بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

نمیبینید این جا بـه دنبال چه هستید؟ فهرست ما در مجله فریحی تالاب از بهترین سریال‌هاي‌ نوجوانانه و جذاب مانند Euphoria را بررسی می‌کنیم. بـه هرحال، ما بـه محض این کـه فصل جدیدی منتشر می شود، مشتاق خوردن چیزهای عجیب‌وغریب هستیم و وقتی نمایش‌هایي مانند The Society تمدید شایسته‌اي دریافت نمی کنند، نمیتوانیم از عصبانیت دست برداریم.

 

بهترین سریال های خارجی دیدنی 2022

 

خرابکار آمریکایی «American Vandal» «2017-2018»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: دن پررو و تونی یاسندا

بازیگران: تایلر آلوارز، گریفین گلاک، جیمی تاترو، ملوین گرگ، جی. هانلیوس، لوکاس گیج، کالوم ورثی، تراویس تاپ، درون هورتون، تیلور دیردن

شاید بزرگ ترین رمز و راز فیلم آمریکایی وندال این باشد کـه چگونه توانست بـه طور ماهرانه فیلم هاي‌ مستند جنایی واقعی را تقلید کند ودر عین حال صدا و طنز دانش آموزان دبیرستانی اواخر دهه 2010 را نیز بـه تصویر بکشد.

 

«البته دومین معمای بزرگ این اسـت کـه “چه کسی دیک ها را کشیده اسـت؟”» پیتر مالدونادو «تایلر آلوارز» فیلمساز مشتاق با گفت و گو با همکلاسی ها، بازسازی صحنه هاي‌ مهمانی از طریق یکسری اسنپ چت و دکتری قانونی بـه ته بزرگ ترین رسوایی مدرسه اش می رسد.

 

مطالعات گرافیتی، پیشنهادها، و اردوی تابستانی مورد علاقه مدرسه. این آزمایش بـه قدری موفقیت آمیز بود کـه در فصل دوم، پیتر برای تحقیق در مورد پرونده “سارق تورد” دریک مدرسه کاتولیک در واشنگتن دعوت شد. نتایج بـه همان اندازه کـه جذاب و خنده دار هستند.

 

بیشتر بخوانید: با بهترین سریال های خارجی دهه اخیر آشنا شوید

 

استاپ قلب «Heartstopper» «2022-تاکنون»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: آلیس عثمان

بازیگران: کیت کانر، جو لاک، ویلیام گائو، یاسمین فینی، کورینا براون، کیزی ادجل، توبی دونوان، ری نوروود، جنی والسر

Heartstopper دنیا رابا طوفان گرفت – و دلیل خوبی هم داشت. این نمایش کـه بر اساس رمان وبکمیک و گرافیکی آلیس اوسمن ساخته شده اسـت، یک رام کوئیر با طراوت و شاداب اسـت. این سریال بـه دنبال چارلی «جو لاک» اسـت کـه عاشق نیک «کیت کانر»؛ پسری کـه در کلاس کنارش مینشیند، می شود.

 

این دو بازیگر شیمی غیر قابل انکاری دارند و نمی‌توان داستان عاشقانه شیرین آن ها را ریشه یابی نکرد. از دیگر بازی هاي‌ باورنکردنی می‌توان بـه یاسمین فینی در نقش ال، کـه اخیراً بـه عنوان تراجنسیتی ظاهر شد و اولیویا کولمن در نقش مادر حامی نیک، اشاره کرد. 

 

آن با یک ای «Anne With An E» «2017-2019»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: مویرا والی بکت

بازیگران: آمیبت مک نالتی، جرالدین جیمز، دلیلا بلا، لوکاس جید زومان، آیمریک جت مونتاز، آر.اچ تامسون، کورین کوسلو، دالمار ابوزید و جوآنا داگلاس

بر اساس رمان کلاسیک کانادایی “Anne of Green Gables”؛ Anne With an E درباره ان یتیم 13 ساله «با بازی درخشان آمیبت مک نالتی» در حالی کـه بـه یک خانه سرپرست جدید نقل مکان می کند، تمرکز دارد. با این حال، وقتی او بـه آنجا می رسد، خانواده با توجه بـه این کـه منتظر یک پسر بودند، چندان استقبال نمیکنند.

