بیوگرافی هانده ارچل و همسرش + عکس های قبل از عمل و بدون ارایش

بیوگرافی هانده ارچل و همسرش + عکس های قبل از عمل و بدون ارایش

بیوگرافی کامل هانده ارچل و همسرش

اگر اهل دیدن فیلم ها و سریال هاي‌ ترکی باشید قطعا هانده ارچل را میشناسید دراین مطلب می‌خواهیم بـه بیوگرافی و سرگذشت زندگی هانده ارچل ستاره با استعداد سینمای ترکیه و عکس هاي‌ قبل از عمل زیبایی اش بپردازیم همراه سایت تالاب باشید.

 

بیوگرافی هانده ارچل و همسرش + عکس های قبل از عمل و بدون ارایش 

 

بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل؛ متولد 24 نوامبر سال 1993 در ترکیه هستش و پدری ترک و مادری آلمانی داره. این دختر بازیگر 26 ساله، یه خواهر بزرگتر بـه نام غمزه ارچل داره و همین حالا هم در شهر استانبول ساکن هستش. هانده درسال 2012 و زمانی کـه 19 ساله بود در مسابقات زیبایی کشور آذربایجان شرکت کرد و بـه عنوان دومین دختر زیبای این مسابقات شناخته شد. این بازیگر، در حرفه مدلینگ هم بسیار موفق بوده و از این حرفه، تونسته وارد سینما و صنعت بازیگری بشه. 

 

ضمن این‌که چهره زیبا و جذاب هانده، باعث شده خیلی زود مورد توجه قرار بگیره و بتونه برای بازی در فیلم هایي کـه بازیگران مرد مقابل اون خیلی مشهور هستن، انتخاب بشه و همین عامل، باعث محبوبیت و مشهور شدن دو چندان اون شده.

 

او اکنون بـه عنوان بازیگر، مجری و مدل ترکیه اي از محبوبیت خیلی زیادی برخوردار هست. او بـه دلیل استایل منحصر بـه فرد و چهره زیبایی کـه دارد بـه طور کامل نمونه ي یک دختر ترکیه اي جذاب هست و بـه همین دلیل در صنعت مدلینگ نیز بسیار موفق بوده اسـت.

 

هانده ارچل در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” درکنار بوراک دنیز نقش آفرینی کرد و بازی ماندگاری نیز دراین سریال داشت. بوراک دنیز «Burak Deniz» یکی از بازیگران مشهور و مشهور ترکیه هست کـه درسال 1991 متولد شده کـه با بازی در سریال عشق حرف حالیش نمیشه و حکایتما، محبوبیت خیلی زیادی پیدا کرد.

او بـه مدت دو سال، نامزد جایزه پروانه طلایی ترکیه شد ودر سال 2017 بـه عنوان بهترین بازیگر برای سریال عشق حرف حالیش نمیشه ودر سال 2018 عنوان بهترین بازیگر مرد رو برای بازی در سریال حکایت ما رو کسب کرد. 

 

بیوگرافی هانده ارچل و همسرش + عکس های قبل از عمل و بدون ارایش 

 

فعالیت هنری هانده ارچل

هانده ارچل در زمینه هاي‌ مدلینگ، بازیگری و مجری گری فعالیت دارد. هانده نخستین بار در سن ۲۱ سالگی وارد دنیای بازیگری شد. او در ابتدا در سریال درخت زندگی نقش آفرینی نمود اما با بازی در مدرسه دیوانه در بین مردم بسیار محبوب و شناخته شد. اما شهرت او زمانی اوج گرفت کـه در فیلم دختران آفتاب، بـه عنوان کارکتر سلین بـه نقش آفرینی پرداخت. درکنار فعالیت هاي‌ هنری، هانده ارچل بـه عنوان سفیر تجاری برخی برند هاي‌ مشهور ترکیه از جمله لورآل می‌باشد.

 

ازدواج هانده ارچل

هانده ارچل مجرد هست و هیچ ازدواج رسمی نداشته اما خبرهایی در رابطه با رابطه عاشقانه او با “اکین مرت دایماز” وجود داره. او از سال 2015 بـه مدت 2 سال با اکین مرت دایماز رابطه عاشقانه داشته اما درسال 2017 از یکدیگر جدا شده اند.

هانده از سال 2018 رابطه جدیدی رو با خواننده ترکیه اي بـه نام مورات دالکلیج «Murat Dalkılıç» شروع کرده اسـت.

 

فیلم های هانده ارچل

سریال چکاوک در نقش زاهده – سال 2013

دیوانه در کلاس درس دانشگاه در نقش مریم – سال 2014

دختران آفتاب در نقش سلین – سال 2015

عشق حرف حالیش نمیشه در نقش حیات اوزون – سال 2017

مروارید سیاه در نقش هازال – سال 2017

حلقه در نقش مژده – سال 2019

عزیره در نقش عزیزه – سال 2019

مست عشق در نقش  کیمیا خاتون – 2019

 

فیلمی کـه هانده تونست در اون شهرت و محبوبیت زیادی کسب کنه، فیلم دختران آفتاب هستش کـه نقش مقابل هانده رو تولگا ساریتاش بازی می‌کرد.

تولگا ساریتاش یکی از بازیگران جوان و محبوب ترکیه هست کـه درسال 1991 متولد شده و علاوه بر بازیگری بـه موسیقی نیز علاقه مند بوده و بـه عنوان گیتاریست در چند گروه موسیقی فعالیت داره. 

