برنامه اسکار مهران مدیری چگونه است؟

برنامه اسکار مهران مدیری چگونه است؟

برنامه اسکار یک ریلیتی شو و گیم شو چالش محور اسـت کـه توسط مهران مدیری کارگردانی و اجرا میشود. دراین برنامه، مهمانان از بازیگران و افراد معروف هستند کـه برای بـه دست آوردن تندیس اسکار باهم رقابت میکنند. هر مهمان بر اساس نحوه انجام چالش‌ها، امتیاز دریافت میکند. برای دانستن جزئیات بیشتری از این برنامه تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

 

در مورد برنامه جدید مهران مدیری اسکار

در مورد برنامه جدید مهران مدیری اسکار

بله، برنامه اسکار، سریال جدیدی اسـت کـه توسط مهران مدیری کارگردانی شده ودر سال 1402 تولید شده اسـت. این برنامه یک ریلیتی شو و گیم شو اسـت و از شرکت ویستا مدیا تولید شده‌اسـت. دراین برنامه، مهمانان همگی از بازیگران و افراد معروف هستند. مهران مدیری بـه‌عنوان کارگردان هنری و مجری اصلی برنامه حضور دارد و نیما شعبان نژاد نیز بـه‌عنوان دستیار مجری اصلی دراین برنامه شرکت میکند.

 

در اسکار، هر فرد تلاش میکند چالش خودرا بـه خلاقانه‌ترین روش ممکن انجام دهد و رقابت بر سر “تندیس اسکار” خواهد بود. هر مهمان بر اساس نحوه انجام چالش خود، امتیاز دریافت می کند و بر اساس امتیازهای دریافتی، برنده “تندیس اسکار” مشخص میشود. همچنین مهمانی کـه کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

 


مطالب مشابه: جریان دورهمی مهران مدیری ، و اسپانسرش چیست؟


 

چه بازی‌هایی در برنامه اسکار انجام می شود؟

چه بازی‌هایی در برنامه اسکار انجام می شود؟

در برنامه اسکار کـه توسط مهران مدیری کارگردانی شده، مهمانان بازی‌هاي‌ مختلفی را انجام میدهند تا برای بـه دست آوردن تندیس اسکار رقابت کنند. این بازی‌ها در قالب چالش‌هاي‌ خلاقانه و جذاب برگزار می شوند. مهمانان این برنامه همگی از بازیگران و افراد معروف هستند. در ادامه، بـه برخی از بازی‌هاي‌ اسکار اشاره می کنم:

 

1. چالش‌هاي‌ عجیب‌وغریب: مهمانان با انجام چالش‌هایي کـه خارج از حوزه عادی‌ترین کارها هستند، امتیاز کسب می کنند.

2. چالش‌هاي‌ هنری: دراین قسمت، مهمانان با استفاده از خلاقیت و هنر خود، چالش‌هاي‌ هنری را انجام می دهند.

3. چالش‌هاي‌ فیزیکی: این چالش‌ها شامل فعالیت‌هاي‌ بدنی و ورزشی میشود.

4. چالش‌هاي‌ ذهنی: مهمانان با حل معماها، پازل‌ها و سوالات ذهنی امتیاز میگیرند.

5. چالش‌هاي‌ تیمی: دراین قسمت، مهمانان بـه صورت تیمی با یک دیگر رقابت میکنند.

 

قسمت اول برنامه اسکار چه روزی پخش شد؟

قسمت اول برنامه اسکار چه روزی پخش شد؟

زمان پخش قسمت اول سریال اسکار مهران مدیری، دوشنبه 18 دی ماه 1402 در ساعت ۸ صبح بود. 

 

موضوع قسمت اول برنامه اسکار چیست؟

موضوع قسمت اول برنامه اسکار چیست؟

در قسمت اول از سریال اسکار مهران مدیری، مهمانان با چالش‌هاي‌ مختلف روبه‌رو میشوند تا برای بـه دست آوردن تندیس اسکار رقابت کنند. این چالش‌ها در قالب چالش‌هاي‌ خلاقانه و جذاب برگزار میشوند. هر مهمان بر اساس نحوه انجام چالش‌ها، امتیاز دریافت می کند و برنده تندیس اسکار مشخص میشود. اگر علاقه‌مند هستید.