 

با این حال، جذابیت و حضور بسیار پرحرف ان؛ آن ها را جذب می کند ودر نهایت قلب‌هاي‌ سردشان را آب می کند. اگر بـه دنبال یک درام دورهمی هستید کـه سبک دل و خوش بینانه باشد، Anne With an E قطعا نمایش عالی برای شماست. علیرغم این کـه نمایش درسال 2019 بـه اتمام رسید، طرفداران ان همان‌ گونه در رسانه هاي‌ اجتماعی فعال هستند و تقاضای ادامه ان را دارند زیرا بسیار خوب اسـت.

 

غیر معمول «atypical» «2017-2021»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: روبیا رشید

بازیگران: جنیفر جیسون لي، کیر گیلکریست، بریژت لوندی پین، ایمی اوکودا و مایکل راپاپورت

یک انتخاب دل چسب دیگر! Atypical بر روی زهر گاردنر «Keir Gilchrist»؛ یک نوجوان 18 ساله در طیف اوتیسم متمرکز اسـت. زمانی کـه زهر تصمیم می گیرد کـه برای یافتن همسرش آماده اسـت، شروع بـه ورود بـه دنیای دوستیابی و پیچیدگی هاي‌ فراوان ان می کند.

 

در همین حال، والدین و خواهر او سعی میکنند نه تنها سیستم حمایتی مورد نیاز سام باشند، بلکه انها نیز مشکلات شخصی خودرا برای مقابله با ان دارند. غیر معمولی واقعاً طیف اوتیسم را بـه ویژه در دوران بلوغ روشن می کند و باورهای نادرست رابا موفقیت از بین می‌برد. آخرین فصل درسال 2021 وارد نتفلیکس شد، و پایان نشاط‌آوری را کـه طرفداران سزاوار ان هستند بـه ارمغان می‌آورد.

 

بیشتر بخوانید: 18 مورد از بهترین سریال های علمی تخیلی «عکس»

 

ماجراهای هیجان انگیز سابرینا  «Chilling Adventures of Sabrina» «2018-2020»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: روبرتو آگویر-ساکاسا

بازیگران: کیرنان شیپکا، راس لینچ، لوسی دیویس، چنس پردومو، گاوین لتروود، میراندا اتو، میشل گومز، جاز سینکلر

آیا سرما در هوا وجوددارد؟ سریال تاریک، شگفت انگيز و وحشتناک نتفلیکس ماجراهای سرد سابرینا مطمئناً تمام خواسته هاي‌ جادوگرانه شـما را برآورده می کند.

 

این سریال بر اساس شخصیت آرچی کامیکس کـه درسال 1962 در خانه دیوانه آرچی عدد 22 عرضه شد، سابرینا اسپلمن «کیرنان شیپکا» جذاب را دنبال می کند کـه یک نیمه انسان نیمه جادوگر اسـت کـه بـه عنوان یک دانش آموز متوسطه دبیرستانی در باکستر بـه طور مداوم درگیر زندگی خود می شود. او با زندگی پیچیده تر او بـه عنوان یک جادوگر.

 

در مدرسه، او توسط دوستان نزدیکش هاروی کینکل «راس لینچ»؛ رز واکر «جز سینکلر» و تئو پاتنام «لاکلان واتسون» احاطه شده اسـت، در حالی کـه در خانه توسط دو عمه جادوگرش، جادویی احاطه شده اسـت. هیلدا «لوسی دیویس» و زلدا رواقی «میراندا اتو» و پسر عموی جنگجو آمبروز «چانس پردومو» گرم و دعوت کننده. وقتی او با درام دبیرستان سر و کار ندارد، احتمالاً با یک شیطان واقعی سروکار دارد. اگر چه سریال با فصل 4 بـه اتمام رسید، سابرینا در فصل 6 Riverdale جان تازه اي گرفت. 

