بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

آه، ان نوجوان و بیست سال. وقتی بچه ها بـه اتمام دوره راهنمایی و ابتدای دبیرستان می رسند، اغلب بـه دنبال جهش بزرگی در سطح بلوغ محتوای خود هستند. آن ها بـه دنبال داستان هایي با درام، نمایش هایي با شخصیت هایي هستند کـه می‌توانند با آن ها ارتباط برقرار کنند و گاهی اوقات ژانر یا عناصر فانتزی کـه آن ها را بـه دنیاهای دیگر منتقل می کند. اما آن ها هنوز برای House of the Dragon آماده نیستند و شـما هنوز برای همه ی سؤالاتی کـه ممکن اسـت یک نمایش مانند ان الهام بخش باشد آماده نیستید.

 

خوشبختانه، هنوز هم تعداد زیادی سریال تلویزیونی عالی وجود دارند کـه این هیجان را بـه آن ها میدهند و هنوز هم در جایی کـه از نظر توسعه هستند با آن ها ملاقات می کنند. نتفلیکس تعداد زیادی از آن ها را دارد، و خوبی یک سرویس استریم این اسـت کـه وقتی یک برنامه در آنجا پخش می شود، طبق معمولً از بین نمیرود. مهم نیست کـه سریالی آخرین قسمت خودرا سالها پیش پخش کرده باشد – هنوز هم برای شـما تازگی دارد.

 

40 بهترین سریال برای جوانان و نوجوانان

بهترین نمایش‌هاي‌ نتفلیکس برای نوجوانان و جوانان برای تماشای سال 2022 سعی میکنند بـه این موضوع بپردازند کـه در ان سن بودن چگونه اسـت. چه نمایش‌ها در دبیرستان و چه در نوعی دنیای تخیلی اتفاق می‌افتند، ان‌ها هنوز میدانند کـه در ان سنی کـه دیگر بچه نیستی و هنوز بزرگ نشده‌اي، چه حسی دارد.

 

با این حال، طیف وسیعی از بلوغ بین نوجوانان جوان و نوجوانان بزرگ تر وجوددارد، بنابر این مسافت پیموده شده درخانواده شـما ممکن اسـت متفاوت باشد. عده اي از این سریال‌ها برای بینندگان جوان‌تر و برخی دیگر برای بزرگسالان مناسب‌تر هستند.

 

ماجراجویی‌هاي‌ ملایمی برای توئین‌ها وجوددارد کـه فقط سعی می کنند انگشتان پای خودرا در محتوای بالغ‌تر فرو ببرند. حماسه هایي وجوددارد کـه تمام خانواده میتوانند باهم تماشا کنند. و درام‌هاي‌ بی‌نظیر و صابونی برای بزرگ‌ترها وجوددارد. ان را کنار هم بگذارید و ساعت ها سرگرمی خواهید داشت.

 

بیشتر بخوانید: با بهترین سریال های خارجی دهه اخیر آشنا شوید

 

آکادمی چتر «2019 – » The Umbrella Academy

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

فصل 3 این پیچ و تاب از داستان‌هاي‌ ابرقهرمانی در ماه ژوئن پخش شد و طرفداران در حال حاضر برای فصل چهارم ان را فریاد می زنند. خبر خوب: در راه اسـت. بد؟ فصل چهارم آخرین فصل خواهد بود. داستان مجموعه‌اي از «برادر و برادران» با توانایی‌هاي‌ ویژه را دنبال میکند کـه پس از مرگ پدر خوانده‌شان دوباره بـه هم می رسند تا بتوانند تهدیدی را برای همه ی بشریت متوقف کنند. «توجه: دراین مورد خشونت وجوددارد، بنابر این برای نوجوانان بهتر از نوجوانان اسـت.»

 

استاپ قلب Heartstopper «2022 – »

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

این داستان دلگرم کننده، بریتانیایی و بـه سن بلوغ، دو دوست، چارلی و نیک را دنبال می کند، زیرا دوستی انها چیزی بیشتر می شود. این بر اساس رمان گرافیکی تحسین شده آلیس اوسمن ساخته شده اسـت و بـه دلیل بـه تصویر کشیدن عشق جوان مورد تحسین قرار گرفته اسـت. و اگر فصل اول و هشت قسمتی کافی نیست، مطمئن باشید کـه این فصل برای دو قسمت دیگر تمدید شده اسـت.

