جدیدترین مدل کیک عروسی با تم بنفش + 20 مدل کیک

جدیدترین مدل کیک عروسی با تم بنفش + 20 مدل کیک

اگر بـه دنبال راه‌هاي‌ بیشتری برای استفاده از رنگ بنفش هستید، ما فهرستی از جدیدترین مدل کیک عروسی با تم بنفش را برای شـما جمع آوری کرده‌ایم. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب، 20 ایده برای کیک عروسی بنفش کـه بـه هر شیرینی خوش رنگی می بخشد.

 

20 ایده کیک عروسی بنفش برای ظاهری جذاب

در حالی کـه یک کیک عروسی کاملا سفید برای همیشه ظاهری جاودانه خواهد داشت، انتخاب شیرینی با رنگی پر جنب و جوش راهی مطمئن برای تحت تاثیر قرار دادن مهمانان شماست. اگر بنفش بخشی از طرح رنگ شماست، سرو کیک عروسی بنفش بـه عنوان دسر اصلی شب عروسی شـما را از بقیه متمایز می کند.

 

با طبیعت همه ی کاره خود، رنگ آمیزی یا تزیین مواد قندی شـما در رنگ هاي‌ اسطوخودوس، آلویی، بنفش یا سایر رنگ ها برای هر تم یا فصل عروسی مناسب اسـت، از جشن هاي‌ روستایی در پاییز گرفته تا مجالس رقص پر زرق و برق در بهار.

 

وقتی نوبت بـه انتخاب طرح کیک می رسد، می توانید با یک پایه کاملاً بنفش استفاده کنید یا پس‌زمینه سفید رابا تزئینات بنفش بلند کنید. یک شیرینی چند لایه پوشیده از کرم کره یا فوندانت بنفش نمایشی غیرمنتظره اسـت کـه فورا توجه همه ی را بـه خود جلب می کند.

 

در همین حال، گل‌هاي‌ بنفش، توت‌ها یا تصاویر نقاشی شده با دست، جذابیت بصری بیشتری را بـه یک کیک سفید ساده اضافه می کنند. برای بالا بردن سطح بالا، می توانید رنگ‌ها و بافت‌هاي‌ دیگری را نیز بـه طرح اضافه کنید.

 

1. کیک باترکریم با رنگ ارغوانی و لهجه میوه

مدل کیک عروسی بنفش

باترکریم یک انتخاب کلاسیک برای یخ زدن دسر اسـت، اما بـه جای رنگ سفید معمولی، چرا رنگ بنفش را تغییر ندهید؟ طرح ارغوانی ombre روشی اسـت کـه روند را برای متحرک سازی موج هاي‌ یخ اسـت. برای گیلاس در بالا، با انجیر و پوزی با رنگ هاي‌ بنفش تزئین کنید.

 

✅ مطالب مشابه: تزیین زیبای سفره عقد : ایده های خیره کننده تزیین میز

 

2. کیک هفت طبقه ناردین با پرهای صورتی و بنفش، علف پامپاس و گل

مدل کیک عروسی بنفش ویژه

اگر بـه دنبال رنگی جذاب برای بنفش هستید، صورتی را امتحان کنید. این رنگ هاي‌ روشن درکنار هم ظاهری بازیگوش و شاد را بـه ویژه برای جشن هاي‌ بهار یا تابستان تداعی می کنند. در عروسی وبلاگ نویس ناردین ماری، علف پامپاس، پرها، و نفس نوزاد با رنگ هاي‌ بنفش و صورتی بـه نظر می‌رسید کـه گویی از یک کیک هفت طبقه رشد می کنند، کـه لوله هاي‌ پیچیده و مرواریدهای خوراکی روی شیرینی را تقویت می‌کرد.

 

3. کیک عروسی تیلور و ولاد با گل های بنفش، صورتی و سفید زنده

مدل کیک عروسی بنفش خاص

یکی از بهترین راه ها برای برجسته کردن هر کیکی استفاده از گل هاست. مجموعه اي از شکوفه ها در سایه هاي‌ بنفش روی کیک شـما چشم را از بالا بـه پایین طرح شـما جلب می کند. از آنجایی کـه ارکیده ها بزرگ ترین شکوفه ها در این جا هستند، بنفش برجسته ترین رنگ می شود. برای ارائه تضاد طبیعی، ان رابا گل رز صورتی و گل صد تومانی سفید ست کنید.

