مدل های گل عروس بر روی میز جشن عروسی + 50 گل جدید

مدل های گل عروس بر روی میز جشن عروسی + 50 گل جدید

در جستجوی الهام گرفتن برای تصمیم گیری در مورد میزهای عروسی خود هستید؟ ما شـما را تشگفت زده خواهیم کرد ، مدل های گل عروس بر روی میز جشن عروسی را دراین قسمت از مجله تالاب ببینید .

 

50 گل مرکزی زیبا برای هر سبک عروسی

یکی از زیباترین اضافات بـه عروسی، گل ها هستند و انتخاب ها باورنکردنی اسـت. از انتخاب دسته گل و بوتونی گرفته تا شکوفه هاي‌ مراسم، گزینه ها بـه ظاهر بی پایان هستند. اما حتی باوجود گل‌ها کـه نقش بزرگی در خود مراسم دارند، اغلب باورنکردنی‌ترین قسمت‌ها در طول پذیرایی بـه شکل قطعات مرکزی بـه نمایش گذاشته می شوند.

 

گل‌هاي‌ مرکزی را میتوان در اندازه‌ها، شکل‌ها، ارتفاعات و پالت‌هاي‌ رنگی مختلف ایجاد کرد. همه ی چیز بـه شـما بستگی دارد کـه مشخص کنید کـه چگونه میخواهید شکوفه هاي‌ زیبا با زیبایی شناسی کلی شـما مطابقت داشته باشد، چه در حال برنامه ریزی برای یک مهمانی بهاری یا یک جشن پاییزی خوش خلق باشید.

 

جدیدترین مدل های گل عروس بر روی میز جشن عروسی

 

1. پاییز برای رنگ های پاییزی

مدل گل میز عروسی تابستانی

برنامه ریزی برای عروسی پاییزی؟ از پذیرفتن بافت و کنتراست زیاد نترسید. این مرکز خیره‌کننده بـه اندازه‌اي پایین اسـت کـه امکان مکالمه روی میز را فراهم میکند، تنها با چند ساقه سرگردان برای علاقه فراوان.

 

✅ مطالب مشابه: جدیدترین مدل های گل آرایی سفره عقد تابستانه

 

2. گل صد تومانی صورتی را انتخاب کنید

مدل گل میز عروسی تابستانی - مدل های گل عروس بر روی میز جشن عروسی

بهار؟ الهام گرفته از باغ؟ گل صد تومانی یک بیانیه گل عروسی اسـت. یک گلدان کوچک رابا مقدار زیادی از این شکوفه هاي‌ معطر پر کنید تا ظاهری شاداب داشته باشید.

 

3. آن را ارغوانی کنید

مدل گل میز عروسی لاکچری

اگر کوکب هاي‌ Cafe Au Lait دراین مرکز توجه شـما را جلب نکند، مطمئناً بقیه طرح ها جلب توجه خواهند کرد. با گل هاي‌ رز باغی، لیزیانتوس، اکالیپتوس و آسیاب غبارآلود، این مرکز پر از غبار با رنگ هاي‌ بنفش بـه زیباترین شکل بازی می کند.

 

4. مرجانی را به طرح رنگ خود اضافه کنید

مدل گل میز عروسی مدرن

فقط یک اشاره از روستیک در پالت رنگ خود میخواهید؟ افزودن گل هاي‌ رز مرجانی و گل محمدی هنگام جفت شدن با گلدان سفالی مطمئناً کار خوبی خواهد بود. چند عدد توت‌گل‌هاي‌ اضافه شده بـه ترکیب، بافتی را ایجاد میکنند کـه ظاهر را کامل میکند.

 

5. نمایش قد بلند و کوتاه

مدل گل میز عروسی جدید

آیا می‌خواهید کمی ارتفاع بـه اتاق اضافه کنید؟ اینکار رابا شکوفه ها انجام دهید! با گلفروشی خود کار کنید تا نمایش هاي‌ گل دراماتیکی ایجاد کنید کـه بر روی قطعات پایین تر قراردارند.

