بیوگرافی کامل راشل زو

بیوگرافی کامل راشل زو

راشل زو

راشل زوراشل زو پس از اسکار د لا رندا «محصول» «بریده شده» .jpgزو در ماه فوریه 2012 بدنیا آمدن راشل زو رزنزویگ 1 سپتامبر 1971 «46 سال» نیویورک ، ایالات متحده کشور آمریکا

 

راشل زو رزنژویگ «متولد 1 سپتامبر 1971» اکثر بعنوان راشل زو شناخته می‌شود ، یک طراح مدرن، تجار و نوازنده آمریکایی هست. او برای کار با افراد سرشناس، منزل هاي مد، شرکت هاي زیبایی، آژانس هاي تبلیغاتی و سردبیران مجله شناخته شده هست. زو در صنایع مد برای نزدیک به دو دهه فعالیت داشته هست و تبدیل به یک طراح سرشناس و طراح [ استناد مورد نیاز ] شده هست . او برای نفوذ گسترده او در دنیای مد و مشتریان A-List خود شناخته شده هست. در سال 2008، نخستین فصل سریال تلویزیونی واقعیت Bravo The Rachel Zoe Project عرضه شد.

 

زندگی و تحصیلات اولیه

زو به Rachel Zoe Rosenzweig در شهر ، نیویورک، دختر لسلی و رون رزنزویگ متولد شد . او یک خواهر دارد، پاملا رزنزویگ. زو نام خانوادگی خود را به نفع وسط او گذاشت، زمانی که کار خود را بعنوان یک سبک مد آغاز کرد، همانگونه که روزنزویگ “خیلی یهودی” را صدا می زد.ملیت آمریکایی
آلما مادر دانشگاه جورج واشنگتناشتغال سبک مد، طراحکارفرما خودهمسر «ها» راجر برمن « متر 1996» فرزندان 2

 

زو در Millburn، نیوجرسی رشد کرد و از دبیرستان میلبرن فارغ التحصیل شد . او در دانشگاه جورج واشنگتن روانشناسی و جامعه شناسی را مطالعه کرد ، جایی که او با شوهر آینده اش، راجر برمن ملاقات کرد. پس از فارغ التحصیلی، او به نیویورک نقل مکان کرد تا مدرکی را دنبال کند.

 

حرفه ای

زو در هفته مد مرسدس بنز در ماه سپتامبر 2007 زو کار خود را بعنوان سردبیر آغاز کرد. اگر چه او با مشتریان برجسته کار می‌کند و سبک شناخته شده خود را توسعه داده هست، او هیچ آموزش رسمی مد را ندارد. هنگامی که Zoe آزاد شد، به او فرصتی برای دیدار و کار با بعضی از مشتریان برجسته ارائه داد. بعنوان یک طراح، او با Brenda Song ، Backstreet Boys ، Lindsay Lohan ، Mischa Barton ، Mario Orejel، Nicole Richie و Keira Knightley کار کرده هست . فهرست مشتری فعلی Zoe شامل کامرون دیاز ، جنیفر گارنر ، کیت هادسون ، کیت بکینزیل ،Debra Messing ، Demi Moore ، Liv Tyler ، Joy Bryant ، Molly Sims ، Bau Garett، Eva Mendes ، Paula Patton ، An Hathaway ، Jennifer Lawrence ، مایلی سایرس و Pauly Shore . [8]

 

زو، با کمک واقعیت TV ستاره نیکول ریچی، پیشگام در نگاه boho شیک شد . این نگاه شامل طلا و جواهر بزرگ، لباسهای شیک و پیراهن هست که با یک قاب باریک همراه هست.

 

سایر مشارکت قابل توجه:

با جودی لیبر، سازنده لوازم جانبی، با یک سری کیسه هاي لوکس همکاری کرد.
بعنوان چهره شرکت تبلیغاتی ملی بلک جک سامسونگ در خدمت شما هستیم.
مشاور سایت Piperlime .com، Gap، Inc کفش و کیف دستی.
سبک A به زو: هنر مد، زیبایی و همۀ چیز زرق و برق کتاب هست که توسط Rose Apodaca در سال 2007 همکاری شده هست.
آلبوم “لوکس راشل زو” ساخته شد و آلبوم اي از QVC منحصر به فرد بود و شامل کیف هاي دستی، جواهرات، روسری، عینک آفتابی و لباسهای بی نظیر بود.

DreamDry، یک سالن در شهر نیویورک با مکان هایي که به زودی در سراسر کشور باز میشود، در کنار رابین موراتس، یکی از بنیانگذاران، آغاز شد.
زو به علت گسترش مشتریانش و معاملات متعددی که پیش می‌آید، از نمایندگی سابق خود، مگنت، و با آژانس Todd Shemarya امضا شد.