 

هرگز من هرگز «2022 – » Never Have I Ever

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

این کمدی نوجوانانه دختری 15 ساله بـه نام دیوی را دنبال می کند کـه در حال رسیدگی بـه مشکلات کوچک و بزرگ نوجوانان اسـت، از عزاداری برای مرگ پدرش گرفته تا تصمیم میگیرد کـه میـــخواهد محبوب ترین پسر مدرسه را اغوا کند. این نمایش توسط میندی کالینگ ساخته شد، کـه ان را بر اساس روح عده اي از تجارب نوجوانی خود بنا کرد.

 

سایه و استخوان «2021 – » Shadow and Bone

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

دراین نمایش فانتزی، نقشه‌ساز یتیمی بـه نام آلینا می‌آموزد کـه قدرت احضار نور را دارد و وی را هدف تعداد زیادی از نیروهای نیرومند مختلف قرار می دهد کـه میخواهند از توانایی‌هاي‌ او برای دستاوردهای خود استفاده کنند. این فیلم از کتاب Shadow and Bone نوشته لي باردوگو اقتباس شده اسـت و فصل دوم ان کـه قرار اسـت درسال 2023 منتشر شود، دنباله ان بـه نام Siege and Storm را پوشش خواهد داد.

 

چیزهای عجیب «2016 – » Stranger Things

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

احتمالاً هیچ جوان یا نوجوانی در قید حیات نیست کـه قبلاً نام Stranger Things را نشنیده باشد، نمایشی کـه نوجوانان هاوکینز، ایندیانا را در برابر دنیای وارونه پر از هیولا و دانشمندانی قرار می دهد کـه سعی در بازرسی ان موجودات دارند. ودر حالی کـه Stranger Things 5 وعده آخرین فصل را می دهد، هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان پخش ان منتشر نشده اسـت، بنابر این نوجوانان احتمالاً زمان دارند تا از قبل سریال Stranger Things 4 را دوباره تماشا کنند «و تئوری هاي‌ طرفداران خودرا ارائه دهند».

 

دختران دری «2018 – 2022» Derry Girls

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

این کمدی خنده-خیلی سخت-آزاردهنده گروهی از نوجوانان در ایرلند شمالی در دهه 90 را دنبال میکند، زمانی کـه کشور بـه اتمام فیلم The Troubles نزدیک می ‌شد. اما در واقع موضوع این نیست: درگیری هاي‌ سیاسی پس زمینه مشکلات مسخره دختران در مدرسه، نمایشنامه با پسران، درگیری با والدین و تلاش برای بـه دست آوردن بلیط Fatboy Slim اسـت. «IYKYK.» فصل آخر در اکتبر 2022 بـه نتفلیکس رسید.

 

یانگ رویالز «2021 – » Young Royals

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

این سریال سوئدی دوبله شده بـه این صورت توصیف شده اسـت کـه اگر “دختر تاج و شایعه” بچه دار می شد چه اتفاقی می افتاد. این داستان شاهزاده ویلهلم سوئد را دنبال می کند کـه یک مدرسه شبانه روزی جدید راه اندازی می کند و عموماً مملو از نوجوانان ممتازی اسـت کـه بد رفتار می کنند. فصل جدید در 1 نوامبر 2022 بـه نتفلیکس می آید.

 

نامه برای پادشاه «2020 – 2020» The Letter for the King

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

اگر بازی تاج و تخت زیاد باشد، این سریال ممکن اسـت همان نقش شمشیربازی را برای بینندگان جوان پر کند. این سریال در مورد یک شوالیه در حال آموزش اسـت کـه قول می دهد نامه اي از یک سرباز در حال مرگ را تحویل دهد و بـه سلطان بدهد. این یک مینی سریال شش قسمتی و یک فصلی اسـت، بنابر این برای تعطیلات تعطیلات یا تعطیلات کوتاه خوب اسـت.

 

در بلوک من On My Block «2018 – 2021»

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

این نمایش زندگی چهار دوست را دنبال می کند کـه دریک محله خیالی در لس آنجلس دبیرستان را شروع می کنند. در حالی کـه آن ها با محله‌اي سخت سر و کار دارند کـه شامل گروه‌هاي‌ تبهکار، خشونت و وصلت می شود، نمایش بـه خاطر شخصیت‌هاي‌ خوب و واقعی ستایش شده اسـت.

