18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

خودرو های لوکس لیدی گاگا

لیدی گاگا مثل بسیار از سلبریتی هاي‌ مشهور جهان ماشین بازی بسیار حرفه اي است او سوار خودرو های خاص فراوانی شده است که 18 نمونه از خاص ترین خودروهایی که لیدی گاگا سوار آن ها شده است رابه شما معرفی خواهیم کرد. این مجموعه تا سال 2018 رابه شما نشان خواهد داد.

 

لیدی گاگا خواننده مشهور آمریکایی است که جزو 100 چهره شناخته شده جهان نیز میباشد. لیدی گاگا متولد 8 فروردین 1365 در نیویورک میباشد و دانشجوی انصرافی نیم سال دوم رشته هنر و رسانه از دانشگاه نیویورک است؛ به جز خوانندگی، ترانه سرا و بازیگر است و تابحال 4 رکورد او درکتاب کتاب گینس ثبت شده است.

 

همراه ما باشید با کلکسیونی از خودروهای خاص لیدی گاگا

 

1- پونتیاک جی‌تی‌اُو برای خودنمایی بیشتر

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

در همین ابتدا باید اشاره کنیم که لیدی گاگا مالک پونتیاک جی‌تی‌اُو نیست اما در یکی از آهنگ‌ ویدئو‌هاي‌ او شاهد سواری گرفتن لیدی گاگا از یک پونتیاک جی‌تی‌اُو بودیم. دراین آهنگ ویدئو لیدی گاگا با این پونیاک حسابی گرد و خاک به راه می‌اندازد

 

و صحنه‌هاي‌ جالبی را برای خودنمایی و ایجاد هیجان در مخاطب به نمایش میگذارد.با توجه به علاقه لیدی گاگا به خودرو های کلاسیک و نیرومند هیچ بعید نیز در آینده‌اي نزدیک لیدی گاگا یک پونتیاک جی‌تی‌اُ را نیز به کلکسیون خود اضافه کند.

 

2- نهایت اصالت با مرسدس‌بنز W123

 

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

مرسدس‌بنز W123 یکی از آشناترین خودورهای بنز در بین ایرانیان است و تولید ان به سال‌هاي‌ ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۵ باز می گردد. جالب است بدانید مرسدس‌بنز W123 درکنار ایران، در سایر کشورها نیز فروش بسیار خوبی داشت و به‌عنوان موفق‌ترین محصول این برند آلمانی شناخته میشود.

 

جالب‌تر این که از قرار معلوم در گذشته شرایط ورود این خودرو برای دانشجویان ایرانی بسیار ساده و آسان بوده و بهمین دلیل مرسدس بنز W123 در بین ایران‌ها با نام بنز دانشجویی نیز شناخته میشود.

 

این‌گونه که پیداست لیدی گاگا نیز به محبوبیت و دوام این مرسدس‌بنز زیبا و اصیل پی برده است و بهمین دلیل یک دستگاه بنز W123 در کلکسیون خودرو های وی به چشم می خورد. مرسدس‌بنز W123 ممکن است گذشته خودروی جذابی بوده باشد اما برای دنیای امروز خودرویی معمولی است و بهمین دلیل لیدی گاگا این خودرو را انتخاب کرده تا بدون این که شناخته شود به اسانی در خیابان‌ها تردد کند.

 

3- فورد ۱۵۰ اس‌وی‌تی لایتنینگ

 

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

نگاهی به خودرو های جذابی که دل لیدی گاگا را برده‌اندفورد ۱۵۰ اس‌وی‌تی لایتنینگ از ان دسته خودروهایی است که بعید بنظر میرسد در کلکسیون سایر سلبریتی‌ها حضور داشته باشد اما داستان لیدی گاگا فرق میکند

 

و با سلبریتی‌ طرف هستیم که به رفتار و سلیقه‌هاي‌ غیرمعمول مشهور است.لیدی گاگا به اندازه‌اي از فورد ۱۵۰ اس‌وی‌تی لایتنینگ سواری گرفته که حتی یکبار توسط پلیس با این خودرو جریمه نیز شده است.

 

4-  پونتیاک فایربرد ترنس‌ام

 

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

اگر نگاهی به سبک زندگی و همچنین اجراهای لیدی گاگا داشته باشید متوجه خواهید شد که او علاقه خاصی به رنگ مشکی دارد. بهمین دلیل پونتیاک فایربرد ترنس‌ام با رنگ مشکی بسیاری جذابی را در آهنگ ویدئو Marry the Night شاهد هستیم که لیدی گاگا سوار بر ان ترانه‌خوانی می کند.