 

4. کیک شناور لوکس پائولا و ماریو پوشیده از ارکیده و رزهای سفید، ارغوانی و بنفش

مدل کیک عروسی بنفش مدرن

بنفش در حال حاضر بـه خودی خود بـه اندازه کافی چشمگیر اسـت، اما وقتی از سایه برای تزئین طبقات شناور استفاده میکنید، مهمانان شـما واقعاً شگفت زده می شوند. در این جا، یک پایه لوسیتی و صفحات در همان مواد شفاف، هر لایه را از هم جدا می کنند و یک توهم «شناور» ایجاد می کنند کـه بر ارتفاع تأکید میکند.

 

در مقابل پایه سفید، گل هاي‌ رز و گل صد تومانی بنفش خودنمایی می کنند و با ادریسی بنفش اطراف ان هماهنگ می شوند. ما عاشق این گزینه مرتفع برای عروسی هاي‌ پر زرق و برق یا مدرن هستیم.

 

5. کیک عروسی چهار طبقه آبرنگ با گل های بنفش

مدل کیک عروسی بنفش لاکچری

با قلم مو نقاشی شده با دست، کیک عروسی شـما فورا بـه یک شاهکار تبدیل می شود. شستن رنگ یاسی رنگی کـه روی لذت شـما رنگ آمیزی شده اسـت بـه ایجاد یک محیط رویایی و رمانتیک برای پذیرایی شـما کمک می کند. با گل هاي‌ خوراکی کوچک و شکوفه هاي‌ واقعی در رنگ هاي‌ بنفش برای لمس ظریف تزئین کنید.

 

6. کیک عروسی برهنه دو طبقه با گل های بنفش تازه و آفتابگردان

مدل کیک عروسی بنفش جدید

از نظر طراحی، کیک هاي‌ لخت طبق معمولً رنگی ندارند، اما می توانید از گل ها برای رنگ دادن بـه انها استفاده کنید. این کیک جذاب رنگ بنفش رابا اسطوخودوس، یاس بنفش و دیگر گل‌هاي‌ وحشی بنفش بـه همراه یک گل آفتابگردان برای یک پاپ روشن در بر می گیرد.

 

7. کیک بنفش ژولیده با لوله های طلایی و گل

مدل کیک عروسی بنفش خاص

رنگ تنها راه برای زنده کردن کیک شـما نیست. لایه‌هاي‌ رفل فوراً با برجسته کردن بافت، عمق و جذابیت بصری توجه را جلب میکنند. با رنگ‌هاي‌ آلویی، ارغوانی و صورتی همراه با لهجه‌هاي‌ طلایی، یک کیک ژولیده عاشقانه ودر عین حال مرموز می شود. برای این‌که رنگ و بافت ان پاپ کند، کیک خودرا روی یک سفره مشکی نمایش دهید.

 

8. کیک عروسی مربع برهنه با گل های بنفش

مدل کیک عروسی بنفش زیبا

طبقات گرد رایجترین انتخاب برای کیک عروسی اسـت، اما زوایای مربع با خطوط مستقیم مدرن و پیچیده بـه نظر می رسد. در این جا، سایه‌هاي‌ مختلف بنفش، یک کیک نیمه عریان زاویه‌دار با رنگ‌هاي‌ ملایم را بـه نمایش میگذارد. ما بـه خصوص دوست داریم کـه چگونه این شیرینی با یک ماکارون بنفش پوشانده می شود و روی گل هاي‌ وحشی برای ظاهری عجیب ارائه می شود.

 

9. کیک عروسی مکزیکی پنج طبقه با گل های بنفش آبشاری.

مدل کیک عروسی بنفش تابستانی

استفاده از گیاهان و جانوران طبیعی برای چیدن کیک خیره کننده اسـت، اما این احتمال وجوددارد کـه جوانه ها پژمرده شوند. ناگفته نماند کـه شکوفه هاي‌ واقعی خوراکی نیستند. برای جایگزینی کـه نتایج زیبایی‌شناختی یکسانی را بـه ارمغان می‌آورد «با طعم دلپذیرتر!»؛ از نانوای خود بخواهید از گل‌هاي‌ فوندانت بنفش استفاده کند. روی پس‌زمینه توری، این گسترش گل‌هاي‌ کرکی و پر جنب و جوش ظاهری کلاسیک و مجلل ایجاد میکند.

