ایفای نقش دختر پژمان بازغی (نفس بازغی) در سریال گناه فرشته

ایفای نقش دختر پژمان بازغی (نفس بازغی) در سریال گناه فرشته

نفس بازغی دختر پژمان بازی نیز شغل پدرش را انتخاب کرد و با بازی در سریال گناه فرشته پا بـه دنیای فیلم و سینما گذاشت. او دختر پژمان بازغی بازیگر تلویزیون و سینما و مستانه مهاجر، تدوین گر، تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران اسـت که بـه تازگی وارد دنیای بازیگری شده و اولین تجربه اش را در جمع بازیگران سریال گناه فرشته حضور دارد. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت.

 

بیوگرافی نفس بازغی

بیوگرافی نفس بازغی

نفس بازغی درسال 1387 در تهران بـه دنیا آمده اسـت و اکنون 15 سال دارد. او در اکران مردمی فیلم پرونده باز آخرین اثر کیومرث پوراحمد با پدرش ودر اکران فیلم سینمایی جوجه تیغی با مادرش همراه بود. حالا نیز با حضور در فیلم گناه فرشته همه ی را شگفت زده کرده اسـت. در واقع او جا پای پدر گذاشته و تصمیم گرفته اسـت بازیگر شود.

 


مطالب مشابه: عیادت نفس دختر پژمان بازغی از پدرش + عکس


 

نقش نفس بازغی در سریال گناه فرشه

نقش نفس بازغی در سریال گناه فرشه

هنوز توضیحاتی درباره نقش نفس بازغی در سریال آخرین فرشته داده نشده اما بـه نظر میرسد او دراین سریال نقش دختر لادن مستوفی را بازی می‌کند. نفس بازغی نیز دراین سریال کنار هنرمندان معروفی چون شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، دیبا زاهدی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی، پردیس پورعابدینی و … بـه نقش آفرینی می پردازد.

 

شروع فعالیت هنری نفس بازغی

شروع فعالیت هنری نفس بازغی

دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی کار هرنی خودرا از تئاتر خانمِ آقاى جورج کلونى و سریال گناه فرشته در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده ودر فیلم سینمایی جوجه تیغی بـه کارگردانی مادرش نیز حضوری کوتاه داشته اسـت.

 

درسال هاي‌ اخیر همواره شایعاتی درباره ی جدایی پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر، تدوینگر معروف سینما، از یکدیگر مطرح بود، مهاجر در گفتگوی جدیدی با برنامه ی اینترنتی علی ضیا، برای اولین بار پایان زندگی مشترکش با پژمان بازغی را تأیید کرده اسـت.

 

خلاصه ای از سریال گناه فرشته

خلاصه ای از سریال گناه فرشته

سریال نمایش خانگی “گناه فرشته” اولین فیلمی اسـت که نفس بازغی در ان بازی کرده اسـت. این فیلم ساخته حامد عنقا اسـت که تهیه کنندگی و نویسندگی ان را نیز بـه عهده داشته اسـت. گناه فرشته بـه طور اختصاصی از فیلیمو نشر میشود و اولین قسمت ان هشت صبح اول دی 1402 منتشر خواهد شد. داستان سریال حول محور یک وکیل بـه نام حامد تهرانی با بازی شهاب اسـت میگردد که درگیر پرونده هاي‌ قتل مرموز و شبیه بـه هم اسـت.

 

بازیگران سریال گناه فرشته

بازیگران سریال گناه فرشته

داستان سریال مرتبط با دنیای جرم و جنایت اسـت و شخصیت اصلی سعی دارد قاتلان سریالی را شناسایی و دستگیر کند. این سریال با ترکیب عناصر هیجانی، رمز و راز، و جذابیت فراوان، تماشاگران را بـه خود جذب می‌ کند. ساختار داستانی سریال بـه گونه‌ای اسـت که هر قسمت با اتفاقات جدید و پیچیده‌ای که بـه جلب توجه و حماسه ان را افزایش می‌ دهد، پیش می‌ رود.

 

بازیگران دیگری مانند پردیس پور عابدینی، امیر آقایی و سایر بازیگران نیز در سریال حضور دارند و نقش‌ هاي‌ مهمی را دراین داستان ایفا می‌ کنند. شهاب حسینی، پردیس پورعابدینی، امیر آقایی، سامیه لک، مهدی سلطانی و پژمان بازغی از بازیگرانی هستند که تا کنون جلوی دوربین رفته اند.

 

پدر و مادر نفس بازغی کیست؟

پدر و مادر نفس بازغی کیست؟

پژمان بازغی متولد 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد میباشد . در دوران کودکی بـه واسطه شغل پدرش در شهر هـای مختلف زندگی کرده اسـت. پس از تولد 4 سال در تهران ودر خانه ها سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی بـه شهر رشت می رود.