 

این پونتیاک جذاب و پرابهت یکیدیگر از خودورهایی است که در مالکیت لیدی گاگا قرار ندارد اما با توجه به سابقه‌اي که از او سراغ داریم هیچ بعید نیست خبر خرید این خودرو را در آینده در رسانه‌ ها شاهد باشیم.

 

5- رولزرویس کورنیش ۳

 

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

عشق لیدی گاگا به خودرو های رولزرویس تمامی ندارد و یک مدل کلاسیک بسیار شیک از رولزرویس کورنیش ۳ را در اختیار داشت، لیدی گاگا سوار بر این خودرو در خیابان‌هاي‌ شهر جولان می‌داد و مال و مکنت خود رابه رخ هواداران میکشید

 

تا این که در مراسم خیریه‌اي شرکت کرد و این رولزرویس دوست‌داشتنی رابه نفع فقرا به فروش رساند.رولزرویس کورنیش ۳ موتور نیرومند ۶.۷۵ لیتری از نوع V8 دارد و علی رغم این که یک خودروی دو در و جمع و جور است به‌عنوان یکی از سنگین‌وزن‌ترین خودرو های رولزرویس شناخته می شود.

 

 

6-  لیدی گاگا و عشق او به رولزرویس فانتوم

 

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

تجربه نشان داده است لیدی گاگا نه تنها به خودرو های کلاسیک و قدیمی علاقه نشان میدهد بلکه عشق شدیدی به خودرو های مدرن و لاچکری دارد. دراین بین وقتی صحبت از لاکچری به میان می آید نامی مطرح‌تر از رولزرویس در دنیای خودرو سراغ نداریم.

 

این امر باعث شده لیدی گاگا نه تنها یک خوروی رولزرویس فانتوم بلکه دو دستگاه از این خودروی زیبا و لاکچری را در اختیار داشته باشد. جالب است بدانید لیدی گاگا به‌اندازه‌اي به رولزرویس فانتوم علاقه دارد که ترجیح میدهد شخصاً پشت فرمان این خودروی افسانه‌اي بنشیند و همانند یک اشراف‌زاده با اصل و نسب در خیابان‌ها به گشت و گذار بپردازد و هوش از سر هواداران ببرد.

 

7- لیدی گاگا سوار بر خودروی فرمول یک

 

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

 

بعید بنظر میرسد کسی عاشق خودرو باشد و سودای رانندگی خودرو های فرمول یک را در سر نداشته باشد اما رؤیا برای تعداد زیادی از هواداران خودرو، خیالی بیش نیست و تا انتهای عمر قادر به رانندگی با این خودورها نیستند.دراین بین داستان لیدی گاگا فرق می کند و هر چیزی که بخواهد رابه اسانی بدست می‌آورد.

 

یکی از این موارد سواری با خودرو های فرمول یک است، از آنجایی که رانندگی با این خودروها نیاز به تخصص خاصی دارد لیدی گاگا از ماریو آندرتی، یکی از پیشکسوتان مسابقات فرمول یک تقاضای می کند تا به همراه وی گشتی در پیست ماشین‌رانی بزنند.

 

دراین قسمت به اتمام لیست خودروهایی رسیدیم که دل لیدی گاگا را برده‌اند، پیشنهاد‌ میکنم اگر شما هم اخبار مرطوب به لیدی گاگا را دنبال می کنید و اطلاعات جالبی از عشق لیدی گاگا به خودرو سراغ دارید در قسمت نظرات این موارد رابا ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

8- لامبورگینی هوراکان، خودرویی برازنده لیدی گاگا

 

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

لیدی گاگا خواننده محبوب نسل جوان است و جوانان و نوجوانان زیادی در سرتاسر دنیا هنر و سبک زندگی وی را دنبال می کنند. در نتیجه باید رفتاری در خور جوان‌ها داشته باشد و بهمین دلیل درکنار خودورهای کلاسیک و لاچکری، گاهی اوقات نیز با خودرو های مدرن و ‌جوان‌پسند در خیابان ظاهر می شود تا خودی نشان دهد و ثابت کند که نبض جوانان را در دست دارد.

 

بهمین دلیل در بین کلکسیون خودرو های لیدی گاگا یک لامبورگینی هوراکان مشکی به چشم می خورد، جالب است بدانید لیدی گاگا برای اجرای ترانه‌اي در مسابقه سوپربول که مشهور‌ترین رویداد ورزشی ایالات امریکا به حساب می آید با همین خودروی لامبورگینی هوراکان به استادیوم رفت.