 

کبرا کای «Cobra Kai» «2018-اکنون»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: جاش هیلد، جان هورویتز، و هایدن شلوسبرگ

بازیگران: رالف ماکیو، ویلیام زابکا، کورتنی هانگلر، زولو ماریدوئنا، تانر بوکانان، مری موزر، جیکوب برتراند، جیانی دسنزو، مارتین کوو و پیتون فهرست

 

این اسپین‌آف کاراته‌کید بهترین راه برای جمع کردن تمام اعضای خانواده برای پریدن روی مبل و پرخوری بود! سی و چهار سال پس از برگزاری مسابقات کاراته دره در نخستین فیلم این مجموعه، جانی لارنس «ویلیام زابکا» تصمیم می گیرد تا دوجوی کبرا کای را بازگشایی کند و بـه افراد نامناسب یاد دهد کـه چگونه از خود در برابر قلدرهای مدرسه دفاع کنند.

 

دراین بین، حریف او دانیل لاروسو «رالف ماکیو» بـه اصل کاراته خود باز میگردد و پسر جانی رابی «تانر بوکانان» و دخترش سامانتا «مری موزر» را مربی می کند. اگر چه بیشتر شخصیت‌ها نوجوان هستند و داستان‌هاي‌ جذابی دارند، شخصیت‌هاي‌ بزرگسال نیز لحظات مختلفی برای درخشندگی دارند و نشان می دهند کـه هنوز حرکات هنرهای رزمی خودرا دست نخورده انجام داده‌اند. بهتر اسـت این یکی را دنبال نمایید زیرا فصل 4 نزدیک اسـت.

 

کنترل زد « Control Z» «2020-اکنون»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

خلق شده توسط: کارلوس کوئینتانیلا، ساکار، آدریانا پلوسی و میگل گارسیا مورنو

کارگردان: الخاندرو لوزانو

بازیگران: آنا والریا بسریل، مایکل روندا، یانکل استوان، زیون مورنو، ماکارنا گارسیا، فیونا پالومو، آندرس بایدا و پاتریسیو گالاردو

 

طرفداران Gossip Girl، این یکی ممکن اسـت یک توصیه جالب برای شـما باشد! دراین نسخه اصلی مکزیکی نتفلیکس، یک هکر بـه یک جلسه جهت‌یابی حمله می کند و راز محرمانه دانش‌آموز را فاش میکند و باعث ناراحتی فوری می شود. درست پس از ان؛ یک حساب رسانه اجتماعی ساخته می شود و همان‌ گونه اسرار دانش آموزان دیگر را فاش می کند.

 

در حالی کـه همه ی سعی می کنند هویت هکر را کشف کنند، سوفیا هررا «آنا والریا بسریل» تصمیم می گیرد تا موضوع را بـه دست خود بگیرد و قبل از این کـه قربانی بعدی شود، از همسالانش تحقیق کند. پخش این سریال راحت اسـت و فصل 2 بـه تازگی وارد نتفلیکس شده اسـت، بنابر این ممکن اسـت زمان مناسبی برای دادن فرصت بـه ان باشد. در بالای خط داستانی Gossip Girl مانند، یکی از بازیگران زن «Zión Moreno» نیز در ریبوت HBO Max بازی می کند.

 

 

داش و لیلی «Dash and Lily»  «2020»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: جو تراکز

بازیگران: آستین آبرامز، میدوری فرانسیس، دانته براون، تروی ایواتا، جیمز سایتو، گلن مک کوئن، کیانا ماری

باوجود این کـه سریال داش و لیلی در تعطیلات می گذرد، تماشای این سریال در هر زمانی از سال لذت بخش اسـت. لیلی «میدوری فرانسیس» خوش بین خجالتی بـه تشویق برادرش کـه در حال خروج اسـت، دفترچه اي قرمز رنگ را در قفسه هاي‌ کتابفروشی نیویورک سیتی بـه نام The Strand می‌گذارد، بـه این امید کـه کسی سرنخ هاي‌ داخل را دنبال کند.