 

10. کیک عروسی سه طبقه تیفانی و ویل با آبشاری از گل های بنفش، صورتی و زرد

مدل کیک عروسی بنفش جالب

اگر پالت رنگ شـما طیفی از رنگ هاي‌ شاداب دارد، رنگین کمان را روی شیرینی خود نقاشی کنید. علاوه بر بنفش، گل‌هاي‌ مختلف در رنگ‌هاي‌ صورتی، نارنجی و زرد، کیک سفید پنج طبقه را بـه یک اثر هنری تبدیل می کند. جسورانه اسـت بدون این‌که زیاده روی کنید.

 

11. کیک عروسی یک طبقه با گل های بنفش روی پایه

مدل کیک عروسی بنفش دیدنی

کیک‌هاي‌ تک طبقه برای عروسی‌هایي با لیست مهمان‌هاي‌ کوچک یا برای زوج‌هایي کـه با دسر بزرگتر مکمل میشوند، کاربردی هستند، اما کوچک کردن اندازه بـه این معنی نیست کـه باید در ارائه غذا کوتاهی کنید. بنفشه هاي‌ مخلوط شده با سبزه، یک کیک کوچک را بـه شیوه اي زیبا و بدون دردسر و بدون غلبه بر ان غنی می کند. این شکوفه هاي‌ زنده همچنین همراهی عالی برای یک کیک نیمه لخت هستند، بنابر این فضای داخلی در دسترس دید همان‌ گونه قابل مشاهده اسـت.

 

✅ مطالب مشابه: دکوراسیون به سبک عروسی قدیمی : 36 ایده زیبا برای پذیرایی شما

 

12. کیک عروسی چهار طبقه بنفش، سفید و طلایی Naturi و Two با مونوگرام روی پایه کیک احاطه شده با گل‌ها.

مدل کیک عروسی بنفش

اگر چه بنفش روی هر کیکی می چرخد، اما رنگ روشن نیز میتواند نقش حمایتی داشته باشد. زمانی کـه Naturi Naughton خواننده و ترانه سرا با Two Lewis ازدواج کرد، حروف اول مشترک آن ها کـه با طلا حک شده بود، ستاره خوش گذرانی انها بود. لوله‌کشی بنفش و پولک‌هاي‌ نقره‌اي، مونوگرام رابا پس‌زمینه‌اي بـه رنگ یاسی برجسته کرده‌اند. این زوج همچنین سایه هایي از بنفش را در گلهایی کـه کیک انها را تزئین کرده بود، نشان دادند.

 

13. کیک عروسی ارغوانی با نقاشی دستی و گل های واقعی

تصاویر مدل کیک عروسی بنفش

با بافتی براق و صاف، فوندانت یکی از گزینه هاي‌ مورد توجه برای کیک عروسی اسـت. دو طبقه بالای این کیک با فوندانت ارغوانی پوشیده شده اسـت. بدون هیچگونه افزودنی، رنگ می تواند لحظه خاص خودرا داشته باشد. گل‌هاي‌ نقاشی شده با دست در سطح پایین و آبشاری از شکوفه‌ها در مرکز، این طرح را برای جشن عروسی در ماه‌هاي‌ گرم‌تر عالی کرده اسـت.

 

14. کیک سه طبقه سفید استفانی و جیسون با آبشاری از گل

عکس مدل های کیک عروسی بنفش

 

پالت هاي‌ رنگی امبره راه خودرا بـه دنیای عروسی باز کرده اند – از جمله دسرهای بزرگ. اگر می خواهید رنگ بنفش رابا سایر رنگ‌هاي‌ مشابه ترکیب کنید، از رنگ‌بندی در کیک خود استفاده کنید. این طرح با گل هاي‌ صورتی نزدیک بـه بالا شروع می شود و سپس بـه آبی در مرکز و بنفش در پایه تبدیل می شود. طبقات خودرا سفید یخ کنید، بنابر این پس زمینه با شیب تداخل نداشته باشد.