 

قدرت های شفابخش یارو «2020 – 2020» The Healing Powers of Dude

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

این سریال کـه یک سریال یک فصل و تمام شده در نتفلیکس بود، نوح فریس، پسر 11 ساله اي را دنبال می کند کـه از اضطراب رنج می‌برد. «چه کسی نمیتواند ارتباط برقرار کند؟» وقتی او مدرسه راهنمایی را شروع می کند، بـه او اجازه کمک یک سگ حمایت عاطفی شایان ستایش را می دهد، یارو.

 

باشگاه پرستار بچه «2020 – 2022» The Baby-Sitters Club

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

اگر چه این برنامه تنها دو فصل بـه طول انجامید، تعداد زیادی از طرفداران OG BSC گزارش دادند کـه انها عاشق تماشای این برنامه با فرزندان خود هستند. درست مانند مجموعه کتاب‌هاي‌ دوست‌داشتنی ان ام. مارتین، نمایش گروهی از دانش‌آموزان راهنمایی را دنبال می کند کـه خدمات نگه‌داری از کودکان را راه‌اندازی میکنند، اما در عین حال بـه منبعی برای حمایت از آنچه در زندگی یک دیگر می‌گذرد تبدیل میشوند.

 

کبرا کای «2018 – » Cobra Kai

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

بچه‌هاي‌ دهه 80 ممکن اسـت بـه یاد داشته باشند کـه در اطراف خانه با لگد زدن جرثقیل و انجام حرکت “واکس روی، واکس کردن” را انجام می‌دادند، اما لازم نیست کـه از طرفداران سریال اصلی کاراته کید باشید تا از کبرا کای ضربه بزنید. در ان؛ جانی و دانیل اکنون بزرگسال هستند و نسل بعدی بچه‌هاي‌ کاراته را آموزش میدهند در حالی کـه هنوز از رقابت قدیمی خود هوشیار هستند. فصل جدید، چهارمین، در سپتامبر 2022 بـه نتفلیکس آمد.

 

فرزند مغز «2018 – 2018» Brainchild

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

Sahana Srinivasan میزبان، عمیقاً بـه مفاهیم علمی-اجتماعی می‌پردازد ودر مورد انچه کـه تحقیقات می‌گوید در مورد این‌که چه چیزی یک فرد را خلاق می کند یا چه چیزی باعث ایجاد انگیزه در افراد می شود، میپردازد. ودر حالی کـه ایده‌هاي‌ علمی وجوددارد، نمایش ان را برای افراد غیرمتخصص تجزیه میکند، بنابر این نوجوانان و بچه‌هاي‌ کوچک تر «همراه با هر بزرگ‌سالی کـه ممکن اسـت در اتاق باشند» خودرا مجذوب خود می کنند.

 

همه ما مرده ایم «2022 – » All of Us Are Dead 

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

برای نوجوانانی کـه دوست دارند بترسند، این سریال کره‌اي دوبله شده در دبیرستانی اتفاق می‌افتد کـه بـه کانون شیوع زامبی‌ها تبدیل می شود و بچه‌ها باید راه خودرا بـه مبارزه بپردازند. طرفداران زامبی خوشحال خواهند شد کـه بدانند سریال برای فصل دوم تمدید شده اسـت. «توجه: این یکی مملو از خشونت، غرغر و زبان زشت اسـت، پس ان را برای نوجوانان نگه دارید.»

 

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ایرانی «کمدی، عاشقانه، درام…»

 

جینی و جورجیا «2021 – » Ginny & Georgia

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

آه، فشار رابطه والد/فرزند – همیشه پیش فرض خوبی برای یک سریال اسـت. «نه این‌که بتوانید ارتباط برقرار کنید.» دراین یکی، جینی یک نوجوان بالغ اسـت و جورجیا مادر نابالغ او اسـت، و خانواده سعی می کنند دریک شهر کوچک، نیوانگلند ریشه کنند.

 

Brainchild آکادمی گلخانه «2017 – 2020» Greenhouse Academy Brainchild

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

کسانی کـه قطعا برای آکادمی آمبرلا خیلی جوان هستند، هنوز میتوانند درام، رمز و راز و تعلیق خواهر و برادری را دراین نمایش درباره فرهنگ مدارس شبانه روزی نخبگان بیابند. دو برادر و خواهر در قلب این داستان در خانه‌هاي‌ شبانه‌روزی جداگانه قرار میگیرند – کـه آن ها را بـه حریف فوری تبدیل میکند – اما دوباره بـه هم متصل میشوند تا شرایط عجیب مرگ مادرشان را کشف کنند.