 

واژه هوراکان در افسانه‌شناسی تمدن مایا به معنای خدای باد، توفان و آتش است و کاملاً مشخص است چنین خودرویی جایی بهتر از کلکسیون لیدی گاگا را پیدا نخواهد کرد.

 

9- لیدی گاگا علاقه زیادی به پورشه‌‌سواری دارد

 

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

ارزش دارایی‌هاي‌ لیدی گاگا ده‌ها میلیون دلار برآورد شده و از آنجایی که او هنوز در اوج جوانی است انتظار میرود در آینده دارایی‌هاي‌ او بسیار بیشتر از این شود. در نتیجه کاملاً مشخص است این سلبریتی جوان و خوش آتیه دست روی هر خودرویی بگذارد ان را از ان خود می کند.

 

بهمین دلیل است که هواداران او در مونترال شاهد سوار شدن لیدی گاگا به یک خودروی پورشه باکستر بودند. بی شک این خودرو گران‌ترین خودروی حاضر در کلکسیون لیدی گاگا نیست اما پورشه‌سواری لطف دیگری دارد و بی شک لیدی گاگا نخواسته کلکسیون خودرو های او بدون پورشه باشد.

 

10- شورولت نوا برای هوادارانی که به خودرو های کلاسیک علاقه دارند

 

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

شورولت نوا یکی از نوستالژیک‌ترین خودورها است و مدل‌هاي‌ اول ان درسال‌هاي‌ ۱۹۶۱ تا ۱۹۸۸ تولید شده‌اند. این خودرو در بین ایرانی‌ها نیز شناخته شده است و چهارمین نسل ان توسط جنرال موتورز ایران عرضه شد.

 

لیدی گاگا نیز که به خودرو های کلاسیک و خاطره‌انگیز علاقه زیادی دارد یک شورولت نوا اس‌اس رابه کلکسیون خود اضافه کرده است. از قرار معلوم لیدی گاگا علاقه زیادی به این خودرو دارد و عکس‌هاي‌ زیادی رابه همراه این خودرو در شبکه‌هاي‌ اجتماعی منتشر کرد.

 

11- لیدی گاگا و شورولت سیلورادو

 

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

با خودرویی طرف هستیم که با دنیای سینما غریبه نیست ودر فیلم‌هاي‌ مختلفی چشممان به جمال شورولت سیلورادو روشن شده است، یکی از مشهور‌ترین این فیلم‌ها، بیل را بکش بود که در ان اوما ترومن هنرنمایی می کرد.

 

لیدی گاگا نیز که از قرار معلوم از طرفداران فیلم بیل را بکش است در آهنگ ویدئوی ترانه «تلفن» درکنار بیانسه حضور پیدا کرد. این خودرو دقیقاً همان چیزی بود که در فیلم بیل را بکش استفاده شده بود. ظاهرا لیدی گاگا پس از سواری با این خودرو به کوئینتین تارانتینو پیشنهاد خرید ان را داده بودو از آنجایی که تارانتینو علاقه زیادی به این شورولت سیلورادو دارد این پیشنهاد را رد کرد.

 

12- فورد برانکو، انتخاب لیدی گاگا برای روزهای گرم

 

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

 

یک‌بار دیگر لیدی گاگا سراغ یک خودروی قدیمی و کلاسیک را گرفت تا با استفاده از جذابیت‌هاي‌ ان نظر هواداران رابه خود جلب کند. لیدی گاگا این خودرو را برای روزهای گرم و آفتابی استفاده میکند ودر آهنگ ویدئوی Perfect Illusion نیز شاهد حضور فورد برانکو هستیم.

 

13- لیدی گاگا سوار بر لینکلن کانتیننتال سال ۱۹۶۵

 

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

 

با نگاهی به کلکسیون خودرو های لیدی گاگا می توان به انتخاب این سلبریتی در خودرو های کلاسیک و قدیمی تبریک گفت چرا که کاملاً مشخص است لیدی گاگا در بین کلاسیک‌ترین خودروها گشته و بهترین ان‌ها را انتخاب کرده است.

 

یکی از این نمونه‌ها را میتوان خودروی لینکلن کانتیننتال مدل ۱۹۶۵ دانست. این خودرو ممکن است قدیمی باشد اما تجهیزات داخلی اشرافی و لوکسی را در ان شاهد هستیم. یکیدیگر از ویژگی‌هاي‌ جالب این لینکلن کانتیننتال صندلی‌هاي‌ بزرگ و فضای جادار ان است تا دوستان و رفقای لیدی گاگا به اسانی در آنجا بگیرند و حسابی خوش بگذرانند.

