمن چه جواهراتی برایشان خوش یوم است ؟

متولدین بهمن چه جواهراتی برایشان خوش یوم اسـت ؟ سنگ ماه تولد بهمن بـه متولدین این ماه کمک میکند تا انرژی کائنات و انرژی سیاره خود، یعنی اورانوس را جذب کند. بـه طور کلی، سنگ‌هاي‌ ماه تولد هر فرد بیشترین خواص و انرژی را برای بدن و روح او دارد. بـه همین خاطر اسـت کـه اغلب کارشناسان این امر توصیه میکنند مردم از طلا با سنگ ماه تولد خودشان استفاده کنند ان وقت انرژی خوب را در زندگی خود بـه اسانی مشاهده می کنند.

 

متولدین ماه بهمن چه جواهراتی برایشان خوش یوم است

بهترین سنگ ماه تولد بهمن

بهترین سنگ ماه تولد بهمن آمیتیست اسـت. همچنین گارنت، جاسپر زرد، عقیق سبز، فیروزه، سوژیلیت و اوپال نیز سنگ های فرعی ماه تولد بهمن می باشند. اعتقاد بر این اسـت کـه سنگ های ماه تولد هر فرد بیشترین تطابق و هماهنگی رابا ستاره نجومی و بدن خود دارد. استفاده از این سنگ ها باعث کمک بـه فرد متولد بهمن برای جذب انرژی کائنات و همچنین سیاره خود یعنی اورانوس می شود. دراین مقاله ما بـه بررسی خواص و ویژگی هاي‌ سنگ متولدین بهمن و طالع بینی و خصوصیات متولدین این ماه میپردازیم.

 

+

 

 


مطلب مرتبط: طالع بینی متولدین بهمن ماه | مشخصات کلی زن و مرد متولد بهمن


 

آمتیست سنگ متولدین بهمن ماه

رنگ ارغوانی با سلطنت، اشراف، تجمل، قدرت، جاه طلبی همراه اسـت، بـه پادشاهان و اشراف با لباس هاي‌ بنفش و همچنین رهبران مذهبی و ساختمان هایي کـه در مقدس ترین مناسبت ها با تزئینات بنفش پوشیده شده اند فکر کنید.

 

آمیتیست کوارتز بنفش اسـت کـه از بنفش با ته رنگ صورتی و اسطوخودوس لطیف تا آلو و تمشک با رنگ‌هاي‌ قرمز و آبی و حتی قهوه‌اي پررنگ متغیر اسـت.رنگ‌هاي‌ تیره‌تر با ارزش‌ترین رنگ‌ها هستند و رنگ بنفش مایل بـه قرمز یا بنفش تیره بدون تغییر رنگ در سراسر جهان محبوب‌ترین اسـت. رنگ‌هایي کـه خیلی تیره هستند در نور کم تیره بـه نظر می رسند، بنابر این ارزش انها کاهش مییابد.

 

آمتیست طبیعی

آمتیست طبیعی

نام آمتیست از کلمه یونانی «amethystos» گرفته شده اسـت کـه بـه معنای غیر مست کننده اسـت، زیرا در زمان هاي‌ قدیم اعتقاد بر این بود کـه کریستال از مست شدن شـما جلوگیری می کند!

 

در قلمرو کریستال‌ها، آمتیست بنفش قابل توجه اسـت و محبوب‌ترین و ارزشمندترین شکل کوارتز در جهان امروزی اسـت. درسال هاي‌ نه چندان دور، آمتیست بخشی از پنج سنگ قیمتی اصلی بود کـه باارزش ترین آن ها بـه حساب می آمد و الماس، زمرد، یاقوت و یاقوت کبود چهار سنگ دیگر بودند.

 

خواص درمانی سنگ ماه تولد بهمن چیست؟

خواص درمانی سنگ ماه تولد بهمن چیست؟

بنفش رنگ روحانیت، عزت نفس و وقار اسـت، رنگی وابسته بـه بصیرت و خودِ برتر و رنگی الهام بخش اسـت. جالب اسـت بدانید بسیاری از موسیقی دانان، شعرا و نقاشان اذعان داشته‌اند کـه بزرگ ترین لحظات الهام بخش ان‌ها زمانی بـه سراغشان آمده کـه در محاصره‌ي پرتو بنفش بوده‌اند. رنگ بنفش برای اختلالات روانی مثل شیزوفرنیا و جنون هم بسیار مفید اسـت.

