بیوگرافی کامل امیر عباس کچلیک + درآمد بالای امیر عباس کچلیک

بیوگرافی کامل امیر عباس کچلیک + درآمد بالای امیر عباس کچلیک

بیوگرافی کامل امیر عباس کچلیک

امیر عباس کچلیک حالا برای خود کلی طرفدار و فالور دارد ودر با انتشار ویدئوهای جدید و حضور در برنامه هاي‌ تلویزیونی مختلف زندگی اش عوض شده است.

فیلمی جالب درباره میزان درآمد کودک مشهور شبکه‌هاي‌ اجتماعی مشهور به امیر عباس کچلیک را تماشا می‌کنید.

مجله تالاب : امیرعباس رجبیان سلبریتی مشهور متولد 16 مهر 1389 در مازندران، پسر کوچولوی بانمکی است که با یک ویدئو و دست به دست شدن ان در اینترنت مشهور و محبوب شده است. انتشار فیلم وی در شبکه اجتماعی او را به معروف ترین پسر ایران تبدیل کرد، او خیلی زود مورد توجه مردم و هنرمندان قرار گرفت و رابطه صمیمی با رضا گلزار برقرار کرد.

 

 

امیر عباس خیلی زود توجه مردم و هنرمندان رابه خود جلب کرد و به خاطر گله اي که از محمدرضا گلزار کرد که او را وارد دنیای بازیگری نکرده است، محمد رضا گلزار او رابه کنسرتش دعوت کرد و روی استیج چند کلمه اي باهم حرف زدند.

 

علت شهرت امیر عباس با نام “امیر عباس کچلیک” اشاره او در نخستین ویدئواش به دندان درد بدلیل خوردن کچلیک است. کَچـِلیک «Kaçelik» مازندرانی “کدو سبز” است که غذا هاي مختلفی در مازندران با ان پخته میشود. امیر عباس کچلیک آرزو دارد بازیگر و رستوران دار شود.

بیوگرافی کامل امیر عباس کچلیک + درآمد بالای امیر عباس کچلیک

عکس های امیر عباس کچلیک

 

چطور فلیم منتشر شد ؟

خانوم باباجانی مادر امیرعباس می‌گوید، این فیلم که منتشر شد یک ماه قبل از پسرش گرفته شده بود، زمانی که فهمیدم فیلمه پخش شده خیلی شوکه و ناراحت شدم چون می ترسیدم بچه ها و دوستاش مسخرش کنند به هرحال در مازندران به خاطر کچلیک همه ی مسخره می‌کنند

 

ولی بعد که دیدم همه ی خوششان اومده و این همه ی طرفدار داره خوشحال شدم

 

کچلیک یعنی چی ؟

کچلیک غذایی شمالی است که با کدو سبز تهیه میشود

بیوگرافی کامل امیر عباس کچلیک + درآمد بالای امیر عباس کچلیک

ایسنتاگرام امیر عباس کچلیک

 

آرزو امیرعباس قبل از معروفیت

مادر امیرعباس: اصل معروفیت می گم خواست خدا بود، نمیدونم این بچه من چی از خدا خداست که ایقند زود به شهرت رسید؛

 

دو روز قبل از این که اسمش در شبکه هاي‌ اجتماعی بیفته داخل اتومبیل نشسته بودیم داشتیم میرفتیم که این بچه گفت مامان چرا من این همه ی پفک شانسی می‌خرم، اسم من هیچی نمیفته چرا من این همه ی بد شانسم ؟ یعنی باور کنید دو روز نشد که داداشم زنگ زد گفت فیلمش پخش شده و امیر عباس مشهور شده است.

 

 

درآمد سرسام آور امیرعباس کچلیک در ماه !

