بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

بیوگرافی لیدی گاگا

لیدی گاگا خواننده مشهور را بهتر بشناسید : لیدی گاگا متولد 8 فروردین 1365 در نیویورک متولد شد . تحصیلات وی : دانشجوی انصرافی نیم سال دوم رشته هنر و رسانه از دانشگاه نیویورک است؛ به جز خوانندگی، ترانه سرا و بازیگر است و تابحال 4 رکورد او درکتاب رکورد های گینس ثبت شده است.

 

نام هنری : لیدی گاگا

نام اصلی: استفای جوآن آنجلینا جرمانوتا

زادروز: ۲۸ مارس ۱۹۸۶ ‏

سبک‌ها: پاپ، رقص، الکترونیک، راک

کار«ها»: خواننده، ترانه‌سرا، رقصنده، تهیه کننده، تاجر

مدت کار: 2005 تا اکنون

 

جوایز لیدی گاگا

گاگا تا به امروز درکتاب کتاب گینس ۴ رکورد به ثبت رسانده است ؛ مهم ترین ان عبارت است از جست‌وجو شده‌ترین زن در اینترنت که نام وی را درکنار نام مایکل جکسون برای جست‌وجو شده‌ترین مرد در اینترنت قرار داده است و آمار بیشترین فالور در توئیتر هم یکی از آنهاست.

 

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش

 

لیدی گاگا به چی علاقه دارد؟

1- رنگ اصلی و طبیعی موهایش قهوه اي است.

2- کارتون بانی خروگشه مورد علاقه اش است.

3- کارگردان موردعلاقه او مارتین اسکورسیزی است.

4- قد او 155 سانتی متر و وزنش 53 کیلو گرم است.

 

خانواده و زندگی لیدی گاگا

لیدی گاگا با نام کامل استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا متولد منهتن نیویورک کشور آمریکا دریک خانواده با مذهب مسیحی کاتولیک است، پدرش از کارآفرینان و پیشگامان اینترنت وایرلس در هتل ها بود ؛ گاگا تنها یک خواهر کوچک تر بنام ناتالی جرمنوتا دارد.

 

استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا «به انگلیسی: Stefani Joanne Angelina» «زادهٔ ۲۸ مارس ۱۹۸۶»؛ که با نام حرفه‌اي لیدی گاگا «به انگلیسی: Lady Gaga» شناخته می شود، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز آمریکایی ایتالیایی‌تبار است، که بیشتر به‌خاطر کار در سبک الکترونیکا شناخته شده است.

 

گاگا در سن ۱۳ سالگی اولین آهنگ خودرا ساخت او درسال ۲۰۰۳ کار خودرا با اجرای موسیقی راک دربخش‌هاي‌ جنوبی نیویورک آغاز کرد ودر اوت ۲۰۰۸ اولین آلبومش، شهرت «Fame» رابه بازار داد که به سرعت به پرفروش‌ترین آلبوم در بریتانیا، کانادا، کشور آلمان و چند کشور دیگر تبدیل شد.

 

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

لیدی گاگا نام خودرا از ترانه ي مشهور Radio Ga Ga اثر کویین گرفته است.لیدی گاگا تحت تاثیر عده اي از هنرمندان موسیقی راک همانند کویین و دیوید بویی و همچنین هنرمندان موسیقی پاپ و دنس پاپ همانند مدونا و مایکل جکسون قرار دارد.

 

لیدی گاگا تا کنون ۱۲ بار نامزد جایزه گرمی شده و ۵ بار ان رابه دست آورده است. او دارای ۴ رکورد جهانی کتاب گینس هم هست. تک‌آهنگ «این‌گونه زاده شده‌ام» تنها طی ۵ روز ۱ میلیون نسخه از ان در آی‌تونز به فروش رفت و رکورد سرعت فروش در تاریخ آی‌تونز را شکست.

 

لیدی گاگا پس از مایکل جکسون، اوّلین هنرمندی است که هوادارانش در فیس‌بوک از مرز ۱۰ میلیون کاربر گذشت.او هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین افراد در فیس‌بوک و توییتر است. همچنین او در فیس بوک بیش از ۵۳ میلیون ودر توییتر بیش از ۲۸ میلیون طرفدار دارد.

 

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

رابطه لیدی گاگا با پدرش

وقتهایی که تنها و ناراحتم فقط کافیست با پدرم تماس بگیرم، برایش گریه کنم و دلداری هاش را بشنوم تا همه ی چیز را فراموش کنم.

 

تجاوز جنسی به لیدی گاگا

لیدی در 17 سالگی مورد تجاوز جنسی یک مرد 38 ساله قرار گرفت وی در نامه اي گفته است که پس از تجربه دردناک تجاوز و دردهای جسمی که تحمل کرده به اختلال استرس پس از وقوع حادثه مبتلا شده است.