 

بانک های بیرونی «2020 – » Outer Banks

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

سریال YA در نتفلیکس با هدف نوجوانان مسن تر، اوتر بنکس گروهی از دوستان خودرا در کارولینای شمالی دنبال می کند کـه وقتی برق برای تابستان قطع می شود، دریک مجموعه رویداد های طوفانی قرار می گیرند. انچه در پی می آید شامل جست‌وجوی پدر گم شده، عاشقانه‌ها، جستجوی گنج و درگیری با رقبا اسـت. در حال حاضر دو فصل از سریال در سرویس وجوددارد، اما طرفداران باید تا سال 2023 برای فصل سوم صبر کنند.

 

سرنوشت: حماسه  Fate: The Winx Saga «2021 – »

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

کسانی کـه انیمیشن Winx Club را در کودکی تماشا کردند، ممکن اسـت با ریبوت بزرگسالان و لایو اکشن این مجموعه هیجان زده شوند. در ان؛ گروهی از پری هاي‌ نوجوان و افراد عوضی سعی می کنند یاد بگیرند کـه چگونه از قدرت خود در کالج جادویی آلفیا استفاده کنند. فصل دوم در ماه سپتامبر در نتفلیکس پخش شد.

 

اشلی گارسیا، نابغه عاشق «2020 – 2020» Ashley Garcia, Genius in Love

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

این نمایش تولید شده توسط ماریو لوپز، اشلی، یک مهندس روباتیک و دانشمند موشکی 15 ساله را دنبال می کند کـه با عمویش ویکتور، بازیکن سابق فوتبال سرگرم کننده نقل مکان می کند. اگر چه این سریال فقط یک فصل بـه طول انجامید، اما طرفداران اختصاصی خودرا دارد.

 

موشا «1996 – 2001» Moesha

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

برای طرفداران برندی، نتفلیکس کمدی کلاسیک دهه 90 وی را خریداری کرده اسـت. این فیلم مویشا را در حین رفتن بـه دبیرستان، دوستان و خانواده دنبال می کند. این یکیدیگر از مواردی اسـت کـه ممکن اسـت برای تماشای هیجان نوستالژیک، چه بچه هایتان در خانه باشند چه نباشند، پیدا کنید.

 

نجات مالیبو «2019 – 2020» Malibu Rescue

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

Malibu Rescue تیمی از امدادگران ساحلی جوان از The Valley را دنبال می کند کـه می خواهند از همتایان ثروتمند خود در مالیبو پیشی بگیرند. این یک ساعت عالی برای زمانی اسـت کـه می‌خواهید زمان هاي‌ گرمتر و آفتابی را بـه یاد بیاورید. پس از تماشای تمام قسمت ها، طرفداران میتوانند فیلم Malibu Rescue: The Next Wave را تماشا کنند.

 

الکسا و کیتی «2018 – 2020» Alexa and Katie

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

این نمایش همه ی چیز در مورد اهمیت دوستی و حمایت بین دختران اسـت – بـه خصوص بـه این دلیل کـه یکی از شخصیت هاي‌ اصلی سرطان دارد. اما بقیه نمایش بـه طور محکم در قلمرو صابون توئین باقی میماند، بنابر این همیشه آن قدر سنگین نیست.

 

تشویق کردن Cheer «2020 – 2022»

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

تشویق‌کننده‌ها و سایر افراد موفق از نحوه غوطه‌ور شدن این سریال مستند در دنیای جذاب و شدید تشویق‌هاي‌ رقابتی لذت خواهند برد. این سریال با عکسهای پشت صحنه تمرین و مسابقات، تیم کالج ناوارو را در حالی دنبال می کند کـه ان‌ها برای یک عنوان ملی باارزش رقابت می کنند. فصل دوم همچنین بـه درام غیرمجاز کـه در پی فصل اول تبلیغاتی نتفلیکس رخ داد، میرود کـه حاوی محتوای بالغ‌تری اسـت.

 

تیم کیلی «2019 – 2020» Team Kaylie

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

برای بچه‌هایي کـه شیفته فرهنگ سلبریتی و تأثیرگذار هستند، تیم کیلی نشان می دهد چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک نوجوان معروف باید همه ی چیز را رها کند و سعی کند خودرا بـه عنوان یک دانش‌آموز متوسطه معمولی جا بیاندازد. «هشدار اسپویلر: این راحت نیست.»

