راهنمای انتخاب موسسه تشریفات مجالس عروسی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
راهنمای انتخاب موسسه تشریفات مجالس عروسی

جشن عروسی یکی از مهمترین مراسم ها و جشن ها در زندگی هر فرد می باشد و همه افراد تمایل دارند بهترین تشریفات مجالس عروسی را در چنین روزی داشته باشند.

 

قابل ذکر است که شما حتی با یک بودجه مناسب نیز می توانید به شیک ترین تشریفات مجالس عروسی دست یابید و برای این منظور حتما لازم نیست که هزینه های کلانی را تقبل کنید. با اندکی دقت و سلیقه همه چیز می تواند در این روز باشکوه به زیبایی بگذرد و خاطره بیاد ماندنی برای شما و برای خانواده و دوستان شما باشد.

 

یک موسسه برگزاری مجالس عروسی خوب، وظایف خود را به خوبی می داند و سعی می کند که آنها را با بهترین نحو انجام دهد.

 

وظایف یک موسسه تشریفات مجالس

اولین نکته ای که یک موسسه برگزاری مجالس عروسی به آن دقت می کند این است که با توجه به سلیقه عروس و داماد و مبلغی که برای مراسم عروسی در نظر گرفته اند، پیشنهاداتی را جهت برگزاری مراسم عروسی به آن ها می دهد.

 

انتخاب باغ یا تالار برای برگزاری جشن عروسی از دیگر وظایف یک موسسه برگزاری مجالس عروسی است. انتخاب باغ یا تالار بر اساس میزان بودجه و تعداد مهمان های مراسم است.

 

گل آرایی، سفره عقد، گل آرایی جایگاه عروس و داماد و ماشین عروس نیز از وظایف موسسه برگزاری مجالس عروسی است.

 

انتخاب یک گروه موسیقی نیز از وظایف این موسسات است.

 

انتخاب یک گروه برای فیلمبرداری از مجالس و آتلیه عکسبرداری نیز از دیگر وظایف این موسسات است.

 

برای معرفی مکانی حرفه ای جهت تهیه کارت عروسی و کرایه ماشین عروس نیز می توانید روی این موسسات حساب کنید.

 

معرفی یک قنادی حرفه ای برای تهیه کیک عروسی و کترینگ برای تهیه و سرو غذا، شیرینی، میوه و … نیز از وظایف یک موسسه برگزاری مجالس عروسی است.

 

 

درادامه به مهم ترین بخش ها و ویژگی های هر تشریفات عروسی خواهیم پرداخت تا بتوانید در این زمینه با اطلاعات بیشتری دست به انتخاب بزنید.

 

انتخاب باغ یا تالار عروسی

افراد بسیار زیادی علاقه به گرفتن مراسم عروسی در باغ دارند چرا که برگزاری این جشن بزرگ و مهم در باغ امکانات بسیار زیادی را به عروس و داماد می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی کنند و دغدغه‌ی کثیفی، سر و صدا و فضای تنگ را نداشته باشند تا شبی زیبا را برای خود و مهمانان رقم بزنند. مزایای برگزاری مراسم عروسی در باغ نسبت به تالار شامل موارد زیر می‌باشد.

 

مزایای برگزاری مراسم عروسی در باغ نسبت به تالارهای عروسی

به علت فضای آزاد بیشتر در باغ عروسی، عروس و داماد به راحتی می‌توانند به مهمانان سر بزنند و به دیدن آن ها بروند و رضایت بیشتر مهمانان از مراسم عروسی‌ شان را جلب کنند.

 

در باغ های عروسی نسبت به تالارها از تزئینات کمتری استفاده می‌شود و حساسیتی که در تزئین تالار وجود دارد و باعث خرج بیشتر می‌شود در باغ عروسی کمتر می‌باشد.

 

باغ های عروسی فضای مخصوص برای پارک ماشین ها را دارند از این رو مهمانان می‎‌توانند بدون دردسر ماشین هایشان را پارک کنند.

 

باغ های عروسی نسبت به تالارها از زیبایی بصری بسیار بیشتری برخوردارند و وجود گل و گیاهان و منظره طبیعی، مراسم عروسی را بسیار لاکچری و جذاب می‌کند.

 

امکانات رفاهی و پذیرایی از مهمانان در باغ های عروسی بیشتر است به همین دلیل باغ های عروسی نسبت به تالار های عروسی دارای مطلوبیت بیشتری می‌باشند.

راهنمای انتخاب موسسه تشریفات مجالس عروسی

پذیرایی در مراسم عروسی

از مهم ترین بخش های یک میهمانی، پذیرایی از میهمان ها می باشد. پس تهیه ی میوه و شیرینی و نوشیدنی ها و دسر با توجه به سلیقه ی میهمانان را خودتان در نظر بگیرید. اما در حین مراسم پذیرایی از میهمانان توسط خدمه ی شرکت تشریفات مجالس انجام می شود. از این رو انتخاب یک مؤسسه ی تشریفات مجالس خوب و درجه ی یک اهمیت بالایی دارد.