 

با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس بـه بوشهر رفته و با پایان جنگ خانواده بـه تهران باز میگردند. اما مستانه مهاجر، مادر نفس، متولد سال 1353 در تهران و فارغ‌التحصیل رشته ی تدوین از دانشگاه سوره اسـت. از سال 1372 وقتی 19 ساله بود کار تدوین را در یک شرکت فیلمسازی آغاز کرد و سپس در دانشگاه نیز این رشته را ادامه داد.

 

از سال 1381 با تدوین فیلم «آبادان» بـه کارگردانی مانی حقیقی فعالیت خودرا بـه صورت مستقل پی گرفت. وی درسال 1395 برای اولین بار تهیه کنندگی رابا فیلم سینمایی «اسرافیل» بـه کارگردانی آیدا پناهنده و با بازی پژمان بازغی تجربه کرد و پس از ان نیز تهیه کنندگی چند فیلم دیگر را برعهده گرفت. سپس درسال 1399 اولین فیلم بلند خود بنام «جوجه تیغی» را ساخت.

 

علت جدایی و طلاق پدر و مادر نفس بازغی

علت جدایی و طلاق پدر و مادر نفس بازغی

مستانه مهاجر طی مصاحبه ای گفت: مـن عاشق پژمان شدم. البته باید بگویم که ابتدا پژمان بازغی را دوست نداشتم مـا اولین بار در یک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم. دوست مشترکی داشتیم که مـا را به هم معرفی کرد و این آشنایی بعد از مدتی دوستی در نهایت سال 1384 منجر بـه ازواج شد. وقتی مـن را به ایشان معرفی کردند، آقای بازغی گفتند: شما تیزر تدوین می کنید؟

 


مطالب مشابه: پژمان بازغی و دخترش روی جلد مجله «عکس»


 

مـن هم در جواب گفتم: امیدوارم فیلمتان دست مـن نیفتد! پس از آن دیدار اول، با خودم گفتم پس درست فکر می کردم که از پژمان بازغی بدم می آید. بـه هر حال زمان گذشت و مـا دوباره یکدیگر را دیدیم و مـن عاشقش شدم و البته او هم عاشق شد و تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم. اما طلاق ناگهانی پژمان بازغی از مستانه مهاجر باعث تعجب همه ی ی شد.

 

جدایی شوکه کننده بازیگر معروف از همسرش اینروزها موضوعی اسـت که همه ی ی درمورد ان صحبت می‌کنند. جدایی پژمان بازغی از مستانه مهاجر بسیار تعجب آور اسـت. اکنون آنها مسیر جدایی را برای ادامه فعالیت هنری خود درنظر گرفته اند. از سال 1399 خبر هـای طلاق پژمان بازغی و مستانه مهاجر در جاهای مختلفی منتشر می شد و نهایتا توسط مستانه مهاجر تایید شد.

 

بیوگرافی پژمان بازغی

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353در تهران متولد شد.او فارغ التحصیل رشته مهندسی معدن در دانشگاه لاهیجان می‌باشد. او در گیلان وارد عرصه بازیگری می شود و با فیلم اعتراف قدم در عرصه بازیگری می‌گذارد.

 

حضور او در سریال آزانش شیشه ای باعث شناخته شدن او می شود و بـه شهرت می‌رسد. آثار دیگری او جوانی، گمگشته بود که توانست دراین سریال خوش بدرخشد و بعد از آنها درسریال ها و فیلم هاي‌ مختلف نقش آفرینی کرد. اولین تجربه اجرای او در برنامه کودک شو رقم خورد.

 

بیوگرافی مستانه مهاجر

بیوگرافی مستانه مهاجر

مستانه مهاجر 15 اردیبهشت سال 1353 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره میباشد. همسر او پژمان بازغی می‌باشد. مستانه مهاجر تهیه کننده، کارگردان و تدوینگر اسـت. از آثار تدوین او می‌توان بـه دردسر بزرگ، دختر شاه پریون، و این آسمان آب، کلاغ پر، سور استار، دل خون و… اشاره نمود.

 

عکس های نفس بازغی و پژمان بازغی

عکس های نفس بازغی و پژمان بازغی

 

عکس های نفس بازغی و مستانه مهاجر

 

عکس های نفس بازغی و مستانه مهاجر

 


مطالب مشابه: بیوگرافی پژمان بازغی | زندگی پژمان بازغی و همسرش


 

در پایان

پژمان بازغی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون بـه مناسبت بازیگر شدن دخترش نفس در استوری اینستاگرامش نوشته اسـت” خیلی حس عجیبیه وقتی اولین تصویرت رو در مقابل دوربین میبینم،بهت افتخار میکنم و امیدوارم در مسیری که هستی، محکم و موفق باشی دخترم.”

جدیدترین مطالب سایت