 

6. دستور توجه با گل رز باغ

مدل گل میز عروسی خاص

آیا چیزی عاشقانه تر از گل رز باغی وجوددارد؟ با گلبرگ هاي‌ ژولیده، آن ها کاملا رویایی هستند و افزودنی عالی برای هر قطعه مرکزی هستند.

 

7. شامل یک پاپ زرد

خاص ترین مدل گل میز عروسی تابستانی - مدل های گل عروس بر روی میز جشن عروسی

ما عاشق روشی هستیم کـه این قطعه مرکزی از رنگ‌هاي‌ عمدتاً خنثی تشکیل شده اسـت و فقط رنگ زرد آفتابی دارد. شاخه هاي‌ بلند بافتی را اضافه می کنند تا نمایشگر را بسیار جالب تر کنند.

 

8. Ikebanas را شامل شود

لاکچری ترین مدل گل میز عروسی تابستانی

آیا میخواهید گل هاي‌ بدون یک مرکز غول پیکر؟ بـه Ikebanas نگاه کنید. این نمایشگرهای زیبا راه بسیار خوبی برای نمایش چند شکوفه هستند.

 

9. جفت گل و میوه گرمسیری

جدیدترین مدل گل میز عروسی تابستانی

شکوفه هاي‌ سفید فراوان، همراه با شقایق ها و شاه پروتئا این نمایشگر را تشکیل می‌دهند. اما افزودن سبزی و میوه ان را بـه شیوه اي ظریف و خیره کننده بـه مناطق استوایی می‌برد.

 

10. وای با رزهای رمانتیک

مدل های گل عروس بر روی میز جشن عروسی

بـه امید نمایشی پر از گل و عاشقانه؟ ان رابا قطعات مرکزی پر و سرسبز مانند این‌که از مقدار زیادی گل رز باغچه رژگونه و کمی اسکابوزای شکلاتی تشکیل شده اسـت، بکشید.

 

11. به کلاسیک و ظریف بچسبید

مدل گل میز عروسی ویژه

مدل های گل عروس بر روی میز جشن عروسی

هیچ چیز مانند رزهای تازه عروسی الهام گرفته از باغ را نمی‌گوید. یک میز رابا وسایل سرسبز و رمانتیک دریک پالت رنگی ظریف تزئین کنید تا عطری باورنکردنی و ظاهری زیبا داشته باشید.

 

12. ارتفاع زیادی اضافه کنید

مدل گل میز عروسی تابستانی سفید

این قطعه مرکزی بلند و جسور چنین بیانیه اي را بر فراز میز پذیرایی بالا میبرد. با پایه طلایی زرق و برق دار، همراه با شکوفه هاي‌ سفید و سبز فراوان، برای یک عروسی کلاسیک عالی اسـت.

 

13. نخود شیرین را نشان دهید

مدل گل میز عروسی تابستانی صورتی

آیا می‌خواهید صفحه نمایشی تا آنجا کـه میتوانید شیرین باشد؟ نخود شیرین برای شـما گل اسـت! ساقه ها را در گلدان هاي‌ جوانه هاي‌ کوچک اضافه کنید تا یک مرکز جذاب داشته باشید.

 

14. با رنگ پررنگ شوید

ویژه ترین مدل گل میز عروسی تابستانی

چه کسی میگوید کـه یک قطعه مرکزی گل باید بـه یک پالت رنگ ساده بچسبد؟ اگر بـه رنگ علاقه دارید، بـه ان تکیه کنید. ترکیبی از گل محمدی، گل رز، و گل صد تومانی این نمایش زیبای روستایی را تشکیل داده اسـت.

 

15. نفس کودک را در آغوش بگیرید

عکس مدل گل میز عروسی تابستانی

نفس نوزاد یکی از متنوع ترین و جذاب ترین شکوفه هاي‌ موجود اسـت. با قرار دادن تمام میز با ان؛ سادگی ان را در آغوش بگیرید. در عین حال کـه بسیار مقرون بـه صرفه اسـت، کمی عاشقانه اضافه می کند.