 

داش «آستین آبرامز» کتاب را پیدا میکند و شکار لاشخور را در صفحات ان دنبال میکند، کـه شیفته دختر مرموزی اسـت کـه آن ها را نوشته اسـت. این زوج شروع بـه برقراری ارتباط از طریق دفترچه یادداشت می کنند و یادداشت ها و جرأت هایي را برای یک دیگر بـه جا می گذارند کـه هر دوی آن ها را «ایمن» خارج از منطقه اسانی خود می‌گذارد.

 

آن ها از طریق دفترچه یادداشت یک دیگر را بـه مکان‌هاي‌ مورد علاقه‌شان در شهر می برند و باوجود این کـه شخصاً هم دیگر را نمی‌شناسند، با داستان‌هایي کـه بـه اشتراک می گذراند پیوند می خورند. داش و لیلی یک رمان عاشقانه شیرین اسـت کـه بـه عنوان نامه اي عاشقانه بـه شهر نیویورک تبدیل می شود. تماشای این نمایش مانند یک آغوش گرم دریک روز سرد اسـت و با کاکائو داغ ترکیب می شود. 

 

دختران دری «Derry Girls » «2018-2022»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: لیزا مک گی

بازیگران: سائورس-مونیکا جکسون، لوئیزا هارلند، نیکولا کوگلن،جیمی لي اودانل و دیلان لیولین

Derry Girls کمدی ایرلندی اسـت کـه ما نمی‌دانستیم بـه ان احتیاج داریم! ارین «سائورس-مونیکا جکسون»؛ اورلا «لوئیزا هارلند»؛ کلر «نیکولا کوفلان»؛ میشل «جمی لي اودانل» و پسر عموی میشل از انگلیس جیمز «دیلان لیولین» دریک مدرسه کاتولیک دخترانه شرکت میکنند ودر مسیر حرکت می کنند. گردبادهای دوران بلوغ باهم.

 

این سریال در دهه 90 ودر یک دوره درگیری سیاسی اتفاق می‌افتد، بنابر این تسکین کمیک ان واقعا بینندگان را مجذوب خود میکند و لحظات OMG متعددی را در خود جای می دهد. دری گرلز با اپیزودهای پویا و کوتاه پر از طنز، ضربان قلب شـما را بـه هم می‌زند و خاطرات نوستالژیک شـما را بـه عنوان یک نوجوان بی دست و پا تداعی می کند.ند.

 

نخبگان « Elite » «2018-اکنون»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

آفريننده: کارلوس مونترو و داریو مادرونا

بازیگران: ماریا پدرازا، ایتزان اسکامیلا، میگل برناردو، میگل هران، جیمی لورنته، آلوارو ریکو، آرون پایپر، مینا ال هامانی، استر اکسپوزیتو، عمر آیوسو و دانا پائولا

الیت چنان موفقیت برجسته اي داشته اسـت کـه در نهایت بـه یکی از محبوب ترین نسخه هاي‌ اصلی نتفلیکس در سراسر جهان تبدیل شد.

 

ترکیبی از رمز و راز قتل، اختلافات طبقاتی اجتماعی و روحیه معمولی نوجوانان واقعاً این نمایش را برای مخاطبان گسترده اي قابل معرض کرده اسـت. در Elite، سه دانش‌آموز محروم بورسیه تحصیلی برای تحصیل در یکی از معتبرترین دبیرستان‌هاي‌ اسپانیا، Las Encinas دریافت میکنند.