 

در ماه فوریه 2011، Lindex خرده فروشی مد روز سوئدی با Rachel Zoe اعلام کرد که Zoe را گزینه کرده هست. این نخستین همکاری بزرگ Zoe با نام تجاری اروپایی خواهد بود.

 

نمایش واقعیت

زو در داین و فورستنبرگ در سپتامبر 2010 نشان می‌دهد
در سپتامبر 2008، سری واقعیت Zoe، The Rachel Zoe Project ، در Bravo عرضه شد. این سری به دنبال زو، همکاران آلبوم خود، و همینطور همسر و همسرش، راجر برمن هست.

 

فصل دوم سریال در 24 آگوست 2009 به نمایش گذاشته شد. براوو اعلام کرد آن ها فصل سوم نمایش را خواهند گرفت که در تاریخ 3 اوت 2010 به نمایش گذاشته شد و تحت پوشش دوران دستیار زو، تیلور جاکوبسون بود، در حالی‌که آشیل اخیر خود را معرفی میکند.

 

فصل چهارم در تاریخ 6 سپتامبر 2011 به نمایش گذاشته شد و راشل با رد شدن براد و همینطور حاملگی اش با نخستین فرزندش درگیر بود.

فصل پنجم در اوایل سال 2013، با تمرکز بر توسعه آلبوم او و دیگر پروژه هاي ویژه مثل سالن سرسبز DreamDry و آماده سازی انتشار دومین کتابزندگی در سبک: الهام بخش و مشاوره برای زرق و برق هرروز”

 

پروژه راشل زو پس از پنج فصل لغو شد.

 

در ژوئیه 2015، یک نمایش تلویزیونی به نام Modably late با Rachel Zoe اعلام شد. سری هفتگی Zoe را بعنوان میزبان معرفی میکند و در “دنیای مد” چه چیزی داغ و چه چیزی هست.

 

گزارش ZO

زو یک روزنامه هرروز آزاد به نام “گزارش زو” در اوت سال 2009 تاسیس کرد. این خبرنامه برجسته مواردی بود که او در دنیا از مد، زیبایی و شیوه زندگی خواسته بود. این خبرنامه به سرعت به محبوبیت رسید، بیش از 750،000 مشترک را پیشی گرفت. در سال 2011، Zoe Beautiful را متمركز كرد و همۀ چیز زیبایی را متمركز كرد. گزارش ZO در حال حاضر 78،000 طرفداران فیس بوک را از ژوئیه 2014 داشته هست. اضافه بر این، گزارش Zoe یک حساب Snapchat و حساب Instagram ایجاد کرد که از اکتبر 2016، 544،000 طرفدار دارد.

 

در سال 2015، گزارش ZO “Box of Style” را آغاز کرد که یک سرویس اخیر هست که چهار بار در سال از محصولات مورد تایید راشل زو به مشتریان ارائه میدهد.مصرف کنندگان ممکن هست یک جعبه تنها برای 100 دلار یا 350 دلار برای سالانه اشتراک مشترکان مواردی را به ارزش بیش از 300 دلار در هر سال در هر ماه دریافت میکنند، از جمله یک مورد «قهرمان» که بیش از 100 دلار فروش دارد. این قطعه مخصوص در پیش هست، اما همۀ چیزهای دیگر «که ممکن هست شامل لباس، زیبایی، لوازم جانبی، اقلام منزل و یا شیوه زندگی» تعجب آور هست.

 

خط لباس

در سال 2011، زو نخستین آلبوم معاصر خود را از جدایی، کفش و کیف هاي دستی تحت تاثیر سبکهای ویولت، 60 و 70 ساله خود را منتشر کرد. این آلبوم در بیش از 275 فروشگاه از جمله Bloomingdale ، Nordstrom و Neiman Marcus موجود هست . در سال 2012، راشل اعلام کرد که خط خود را گسترش خواهد داد تا جواهرات و لوازم جانبی آب و هوای سرد را شامل شود. [13] نام تجاری Zoe در هفته 2014 نیویورک مد روز شرکت نمیکند .

 

زندگی در سبک

در 25 مارس 2014 Zoe کتاب دوم خود، “زندگی در سبک: الهام بخش و مشاوره برای زرق و برق هرروز” منتشر شد.

 

همکاری با Maxi / Cosi

او با Quinny و Maxi-Cosi در سال 2016 آلبوم اي از کالسکه هاي کودک و کرسی هاي خودرو را همکاری کرد.

 

زندگی شخصی

زو با Rodger Berman، سرمایه گذار در سال 1991 ملاقات کرد، زمانی که هر دو در دانشکده در واشنگتن دی سی حضور داشتند . انها در سال 1996 ازدواج کردند و اسکیلر موریسون برمن «متولد 22 مارس 2011» و Kaius “Kai” Jagger Berman «متولد دسامبر 2013»

 

جدیدترین مطالب سایت