 

16. آن را ساده نگه دارید

شیک ترین مدل گل میز عروسی تابستانی

ساده نگه داشتن چیزها شرم آور نیست، بـه خصوص اگر بـه ترتیبات بزرگ و سرسبز علاقه ندارید. گلدان‌هاي‌ جوانه بلند رابا یک شکوفه بـه همراه مقداری سبزی برای بافت نمایش دهید تا ظاهری سرزنده ایجاد کنید.

 

17. جدول را اجرا کنید

مدل گل میز عروسی خاص

بـه گل‌ها وسواس دارید؟ عاشق رنگ؟ با اضافه کردن یک رانر گلدار بـه میز پذیرایی خود، با شکوفه هاي‌ مورد علاقه خود در هر پالت رنگی، صدایی جسورانه ایجاد کنید.

 

18. ارتفاع و بافت را اضافه کنید

مدل گل میز عروسی تابستانی

ما عاشق روشی هستیم کـه این نمایشگر از خط بین آرایش گل و مرکز درخت عبور می کند. ترکیبی از گل رز، لوناریای خشک و برگ هاي‌ پاییزی خیره کننده ترین بیانیه را برای یک جشن پاییزی ساخته اسـت.

 

19. وای با گل های وحشی

مدل گل میز عروسی تابستانه رنگی

اگر بتوانید گل عروسی خودرا بچینید چه؟ شـما کاملا میتوانید اگر شـما می‌خواهید! بـه مزرعه گل u-pick بروید یا از دوست یا عضو خانواده خود بخواهید کـه از باغ انها بازدید کند. شکوفه ها را در رنگ ها و طول ساقه هاي‌ مختلف انتخاب کنید تا در گلدان هاي‌ جوانه ظاهری زیبا داشته باشید.

 

20. رزهای سفید و سبزه را جفت کنید

مدل گل میز عروسی تابستانی سفید

گاهی اوقات ساده نگه داشتن ان بهترین راه برای افزودن ان فاکتور شگفت انگیز اسـت. این ظاهر دلربا، گل هاي‌ رز باغی، گل رز و گلدسته اي از سبزه را برای یک مرکز زیبا ترکیب می کند.

 

21. نمایش هورتانسیا با ارتفاع

مدل گل میز عروسی تابستانی رنگی

هورتانسیا بهترین گل تابستانی اسـت و قطعه اي عالی برای ایجاد یک نمایشگر شاداب اسـت. این نمایش‌هاي‌ بلند از ادریسی، گل رز باغی، گل ارکیده و سبزه کاملاً با محیط عمارت این زوج مطابقت داشت.

 

22. شمعدان های مخروطی را بگنجانید

مدل گل میز عروسی تابستانی خاص

آستر کردن میز با شمعدان معمول اسـت، اما اگر انها بـه قسمت مرکزی اصلی اضافه شوند چه؟ این نمایشگر چند گل رابا شمع هاي‌ مخروطی دریک ظرف کوچک ترکیب می کند تا ظاهری زیبا داشته باشد.

 

23. بیانیه ای با مارون

مدل گل میز عروسی تابستانی ویژه

آیا میخواهید منظره میز خودرا بسیار رمانتیک تر کنید؟ با رنگی مانند مارونی بازی کنید. کنتراست جالبی را برای یک مرکز چشم نواز اضافه می کند.

 

24. به لاله ها روی آورید

مدل گل میز عروسی تابستانی ویژه

یک مهمانی بهاری خواستار شکوفه هاي‌ بهاری اسـت. چه چیزی میتواند بهتر از گل لاله و گل رز سفید باشد؟ این ترکیب ایده آلی برای ایجاد فضایی سبک و مطبوع اسـت.