 

بـه محض این کـه بـه آنجا می رسند، متوجه میشوند کـه انتقالشان بـه یک محیط شیک مملو از همکلاسی‌هایي با سبک زندگی طبقه‌ي بالاتر، سازگاری را بسیار سخت میکند. با این حال، هنگامی کـه یکی از همسالان آن ها بـه قتل می رسد، همه ی بـه نیروهای خود می پیوندند تا حقیقت پشت قاتل را بپوشانند.

 

پایان جهان «The End of the F…ing World »  «2017-2019»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: جاناتان انتویستل

بازیگران: الکس لاتر، جسیکا باردن و نائومی آکی

این ممکن اسـت غیر معمول ترین سریال نوجوانانه اي باشد کـه ممکن اسـت تا بـه حال ببینید. پایان دنیای F…ing یک کمدی تاریک با محوریت جیمز «الکس لاوتر»؛ یک روان‌شناس 17 ساله اسـت کـه از کشتن حیوانات عذرخواهی نمی‌کند. وقتی جیمز از اینکار خسته می شود، تصمیم می گیرد بـه کشتن انسانها ادامه دهد.

 

دراین بین او قبول می کند کـه با آلیسا «جسیکا باردن»؛ دختری پر سر و صدا و مشکل دار فرار کند تا در ازای ان؛ شانس کشتن وی را پیدا کند. چیزی کـه او انتظار ندارد این اسـت کـه جایی در طول جنایات آن ها، شروع بـه عاشق شدن با او کند و با انجام اینکار متوجه شود کـه تشخیص خود ممکن اسـت یک اشتباه بوده باشد.

 

ممکن اسـت کاملاً دلخراش بـه نظر برسد، اما این سریال آن قدر عجیب اسـت کـه تماشای ان را متوقف نخواهید کرد. آلیسا و جیمز از قطب هاي‌ مخالف هم آمده اند، اما آن ها کاملاً همتا هستند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال های کره ایی 2022 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

ارتش بزرگ «Grand Army» «2020»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: کیتی کاپیلو

بازیگران: اودسا آزیون، اودلی ژان، امیر باجریا، مالیق جانسون، آمالیا یو، آلفونسو رومرو جونز دوم، تلونیوس سرل-فرید، آنتونی ایپولیتو و برایان آلتموس.

 

پس از منفجر شدن یک بمب تنها یک بلوک دورتر از دبیرستان ارتش بزرگ، دانش آموزان وادار بـه قرنطینه می شوند. فشار نقطه جوشی کـه انها از زمان این رویداد آسیب زا با ان مواجه هستند، چیزی اسـت کـه این گروه از نوجوانان را برای فرورفتن در بازتاب خود و رشد شخصی آماده می کند.

 

ارتش بزرگ ممکن اسـت یک فصل دوام بیاورد، اما روش ان برای مقابله با مسائل اجتماعی بدون این کـه بـه نظر برسد، چیزی اسـت کـه ان را بـه یک امر ضروری تبدیل می کند. این نمایش توانست بـه طور موثر پیام قدرتمندی را علیه نژادپرستی سیستمی، عوارض جانبی تجاوز جنسی، مقابله با مشکلات اقتصادی و تلاش برای جستجوی احساس تعلق بـه دور از کلیشه هاي‌ پیرامون چندفرهنگی منتقل کند.

 

جولی و فانتوم ها « Julie and the Phantoms» «2020»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: دن کراس و دیوید هوگ

بازیگران: مدیسون ریس، چارلی گیلسپی، اوون پاتریک جوینر، جرمی شادا، جادا ماری

جولی مولینا «مدیسون ریس» یک دانش آموز دبیرستانی اسـت کـه در تلاش برای بازگشت بـه علاقه خود بـه موسیقی اسـت کـه ناگهان با سه روح روبه‌رو می شود! فانتوم هاي‌ تیتراژ عشق او بـه آواز خواندن را جوان می کنند در حالی کـه تلاش می کنند تا حدی برای خود پیدا کنند. بر اساس Julie e os Fantasmas، یک نمایش برزیلی، Julie and the Phantoms یک نمایش کاملاً جذاب با بازیگران جذاب اسـت.