 

متصل «2020 – 2020» Connected 

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

برای بچه هاي‌ علم اندیش، این برنامه بـه دنبال روزنامه نگار لطیف ناصر اسـت کـه بـه بررسی این موضوع میپردازد کـه چگونه همه ی چیز در جهان بـه روش هاي‌ عجیبی بـه هم مرتبط هستند. بـه گفته نتفلیکس، “او کشف می کند کـه چگونه همه ی چیز از هوایی کـه تنفس میکنیم، سلفی هایي کـه پست میکنیم و حتی مدفوع هایي کـه مدفوع می‌کنیم را میتوان بـه کشتی هاي‌ فاجعه بار، انتخابات تقلبی و حتی کهکشان هاي‌ دور ردیابی کرد.”

 

نخبگان «2018 – » Elite

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

این سریال ممکن اسـت دوبله اسپانیایی باشد، اما برای طرفداران نوجوانان نمایش‌هایي مانند قلمرو آشنا بـه نظر میرسد: این سریال دانش‌آموزان یک مدرسه خصوصی معتبر را بـه همراه سه نوجوان طبقه کارگر کـه اجازه پذیرش با بورسیه تحصیلی را دارند دنبال میکند. هر چند وقتی قتلی اتفاق می‌افتد، همه ی چیز واقعاً از نظارت خارج می شود و یک عنصر معمایی قتل بـه طرح اضافه میشود. فصل ششم در 18 نوامبر 2022 پخش می شود.

 

فولر هاوس «2016 – 2020» Fuller House

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

نوجوانان ممکن اسـت برای دیدن فول هاوس اصلی در تمام شکوه دهه 90 ان حضور نداشته باشند، اما بچه هاي‌ زیادی دراین نمایش وجود دارند، آن ها نقاط شناسایی زیادی برای شروع قدردانی از خانواده Tanner دارند.

 

قفل و کلید «2020 – 2022» Locke and Key 

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

این نمایش بر اساس یک کمیک از جو هیل، پسر استفن کینگ ساخته شده اسـت، بنابر این می‌دانید کـه شوم خواهد بود. در ان؛ خانواده لاک بـه خانه کلیدی مرموز نقل مکان می کنند کـه خانواده ان را بـه ارث برده اسـت. در آنجا، بچه ها کلیدهای ماوراء طبیعی آغشته بـه قدرت هاي‌ مختلف را پیدا می کنند. فصل سوم و آخر در آگوست 2022 بـه نتفلیکس آمد.

 

بزرگ کردن دیون Raising Dion «2019 – 2022»

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

این داستان یک مادر مجرد بـه نام نیکول را دنبال می کند کـه پسرش دیون مدت کوتاهی پس از مرگ پدرش شروع بـه نشان دادن توانایی هاي‌ مرموز و ماوراء طبیعی می کند. نوجوانان شیفته کمیک یقیناً عنصر ماوراء طبیعی این داستان را دوست خواهند داشت، زیرا این داستان بـه دنبال تمایل نیکول برای محافظت از دیون در برابر کسانی اسـت کـه سعی در سوء استفاده از قدرت او دارند. فصل دوم در فوریه 2022 پخش شد.

 

بیشتر بخوانید: 10 سریال برتر جهان را حتما ببینید

 

نمایش بزرگ «2020 – 2020» The Big Show Show 

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

Wrestler The Big Show ممکن اسـت 7 فوت قد و 400 پوند وزن داشته باشد، اما او برای بزرگ کردن یک خانواده دختر مناسب نیست. این موضوع زمانی پیچیده تر می شود کـه یک دختر نوجوان از یک رابطه قبلی بـه طور ناگهانی با او زندگی می کند.

 

یک روز در یک زمان «2017 – 2020» One Day at a Time

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

در حالی کـه آخرین «و آخرین» فصل این برنامه از تلویزیون پاپ پخش شد، میتوانید سه فصل اول سریال را در نتفلیکس تماشا کنید. راه‌اندازی مجدد این نمایش محبوب توسط نورمن لیر درباره یک پیوند خانوادگی قوی اسـت کـه نمی توان ان را شکست.

 

مجموعه ای از رویدادهای ناگوار «2017 – 2019» A Series of Unfortunate Events

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

این امکان وجوددارد کـه انها در مورد اتفاقات عجیب غریبی کـه برای سه خواهر و برادر یتیم رخ می دهد، آن قدر تحت تأثیر این برنامه قرار بگیرند، آن ها بـه عقب برگردند و مجموعه کتابی کـه بر اساس ان ساخته شده اسـت را بخوانند. و والدین قطعا از استایل نیل پاتریک هریس در نقش کنت اولاف مرموز لذت خواهند برد.