 

25. اضافه کردن لمسی از هوس

مدل گل میز عروسی تابستانی ویژه

آماده شدن برای مقدار زیادی هلو در عروسی تابستانی؟ این ترکیب از ranunculus، ranunculus پروانه، خشخاش و نخود شیرین بـه عنوان الهام‌بخشی عالی برای چیدمان خیره‌کننده با کوچکترین حالت بوهو عمل میکند.

 

✅ مطالب مشابه: جدیدترین مدل های باکس گل و بادکنک برای تبریک تولد خرداد ماهی

 

26. بشقاب های خود را مطابقت دهید

مدل گل میز عروسی تابستانی ویژه

رنگ زیادی در منو وجوددارد؟ اغلب، قطعات مرکزی گل بـه عنوان یک مکمل ساده برای یک منظره با یک پالت رنگ خنثی عمل می کنند، اما اینبار نه! این صفحه نمایش رنگ پررنگ نارنجی موجود در طراحی بشقاب را در بر می‌گیرد و میز را بـه سطح جدیدی از سرگرمی می‌برد.

 

27. یک صفحه نمایش گرمسیری ایجاد کنید

مدل گل میز عروسی تابستانی خاص

بردن ان بـه مناطق استوایی همیشه بـه معنای رنگ هاي‌ بسیار روشن نیست. این قسمت مرکزی کم برگ خرما و شکوفه هاي‌ سفید خنثی را برای نمایش طبیعی ترکیب می کند.

 

28. نقطه دونده با گل

مدل گل میز عروسی تابستانی خاص

آیا می‌خواهید عشق خودرا بـه فضای سبز طبیعی، فقط با یک اشاره رنگ در آغوش بگیرید؟ یک رومیزی کامل از فضای سبز مانند اکالیپتوس با چند شکوفه مخلوط شده را نمایش دهید.

 

29. با بافت فراوان بازی کنید

مدل گل میز عروسی تابستانی خاص

لازم نیست همه ی چیدمان هاي‌ گل متقارن باشند و این نمایشگر با بافت زیبا این را ثابت می کند. مخلوطی از علف پامپاس، سرخس سفید مارچوبه، بید بیدمشک و چند آنتوریوم حال و هوای زیبا و رمانتیکی ایجاد می کند.

 

30. روشنش کن

مدل گل میز عروسی تابستانی خاص

این آرایش بافتی علف فلفل با گل رز لیسیانتوس، اسکابیوزا و عسل دیژون بـه خودی خود باورنکردنی اسـت. اما چه چیزی ان را بـه یک سطح کاملاً جدید رساند؟ افزودن شمع‌هاي‌ نذری نور را در چیدمان چنین نمایش پاییزی باشکوه بـه تصویر میکشد.

 

31. آن را با فضای سبز احاطه کنید

مدل گل میز عروسی تابستانی خاص

با اجازه دادن بـه فضای سبز فراوان، ظاهری طبیعی ایجاد کنید. ما این ایده را دوست داریم کـه یک قسمت مرکزی گل را روی یک کتانی خنثی قرار دهیم و سپس بـه اطراف پایه ان سبزی اضافه کنیم تا ظاهری طبیعی و بیش از حد رشد کند.

 

32. با آنتوریوم علاقه اضافه کنید

مدل گل میز عروسی تابستانی شیک

آنتوریوم شیرین‌ترین گل‌هاي‌ قلبی شکل هستند و مطمئناً می توانند بـه تنهایی جلب توجه کنند. برای داشتن رنگی پررنگ، میز پذیرایی رابا گلدان هاي‌ غنچه اي با این شکوفه هاي‌ رنگارنگ بچینید.

 

33. جفت پر و گل

مدل گل میز عروسی تابستانی شیک

این چیدمان پاییزی کـه از شاخ و برگ و گل هاي‌ زیبا تشکیل شده اسـت بـه خودی خود خیره کننده اسـت، اما یک لمس منحصر بـه فرد ان را بسیار جالب تر کرده اسـت. درنظر بگیرید کـه چند پر بـه قسمت مرکزی گل خود اضافه کنید تا کمی بافت داشته باشید.