 

آنچه بعد از مکان عروسی بیشتر از همه جلوه‌ گری می‌کند، تشریفات پذیرایی می‌باشد. مراسم پذیرایی شامل سرویس‌دهی منظم با دقت و خوب می‌باشد. نحوه سرویس‌ دهی اعم از صرف شیرینی، میوه، بستنی، کیک و …؛ باید با طرح و برنامه‌ریزی خاص و ویژه باشد. اگرچه ممکن است بسیاری از میهمانان نتوانند یا میل خوردن غذاهای متنوع را نداشته باشند. اما مراسم لوکس باید به نحوی باشد که تنوع در آن جلوگیری کند.

 

گل آرایی مجالس عروسی

عروسی که یکی از باشکوه ترین مراسم های زندگی هر فردی به شمار می رود باید به زیباترین شکل ممکن برگزار شود. زوجین برای جشن گرفتن ازدواج خود مراسمی را تهیه و تدارک می بینند و تشریفات این مراسم را بر عهده موسسات  خدمات مجالس قرار می دهند. از جمله مسئولیت هایی که این موسسات بر عهده دارند گل آرایی و تزئین سالن و یا باغ عروسی و اتاق عقد و همچنین ماشین عروسی به درخواست زوجین است.

 

 گل آرایی همانطور که گفته شد از مهمترین بخش های مجالس عقد و عروسی به حساب می آید. این امر که از گل آرایی ورودی عروس و داماد تا گل آرایی میز کیک و میزهای شام را شامل می شود، قطعا کار ساده ای نیست که بتوان انجام آن را به عهده هر فردی گذاشت.

 

چرا که این هنر یک هنر حرفه ای است و اگر به زیبایی سالن و مراسم خود اهمیت می دهید، انجام آن را به متخصصین هنر گل آرایی و موسسات تشریفاتی بسپارید.

راهنمای انتخاب موسسه تشریفات مجالس عروسی

عکاسی و فیلمبرداری  مجالس عروسی

وقتی جشن عروسی برپا می شود ثبت لحظه های آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کیفیت عکس ها و فیلم هایی که قرار است تا آخر عمر همراه شما باشند برای هر زوجی مهم است و برای آن حساسیت زیادی به خرج می دهند.با سپردن این بخش از خدمات مجلس خود به ما می توانید اطمینان داشته باشید که بهترین کارها تقدیم شما خواهد شد. دوربین هایی که برای این منظور استفاده می کنیم پروجیپ، اسلایدر، هلی کم، HD و Full HD خواهد بود تا بتوانیم عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای را انجام دهیم. می توان عکس های عروسی را به صورت آلبوم دیجیتال در آورد که بسیار در بین زوج ها رواج پیدا کرده است. این آلبوم از کیفیت بالایی برخوردار است.برخی زوج ها نیز مایل به تهیه کلیپ از خودشان هستند، در این زمینه نیز می توانیم بهترین کلیپ ها را برایتان کارگردانی کنیم تا بتوانید آن را در شب عروسی به نمایش بگذارید و مهمان هایتان را سورپرایز کنید. پرسنلی که عکاسی و فیلمبرداری از مجالس را انجام می دهند همگی آموزش دیده و ماهر هستند.

 

دکوراسیون مجلس عروسی

از جمله مواردی که مهمان ها در جشن عروسی به آن توجه می کنند دکوراسیون مجلس عروسی و دیزاین میزها خواهد بود. یکی از خدمات مجالس ما طراحی حرفه ای و مدرن مکان های مختلف مکان عروسی است. گل آرایی، شمع آرایی و نورپردازی از جمله مواردی هستند که در دکوراسیون محل عروسی استفاده می کنیم.

 

محل ورود زوجین را با انواع تجهیزات زیباتر خواهیم کرد و روی میز شام شمع آرایی را انجام می دهیم. استفاده از این امکانات در جایگاه عروس و داماد نیز نمای خاصی خواهد داشت. استفاده از میز و صندلی شیک که متناسب با امکانات دیگر مکان عروسی باشد از دیگر خدمات مجالس خواهد بود. اگر دکوراسیون و دیزاین عروسی برایتان اهمیت دارد آن را به ما بسپارید تا با بهترین امکانات و پرسنلی که در اختیار داریم آن را به بهترین وجه انجام دهیم.

راهنمای انتخاب موسسه تشریفات مجالس عروسی

موسسات تشریفات مجالس، آری یا نه؟

بی شک انجام مقدمات مراسم عروسی به تنهایی بسیار مشکل است و با توجه به استرس و تشویش قبل از مراسم ممکن است بعضی نکات مهم را فراموش کنید پس سپردن عمده ی کارها به دست یک تیم خبره که آیتم های تک و عالی برای مراسم های شما دارد، می تواند تا حد زیادی در آرامش شما حین فعالیت برای انجام پیش نیازهای مراسم عروسی تا حد زیادی تأثیرگذار باشد و مراسم عروسی شما را به یاد ماندنی ترین شب زندگیتان تبدیل کند و با خیال راحت با اطمینان به موسسه ی تشریفاتی شبی عالی را در کنار شریک زندگی، خانوده و اقوام خود بگذرانید و استرسی در رابطه با انجام کار های مراسم نداشته باشید. چرا که تمامی کارها بر اساس برنامه ای انجام می شود که شما از مدت ها قبل از مراسم با موسسه تشریفات مجالس  هماهنگ کرده اید، پیش می رود.

 

جدیدترین مطالب سایت