 

ریوردیل «2017 – » Riverdale

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

این ممکن اسـت Riverdale باشد، اما چیزی شبیه بـه کمیک هاي‌ قدیمی Archie شـما نیست. آرچی، جاگهد، بتی، ورونیکا و بقیه خدمه ریوردیل با همه ی چیز از قاتلان سریالی گرفته تا جنایات سازمان‌یافته، همه ی در فضایی بی‌نظیر سروکار دارند. در حال حاضر، شش فصل در نتفلیکس وجوددارد – هر کدام از فصل قبل غم‌انگیزتر اسـت – بنابر این بـه CW نزدیک شده اسـت.

 

دیدار خانواده «2019 – 2022» Family Reunion

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

مک‌کلان‌هاي‌ مستقر در سیاتل وقتی بـه جورجیا نقل مکان میکنند تا بـه خانواده بزرگ خود نزدیک‌تر شوند، ماهی‌هاي‌ واقعی بیرون از آب هستند. این سریال تلاش‌هاي‌ خنده‌دار ان‌ها را دنبال می کند تا در زمانی کـه در جنوب زندگی می کنند با ان‌ها هماهنگ شوند. فصل سوم و آخر در 27 اکتبر 2022 برای نتفلیکس منتشر خواهد شد.

 

نه نیک نیک «2019 – 2019» No Good Nick 

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

همه ی یک کلاهبردار خوب را دوست دارند، و این نمایش – با بازی ملیسا جوآن هارت و شان آستین – درباره خانواده اي اسـت کـه وقتی یک نوجوان کلاهبردار ظاهر می شود و ادعا می کند کـه یکی از اقوام اسـت، دنیایشان متزلزل می شود. دو فصل از نمایش، کـه در تابستان 2019 بـه اتمام رسید، در معرض اسـت.

 

غیر معمول «2017 – 2021» Atypical

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

این نمایش زندگی سام گاردنر، یک نوجوان 18 ساله در طیف اوتیسم را دنبال می کند کـه سعی می کند مدرسه، محل کار، خانواده و دوستان را بـه بازی بگیرد. این سریال بـه مدت چهار فصل در نتفلیکس پخش شد، کـه برای سریال استریم بسیار مفید اسـت، بنابر این قسمت‌هاي‌ زیادی وجوددارد کـه باید از بین برود.

 

آن با یک E Anne With an E «2017 – 2019»

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

Anne دراین مجموعه با موقعیت‌هاي‌ سختی روبه‌رو می شود، اما طرفداران Anne of Green Gables نباید این آخرین بازگویی ماجراهای یتیم را از دست بدهند.

 

دگراسی: کلاس بعدی Degrassi: Next Class «2016 – 2017»

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

Degrassi دوباره راه اندازی مجدد خواهد شد، و برای تماشای ان باید HBO Max را داشته باشید – و حتی در ان زمان، تا سال 2023 عرضه نخواهد شد! تا ان زمان، درام نوجوان خودرا با این سریال با چهار فصل در حال حاضر در نتفلیکس دریافت کنید. این فیلم دانش‌آموزان دبیرستانی در کانادا را دنبال می کند کـه با مسائلی از نژادپرستی معمولی گرفته تا بارداری ناخواسته سروکار دارند.

 

دختران گیلمور «2000 – 2016» Gilmore Girls

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

لازم نیست این رابا مادر یا دختر خود تماشا کنید، اما مطمئناً ضرری ندارد. علاوه بر سریال اصلی، نتفلیکس همچنین دارای Gilmore Girls: A Year in the Life – مجموعه‌اي از چهار قسمت طولانی فیلم اسـت کـه هر قسمت در فصل متفاوتی از زندگی گیلمور اتفاق می‌افتد – کـه تقریبا یک دهه پس از پایان سریال شروع بـه کار کرد.

 

نمایش بزرگ نانوایی بریتانیا «2010 – » The Great British Baking Show

بهترین سریال های تینیجری خارجی + عکس

اگر نوجوانان و جوانان شـما شیرینی پزی را دوست دارند، این سری مسابقات شاد را دوست خواهند داشت، جایی کـه رقبا یک دیگر را تشویق می کنند و داوران بیشتر سعی می کنند کمک کنند. 10 فصل در نتفلیکس بـه همراه برنامه‌هاي‌ ویژه تعطیلات مختلف وجوددارد، بنابر این هرگز در مورد تماشای ان متضرر نخواهید شد.

جدیدترین مطالب سایت