اولین شغل بازیگران ایرانی چه بود (عکس)

اولین شغل بازیگران ایرانی چه بود (عکس)

بیوگرافی منوچهر هادی

اولین شغل بازیگران ایرانی چه بود «عکس»

 

منوچهر هادی

منوچهر هادی یکی از بهترین کارگردان ها و فیلمنامه نویس های‌‌ ایرانی است. او دریافت کننده چند تندیس حافظ بهترین کارگردان برای فیلم های‌‌ دلدادگان و عاشقانه است.

 

منوچهر هادی متولد 28 مرداد 1351 زاده در تهران است.او فرزند شهید است و پدرش را در جنگ ایران و عراق در سال 1363 از دست داد.او در خانواده پر جمعیتی بزرگ شده است که دارای 5 خواهر و سه برادر و خود فرزند هفتم خانواده است.

 

تحصیلات منوچهر هادی

منوچهر هادی دوران دبیرستان در رشته الکترونیک تحصیل کرده است. او دیپلم خود را در سال 1363 گرفته و دیگر به تحصیل ادامه نداده است و ترک تحصیل کرده است .

 

اولین شغل منوچهر هادی

منوچهر هادی ابتدا در پشت صحنه با خوش نویسی تیتراژ های‌‌ برنامه شروع کرد کم کم به عنوان تدارکات چی در پشت صحنه فیلم های‌‌ سینمایی کار می کرد.سپس در 21 سالگی در سال 1372 بخاطر علاقه زیادش به موفقیت در کارش به کلاس های‌‌ فیلمنامه نویسی بهروز افخمی و کارگاه های‌‌ فریدون جیرانی رفت.

 

او در 31 سالگی در سال 1382 از مدیریت تدارکات به دستیاری کارگردان رسید و اولین تجربه دستیاری خود راردر فیلم هزار چشم کیانوش عیاری بدست آورد.پس از دو سال در فیلم چهارشنبه سوری دستیار اصغر فرهادی شد.

 

در آخر منوچهر هادی در سال 1385 اولین تله فیلم خود را مستقلا کارگردانی کرد سپس بعد از چند تله فیلم دیگر اولین فیلم بلندش بنام قرنطینه را در سال 1386 ساخت.

 

ازدواج منوچهر هادی و یکتا ناصر

اولین شغل بازیگران ایرانی چه بود «عکس»

 

منوچهر هادی در 20 اسفند 1394 با بازیگر زن موفق ایران خانم یکتا ناصر زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند و یک سال بعد در 22 آذر 95 فرزند دختری به نام سوفیا به دنیا آوردند.

 

خسرو شکیبایی

اولین شغل بازیگران ایرانی چه بود «عکس»

 

زندگینامه خسرو شکیبایی

خسرو شکیبایی دوبلر و بازیگر سینما و تئاتر ایران است.او برنده ی چندین سیمرغ طلایی در چند جشنواره فجر،لوح زرین بهترین بازیگر مرد و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

او متولد 7 فروردین 1323 زاده تهران است.او در چهارده سالگی پدرش«احمد شکیبایی» را به دلیل ابتلا به بیماری سرطان از دست داد.او در شناسنامه خسرو بود ولی خانواده اش او را محمود صدا می کردند.

 

تصحیلات خسرو شکیبایی

خسرو شکیبایی در 19 سالگی یک سال بعد از قبولی بازیگری در دانشگاه تهران «سال 1342»  اولین بار روی صحنه تئاتر رفت و ذوق هنری او باعث شد که به عباس جوانمرد نویسنده و کارگردان تئاتر خوب و ماهر کشورعزیزمان معرفی شود که باعث شد سرنوشت خسرو شکیبایی را به عنوان بازیگر حرفه‌ای تئاتر رقم بزند و وارد این عرصه شود.

 

اولین شغل خسرو شکیبایی قبل از بازیگری

او قبل از شروع حرفه ی بازیگری کار هایی مانند کانال سازی، آسانسورسازی و خیاطی را برای گذراندن زندگی خود انجام می داد.

 

درگذشت خسرو شکیبایی

او در 64 سالگی در ساععت 4 صبح روز جمعه در 28 تیر 1387 در تثر ایست قلبی در بیمارستان پارسیان تهران درگذشت و او را در قطعه هنرمندان در بهشت زهرا به خاک سپردند.

 

محمد رضا گلزار

اولین شغل بازیگران ایرانی چه بود «عکس»

 

بیوگرافی محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگرسینما،فیلمنامه نویس،خواننده، آهنگساز، نوازنده گیتار، مجری و مدل آگهی‌های‌‌ تبلیغاتی می باشد. او عنوان گران قیمت ترین بازیگر ایرانی را به خود اختیار داده است. 