 

سنگ ماه تولد بهمن کـه رنگی بنفش دارد علاوه بر خواص بالا، دارای ویژگی‌هاي‌ بی‌نظیر دیگری نیز هست. سنگ آمیتیس سبب تقویت اراده می شود و حکما بر این عقیده هستند کـه استفاده از این سنگ برای ترک عادات ناپسند بسیار مفید اسـت؛ بنابر این معتادانی کـه قصد ترک مواد مخدر، سیگار و یا مشروبات الکلی را دارند، از این. سنگ استفاده می کنند.

 

بنفش رنگ روحانیت، عزت نفس و وقار است

سنگ ماه تولد بهمن « ۲۱ ژانویه تا ۱۸ فوریه» سمبل صمیمیت، صلح و آرامش اسـت. سنگ کریستالی بنفشی اسـت کـه بـه اضطراب پایان می دهد. برخی باورها بر این اسـت کـه سنگ آمیتیست باعث بـه حقیقت پیوستن رویاها میشود و عشقی راستین را بـه ارمغان می‌آور‌د.

 

فراد مضطرب وقتی آمیتیس همراه خود دارند به آرامش می رسند.

سنگ ماه تولد بهمن ضد اضطراب و کابوس اسـت و برای کسانی کـه بدخواب هستند یا مدام کابوس می بینند، بـه‌شدت توصیه شده اسـت. برخی کارشناسان ثابت کرده‌اند، افراد مضطرب وقتی آمیتیس همراه خود دارند بـه آرامش می رسند.

 

زدودن انرژی منفی، از دیگر ویژگی‌هاي‌ آمیتیس اسـت کـه ان را بـه انرژی‌هاي‌ مثبت تبدیل میکند. تکه‌اي از سنگ آمیتیست را در گوشه‌اي از اتاق یا محل کار خود قرار دهید تا علاوه بر پراکنده شدن انرژی‌هاي‌ مثبت در فضا و ذهن و روح شـما، بـه تعادل و آرامش دست یابید و از تشویش، اضطراب و هراس، دور شوید.

 


مطلب مرتبط: شخصیت شناسی متولدین بهمن ماه


 

خواص و خصوصیات آمتیست برای متولدین بهمن

خواص و خصوصیات آمتیست برای متولدین بهمن

آمتیست با محافظت، تعادل و شفافیت همراه اسـت. آمیتیست بـه شـما کمک می کند تا اتفاق ها را بـه وضوح ببینید بدون این کـه تحت تأثیر احساسات یا عصبانیت قرار بگیرید، بـه شـما این امکان را می دهد کـه با آرامش با هر مسئله یا مشکلی کـه ممکن اسـت در زندگی خود با ان مواجه شوید برخورد کنید.

 

قدرت شفابخش آمیتیست

قدرت شفابخش آمیتیست

آمتیست بـه سلامت متافیزیکی و معنوی شـما کمک می کند، اما آیا می‌دانستید کـه آمتیست می تواند از نظر جسمی نیز کمک کند؟ می تواند بـه ویژه کسانی کـه پس از شیمی‌درمانی یا پرتودرمانی التیام می یابند، جوان‌سازی کند، سیستم ایمنی بدن را تقویت کند، بـه التیام شرایط پوستی، کمک بـه سیستم تنفسی و تسکین وزوز گوش و سردرد کمک کند.بـه گردش خون کمک می کند، بیخوابی را درمان می کند و اختلالات روانی و بیماری هاي‌ روانی را تسکین می دهد.

 

آمتیست برای جلوگیری از اثرات الکل، می تواند بـه مبارزه با انواع اعتیادها کمک کند، الکل، تنباکو و مواد افیونی تنها برخی از مشکلاتی هستند کـه می توان با کمک آمتیست برطرف کرد. آیا جای تعجب اسـت کـه بسیاری از مراکز دکتری ترک، آمتیست در نام خود دارند؟

 

ضد جادو و امواج منفی سنگ آمیتیس

خواص آمتیست:

⚜ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای ششم “پیشانی یا چشم سوم” و چاکرای هفتم “جمجمه یا تاج سر”

