پیام تسلیت غمگین | متن تسلیت رسمی | شعر تسلیت درگذشت عزیزان

مجموعه : اس ام اس جدید
پیام تسلیت غمگین | متن تسلیت رسمی | شعر تسلیت درگذشت عزیزان

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش رابا سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

 

متن تسلیت درگذشت

 

همکار گرامی
جناب آقای… / سرکار خانم…
اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت … گرانقدر جنابعالی به خانواده ارجمند … «نام خانوادگی همکار»، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می کنم.
با تقدیم احترام
از طرف…
 
پیام تسلیت غمگین
 
همکار ارجمند…
درگذشت …ي بزرگوار جنابعالی راکه در سراسر عمر شریفش به اخلاق نیک و رفتار انسانی شناخته شده بود، تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند سبحان رحمت و غفران برای ایشان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان به ویژه خانواده معزز خواهانیم.
از طرف…
 
 
پیام تسلیت غمگین
 
جناب آقای…/ سرکار خانم…
درگذشت …ي بزرگوارتان را خدمت شما و خانوداه ارجمند تسلیت گفته و از خداوند متعال طلب صبر و شکیبایی برای خانواده محترمشان تقاضای دارم.
از طرف…
 
 
پیام تسلیت غمگین
 
 
در کمال تأسف باخبر شدیم «…..» دار فانی را وداع گفت. این ضایعه بزرگ رابه خانواده ارجمند ایشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم..
 
 
پیام تسلیت غمگین
 

انالله و انا الیه راجعون

خبردار شدیم که«……» به رحمت خدا رفت

آرزو میکنیم که وسعت صبر خانواده ي این دوستان عزیز به اندازه ي دریای غمشان باشد.

باهم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند و خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند.

 

متن تسلیت رسمی
همکار گرامی
درگذشت …ي جنابعالی و مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده؛ برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان شکیبایی مسئلت می‌نماییم.
از طرف…
 
 
متن تسلیت رسمی
 
 
فقدان جانگداز درگذشت «…..»رابه خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم
 
 
متن تسلیت رسمی
 
 
خبردرگذشت«…..»عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌اي جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید
 
 
متن تسلیت رسمی
 

انا لله و انا الیه راجعون

در این جا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم

روحش شاد و یادش گرامی باد

 

متن تسلیت رسمی
 
جناب آقای… / سرکارخانم…
فوت …ي گرامی‌تان را تسلیت عرض میکنیم و امیدواریم در پناه رحمت واسعه الهی روح ایشان قرین آرامش باشد.
با تقدیم احترام
از طرف…
 
 
متن تسلیت رسمی
 
همکار بزرگوار جناب آقای… / سرکارخانم…
تقدیم تسلیت ما رابه مناسبت درگذشت …یتان بپذیرید. از خداوند منان برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواهانیم.
از طرف…
 
 
 
شعر تسلیت درگذشت عزیزان
 
 
از شنیدن خبر فوت«…..» بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما وخانواده ارجمند تسلیت عرض می کنم واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید
 
 
شعر تسلیت درگذشت عزیزان
 
جناب آقای… / سرکارخانم…
ضایعه درگذشت …ي بزرگوارتان را از صمیم قلب تسلیت عرض میکنم. خداوند متعال روح پاکش رابا مولایش علی علیه السلام محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.
از طرف…
 
 
شعر تسلیت درگذشت عزیزان
 
 
خاموش شدن این شمع نورانی خدمت خانواده ارجمند ایشان تسلیت عرض می کنم ازخداوند یکتا رفع درجات آن بزرگوار دربهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان وطول عمر بازمانگان آن مرحوم همراه با سلامتی وحسن عاقبت شان خواهانم
 
 
شعر تسلیت درگذشت عزیزان
 
 
در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری می خواهد عظیم ، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم .
 
 
مجموعه پیام تسلیت درگذشت ...
 

پیام تسلیت فوت … به دوست

درگذشت …ي بزرگوارت را تسلیت می گویم. یادش را گرامی می‌دارم و از خدا برای او آمرزش میخواهم.
 
 
پیام تسلیت به دوست
 

جناب….

فقدان ….بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم.

 

حتما بخوانید: پیام تسلیت رسمی (پیام تسلیت فوت پدر، مادر، برادر، مادر بزرگ)


پیام تسلیت به دوست

رحلت …ي گرامی‌تان رابه شما و خانواده ارجمند تسلیت عرض می‌نمایم. مراتب تسلیت مرا به پدرت اعلام بدار.
 
 
پیام تسلیت به دوست
 
 
همسفر در راه ماند..زندگی سخت است…لیک..در سفر باید بود…همراهتان از سفر ماند سیلی سهمگین باور شاید نه ..سختی راه را مینماید که بایستی تنها رفت صبری باید تا آرامشی زاید.
درگذشت …ي فرهیخته و عزیزت رابه شما و خانواده گرامی تسلیت می گویم. روحشان با بزرگان محشور باد.
 
 
پیام تسلیت به دوست
مصیبت درگذشت …یتان رابه شما و خانواده ارجمند تسلیت گفته و برای آن مرحوم از خداوند منان رحمت و مغفرت خواستارم.
 