 

گله مندی از گلزار

امیر عباس چندی پیش از محمدرضا گلزار به خاطر این که او را وارد دنیای بازیگری نکرده، گله‌مند بود. باید منتظر ماند و دید او موفق می‌ شود دنیای بازیگری را تجربه کند یا خیر، مدتی بعد او جز مهمانان پر طرفدارا گلزار در کنسرتش بود که روی استیج رفت و چند کلمه اي با او حرف زد

 

در راه بازیگری

به تازگی کلیپی از خانه سینما و تلویزیون به همراه اطلاعات جزئی در فضای مجازی منتشر شده که از ورود امیر عباس مشهور فضای مجازی به عرصه هنرپیشگی خبر می‌ دهد

 

اطلاعاتی که در صفحات اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده نشان می‌ دهد قرار است امیرعباس در سریالی به نام تحت تعقیب بازی کند. جزئیات بیشتری دراین باره ارائه نشده است

بیوگرافی کامل امیر عباس کچلیک + درآمد بالای امیر عباس کچلیک

استقلالی و دوستان

او در جواب سوالی که طرفدار کدام تیم است می‌گوید استقلالی ام و با تمامی دختران محلشان هم دوست هست، البته گفت با پسرا هم دوست میشه

 

دایی ها

دوتا دایی دارد، دایی یعقوب و دایی مسعود که بیشتر دایی یعقوب را دوست دارد

بیوگرافی کامل امیر عباس کچلیک + درآمد بالای امیر عباس کچلیک

انتقاد شدید امیرعباس کچلیک از گلزار

کودکی شیرین زبان اهل مازندران که چندی پیش با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی که در ان راجع به خوانندگی و کچلیک صحبت می‌کرد، به شهرت بسیاری دست یافت تا جاییکه همه ی او رابا عنوان امیر عباس کچلیک می شناسند و به خاطر همین مشهور شدن، احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل در ماه مبارک رمضان از او برای حضور در برنامه دعوت کرد و روی آنتن زنده برای مخاطبان برنامه قسمتس از ترانه تیتراژ برنامه ماه عسل را خواند که اینکار او محبوبیتش را بین هواداران وی دو چندان کرد.

 

پس از این اتفاقات ؛ اکنون ویدئوی دیگری به تازگی از این کودک مشهور در فضای مجازی منتشر شده که در ان امیر عباس به شدت از دست محمدرضا گلزار ستاره سینمای کشور ایران به خاطر این که عکس امیر عباس را در پیج اینستای خود گذاشته اما از وی برای بازیگری دعوت نکرده، بسیار خشمگین و گله مند است و این دلخوری رابا زبان شیرین کودکانه خود بیان میکند.

 

امیرعباس به گلزار چه گفت؟

انتقاد شدید امیرعباس کچلیک از گلزار +فیلم جدید امیرعباس!فیلم: امیرعباس به گلزار چه گفت؟ | امیرعباس کچلیک، انتقادات شدیدی به محمدرضا گلزار دارد! امیرعباس از گلزار انتظار داشت از او برای بازیگری دعوت کند، اما گلزار چنین نکرد! همین شد که ویدیوی جدید امیرعباس کچلیک منتشر شد؛ در انتقاد از گلزار!
 
بیوگرافی کامل امیر عباس کچلیک + درآمد بالای امیر عباس کچلیک

توضیحات مادر امیر عباس کچلیک در خصوص شهرت امیر عباس

خانوم باباجانی مادر امیرعباس : «این فیلم که منتشر شد یک ماه قبل از پسرش گرفته شده بود، زمانی که فهمیدم فیلمه پخش شده خیلی شوکه و ناراحت شدم چون می ترسیدم بچه ها و دوستاش مسخرش کنند به هرحال در مازندران به خاطر کچلیک همه ی مسخره میکنند.

 

ولی بعد که دیدم همه ی خوششان اومده و این همه ی طرفدار داره خوشحال شدم. اصل معروفیت می گم خواست خدا بود، نمیدونم این بچه من چی از خدا خداست که ایقند زود به شهرت رسید.

 

دو روز قبل از این که اسمش در شبکه هاي‌ اجتماعی بیفته داخل خودرو نشسته بودیم داشتیم میرفتیم که این بچه گفت مامان چرا من این همه ی پفک شانسی می خرم، اسم من هیچی نمیفته چرا من این همه ی بد شانسم؟

 

یعنی باور کنید دو روز نشد که داداشم زنگ زد گفت فیلمش پخش شده و امیر عباس مشهور شده است.»

 

منبع: فتوکده

جدیدترین مطالب سایت