جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه + 10 بازیگر مرد

جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه + 10 بازیگر مرد

کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که جذاب تریم مردان و زنان بازیگر دنیا دارند. ما در این قسمت از مجله تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از 10 جذاب ترین بازیگر مرد ترکیه ای را منتشر کرده ایم.

 

10 بازیگر مرد خوشتیپ ترکیه

پیشرفت سریال‌های ترکیه‌ای طی این چند سال اخیر باعث شده تا بازیگران این کشور نیز به شدت معروف شده و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کنند. در این میان برخی از بازیگران مرد ترکیه در لیست رده بندی جذاب‌ترین بازیگران معرفی شده‌اند. البته اگر بدانید هم مردان ترکیه در لیست جذاب ترین مردان آسیایی هستند.

 


مطالب مشابه: جذاب ترین مردان سراسر دنیا


 

1. چاغاتای اولوسوی

چاغاتای اولوسوی

چاغاتای اولوسوی متولد سال 1990 در استانبول است. او در سال 2010 دو عنوان «بهترین مدل ترکیه» و «بهترین مدل سال» را دریافت کرد. اولوسوی فعالیت بازیگری خود را از سال 2011 با بازی در سریال موفق «اسمش را فریحه گذاشتم» (Adini Feriha Koydum) آغاز کرد. او در سال 2018 نقش اصلی اولین سریال ترکیه ای نتفلیکس به نام «محافظ» (The Protector) را ایفا کرد.

 

2. انگین آلتان دوزیاتان

انگین آلتان دوزیاتان

انگین آلتان دوزیاتان متولد سال 1979 در شهر ازمیر ِ ترکیه است. او علاوه بر بازیگر، تهیه کننده و مجری تلویزیون نیز هست. دوزیاتان با بازی در سریال «قیام طغرل» به شهرت جهانی رسید. او جوایز مختلفی برای نقش آفرینی های خود دریافت کرده است.

 

3. ادریس نبی تاشکان

ادریس نبی تاشکان

ادریس نبی تاشکان متولد سال 1990 در استانبول است. او علاوه بر بازیگر، یک بسکتبالیست حرفه ای نیز هست. تاشکان کار بازیگری را از سال 2014 با نقشی کوتاه در سریال محبوب و مشهور «حریم سلطان» (Muhtesem Yuzyil) آغاز کرد. او همچنین یک برند زیورآلات به نام Peakjewelryyy راه اندازی کرده است.

 

4. محمد اوزان دولونای

محمد اوزان دولونای

محمد اوزان دولونای متولد سال 1990 در شهر آنکارای ترکیه است. او در زمان تحصیل در رشته ی مهندسی مکانیک در دانشگاه کوچ ِ ترکیه، شرکت در کلاس های بازیگری را شروع کرد و در همان زمان بود که اولین تجربه ی بازیگری خود را با حضور در سریال «دروغگوهای کوچک شیرین» (Tatli Kucuk Yalancilar) به دست آورد.

 

دولونای با بازی در سریال «استانبول ظالم» به شهرت رسید و جوایز متعددی برای نقش آفرینی های خود دریافت کرده است.

 

5. فورکان پالالی

فورکان پالالی

فورکان پالالی متولد سال 1986 در شهر قونیه ی ترکیه است. او پیش از بازیگری، در رشته ی بسکتبال فعالیت داشت و سال ها برای تیم های ترکیه در لیگ اصلی بسکتبال این کشور بازی کرده بود تا اینکه بسکتبال را کنار گذاشت تا تمرکز خود را روی تحصیلاتش بگذارد. پالالی در سال 2011 به عنوان «بهترین مدل ترکیه» انتخاب شد و با برندهای بزرگ ترکیه ای و بین المللی همکاری تبلیغاتی داشته است.

 


مطالب مشابه: جذاب ترین مردان دنیا را بشناسید + عکس


 

6. برکر گوون

برکر گوون

برکر گوون متولد سال 1994 در شهر ازمیر ِ ترکیه است. او فعالیت بازیگری خود را از سال 2017 با بازی در فیلم «پدرم» (Babam) آغاز کرد و بعداً با نقشش در سریال «استانبول ظالم» (Zalim Istanbul) به شهرت رسید. او جوایز مختلفی نیز برای نقش آفرینی های خود دریافت کرده است.

 

7. یوسف چیم

یوسف چیم

یوسف چیم متولد سال 1991 در استانبول است و علاوه بر بازیگر، مدل، خواننده و مجری تلویزیون نیز هست. او در سال 2011 به عنوان «بهترین مدل ترکیه» انتخاب شد و با برندهای بزرگ ترکیه ای و بین المللی همکاری تبلیغاتی داشته است، از جمله برندهای منگو، پولو و مارک اند اسپنسر.

 

8. بوراک اوزچیویت

بوراک اوزچیویت

بوراک اوزچیویت متولد سال 1984 در استانبول است و یکی از پردرآمدترین بازیگران مرد ترکیه محسوب می شود. او را یکی از خوش چهره ترین مردان دنیا می دانند. اوزچیویت در سال 2003 به عنوان «مدل برتر ترکیه» انتخاب شد و در سال 2005 جایگاه دوم را میان بهترین مدل های دنیا کسب کرد.

 

او در سال 2019 نقش عثمان، بنیانگذار امپراتوری عثمانی را در سریال «قیام عثمان» (Kuruluş: Osman) را ایفا کرد که برایش شهرتی جهانی به همراه داشت.

 

9. جان یامان

جان یامان

جان یامان متولد سال 1989 در استانبول است. او برادر زاده ی مربی مشهور فوتبال ترکیه، فواد یامان است. یامان طرفداران زیادی در ترکیه و دنیا دارد و جوایز مختلفی برای نقش آفرینی های خود دریافت کرده است.

 

10. کیوانچ تاتلیتوغ

کیوانچ تاتلیتوغ

کیوانچ تاتلیتوغ متولد سال 1983 در شهر آدانای ترکیه است. او یکی از پردرآمدترین بازیگران مرد ترکیه است و جوایز متعددی برای نقش آفرینی های خود دریافت کرده است.

 

تاتلیتوغ در س 2002 دو عنوان «بهترین مدل ترکیه» و «بهترین مدل دنیا» را در دو مسابقه ی زیبایی مجزا دریافت کرد. او با نقش هایش در برخی از سریال های موفق ترکیه ای از جمله «منکشه و هلیل» (Menekse ile Halil)، «عشق ممنوع» (Ask-i-Memnu)، «کوزی گونی» (Kuzey Guney) و «جسور و زیبا» (Cesur ve Guzel) به شهرت جهانی رسید.

 

 


مطالب مشابه: جذاب ترین و زیباترین مردان جهان (عکس)


 

در پایان

فکر کنم شما هم مثل من با خواندن این مطلب از مجله تالاب به این نتیجه رسیده اید که بازیگران مرد جذاب تر از محند (بازیگر معروف ترکیه ای) هم در ترکیه هست. امیدواریم از خواندن این مطلب از تالاب لذت برده باشید.

جدیدترین مطالب سایت