 

34. به مینیمالیسم بچسبید

مدل گل میز عروسی تابستانی شیک

عروسی کراوات مشکی یا جشن مینیمال؟ نمایشگرهای ساده با دو ساقه در طول هاي‌ مختلف ایجاد کنید تا پیچ و تاب بی نظیری روی یک مرکز سنتی داشته باشید.

 

35. به گلدان های تراکوتا بروید

مدل گل میز عروسی تابستانی شیک

ما ظاهر سرسبز و پر از شکوفه هاي‌ این مرکز رابا شکوفه ها و شاخه هاي‌ فراوان دوست داریم. برای این‌که خیلی ارگانیک تر بـه نظر برسد؟ بـه گلدان هاي‌ بزرگ سفالی روی آورید.

 

36. به رنگ های زرد بله بگویید

مدل گل میز عروسی تابستانی شیک

این چیدمان آفتابی بهترین راه برای چسبیدن بـه قسمت مرکزی کم بود، در حالی کـه همان‌ گونه بافتی با ساقه هاي‌ بلندتر ایجاد می‌کرد. مخلوط گل رز باغچه، زینیا و گل توت تا آنجا کـه میتواند شیرین اسـت.

 

37. ارگانیک را انتخاب کنید

مدل گل میز عروسی تابستانی رز

غذا خوردن در فضای باز؟ با وسایل مرکزی خود حال و هوای باغ را در آغوش بگیرید. این گلدان‌هاي‌ شیک پر از جهنم، توری ملکه آنه و پیچک پر شده بودند.

 

38. کوکب ها را در جلو و مرکز قرار دهید

مدل گل میز عروسی تابستانی سفید

کوکب ها در اواخر تابستان و پاییز رشد می کنند و برای یک مرکز زیبا مناسب هستند. شکوفه هاي‌ بزرگ را بگیرید و آن ها را در گلدان هاي‌ غنچه اي برای نمایش بافت قرار دهید.

 

39. ظاهری الهام گرفته از باغ ایجاد کنید

مدل گل میز عروسی تابستانی سفید

این نمایشگر بـه نظر میرسد کـه گل ها تازه از یک مزرعه گل بریده شده اند. ظاهری الهام گرفته از باغ با طول ساقه هاي‌ مختلف دریک پالت رنگی سفید و سبز را در آغوش بگیرید.

 

40. روی رنگ ها و بافت پاییزی تمرکز کنید

مدل گل میز عروسی تابستانی زرد

صحبت از حال و هوای پاییزی! این ترکیب از رزهای تافی، لوناریا، مامان‌ها و غلاف‌هاي‌ خشخاش چیزی باورنکردنی نیست. اما ستاره واقعی نمایش؟ برگ هاي‌ خشک خرما. آن ها این ترتیب را بسیار جالب تر می کنند.

 

41. بازی با بنفش

مدل گل میز عروسی تابستانی صورتی

مدل های گل عروس بر روی میز جشن عروسی

 

خیلی وقت‌ها پیش نمی آید کـه می بینید یک رنگ بنفش ظریف دریک پالت رنگ کار شده اسـت، اما ما ان را دوست داریم! برای داشتن یک منظره منسجم، تکه هاي‌ بنفش را در قسمت مرکزی گل خود با سفره خود جفت کنید.

 

42. تعداد زیادی شقایق اضافه کنید

مدل گل میز عروسی تابستانی بنفش

شقایق ها بـه طور خودکار حالتی از گل هاي‌ وحشی ایجاد می کنند. گلدان ها رابا این شکوفه منحصر بـه فرد پر کنید تا کنتراست زیادی بـه صفحه میز خود اضافه کنید.

 

43. نفس کودک را رنگ کنید

بـه اسانی می توان نفس سفید نوزاد را پیدا کرد و بـه هر ترتیبی جذاب میشود. اما آیا میدانستید کـه می توان ان را رنگ کرد؟ نفس کودک در رنگ هاي‌ صورتی و بنفش این گل ساده را بـه سطحی کاملاً جدید می‌برد.