 

15. کیک عروسی سه طبقه سفید با برگ زیتون و اسطوخودوس

عکس مدل کیک عروسی بنفش

با پوشاندن لبه هاي‌ دسر خود با اسطوخودوس، بـه کیک باترکریم رنگ بنفش بدهید. این گیاه بنفش نه تنها رایحه اي ارام بخش را تداعی می کند، بلکه ظاهری روستایی را نیز ساطع می کند. برای این‌که واقعاً همه ی چیز را بـه دست آورید، اسطوخودوس را بـه طعم کیک خود اضافه کنید. با برگ هاي‌ زیتون در امتداد لبه، این یک گزینه شگفت انگیز برای عروسی مقصد در ایتالیا اسـت.

 

16. کیک عروسی سفید تک طبقه با پنسی تازه

مدل کیک عروسی بنفش

آیا بـه فضایی آرام با لهجه‌هاي‌ طبیعی و جزئیات پشت سر هم در انبار یا تاکستان کشیده می شوید؟ پنسی هاي‌ بنفش کـه روی کیک تک طبقه اي فشرده شده اند، احساس خانه و آرامش عروسی هاي‌ روستایی را بـه تصویر می‌کشند. دسر خودرا روی پایه چوبی نمایش دهید تا تم خودرا بـه خانه برسانید.

 

17. کیک عروسی چهار طبقه آنی و اسپنسر با گل های بنفش و سبزه

مدل کیک عروسی بنفش

بله، گل‌ها طبق معمولً یک عنصر دکوری در طرح‌هاي‌ کیک عروسی بسیاری از زوج‌ها هستند، اما در ترکیب با سبزی، شیرینی شـما واقعاً منعکس کننده فضای باز اسـت. گل هاي‌ بنفش بـه صورت مارپیچی در اطراف این کیک بـه نمایش گذاشته می شوند، در حالی کـه شاخه هاي‌ سبز طبیعت ارگانیک را افزایش می‌دهند.

 

این‌که آیا در حیاط خلوت، حیاط یا باغ می‌گویید “من انجام میدهم”؛ از جمله شاخ و برگ هاي‌ محلی اطراف شـما، ارائه شـما را التیام می بخشد.

 

18. کیک سه طبقه کیسی و بن با آبشار گل های بنفش

مدل کیک عروسی بنفش

موفق ترین عروسی ها آنهایی هستند کـه طراحی منسجمی را بـه نمایش بگذارند. روی این کیک، شکوفه هاي‌ بنفش، آبی، سفید و صورتی با انواع مشابه در گلدان کنار ان مطابقت دارند کـه جلوه رنگارنگ و شاداب را بیشتر می کند.

 

19. کیک عروسی بنفش با لهجه انجیر

ایده کیک عروسی بنفش

رنگ بنفش نیز بـه طور طبیعی در توت هاي‌ فصلی یافت می شود. انجیر بـه این شیرینی تک لایه خفه شده در باترکرم بنفش رنگی ارگانیک می‌دهد. از آنجایی کـه این میوه پر جنب و جوش بین ژوئن و سپتامبر تازه ترین اسـت، این یک انتخاب زیبا و خوش طعم برای عروسی تابستانی خواهد بود. این دسر با گل هاي‌ بنفش و شکل استوانه اي واقعا بی نظیر اسـت.

 

20. کیک عروسی رابرسون و آنتونی با فوندانت سبز و گل های بنفش

مدل کیک عروسی بنفش

بسته بـه رنگ بنفش، کیک شـما می تواند بـه همان اندازه کـه می خواهید روشن یا بد خلق باشد. دراین عروسی پر زرق و برق شهر نیویورک، گل هایي با رنگ بنفش تیره روی کیکی سبز رنگ با لبه هاي‌ طلایی پخش شد. دریک اتاق کم نور، رنگ ها حتی تیره تر بـه نظر می‌رسید.

 

✅ مطالب مشابه: طرز تهیه کیک تولد ساده و زیبا

 

در پایان

یکی از مهم ترین موضوعات در انتخاب کیک عروسی طراحی و شکل ظاهری کیک عروسی می باشد. مراسم کیک یکی از برنامه مرسوم در هر جشن عروسی اسـت بنابر این بهتر اسـت شـما در انتخاب طرح کیک عروسی خود توجه لازم را بـه خرج دهید زیرا با شروع این مراسم تا زمان برش کیک توجه همه ی مهمان ها بـه طرح و تزیین کیک عروسی جلب می شود.

جدیدترین مطالب سایت