 

او از این احساس ناخوشایند برای آهنگ تا این‌که برای شما اتفاق میوفتد الهام گرفت که نامزدی جایزه اسکار را برایش به ارمغان آورد.

 

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

شروع فعالیت لیدی گاگا

لیدی گاگا از 4 سالگی استعداد خودرا در نواختن پیانو بروز داد و شروع به نواختن کرد، و اولین آهنگ خودرا در 13 سالگی با پیانو نوشت و اجرا کرد، در 17 سالگی به دانشگاه رفت.

 

او در مدت دانشجویی بازیگری را هم تجربه کرد و چندین اجرا در تئاتر و یک نمایش در تلویزیون هم داشت، او در نیم سال دوم دانشگاه بخاطر علاقه اش به موسیقی از دانشگاه انصراف داد.

 

کشف استعداد و لقب

درسال 2005 با یک خواننده محلی یک کتاب صوتی ضبط کرد، سپس به همراه دوستانش یک گروه موسیقی تشکیل دادند ودر کلوب ها اجرا میکردند. درسال 2006 یک استعداد یاب هنری بنام وندی استارت لیدی رو به راب فوساری آهنگساز معرفی کرد، فوساری برایش ترانه نوشت، آهنگسازی کرد و لقب لیدی گاگا را نتخاب کرد.

 

استخدام لیدی گاگا

درسال 2008 بعنوان ترانه سرا با شرکت سونی قرارداد انتشار موسیقی امضا کرد و برای افراد مختلفی چون بریتنی اسپیرز و فرگی ترانه مینوشت.

 

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

خالکوبی های لیدی گاگا

علاقه عجیبی به خالکوبی دارد، او در بازوی چپ خود نقل قولی از فیلسوف مورد علاقه اش رینر ماریا ریلک دارد.

 

اعتیاد لیدی گاگا

مدتی برای درمان اضطراب ماریجوانا مصرف میکرد و برای کاهش درد هم 15 تا 20 سیگار حاوی ماریجوانا مصرف داشت که به کمک دوستش مارینا آبراموویچ ترک کرد

 

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

آشپزی لیدی گاگا

او در زندگی خصوصی خود یک خانه دار فوق العاده و عاشق آشپزی است و از این‌که وقتش را در آشپزخانه بگذراند لذت می‌برد. گاگا مهارت هاي‌ آشپزی اش را مدیون ریشه ایتالیایی خود می‌داند زیرا دریک خانواده ایتالیایی بدنیا آمده وادعا میکند در درست کردن غذا هاي ایتالیایی بسیار مهارت دارد.

 

شهرت لیدی گاگا

لیدی درسال 2008 به لس آنجلس نقل مکان کرد و روی آلبوم خود بنام شهرت کار کرد، انتشار این آلبوم به شدت مورد استقبال قرار گرفت ودر چندین کشور بعنوان 5 آلبوم برتر جدول هاي‌ فروش رابه خود اختصاص داد. دو آهنگ اول این آلبوم جوایز معتبر بهترین آهنگ رقص جهان را گرفت.

 

لباس های عجیب و غریب

ناتالی جرمنوتا خواهر کوچک تر لیدی گاگا یک طراح مد و لباس است، او اغلب لباس هاي‌ دیوانه وار وی را طراحی می‌کند.

 

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

ازدواج لیدی گاگا

گاگا روابط زیادی داشت اما مشهورترین ان درسال 2011 با تیلور کینی بازیگر آمریکایی بود که نامزد کردند ولی 5 سال بعد این رابطه به جدایی ختم شد. درسال 2017 با کسب اجازه از پدرش با کریستین کارینو ازدواج کرد، همسرش کارینو 48 ساله و استعداد یاب آژانس هاي‌ هنرمندان خلاق در لس آنجلس است.

 

کارهای عجیب لیدی گاگا

لیدی گاگا از خواننده هاي‌ مشهور کشور آمریکا و جهان بعضی وقت ها دست به کارها و رفتارهای عجیبی می‌زند که عده اي از عجیب ترین کارهای لیدی گاگا را در این جا بخوانید.

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

لیدی گاگا با لباس گوشت

لیدی گاگا در دنیای مد، به یکی از خوش پوش ترین ها شهرت دارد. ما نمیدانیم که او چگونه اینکار را انجام می‌دهد اما گویا زمانی که صحبت از مد و لباس می شود، خلاقیت او سر به فلک میکشد.

 

در واقع او یکی از ستاره هایي است که با لباس اش بیشترین ارتباط رابا مردم برقرار میکند. بعنوان مثال ما هیچ وقت لباس دوخته شده از گوشت او راکه در مراسم موسیقی اوارد MTV به تن کرد، فراموش نمی‌کنیم.