 
 
پیام تسلیت به دوست
 
ترک یارتان بر شما تسلیت باد
 
 
 
پیام تسلیت رسمی
 
از درگاه خداوند سبحان برای …ي مرحوم غفران و رحمت الهی و برای حضرتعالی و دیگر سوگواران صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.
 
 
پیام تسلیت رسمی
 
 
سلام
تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما
از خداوند صبر برای شما و خانواده ارجمند خواهانم
امیدوارم که غم آخر زندگی‌تان باشد
 
 
پیام تسلیت زیبا
 
بانهایت تاسف درگذشت …ي گرامیتان را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و غفران و برای شما طول عمر مسئلت دارم.
 
 
پیام تسلیت زیبا
 
 
اندوه ما در غم از دست دادن ان عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد تنها می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم
 
 
پیام تسلیت زیبا
 
 
مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـتدرگذشت…..گرامیتان رابه شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .
 
 
پیام تسلیت زیبا
 
 
درگذشت «…..» گرامیتان رابه شما و خانواده ارجمند تسلیت عرض میکنم و آرزوی صبر و سلامتی برایتان دارم
از خداوند منان خواستاریم که بشما صبرعطا نماید
ضایعه درگذشت …ي مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم. خداوند متعال روح پاکش را قرین رحمت خود نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.
 
 
جملات زیبا برای تسلیت
 
مصیبت درگذشت …ي مهربانتان رابه شما و خانواده ارجمند تسلیت گفته، برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو دارم، امید که روح آن مرحوم آسوده از همه ی رنج‌هاي‌ دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد.
 
 
جملات زیبا برای تسلیت
 
دوست خوبم…
تسلیت مرا در غم از دست دادن …ي گرامیتان پذیرا باشید. خداوند درگذشته را رحمت کند و به خانواده آن مرحوم صبر بدهد.
 
 
جملات زیبا برای تسلیت
 
خبر درگذشت …ي گرامی شما مرا متأثر ساخت. ضمن اعلام تسلیت بشما آرزو دارم که وسعت صبر بازماندگان ارجمند به وسعت دریای غمشان باشد.
 
جناب آقا/ خانم …..اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست
مصیبت وارده بشما و خانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم
 
مجموعه پیام تسلیت درگذشت ...
 

پیام تسلیت ادبی درگذشت …

مرگ هر موجود زنده به جز آفريننده یکتا و فنای دنیا؛ خاموش شدن این شمع نورانی را خدمت خانواده ارجمند ایشان تسلیت عرض می کنم. از خداوند یکتا رفع درجات آن بزرگوار دربهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان و طول عمر بازمانگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت‌شان خواهانم.
 
 
جملات زیبا برای تسلیت
 
 
درگذشت «…..» چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور مینشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌اي جز تسلیم و رضا نیست.این ماتم جانگداز رابه،خانواده ارجمند تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب میکنم.
 
 
نوشته های زیبا برای تسلیت درگذشت
 
روح …ي بزرگوارتان در حریر نوازش باد که دست نوازشش بر سر همه ی بود. آن بنده باسخاوت کارساز در جوار حضرت حق آسوده بیارامد که آغوشش مأمن هر گره بسته‌اي بود. شاهین تیزبال زودپرواز بوسه بر چشم دل …ي گرانقدر شما زد که تصویر رحیل ایشان پیش از پرگشودن در آیینه قلب بی‌کینه ایشان نمایان بود. رحمت حق بر …ي عزیز سفرکرده جنابعالی باد که جز ماترک عشق و ایثار ره‌توشه‌اي نبرد. از بی‌نیاز و چاره‌ساز نیازمندان میخواهیم که آن مهربان، صادق، عاشق و بزرگ را توشه مغفرت عطا فرماید.
 
 
نوشته های زیبا برای تسلیت درگذشت
 
 
سوگ فقدان « مادر-پدر- برادر -همسر-خواهر -فرزند» صبری الهی را می طلبد ما را دراین غم سترگ و جانکاه شریک بدانید
 
 

حتما بخوانید: متن و پیام درگذشت اقوام و آشنایان و عزیزان بطور رسمی و غمگین


 
مرگ …ي شما را دربرگرفته است و دوستان و آشنایان ایشان را در غم فرو برده است. اما مرگ تبدیل جامه کهنه و مندرس زندگی کوتاه و پر از رنج با تن‌پوش حریر زندگی جاودانه در امن و آسایش است. پس هیچ‌کس نیست که بخواهد دل به جامه فرسوده بسپارد و همگان ازجمله …ي والااندیش شما بدون آنکه دلی به این جامه خشن ببندد، ردای بلند سبز پوشید و از میان ما پرکشید. فقدان او در نزد ما مایه افسوس است اما شما دل قوی دارید که او اینک در جوار رضوان الهی آسوده است.
 
نوشته برای تسلیت و فوت و مرگ عزیزان
 
 
بانهایت تاسفدر گذشت «…..»گرامیتان را تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت وغفران وبرای شما طول عمر مسئلت دارم.
 