⚜نماد خوشبختی

⚜ضد جادو و امواج منفی

⚜ الهام بخش

⚜ تصفیه خون

⚜تسکین سردرد

⚜ درمان بیخوابی و اگزما، جوش، لک و پیس

⚜تقویت مجراهای تنفسی، مغز، موها و سیستم ایمنی

⚜کاهش مشکلات ناشی از مصرف الکل

⚜از بین بردن اضطراب، خشم و اندوه

⚜تقویت و توسعه شهود، الهام و شفا

⚜ کمک بـه توسعه توانایی هاي‌ روانی

⚜ بالا بردن افکار و آرمان هاي‌ معنوی

⚜ افزایش فعالیت مغز در سمت راست و کاهش توهم

⚜ کمک بـه التیام تمرکز

⚜ روشن نمودن چهره

⚜ استفاده جهت مدیتیشن

⚜ متعادل کننده جسم و روح

 

اثر آمتیست در محل کار

اثر آمتیست در محل کار

آمتیست حل کننده مشکلات اسـت، بنابر این قرار دادن آمیتیست در دفتر کار شـما بـه ایجاد یک محیط کاری آرام کمک می کند و بـه شـما کمک می کند بـه نگرانی هاي‌ دیگران گوش دهید، خواه مشتری باشند یا همکار.

 

سربازان قرون وسطی برای محافظت در جنگ از تعویذ آمیتیست استفاده می‌کردند، ودر حالی کـه امیدواریم شـما درگیر نبردهای واقعی با شمشیر و توپ نشوید، همه ی ما هرروز با نبردهای خود روبه‌رو میشویم و آمتیست محافظت بسیار خوبی در برابر حملات روانی، دزدان و سفر های خطرناک ایجاد می کند.

 


مطلب مرتبط: شخصیت زن و دختر متولد بهمن ماه


 

مدیتیشن با سنگ آمتیست

مدیتیشن با سنگ آمتیست

تسبیح‌هاي‌ سنتی تبتی قرن‌هاست کـه از آمتیست ساخته می شوند و برای پاک سازی ذهن در آماده‌سازی برای مراقبه استفاده میشوند. کریستال آمتیست را می توان بـه همان روش در خانه برای مدیتیشن خصوصی، تسکین استرس، الهام بخشیدن و ترویج خواب خوب استفاده کرد.

 

قرار دادن آمتیست در جایی از حمام راهی عالی برای کاهش اضطراب در طول یک حمام آرامش بخش اسـت.اگر قبل از خرید جواهرات آمتیست تمایل دارید بیشتر راجب آمتیست بدانید حتماً راجب دیگر خواص و خصوصیات سنگ آمتیست مطالعه کنید.

 

متولدین بهمن چه ویژگی‌ها و مشخصاتی دارند؟

متولدین بهمن چه ویژگی‌ها و مشخصاتی دارند؟

متولدین ماه بهمن «برج دلو»؛ آزاداندیش، خودکفا، بـه خود مطمئن، تا حدی غیرقابل پیش‌بینی، سخاوتمند، با گذشت، پایبند بـه اخلاق، مقاوم بـه بیماری ها و دارای عمر طولانی هستند. زن و مرد متولد بهمن علاقه‌مند بـه طبیعت، سفر و زندگی جمعی هستند و از دیگر ویژگی‌هاي‌ انها میتوان بـه مسئولیت پذیری، کنجکاوی و تیزبین بودن، اهل صرفه‌جویی و دارای روحیه شاد اشاره کرد.

 

بعضی از بهمن ماهی‌ها یک دنده هستند اما در عوض قابل اعتماد و امانت‌دارند ودر حل مشکلات موفق ظاهر می شوند. اگر عاشق متولد بهمن باشید، با تمام وجود عاشق شـما خواهد شد. تنها نکته‌اي کـه باید از ان دوری جویید، این اسـت کـه بر سر راه پیشرفت او قرار نگیرید. او عاشقی صادق اسـت.

 

بهمنی‌ها حساس و نکته‌سنج هستند؛ متولدین بهمن ماه برای موفقیت و احساس رضایت در زندگی خود، نیاز بـه همسری ماجراجو و اهل مخاطره و ریسک دارند.

 

مرد متولد بهمن ماه

مرد متولد بهمن ماه

مرد متولد بهمن ماه از اقرار بـه نقطه ضعف‌هاي‌ خود منزجر اسـت. عشق اول خودرا برای تمام عمر در خاطر نگه می‌دارد. ذاتاً اجتماعی اسـت و افکاری را در سر می‌پروراند کـه اصلاً عملی نیستند.انتظارات زیادی در امور عشقی از مرد بهمن ماهی نداشته باشید و نخواهید کـه رفتاری مشابه دیگران با شـما داشته باشد.

