طلاق عجیب پژمان بازغی از همسرش + مستانه مهاجر

مجموعه : اخبار چهره ها
طلاق عجیب پژمان بازغی از همسرش + مستانه مهاجر

علت طلاق بازیگر سرشناس کشور پژمان بازغی از همسرش چیست ؟ طلاق عجیب پژمان بازغی از همسرش این روز ها خیلی خبرساز شده اسـت.

 

مستانه مهاجر دو زوج هنرمند که سال‌ها درکنار هم زندگی کردند و یکی در عرصه بازیگری و دیگری در عرصه تهیه کنندگی و تدوین بسیار درخشیدند. با این حال زندگی این زوج هنرمند باوجود یک فرزند دختر بـه طلاق ختم شد.

 

علت جدایی پژمان بازغی از همسرش چیست؟

خانم مستانه مهاجر تدوینگر مشهور سینما چند روز پیش اعلام کرد که از پژمان بازغی جدا شده اسـت. این چهره های مشهور، تصاویر دو نفره خودرا از پیج هایی که در شبکه های اجتماعی دارند پاک کرده اند. مهاجر هم چنین، از ابتلای خود بـه بیماری سرطان خبر داده اسـت.

 

 همواره شایعاتی درباره ی جدایی پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر مطرح بود، مهاجر در گفتگوی جدیدی با برنامه ی اینترنتی علی ضیا، برای نخستین بار پایان زندگی مشترکش با پژمان بازغی را تأیید کرده اسـت.

 

پژمان بازغی و همسرش از هم جدا شدند؟

پژمان بازغی و همسرش از هم جدا شدند؟

از سال 1399 خبر های طلاق پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در مقاطع مختلفی پخش می شد اما هر بار با تکذیب دو طرف بـه فراموشی می رفت.

 

در نهایت ماه های‌ اخیر ؛ خبر طلاق این زوج هنری در میان اهالی هنر قوت گرفت ودر نهایت این دو با پاک کردن تمام عکس های‌ مشترک خود از صفحه های‌ مجازی خود تلویحا خبر جدایی و طلاق خودرا تایید کردند ولی به‌ صورت رسمی صحبتی تا کنون نکردند.

 


مطالب مشابه: تصاویری از پژمان بازغی و همسرش + بیوگرافی و عکس


 

آشنایی پژمان بازغی و همسرش

آشنایی پژمان بازغی و همسرش

مستانه مهاجر طی مصاحبه ای گفت : من عاشق پژمان شدم ؛ البته باید بگویم که ابتدا پژمان بازغی را دوست نداشتم ما نخستین بار دریک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم.

 

دوست مشترکی داشتیم که ما را بـه هم معرفی کرد و این آشنایی بعد از مدتی دوستی در نهایت سال 1384 منجر بـه ازواج شد.

 

وقتی من را بـه ایشان معرفی کردند، آقای بازغی گفتند: شـما تیزر تدوین میکنید؟ «خنده» من هم در جواب گفتم: امیدوارم فیلمتان دست من نیفتد!

 

پس از ان دیدار اول ؛ با خودم گفتم پس درست فکر می‌کردم که از پژمان بازغی بدم می‌آید ؛ بـه هرحال زمان گذشت و ما دوباره یکدیگر را دیدیم و من عاشقش شدم و البته او هم عاشق شد و تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم.

 

حرف های مستانه مهاجر در مورد طلاقش از پژمان بازغی

حرف های مستانه مهاجر در مورد طلاقش از پژمان بازغی

مهاجر در این گفتگو از رابطه ی خوب او و بازغی و احترام متقابل شان بـه یکدیگر پس از طلاق شان گفت.

 

هم چنین در بخشی از این گفتگو، علی ضیا بـه این نکته اشاره کرد که حتی مستانه مهاجر پس از جدایی شان بـه بازغی کمک کرد نقش اول فیلم سینمایی «اسرافیل» را بـه دست آورد.