 

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

لیدی گاگا در دیدار با الیزابت

هنگامیکه ستاره اي تصمیم می‌گیرد در مراسمی به روی صحنه رود که ملکه الیزابت تماشاچی ان است، انتظار ما این است که بهترین اجرای خودرا داشته باشد. اما اگر طرف صحبت ما لیدی گاگا باشد چطور؟

 

درسال ۲۰۰۹؛ زمانی که لیدی گاگا در مقابل ملکه الیزابت به روی صحنه رفت، نه تنها بهترین لباس خود رابه تن نکرد بلکه با رفتارهای عجیب‌وغریب خود خاطره اي فراموش نشدی را در ذهن ملکه الیزابت ساخت. او در نهایت ملکه الیزابت را از نزدیک ملاقات کرد و به او دست داد که این صحنه یکی از جنجالی ترین لحظات ان روز بود.

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

لیدی گاگا 1000 دلار پیتزا خرید

شاید فکر کنید که لیدی گاگا برای مردم یا حتی طرفدارانش ارزش قائل نیست اما دقیقا برعکس است. در واقع، او زندگی را دوست دارد ودر موقعیت هاي‌ مدام ان را ثابت کرده است.

 

بعنوان مثال زمانی که او دومین آلبوم خودرا با نام « The Fame Monster» روانه بازار کرد، مردم درپشت درها ساعت ها منتظر لیدی گاگا بودند تا بیاید و آلبوم را برایشان امضا کند.

 

لیدی گاگا نیز متوجه صبر و خستگی مردم شد و تصمیم گرفت که برای تمام شان پیتزا بخرد و همین موضوع ثابت کرد که او چقدر برای طرفدارانش ارزش قائل است.

 

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

لیدی گاگا با کلاهی پر از سوسک زنده

عکس العمل شما زمانی که میشنوید لیدی گاگا کلاهی پر از سوسک هاي‌ واقعی به سر کرده، چیست؟ احتمالا لباسی از گوشت یا عروسک وی را راضی نکرد، بهمین دلیل تصمیم گرفت چنین لباسی به تن کند. به راستی چرا لیدی گاگا اینکار را کرده است؟!

 

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

زمانی که او با بیانسه هم صدا شد

اگر بخواهیم نام ستاره اي راکه در دنیای موسیقی مستقل است و به ندرت با دیگر ستاره ها میخواند نام ببریم، مطمئنا ان فرد بیانسه خواهد بود. گرچه او در ابتدا تنها نبود اما حال به خوبی میداند که چگونه نام خودش را از دیگران متمایز کند.

 

او طبق معمول با خواننده دیگری همکاری نمی‌کند اما گویا اینبار نتوانست در مقابل لیدی گاگا مقاومت کند. زمانی که لیدی گاگا از او خواست تا در آهنگ ویدیوش با نام «تلفن» حضور یابد، بیانسه با روی خوش ان را پذیرفت.

 

دراین کلیپ بیانسه در حالی‌که ساندویچی به دست اش است و رانندگی می‌کند، به لیدی گاگا زل زده است که این اجرا یکی از بحث برانگیزترین ها در زمان خود بود.

 

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

وقتی او لباسی از کرمیت قورباغه به تن کرد

واقعا چگونه به ذهن لیدی گاگا رسیده که لباسی از ده ها کرمیت، شخصیتی عروسکی در قالب قورباغه، به تن کند. شاید که او می خواسته با این کارش دیگران رابه وجد آورد.

 

اما فرقی نمی‌کند که او این لباس را در کجا پوشیده باشد، مراسم گرمی، آهنگ اوارد یا شو تلویزیونی، در هر شرایطی این لباس آن قدر خاص است که در بین مردم جنجال برانگیز شود.

 

بیوگرافی لیدی گاگا و همسرش | کارهای عجیب لیدی گاگا

لیدی گاگا برنده بهترین هنرمند سال 2009

پوشیدن لباسی که در برخی قسمت هایش توری باشد، زیباست اما لیدی گاگا پا را فراتر گذاشته و کل اندامش را، از سر گرفته تا نوک پا، با تور پوشاند. درسال ۲۰۰۹؛ زمانی که لیدی گاگا برای گرفتن جایزه اش بعنوان بهترین خواننده تازه وارد در مراسم آهنگ اوارد MTV به روی صحنه رفت، با لباسی که حتی صورت اش را نیز پوشانده بود، تعجب همگان را برانگیخت.

 

حتی امینم هم که می خواسته جایزه وی را تقدیم اش کند، از تعجب چشمهایش گرد شده بود. بله! لیدی گاگا ستاره اي است که همیشه ما را سورپرایز می‌کند.

 

لیدی گاگا از مشهور ترین و پرطرفدار ترین خوانندگان مشهور دنیا میباشد . عکس و مطالب مرتبط دیگر با لیدی گاگا را در پایین بخوانید.

جدیدترین مطالب سایت