 

اگر این انتظار را از او داشته باشید بـه شدت نا امید خواهید شد. چون اگر پای دوستی در بین باشد تا ابد می توانید روی او حساب کنید ولی اگر عشق در بین باشد کارتان سخت‌تر میشود. مردان متولد بهمن ماه اغلب مغرور و خودخواه هستند.

 

زن متولد بهمن ماه

زن متولد بهمن ماه

زن متولد بهمن ماه بسیار غافلگیر کننده، سریع الانتقال، دارای حس پیش‌بینی، کنجکاو، رفیق باز و کم علاقه بـه آداب و رسوم، در عشق خود بسیار جدی و وفادار اسـت، اما قادر بـه ابراز ان نیست. او متعلق بـه همه ی جا همه ی کس اسـت، اما درعین حال از ان هیچ کس نیست. متولدین این ماه، زنانی خوش طبع، نیک سیرت، شوهر دوست، عاشق صداقت و دوستی اسـت. این زنان گرچه دانا و زیرک هستند، اما گاه راز نگهدار نیستند.

 

قیمت آمتیست

قیمت سنگ آمتیست بسته بـه مقدار خرید شـما میتواند متفاوت باشد ولی بـه طور کلی ۱ تا ۱۰ قیرات از سنگ آمتیست بسته بـه کیفیت سنگ از ۱۰ تا ۵۰ دلار قیمت گذاری میشود.

 

انواع آمیتیست سنگ بهمن ماه

انواع آمیتیست سنگ بهمن ماه

آمتیست مانند سیترین عضوی از خانواده کوارتز یا سیلیس اسـت. تنها تفاوت واقعی بین این کریستال ها رنگ ان اسـت کـه برای آمتیست بنفش و برای سیترین زرد اسـت. رنگ بـه دلیل وجود آهن در هردو کریستال ایجاد می شود، اما در سیترین زرد آهن بیشتر اکسید می شود.

 

شفافیت آمیتیست

شفافیت آمیتیست

آمتیست ها می‌توانند در کریستال هاي‌ بسیار بزرگ و بی عیب و نقص وجود داشته باشند و بـه عنوان سنگ هاي‌ قیمتی نوع 2 نامگذاری می شوند، بـه این معنی کـه انها طبق معمولً حاوی هیچ ماده اي مانند موادمعدنی، گازها، مایعات یا حتی کریستال هاي‌ دیگری نیستند کـه در طول تشکیل خود در داخل انها بـه دام افتاده باشند.

 

آیا یک متولد بهمن می تواند هر روز آمتیست بپوشد؟

آیا یک متولد بهمن می تواند هر روز آمتیست بپوشد؟

هیچ پاسخ روشنی برای این سوال وجود ندارد جز این کـه چه احساسی در شـما ایجاد می کند. برخی می‌گویند برای پوشیدن هرروز آن قدر قوی اسـت و فقط باید شنبه ها پوشیده شود، در حالی کـه برخی دیگر ترجیح میدهند هرروز یکی از ان ها را در محل کار بپوشند تا بیشترین سود را بـه دست آورند. فقط ببینید چه چیزی برای شـما بهتر عمل می کند.

 

این سنگ بنفش و زیبا می‌تواند به عنوان منبع بی‌نهایتی از قدرت مورد استفاده قرار گیرد

و در پایان

دراین مطلب متوجه شدیم کـه بهترین سنگ برای زن متولد بهمن و مردهای متولد این ماه، سنگ آمیتیس اسـت. این سنگ بنفش و زیبا میتواند بـه عنوان منبع بی‌نهایتی از قدرت مورد استفاده قرار گیرد کـه تأثیر بسیار خوبی روی ذهن و روح و روان دارد. رنگ بنفش و زیبای سنگ آمیتیس هم میتواند بـه عنوان یکی از مناسب‌ترین منابع برای رنگ درمانی مورد استفاده قرار گیرد. رنگ درمانی توسط این سنگ بـه شیوه دور کردن استرس و احساسات منفی ازبدن زن و مرد متولد بهمن صورت می‌پذیرد.

 

بـه طور کلی، برای متولدین بهمن ماه، سنگ جواهر آمیتیس از خواص درمانی بی‌شماری برخوردار اسـت کـه ناشی از سطح بالای انرژی موجود در ان اسـت.این انرژی ها دستکم نگیرید چون بسیار موضوع حقیقت دارد و باعث انرژی هاي‌ خوب اطرافتان می شود.

جدیدترین مطالب سایت