 

14- شورولت ال‌کامینو،‌ خودرویی قدرتمند برای لیدی گاگا

 

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

 

علاقه لیدی گاگا به خودرو های قدرمند بر کسی پوشیده نیست اما تجربه نشان داده است او خودروهایی را انتخاب می‌‌کند که درکنار قدرت، اصل و نسب داشته و قدیمی باشند. دراین زمینه میتوان به شورولت ال‌کامینو اشاره کرد.

 

لیدی گاگا بارها سوار بر این خودرو مشاهده شده و به اندازه‌اي به شولولت ال‌کامینو مشکی خود علاقه دارد که در آهنگ ویدئو Joanne نیز از ان استفاده کرده است. انصافاً هم باید اعتراف کرد این خودرو با حال و هوای این آهنگ ویدئو هم خوانی خوبی دارد.

 

15- مدلی کلاسیک از فورد موستانگ

 

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

 

لیدی گاگا درکنار فورد برانکو یک خودروی کلاسیک دیگر از برند فورد را نیز در کلکسیون خود دارد و یک از نخستین مدل‌هاي‌ فورد موستانگ را انتخاب کرده است تا گاراژ وی خالی از موستانگ نباشد.این فورد موستانگ ظاهری شیک و کلاسیک دارد و خاطره‌هاي‌ خوش ایام گذشته را در ذهن هواداران قدیمی لیدی گاگا تداعی می کند.

 

16- مرسدس‌بنز E350

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

 

سلبریتی را سراغ نداریم که یکی از مدل‌هاي‌ مرسدس‌بنز را در کلکسیون خود نداشته باشد و لیدی گاگا نیز یک خودروی مرسدس‌بنز E350 را انتخاب کرده تا علاقه خود به برند بنز را ثابت کند. جالب است بدانید این مرسد‌س‌بنز، نخستین خودرویی بود که لیدی گاگا رسما سوار بر ان شد و با ان تمرین‌هاي‌ رانندگی را انجام داد تا نهایتاً به کمک همین خودرو گواهینامه‌اش را دریافت کند.

 

مرسدس‌بنز E350 خودروی شیک و اشرافی است که به لحاظ رانندگی نیز تجربه شیرین و لذت‌بخشی را در اختیار راننده قرار میدهد و به احتمال زیاد لیدی گاگا نیز این مرسدس‌بنز رابه دلیل این که خودروی بسیار خوش‌فرمانی است انتخاب کرده تا آسان‌تر در آزمون رانندگی شرکت کند. البته پس از دریافت گواهینامه، کمتر لیدی گاگا سوار بر مرسدس‌بنز E350 مشاهده شده است.

 

17- رولزرویس فانتوم سفید

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

 

لیدی گاگا درکنار یک رولزرویس فانتوم مشکی، مالک یک رولزرویس فانتوم سفید نیز هست. این خودرو طراحی ویژه‌اي دارد و امکانات داخلی ان ویژه‌ و اختصاصی است. جذابیت‌هاي‌ جالب این رولزرویس فانتوم بیشتر از چیزی است که در نگاه اول بنظر می رسد و تودوزی و صندلی‌هاي‌ بسیار اشرافی و اسانی دارد.

 

18-  آئودی آر ۸

18 خودرو لوکسی که لیدی گاگا سوار شد (عکس)

آئودی درکنار تمامی خودروهایی که سالانه عرضه میکند توجه ویژه‌اي به آئودی آر ۸ نشان داده و همین امر باعث محبوبیت ویژه این خودرو در بین سلبریتی‌ها شده است.

 

آئودی آر ۸ به لحاظ طراحی و فنی شباهت‌هایي به لامبورگینی هوراکان دارد و همین موارد باعث شده تا این خودرو دل لیدی گاگا را ببرد ودر کلکسیون خودرو های او شاهد مدلی جدید و پیشرفته از آئودی آر ۸ باشیم.

 

آئودی آر ۸ که لیدی گاگا سوار ان می شود دارای سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ است و تجهیزات انتقال نیروی موتور به چرخ‌ها دراین خودرو با لامبورگینی گالاردو و هوراکان یکی است تا درکنار طراحی و جذابیت، با یکی از سریع‌ترین خودرو های کلکسیون لیدی گاگا طرف باشیم.

 

امیدواریم از این قسمت لذت برده باشید جهت خواندن دیگر مطالب مرتبط با لیدی گاگا به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

جدیدترین مطالب سایت