تولگا ساریتاش در سریال حریم پادشاه، در نقش شاهزاده جهانگیر بازی درخشانی داشت و از همان جا محبوبیت خیلی زیادی در بین مخاطبان پیدا کرد. او در سریال دختران آفتاب نیز در نقش علی بازی می‌کرد و با هانده آرچل کـه در نقش سلین دراین سریال بود، همکاری داشتند! 

 

بیوگرافی هانده ارچل و همسرش + عکس های قبل از عمل و بدون ارایش

 

فیلم ایرانی مست عشق

فیلم سینمایی مست عشق، بـه کارگردانی حسن فتحی، روایتی تاریخی از زندگی شمس تبریزی و مولانا هست. بازیگران معروفی هم چون شهاب حسینی، پارسا پیروز فر، حسام منظور، ابراهیم چلیکول و … نقش افرینی می‌کنند و بنا بر خبرهایی کـه در رابطه با این فیلم سینمایی وجوددارد، هانده ارچل، بازیگر مشهور ترکیه اي نیز جز بازیگران اصلی این فیلم سینمایی بوده و قرار هست در نقش کیمیا خاتون، ایفای نقش کند. دراین فیلم ها شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی و پارسا پیروز فر در نقش مولانا نقش آفرینی خواهند کرد!

این فیلم سینمایی محصول مشترک ایران و ترکیه بوده و قرار هست در استانبول ساخته شود. از عوامل تولید کننده فیلم مست عشق میشه بـه مهران برومند «تهیه کننده»؛ حسن فتحی و فرهاد توحیدی «فیلم نامه نویس»؛ مرتضی پور صمدی «مدیر فیلم برداری»؛ تولگا توسون «مدیر تولید»؛ شاهین کاراکوش «طراح بدلکاری»؛ شرکت سیماریا و اي. آن. جی «سرمایه گذاران» و … اشاره کرد. 

 

بیوگرافی هانده ارچل و همسرش + عکس های قبل از عمل و بدون ارایش 

اینستاگرام هانده ارچل

هانده ارچل در اینستاگرام نیز فعالیت داشته و از این طریق هم بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و چیزی حدود 11 میلیون دنبال کننده دارد. هانده ارچل در Instagram خود با نام کاربری handemiyy عکس هاي‌ جدیدی از زندگی روزمره، فعالیت هاي‌ هنری، مسافرت، سبک زندگی و … رو بـه اشتراک می گذاره و از این طریق نیز رابطه خوبی با طرفداران خودش برقرار کرده اسـت. برای دیدن عکسها و عکسهای بیشتر از این بازیگر محبوب و زیبای ترکیه اي می توانید بـه صفحه اینستاگرام او مراجعه کنید.

بیوگرافی هانده ارچل و همسرش + عکس های قبل از عمل و بدون ارایش

روابط عاشقانه

طبق معمول یکی از جذاب ترین بخش هاي‌ بیوگرافی بازیگران؛ بخش عاشقانه زندگی آن ها می باشد کـه هانده آرچل نیز از این امر مستثنی نیست. آشنایی ارچل با اکین مرت دایماز درسال ۲۰۱۵ بسیار جنجالی شد اما بعد از دو سال از یکدیگر جدا شدند. این در حالی اسـت کـه از سال ۲۰۱۸ هانده با یکی از خوانندگان مشهور در عرصه موسیقی پاپ در ترکیه بـه نام مورات دالکیلیج وارد رابطه شده ودر حال حاضر نیز همان‌ گونه با یکدیگر می باشند. البته هانده و مورات برای مدتی از یکدیگر جدا شدند اما پس از فوت مادر ارچل، آن ها بر دیگر بـه رابطه سابق خود باز گشتند.

بیوگرافی هانده ارچل و همسرش + عکس های قبل از عمل و بدون ارایش 

 

هانده در گفتگو اش از آرزوهایش میگوید

هانده ارچل در گفت و گو اش از آرزوی کودکی اش کـه بازیگری اسـت، می‌گوید. آرزویی کـه هر چه بیشتر می گذشت بزرگ‌تر می شد و بالاخره در دوران دانشجویی از تصمیم خود مطمئن شد. هانده ارچل میگوید، بـه یکی از بزرگترین آرزوهایم یعنی بازیگری رسیده ام اما این باعث نمی‌شود تا دست از تلاش بکشم و متوقف شوم. در حال حاضر یکیدیگر از آرزوهای بزرگ او، نقش آفرینی در مقابل دو ستاره هالیوود بـه نام، لئوناردو دیکاپریو و رایان گاسلینگ می باشد. وی میگوید. ارچل، سریال حلقه را بسیار متفاوت تر از دیگر سریال هاي‌ خود می‌داند چرا کـه معتقد اسـت زمانی کـه این فیلم بـه او پیشنهاد شد، از وضعیت روحی خوبی برخوردار نبوده و پس از این‌که بـه پیشنهاد مادرش دراین سریال بازی میکند، حال روحی او نیز التیام می‌یابد.

 

عکس های قبل از عمل و بدون ارایش هانده ارچل

بیوگرافی هانده ارچل و همسرش + عکس های قبل از عمل و بدون ارایش

عکس قبل از عمل هانده ارچل

 

بیوگرافی هانده ارچل و همسرش + عکس های قبل از عمل و بدون ارایش

عکس بدون ارایش هانده ارچل

برای دریافت اطلاعات بیشتر از بیوگرافی بازیگران ترکیه ایی بـه سایت تالاب مراجعه فرمایید.

جدیدترین مطالب سایت