 

موضوع قسمت های بعد برنامه اسکار چیست؟

موضوع قسمت های بعد برنامه اسکار چیست؟

در قسمت‌هاي‌ بعد از اسکار، ما شاهد چالش‌هاي‌ جدید و هیجان‌انگیز خواهیم بود. هر قسمت با تنوعی از بازی‌ها و چالش‌ها بـه مخاطبان خدمت می کند. از چالش‌هاي‌ عجیب‌وغریب تا چالش‌هاي‌ هنری، فیزیکی، و ذهنی، همه ی در راه بـه دست آوردن تندیس اسکار بـه رقابت میپردازند.

 

مجری های برنامه اسکار چه کسانی هستند؟

مجری های برنامه اسکار چه کسانی هستند؟

مجری‌هاي‌ این برنامه عبارتند از:

  1. مهران مدیری: کارگردان هنری و مجری اصلی برنامه.
  2. نیما شعبان نژاد: بازیگر جوان کشورمان.

 

گروه اول برنامه اسکار چه کسانی بودند؟

گروه اول برنامه اسکار چه کسانی بودند؟

در قسمت اول از سریال اسکار مهران مدیری، چهار نفر از بازیگران و افراد معروف بـه عنوان اعضای گروه اول شرکت کننده دراین رقابت‌هاي‌ رئالیتی بودند. اعضای این گروه عبارتند از:

  1. الیکا عبدالرزاقی
  2. غلامرضا نیکخواه
  3. سحر ولد بیگی
  4. نصرالله رادش

این گروه از بازیگران و هنرمندان باهم رقابت کردند تا برای بـه دست آوردن تندیس اسکار خلاقیت‌هاي‌ خودرا بـه نمایش بگذارند.

 

گروه دوم برنامه اسکار چه کسانی هستند؟

گروه دوم برنامه اسکار چه کسانی هستند؟

در قسمت دوم از سریال اسکار مهران مدیری، چهار نفر از بازیگران و افراد معروف بـه عنوان اعضای گروه دوم شرکت کننده دراین رقابت‌هاي‌ رئالیتی بودند. اعضای این گروه عبارتند از:

  • شکیب شجره
  • یوسف صیادی
  • رویا میر علمی
  • نگین معتضدی

 


مطالب مشابه: مهران مدیری این دو هنرمند را دعوتشان نکرد + عکس


 

خلاصه ای از بیوگرافی مهران مدیری

خلاصه ای از بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری، کارگردان، بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری ایرانی اسـت. او در ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران بـه دنیا آمد. مهران مدیری بـه عنوان بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ در ایران شناخته شده اسـت.

 

او ۱۰ بار برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌اسـت و رکورد بیشترین جوایز را در میان کسانی کـه برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌اند، دارد.  مهران مدیری در زمینه‌هاي‌ مختلف هنری فعالیت داشته اسـت، از جمله بازیگری، کارگردانی، و خوانندگی. او بـه عنوان پدر طنز ایران شناخته میشود. 

 

خلاصه بیوگرافی نیما شعبان نژاد

خلاصه بیوگرافی نیما شعبان نژاد

نیما شعبان‌نژاد، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران اسـت. او در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در کلن، کشور آلمان بـه دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ کارگردانی تئاتر اسـت و پس از ۱۰ سال خاک صحنه خوردن در برنامه خندوانه با نقش بایرام بـه شهرت رسید. حالا او بازیگر کمدی اسـت.

 


مطالب مشابه: نقد و بررسی سریال خائن کشی مهران مدیری


 

در پایان

اینبار هم مهران مدیری مانند برنامه هاي‌ قوی قبلی خود برنامه اي سرگرم کننده و جذابی را تولید کرده اسـت. با این کـه قسمت هاي‌ زیادی از این برنامه پخش نشده اسـت ولی بیننده هاي‌ زیادی را بـه خود جذب کرده اسـت.

جدیدترین مطالب سایت