مهاجرت سامان جلیلی به خارج از کشور (+بیوگرافی سامان جلیلی)

مهاجرت سامان جلیلی به خارج از کشور (+بیوگرافی سامان جلیلی)

چرا سامان جلیلی به خارج مهاجرت کرده است؟

سامان جلیلی خواننده محبوب پاپ کشور مان بـه تازگی در صفحه اینستاگرام خود خبر از مهاجرت خود و ترک ایران داد ؛ در ادامه  بـه حواشی و بیوگرافی این بازیگر می‌پردازیم.

 

سامان جلیلی به چه دلایلی مهاجرت کرد؟

بـه گزارش تالاب سامان جلیلی چندی پیش با دنیای موسیقی و خوانندگی خداحافظی کرده بود. او هنوز درمورد دلیل مهاجرت خود بـه خارج از کشور صحبتی نکرده است.

علت خداحافظی سامان جلیلی هنوز به طور دقیق مشخص نشده البته شاید مشکل سامان جلیلی با عدم پرداخت دستمزد هایش از کنسرت ها و موزیک های منتشر شده باشد. او در گذشته هم از دنیای موسیقی خداحافظی کرده و متنی را در شبکه های اجتماعی بـه اشتراک گذاشته بود که در ادامه میخوانیم.

 

مهاجرت سامان جلیلی به خارج از کشور (+بیوگرافی سامان جلیلی)

 

متن خداحافظی سامان جلیلی با دنیای موسیقی

خداحافظ همتون. ببخشین با موزیک های بدم گوش هاتون رو اذیت کردم. مـن از آدما جز نامردی جز حق خوری هیچی ندیدم. امیدوارم شما همیشه شاد باشید. یه نصیحت از مـن به شما «سگ بخرین از تنهایی در بیاین». یا علی. گفتنی است که موزیک خاص آخرین کار او قبل از ترک ایران خواهد بود که در چند روز آینده منتشر میشود و موزیک شادی خواهد بود.

 

سامان جلیلی متولد چه سالی است؟

سامان جلیلی متولد ۳ مرداد ۱۳۶۹ در کرج خواننده سبک پاپ که اصالتا اهل مازندران، بابل است.

او پس از انتشار زیرزمینی آثارش در ایران بـه شهرت رسید. نخستین آلبوم رسمیَش با نام پرتگاه در ۵ شهریور ۱۳۹۳ منتشر شد. او توانست خیلی زود در بین مردم بـه شهرت بالایی دست یابد و بـه خواننده ای نام آشنا تبدیل شود.

 

مهاجرت سامان جلیلی به خارج از کشور (+بیوگرافی سامان جلیلی)

 

اولین کنسرت مجاز سامان جلیلی

نخستین کنسرت رسمی این خواننده در۱۲ بهمن ۱۳۹۳ در سالن نمایشگاه میلاد بـه روی صحنه رفته‌ است.

 

شباهت صدای سامان جلیلی به شادمهر عقیلی

صدای وی شباهت جالبی بـه صدای شادمهر عقیلی دیگر خواننده مشهور و محبوب ایرانی دارد.

خود جلیلی نیز در چندین گفت‌وگو اعلام کرده‌است که الگوی او در موسیقی شادمهر عقیلی میباشد.

 

مهاجرت سامان جلیلی به خارج از کشور (+بیوگرافی سامان جلیلی)

 

از خواننده های رده پایین فاصله میگیرم

او میگوید: تمام تلاش مـن فاصله گرفتن از خواننده‌هایی است که همین حالا هم سطح ان‌ها هستم. می خواهم توانایی‌هایی خودم را اثبات کنم. هدف مـن این است که یک خواننده سطح بالا باشم. میخواهم آثارم حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشد. زحمات بسیار زیادی را متحمل شدیم و دیگر پس از انتشار آلبوم نظر مخاطبان تعیین کننده خواهد بود.

 

کنسرت زنده سامان جلیلی

سامان جلیلی طرفداران خاص خودش را دارد. از ان دست خواننده هایی است که تیفوسی های زیادی را در فضای مجازی دارد. معمولاً هر اتفاق از سوی او، واکنش های مختلفی را در پی دارد.

نخستین آلبومش «پرتگاه» را چند سال پیش و پس از همه ی ي گیرشدن آثارش در اینترنت روانه بازار موسیقی کرد. تعداد اجراهای زنده اش بـه قدری است که میگوید قطعا میتواند بین رکوردداران اجرای زنده در ایران باشد.

 

مهاجرت سامان جلیلی به خارج از کشور (+بیوگرافی سامان جلیلی)

 

زیر ذره بین برنامه هفت شنبه بی بی سی

هم چنین باید بگوییم که آقای سامان جلیلی از جمله خواننده‌هایی است که آلبوم‌های او درکتاب پاپ‌نامه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته‌اند. برنامه موسیقی «هفت شنبه» بی‌بی‌سی فارسی بـه بررسی ترانه‌های جلیلی پرداخته‌ است.

 

موزیک مورد علاقه سامان جلیلی چیست؟

اصلا موسیقی گوش نمی دهم و اگر بخواهم موسیقی گوش دهم کارهای ترکیه ای و هندی را گوش می دهم چون بـه نظرم با گوش دادن بـه آن ها فضای مـن عوض می شود. تقریبا کارهای همه ی ي خواننده ها را پیگیری میکنم و می شنوم. برای خودم خوب است که کارها را بشنوم تا تلاش کنم بهتر از انها را بسازم.

 

مهاجرت سامان جلیلی به خارج از کشور (+بیوگرافی سامان جلیلی)

 

آیا سامان جلیلی ازدواج کرده است؟

سامان جلیلی ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

 

تفریح مورد علاقه سامان جلیلی

سامان جلیلی عاشق پلی استیشن است و معمولاً زیاد با پلی استیشن بازی فوتبال می‌کند. او گفت : در خانه هم میز بیلیارد دارم و بیلیارد بازی میکنم و تفریحم همین است و زیاد بـه بیرون نمی روم. همه ی ي چیز را در خانه آورده ام که بتوانم در خانه تفریح کنم.

 

آلبوم های سامان جلیلی

پرتگاه

چـه حال خوبیه

 

مهاجرت سامان جلیلی به خارج از کشور (+بیوگرافی سامان جلیلی)

 

پیوند فوتبال و سامان جلیلی

مـن همیشه دوست داشتم کلاس فوتبال بروم ولی پدرم می گفت سر کوچه کلاس کاراته است و بـه کاراته برو. باز می گفتم فوتبال و می‌گفتند دوتا کوچه پایین تر کلاس کشتی است و بیا کشتی را هم تست کن.

بـه گونه ای شده بود که همیشه پدرم می گفت مـن در ان سالها فقط برای تـو اسب نخریدم و اگر اسب دوانی هم می رفتی دیگر همه ی ي چیز تمام بود!

خلاصه بگویم مـا بـه کیش رفتیم و در یکی از تیم های دسته دو یا سه کیش بازی می کردم. این موضوع برای 7-8 سال پیش است. مـن واقعا فوتبال را دوست داشتم. مـن آقای گل هم شده بودم. در تیم خدمات کیش فوروارد چپ بازی می کردم. مـن شدیدا استقلالی هستم.

 

سامان جلیلی خواننده خوب و محبوب کشورمان که الان خارج از خاک ایران سکونت دارد بـه آینده موسیقی ایران ابراز امیدواری کرد و اضافه کرد که شاید روزی بر خواهد گشت او اکنون با دو آلبوم پرتگاه و چه حال خوبیه جزء یکی از بهترین صداهای ایران بـه شمار میرود

جدیدترین مطالب سایت