بیوگرافی عباس غزالی و همسرش | عکس و زندگی شخصی

بیوگرافی عباس غزالی و همسرش | عکس و زندگی شخصی

بیوگرافی عباس غزالی

عباس غزالی متولد 14 بهمن 1363 میباشد وی متولد شهر تهران می‌باشد. تحصیلات وی: دیپلم ادبیات و علوم انسانی است در کودکی عاشق فوتبال بود که در نهایت بین بازیگری و فوتبال رفت دنبال بازیگری، می‌گوید مادرم همه ی چیز من است.

 

عباس غزالی ؛ هنرمند ایرانی می‌باشد که در عرصه سینما، تئاتر، تلویزیون حضور خوب و خیره کننده اي داشته اند، وی متولد سال ۱۳۶۳ می‌باشد و دارای دیپلم ادبیات و علوم انسانی است، از بازیگران مورد علاقه ي او می‌توان به حامد بهداد و پرویز پرستویی اشاره کرد.

بیوگرافی عباس غزالی و همسرش | عکس و زندگی شخصی

عکس عباس غزالی و همسرش

 

ازدواج و همسر عباس غزالی

عباس غزالی درسال 1394 با همسرش ازدواج کرد، وی می‌گوید ایشان نیز در شاخه دیگری از هنر قدم بر می‌داند و معمار هستند، از این اتفاق احساس خوبی دارم.

 

همسر و انگیزه بازیگری

بیشتر همکارانم معتقدند با ازدواج برای ادامه کار در فضای هنری به مشکل برخواهند خورد اما من بعنوان یک بازیگر متاهل هرگز این موضوع را حس نکردم . اتفاقا فکر می‌ کنم همسرم انگیزه‌ ام را برای ادامه کار بیشتر کرده است ایشان نه‌ تنها مانع من نشده است بلکه با ورودش به زندگی‌ ام در فضای کاری باعث پیشرفت من شده است.

 

بیوگرافی عباس غزالی و همسرش | عکس و زندگی شخصی

کودکی عباس غزالی

در دوران کودکی، انصافا حسابی خیلی شیطان بودم ؛ به اندازه اي که اطرافیانم از دست من به ستوه در می آمدند. یادم است مدام با وسایل خانه بازی می‌کردم و به خاطر من هیچ یک از لوازم تزیینی خانه ما سالم نبود.

 

عباس غزالی در خانواده پرجمعیت

ما خانواده به نسبت پرجمعیتی داریم ؛ طی سال هاي‌ اخیر بدنیا آمدن خواهرزاده هایم زندگی ما را رنگی تر کرده. حضور نوه ها برای مادرم هم بسیار شیرین است و به نوعی او سرش با انها گرم می‌شود.

 

بیوگرافی عباس غزالی و همسرش | عکس و زندگی شخصی

موسیقی های مورد علاقه ایشان:

موزیک هایي که عباس غزالی را بگیره گوش می ده و تعصب روی فرد خاصی نداره.
موزیک هاي‌ فرمان فتحعلیان را خیلی دوست داره.
عسگری و چاوشی هم اي, گوشکی می ده.
evanesens یکی از خوانندگان موردعلاقه اوست.
selendion هم یکیدیگر از خوانندگان مورد علاقه اوست که اعتقاد دارد او آدم رابه پرواز در می آورد .اما
موزیک و خواننده خاصی را مد نظر ندارد.

 

تفریحات او:

دیدن فیلم.
خواندن نشریات سینمایی از جمله: نقش آفرینان, فیلم نگار, سینما پویا , مجله فیلم و…….
بیلیارد باز قهاری هم هستند.

 

بیوگرافی عباس غزالی و همسرش | عکس و زندگی شخصی

عکس های عباس غزالی

 

عاشق :

همه ی جا به خصوص جنوب و آدم هایش.

 

اگر بازیگر نمی شد:

اول فوتبالیست و بعد نقاش می شد.

 

رنگ زندگی از نگاه او:

زندگی از دید او باید سبز باشد, ولی ما آدما داریم اونو عوض میکنیم و از سبزی دورش می‌کنیم.

 

بیوگرافی عباس غزالی و همسرش | عکس و زندگی شخصی

آغاز بازیگری

وقتی که دانش آموز مقطع ابتدایی بود توسط یک آگهی جذب بازیگری شد؛ او از بین 150 نفر ابتدا جز 30 نفر منتخب قرار گرفت ودر نهایت بعد از تست هاي‌ متولی جز 10 نفر برای بازی تئاتر انتخاب شد.

 

از تلویزیون تا شهرت

درسال 1377 وقتی 14 ساله بود در سریال انتظار سرخ وارد قاب تلویزیون شد، اما شهرت اش درسال 1390 با سریال وضعیت سفید با نقش بهروز به اوج خود رسید.

 

عاشق هنرهای چوبی

درکنار هنرهای مختلفی نظیر نقاشی و … به هنر نجاری علاقمندم ؛ از هر فرصتی برای کار کردن با چوب استفاده میکنم. از هر زمانی برای درست کردن وسایل چوبی نظیر میز، صندلی و … استفاده میکنم ؛ کار با چوب ذهن من را تا حد زیادی آرام می‌کند.

 

بیوگرافی عباس غزالی و همسرش | عکس و زندگی شخصی

خدا رفیقم است

بهترین دوستی که من در زندگی دارم، بی تردید خداست هیچ چیزی به اندازه دوستی با خدا دلم را قرص وآرام نمی‌کند. وقتی یاد خدا، همراه من است، دلم آرام میشود.

 

علاقه زیادی به خواندن کتاب دارم

مطالعه همیشه برایم جذاب بودو هست ؛ خواندن كتاب‌هاي‌ تكنولوژی فكر، بسیار به تغییر نگاه و افكار من كمک كرد، یكی از دستاوردهای این تغییر نگرش خوب هم نگاهم به مقوله ازدواج بود.

 

آرامش با سفر کردن

اگر از من بپرسند بهترین کار در دنیا چیست ؟ من بدون تردید جواب میدهم : سفر، سفر حس و حال خیلی خوبی به من می‌ دهد و خیلی اهل مسافرتم ؛ آقای بازیگر طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیس می‌باشد.

بیوگرافی عباس غزالی و همسرش | عکس و زندگی شخصی

 

خط قرمز زندگی

من مهم ترین خط قرمز زندگی‌ ام، مادرم است که عزیزترین فرد زندگی ام است ؛ من سرم را هم برای مادرم می‌ دهم بعد از فوت پدرم، مادرم همه ی وجود من است.

 

بهترین تفریح

بزرگ‌ ترین و جذاب‌ ترین تفریح من، فیلم دیدن است، البته اصلا اهل سریال نیستم. ترجیحم این است بجای 12 – 10 قسمت سریال، چند فیلم خوب ببینم

 

بازیگران محبوب

الگوی من در بازیگری پرویز پرستویی است ؛ من تلفنی با ایشان در تماسم و مشاوره و راهنمایی می گیرم. مهدی هاشمی، مرحوم خسرو شکیبایی، استاد انتظامی و علی نصیریان هم از بازیگران ایرانی محبوبم هستند.

 

بیوگرافی عباس غزالی و همسرش | عکس و زندگی شخصی

 

بازیگران مورد علاقه ایشان:

ایرانی: حامد بهداد, پرویز پرستویی, مهدی هاشمی , سعید پورصمیمی, عزت ا… انتظامی و …
خارجی: نیکلاس کیج,شان پن, داستین هافمن, رابرت دنیرو و آل پا چینو هستند.

 

جدیدترین مطالب سایت