 

44. بگذارید Lunaria بدرخشد

مدل گل میز عروسی تابستانی آبی - مدل های گل عروس بر روی میز جشن عروسی

Lunaria یک گیاه گلدار اسـت و مطمئناً میتواند بـه تنهایی بایستد. با معنای صداقت و صمیمیت، افزودنی زیبا بـه منظره میز در گلدان هاي‌ جوانه کوچک یا اضافه شده بـه چیدمان بزرگتر اسـت.

 

45. یک نمایشگر از هورتانسیا ایجاد کنید

مدل گل میز عروسی تابستانی آبی

بـه ادریسیا وسواس دارید؟ برای بسیاری، آن ها در تمام تابستان در خانه بـه نمایش گذاشته می شوند. این عشق را در آغوش بگیرید و بـه این شکوفه عزیز نگاه کنید، بـه عنوان راهی عالی برای ایجاد یک مرکز گل گرد، ایده آل برای افزودن یک شمع در وسط.

 

46. یک شاهکار سرسبز بسازید

مدل گل میز عروسی تابستانی رنگی - مدل های گل عروس بر روی میز جشن عروسی

اگر نمیتوانید عروسی بهاری خودرا در باغ برگزار کنید، باغ را داخل باغ بیاورید! ترکیبی از رزهای باغچه صورتی و سفید، گل صد تومانی، و مامان هاي‌ فوتبال سفید، عالی ترین نمایش را بـه وجود آورده اسـت.

 

47. چیزی آبی را ترکیب کنید

مدل گل میز عروسی تابستانی سفید

آیا باید چیزی آبی بـه روز بزرگ اضافه کنید؟ اینکار رابا گل هاي‌ خود انجام دهید! این صفحه نمایش با اکثر شکوفه هاي‌ سفید و فقط چند شکوفه آبی برای مطابقت با چینی آبی خیره کننده اسـت.

 

48. از گلدان های قوسی شکل استفاده کنید

مدل گل میز عروسی تابستانی رنگی

راهی عالی برای بزرگ تر جلوه دادن قسمت‌هاي‌ مرکزی گل‌هایتان بدون این‌که مانع گفتگو در اطراف میز شوید؟ یک گلدان قوسی شکل ظاهری سرسبز و کامل بدون تمام ارتفاع ایجاد می کند.

 

49. حال و هوای اروپایی را در آغوش بگیرید

مدل گل میز عروسی تابستانی رنگی

البته، ایجاد یک قطعه مرکزی صرفاً از گل‌ها تنها گزینه نیست. برای داشتن یک حال‌وهوای خوش‌رنگ اروپایی، گلدان‌هاي‌ ساده گل رابا میوه، نان، شمع و موارد دیگر جفت کنید.

 

50. با اسپراولینگ اسپایرا جشن بگیرید

مدل گل میز عروسی تابستانی رنگی - مدل های گل عروس بر روی میز جشن عروسی

رنگ‌هاي‌ خردلی و رژگونه‌ي این قطعه‌ي مرکزی گل کاملاً زیبا هستند و مطمئناً میتوانند بـه تنهایی باقی بمانند. اما برای اضافه کردن بافت گسترده؟ Spirea ستاره نمایش اسـت.

 

✅ مطالب مشابه: لاکچری ترین مدل های کیک عروسی جدید + عکس

 

در پایان

هنگامی کـه زمان نهایی کردن چشم انداز گل و دکور خود فرا می‌رسد، این ایده هاي‌ اصلی عروسی را نخستین سفارش خود درنظر بگیرید. قطعات مرکزی برای دگرگون کردن منظره‌هاي‌ میز ضروری هستند، اما راه‌هاي‌ مختلفی برای استایل دادن بـه ان‌ها وجوددارد.

جدیدترین مطالب سایت