 

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 زاده شده در تهران ولی اصالت او آذربایجانی و تبریزی است.پدر او تبریزی و مادرش تهرانی است.او در خانواده ی 6 نفره بزرگ شده است که دارای دو برادر به نام های‌‌ علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا است.خود فرزند سوم خانواده است.او تا بحال ازدواج نکرده و مجرد است.

 

اولین شغل محمدرضاگلزار قبل از بازیگری

گلزار به موسیقی علاقه دارد و فعالیت در این عرصه را از سال ۷۶ با گروه آریان آغاز کرد. وی در نواختن سازهای گیتار، ارگ، و پرکاشن مهارت دارد و بندی به نام ریزار «rezzar؛ مخفف محمدرضا گلزار» را برای گروه خود ثبت کرد. محمدرضا گلزار اولین آهنگ خود را با نام ” کارو به اینجا رسوندی ”  در بهمن ماه ۱۳۹۲ منتشر کرد  سپس قطعه روز برفی را با مرحوم مرتضی پاشایی به صورت دو صدایی اجرا کردند.

 

شغل های محمدرضا گلزار

در مدتی کوتاه یک کلوپ زیبایی برای مردان داشت و بعدها مدیریت رستوران انار را هم برعهده گرفت. بعد از آن با یک برند مکزیکی به نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکار شد.

حالا دو فروشگاه دیجیتال بنام Go sport از نمایندگی فرانسه را دارد و در شهر شهر شهر شهر دبی مرکز سولاریومی به نام سان پینت را اداره می کند.در حال حاضر به برج سازی و بساز بفروش هم مشغول است

 

علیرضا خمسه

اولین شغل بازیگران ایرانی چه بود «عکس»

 

بیوگرافی علیرضا خمسه

علیرضا خمسه بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و مجری ایرانی است.با بازی در فیلم بیست برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل از بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1387  شد.

علیرضا خمسه نیا ملقب به علیرضا خمسه  متولد 9 بهمن  1331 زاده شده در شهر تهران است.او در یک خانواده بزرگ به دنیا آمد.مادر او 11 فرزند به دنیا آورد که 3 تای آن ها درگذشتند.مادر علیرضا خمسه خانه ار و پدرش معمار بود و در شرکت راهسازی کار میکرد و بخاطر شغل پدرش مدام در حال مهاجرت به این شهر آن شهر بودند

 

برادر ناتنی علیرضا خمسه

اولین شغل بازیگران ایرانی چه بود «عکس»

 

او می‌گوید بعد از 34 سال فهمیده ایم که یکی از برادرانم ناتنی است ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که یکی از برادرانم که از نظر روحی و ظاهری با ما متفاوت بود ، روزی در یک صحنه فیلمبرداری با پسری ملاقات می کند که به ما شباهت دارد.

در نهایت بعد از دیدار با مادرم و تحقیقات پزشکی متوجه شدند از طرف بیمارستان بچه ها جا به جا تحویل خانواده شده اند.

 

تحصیلات علیرضا خمسه

خمسه فارغ التحصیل رشته روان شناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. خمسه در 26 سالگی به فرانسه رفت و یک سال و نیم در مدرسه ون سن ، آتلیه اگوستوبوال و آتلیه سیته یونیورسیته پاریس ، دوره های‌‌ مربوط به بازیگری، حرکات بدنی و پانتومیم را یاد گرفت.او پس از بازگشت به ایران در سال 1360 برای اولین بار مقابل دوربین سینما رفت و بازیگری را شروع کرد و در فیلم مرگ یزدگرد بازی کرد.

 

اولین شغل علیرضا خمسه

خمسه برای گذراندن زندگی خود در فرانسه مجبور به دستفروشی شد تا بتواند خرج زندگی خود را تعمیین کند.

 

ازدواج و طلاق علیرضا خمسه

اولین شغل بازیگران ایرانی چه بود «عکس»

 

علیرضا خمسه در آغاز فعالیت بازیگریش در سن 31 سالگی ازدواج کرد که ثمره آن یک فرزند پسر بنام احمدرضا بود. این زندگی بعد از مدتی به طلاق ختم شد و همسر و پسر آن به اسپانیا مهاجرت کردند. که علیرضا خمسه با فرزندش در ارتباط است.

 

او بار دیگر در 41 سالگی برای دومین بار با خانم مروارید پور شفیقی ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو دختر بنام های‌‌ درسا و گلسا می باشد و رابطه خیلی خوبی با فرزندانش و همسرش دارد.مروارید شفیقی گریمور سینما و تلویزیون بود که بخاطر تربیت بچه ها از کار انصراف داد. 

 

رضا عطاران

اولین شغل بازیگران ایرانی چه بود «عکس» 

 

زندگینامه رضا عطاران

رضا عطاران بازیگر، کارگردان، خواننده و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است.با بازی در دو فیلم ورود آقایان ممنوع و اسب حیوان نجیبی است تندیس لبخند زرین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد مراسم اختتامیهٔ دومین جشن لبخند آفتاب را به دست آورد.