 

مستانه مهاجر هم چنین در این مصاحبه درباره ی ابتلایش بـه بیماری سرطان رحم صحبت کرد. او گفت که 4 ماهی اسـت از ابتلای خود بـه این بیماری که در مرحله ی پیشرفته ای قرار دارد، با خبر شده و قرار اسـت به زودی تحت عمل جراحی قرار گیرد. بـه گفته ی مهاجر او در جریان این بیماری 20 کیلوگرم وزن کم کرده اسـت.

 

این گفتگو نخستین قسمت از برنامه ی پادکست «باضیا» با اجرای علی ضیا، مجری مشهور صدا و سیما اسـت که دیروز 20 شهریور ماه منتشر شد.

 

ضیا که پس از نزدیک بـه یک سال و نیم غیبت، بـه عرصه ی اجرا بازگشته، در این پادکست میزبان زنان تاثیرگذار و موفق ایرانی در رشته‌ های مختلف خواهد بود. پادکست «باضیا» در تمامی اپ‌ های پخش پادکست قابل دسترسی اسـت.

 

بیوگرافی پژمان بازغی

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 دریک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش بـه شمال ایران و بـه شهر لاهیجان بر میگردد.

 

یک برادر بزرگ تر از خود بنام پیام و یک برادر کوچکتر بنام پرهام دارد که هر سه تحصیلکرده دانشگاه امیرکبیر هستند، پیام شیمی و پرهام مهندسی صنایع خوانده اسـت.

 

به‌صورت جدی فعالیت خود از سال 1372 با ورود بـه سینمای جوانان مرکز گیلان با فیلم «اعتراف» بـه کارگردانی مجید فهیم خواه شروع کرد.

 

بعد از پایان دانشگاه بـه تهران رفت و از طریق تست در دفاتر بازیگری موفق شد سال 1387 در سریال «آژانس دوستی» دریک نقش فرعی ایفای نقش کند.

 

درسال 1380 تجربه بازی در سریال «زیر آسمان شهر» را بدست آورد سپس با حضور در سریال «گم گشته» بـه کارگردانی رامبد جوان شناخته تر شد. اما شروع جدی شهرت او از سال 1386 با سریال «مرد هزار چهره» درکنار مهران مدیری بود.

 


مطالب مشابه: گالری عکس های خانوادگی پژمان بازغی به همراه همسر زیبایش


 

بیوگرافی مستانه مهاجر

بیوگرافی مستانه مهاجر

مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران، تدوینگر اسـت. فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره اسـت که از سال 1372 وارد تدوین شد .

 

وی بـه صورت مستقل از سال 1381 کارش را ادامه داد و حالا تهیه کنندگی هم می‌کند.

 

 سال 81 با فیلم «آبادان» بـه کارگردانی مانی حقیقی شروع بـه کار کرد که از بازیگران ان میتوان بـه مشایحی و معتمدآریا اشاره کرد.

 

درسال 1395 بـه عنوان تهیه کننده فیلم «اسرافیل» را ساخت که کارگردانی آش برعهده آیدا پناهنده بود.

 

مستانه مهاجر بیشتر فیلم های‌ مستند را تدوین میکند ولی تعدادی فیلم سینمایی از کارگردان های‌ مختلف ایرانی را نیز تدوین کرده اسـت.

 

فیلم جوجه تیغی نخستین فیلم بلند خانم مهاجر در قامت کارگردانی بودو تهیه کنندگی اش را نیز برعهده داشت که بازغی در ان حضور داشتند.

 

بیوگرافی نفس بازغی

بیوگرافی نفس بازغی

نفس بازغی متولد سال 1387 می باشد. او دختر پژمان بازغی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون و مستانه مهاجر تدوینگر سینما و تلویزیون می باشد. اطلاعات دقیقی از علایق و زندگی شخصی نفش بازغی در دست نیست.

 

ازدواج پژمان بازغی

ازدواج پژمان بازغی

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر درسال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند ودر سال 1387 صاحب دختری بـه نام نفس شدند.

 


مطالب مشابه: پژمان بازغی و دخترش روی جلد مجله «عکس»


 

در پایان

زندگی پژمان بازغی و مستانه مهاجر باوجود یک فرزند دختر بـه طلاق ختم شد و مسیر متفاوتی برای ادامه زندگی خود در پیش گرفته اند.

جدیدترین مطالب سایت