 
نوشته برای تسلیت و فوت و مرگ عزیزان
 
عشق لایزال و پایدار است. اگر چه …ي شما به رحمت خدا رفت اما عشق و مهر او همواره در دل‌هاي‌ ما جای دارد. باید که چشم در چشم خورشید روی دوست بدوزیم که بلندای آسمان عشق است و عشق‌هاي‌ کوچک زمینی رابه عشق آسمانی پیوند بزنیم. همان‌گونه که …ي بزرگوارتان دل عاشق خود رابه جایی بود که عشق بال و پری برای پرواز است و هیچ اندوهی در آن راه ندارد.
 
 
 
 نوشته برای تسلیت و فوت و مرگ عزیزان
 
 
انا لله و انا الیه راجعون «و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه هاي‌ دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید» درگذشت« …..» گرامیتان رابه شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .
 
 
نوشته برای تسلیت و فوت و مرگ عزیزان
 
 
 
ضایعه در گذشت«…..» گرامیتان را خدمت شما و خانواده ارجمند تسلیت عرض نوده برای آن عزیر علو درجات الهی را مسئلت میداریم
 
 
 
آنگاه که صدای قدم‌هاي‌ …یتان رابه سمت مرگ شنیدیم، کاش صدای گام‌هاي‌ استوار حلاج راکه بر بلندای دار می‌رفت نیز می‌شنیدیم. کاش آنگاه که او زردی چهره رابا خون خویش می‌سترد، می دیدیم و کاش خطبه غَرّاي وی را در واپسین دم حیات می‌شنیدیم که می گفت: انچه از آدمی میماند، گند و مردار و انچه از سر دار به سریر آسمان می رود، موکب بلند بقاست. آنگاه مرگ …ي بزرگوارتان رابه چیزی نمی‌انگاشتیم. آنان که در مرگ عزیزی بی‌دلی می کنند، هنوز اهل دل نیستند و صرفاً به خویشتن خویش می‌اندیشند. به آن مرحوم بیندیشید ودر رأس امور آرامش او شما را آرام سازد.
 
 
نوشته برای تسلیت و فوت و مرگ عزیزان
 
 
با کمال تأسف باخبر شدیم«…….»دار فانی را وداع گفت. این مصیبت رابه ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم
 
 
نوشته برای تسلیت و فوت و مرگ عزیزان
 
هراس از مرگ، هراس از گناه است و …ي گرامی شما چه بی‌هراس از دنیا رفت. او آن‌طور کالبد خاکی را ترک کرد که گویی هراس و بیم در وجودش راهی ندارد. باید که شادمان باشیم، زیرا … جان دراین سفر با بال روح در بارگاه عصمت فرود آمد.
 
 
نوشته برای تسلیت و فوت و مرگ عزیزان
 
مرگ …ي شما نفس از نفس گرفتن و سر در وادی عشق نهادن است. وقتی اندیشه می‌سوزد، دست‌ها پر پرواز میشوند و پرنده جان …یتان دوباره مقیم کوی دوست گردید. تسلیت من به خاطر از دست دادن چنین پرنده سبک‌بالی تقدیم بشما باد.
 
 
 تسلیت مرگ عزیزان
 

کاش آن شب را نمی آمد سحر

کاش گم در راه پیک بد خبر

اي عجب کان شب سحر اما به ما

تیره روزی آمد و شام دگر

دیده پر خون از غم هجران و او

با لب خندان چه راحت بر سفر

اي دریغ از مهربانی هاي‌ او

دست پر مهر آن کلام پرشکر

غصه ها پنهان به دل بودش ولی

شاد و خرم چهره اش بر رهگذر

در ارزان زان ما بود اي دریغ

گنج پنهان شد به خاک و بی ثمر

تا پدر رفت آن سحر از پیش رو

بی نشان را خاک تیره شد به سر

 

 
 تسلیت مرگ عزیزان
 
 
خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود:و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون. عرض تسلیت حقیر را بپذیرد.
 
 
 
متن تسلیت به کسی که داغدار شده
 
 
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت پدر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش رابا مولایش علی «ع» محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید
 
 
 
 متن از دست دادن کسی
 
از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای جنابعالی و خانواده ارجمند صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم. خداوند قرین رحمتش فرماید
 
 
تسلیت زیبا
 
 
از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی و برای حضرتعالی و دیگر سوگواران صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.
 
 
متن تسلیت کوتاه و زیبا
 
 
 امیدواریم مجموعه پیام تسلیت … توجه شما رابه خود جلب کرده باشد. از طریق ارسال نظر بنویسید کدام جمله یا جملات برای شما مفید فایده بود.
 
پیام تسلیت ؛ متن تسلیت ؛ جملات زیبا برای تسلیت؛ تسلیت به درگذشت ؛ متن برای درگذشت ؛ متن فوت پدربزرگ و مادربزرگ؛ تسلیت فوت پدر و مادر , فوت عمو , تسلیت فوت دایی , تسلیت فوت عمه ؛ تسلیت فوت خاله و تسلیت فوت اقوام
 
 
مجله اینترنتی تالاب
جدیدترین مطالب سایت