 

رضا عطاران متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ که در یکی از محله های‌‌ قدیمی شهر مشهد به نام کاخک به دنیا آمد.رضا عطاران در خانواده پرجمعیتی بزرک شد که خود بچه ی سوم خانواده است.او دارای دو خواهر بزرگتر و یک برادر ناتنی کوچک تر است.او در کودکی مادر خود را در حادثه زلزله از دست داد.پدر او ازدواج مجدد کردند و خانم دومشان هم فوت کردند و در حال حاضر با خانم سومشان در مشهد زنگی میکنند.

 

آغاز بازیگری رضا عطاران

او از 13 سالگی در سال 1360 با مرحوم حسن حامد از تئاتر مشهد شروع به کار کرد و به مدت 11 سال به شهرت رسید.چون در سال 1368 در نمایش هملت با مهران مدیری آشنا شد و در نهایت این دوستی سال 1372 منجر به همکاری این دو در مجموعه ساعت خوش شد.

 

تحصیلات رضا عطاران

عطاران دیپلمش را در رشتهٔ اقتصاد در مشهد گرقت و برای ادامهٔ تحصیل با مشورت خانواده به رشتهٔ طراحی صنعتی به دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت.در واقعیت این رشته «طراحی صنعتی» را  تنها به دلیل بودن در دانشکدهٔ هنرهای زیبا انتخاب کرده‌بود. ولی پس از مدتی تحصیل را رها کرد 

 

اولین شغل رضا عطاران

پدر او کارمند دفتر ترمینال اتوبوسرانی ایران پیما بود او هم برای مدتی در ترمینال کار بلیط فروشی میکرد.

پس از انجام بازیگری بعد از پخش مجموعه ساعت خوش تمام بازیگران بخاطر اینکه از شهرت آن ها کم شود تا 3 سال ممنوع الکار شدند اما عطاران بعد از 1سال و نیم رفع ممنوعیت شد و در دوران ممنوعیت با وانت آبی برای سوپر مارکت ها وسایل توزیع می کرد تا بتواند زندگی اش را بگذراند.

 

ازدواج رضا عطاران

اولین شغل بازیگران ایرانی چه بود «عکس»

رضا عطاران  26 سالگی با فریده فرامرزی ازدواج کرد که خانوم فرامرزی تجربه بازی در چند فیلم و نامزدی جشنواره سیمرغ را هم دارد.این زوج 20 سال است که با هم زندگی میکنند اما هنوز صاحب فرزندی نشدند آن ها در اوایل ازدواج شرط کردند هیچ موقع بچه دار نشوند.خانوم رضا عطاران گیاهخوار است و عطاران هم چند سالیست که مانند خانم اش گیاهخواری را شروع کرده است.

 

پرویز پرستویی

اولین شغل بازیگران ایرانی چه بود «عکس»

 

بیوگرافی پرویز پرستویی

پرویز پرستویی بازیگر، خواننده و گوینده ایرانی که دارنده نشان درجه یک گواهی‌نامه هنری و چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر است و در بین بازیگران ایرانی رکورددار است.

پرویز پرستویی متولد 2 تیر 1334 در روستای چالو از توابع شهرستان کبودر آهنگ به دنیا آمده است. پرویز پرستویی در ۳ سالگی به همراه خانواده اش به تهران مهاجرت کردند. پدر او کشاورز بود و در دوران کودکی و نوجوانی در خانه ای  اجاره ای کوچک در محله دروازه غار زندگی میکردند. او مدرک تحصیلی خود در مقطع ابتدایی را در مدرسه صادقیه اسلامی در کوچه گمرک گرفت.او پس از چند سال با پس انداز به مبلغ یازده هزار تومان خانه‌ای در حوالی ترمینال جنوب خرید.

 

اولین شغل پرویز پرستویی

پرویز پرستویی برای مدتی دروازه‌بان تیم کارگران بود و پس از مدتی در سال ۱۳۶۰ و در ۲۶ سالگی به مدت دو سال در دادگاه خانواده و هشت سال در دادگاه کیفری عنوان منشی در دادگستری تهران مشغول به کار شد.

 

در نهایت با ویدئویی که از پرویز پرستویی پخش شد که او در حال بحث تلفی با سید علیرضا قاسمی پطرودی سیاستمدار مازندرانی بود خودش را هنرمند دور از سیاست دانست و بیان کرد که یک فرد بشر دوستانه است. و پس از آن به خاطر علاقه زیاد، به تئاتر رفت و مشغول به کار شد.او اولین کار خود را در سال ۱۳۶۳ آغاز کرد.

جدیدترین مطالب سایت