 

مدیسون ریس یک دزد صحنه اسـت و گروهی از بازیگران جوان مشتاق از او حمایت می کنند. موزیک‌ها و رقص‌ها، جلوه‌هاي‌ نمایشی هستند—این تکه‌هاي‌ درخشندگی کـه روی انگشتان پا می زنند، بدون اجاره در ذهن شـما زندگی میکنند و خواهید دید کـه انها رابا صدای بلند زمزمه می کنید.

 

رمز و راز درگیر اسـت و ضربات احساسی نمایش را جذاب می کند. حتی تماشای تروپ هاي‌ معمول دبیرستان رقبای نوجوان نیز جالب اسـت. هیچ برنامه نوجوانی بدون کمی عاشقانه کامل نخواهد بود، و داستان اصلی عشق شیرین اسـت، اما یک داستان فرعی عجیب‌وغریب نیز وجوددارد کـه داستان را مدرن می کند. جولی و فانتوم ها علیرغم این کـه فقط یک فصل دارد، نمایشی خاطره انگیز اسـت.

 

عشق 101 «Love 101»  «2020-2021»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

نویسنده: مریچ آسمی و دستان سدولی

بازیگران: مرت یازیجی اوغلو، کوبیلای آکا، آلینا بوز، سلحاتتین پاشالی، ایپک فیلیز یازیجی، پینار دنیز و Kaan Urgancıoğlu

ادا «آلینا بوز»؛ عثمان «سلاحاتی پاشالی»؛ سینان «مرت یازیجی اوغلو» و کرم «کوبیلای آکا» چهار دانش آموزی هستند کـه نمی توانند مدام دچار مشکل شوند. این گروه کـه بـه زندگی خارج از ریل عادت کرده‌اند، وقتی متوجه میشوند کـه معلم مورد علاقه‌شان «Burcu با بازی پینار دنیز» و تنها کسی کـه از انها مراقبت میکند، مدرسه را ترک خواهد کرد، مستأصل میشوند.

 

اگر او نبود، خیلی وقت پیش اخراج میشدند. آن ها باهم نقشه اي می اندیشند تا بورکو عاشق معلم دیگری شود تا او بماند. طبق قانون، اگر بورکو ازدواج کند، می‌تواند انتخاب کند کـه کجا کار کند. این دانش‌آموزان وقتی متحد می شوند تا برنامه‌شان را عملی کنند، معنای داشتن یک دوستی واقعی، یافتن عشق و پذیرش خودرا یاد می گیرند.

 

اگر میخواهید افق‌هاي‌ خودرا باز کنید و عده اي از محتوای بین‌ المللی را کـه مربوط بـه نوجوانان اسـت بررسی کنید، این مورد را بـه فهرست خود اضافه کنید. ناگفته نماند کـه فصل 2 تایید شده اسـت!

 

هرگز من هرگز «Never Have I Ever» «2020-2023»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: میندی کالینگ و لانگ فیشر

 

بازیگران: میترایی رامکریشنان, ریچا مورجانی, جرن لاوسون, دارن برنت, جهن مکانروء, پورنا جگنناتحان, له رودریگز اند رامونا یونگ.

 

Never Have I Ever ظاهرا یکی از لذت‌بخش‌ترین سرگرمی‌ها برای هر شخصی در رابطه با رام‌هاي‌ نوجوانان و نمایش‌هاي‌ متنوع روی صفحه اسـت. داستان حول محور دوی «مایتری راماکریشنان»؛ دختری هندی میچرخد کـه مصمم اسـت درسال اول دبیرستان محبوب شود و با دلربا مدرسه، پکستون هال یوشیدا «دارن بارنت» قرار بگذارد.

 

در حالی کـه دوی و بهترین دوستانش سعی می کنند نقشه خودرا عملی کنند، دیوی با از دست دادن پدرش و مقابله با میراث فرهنگی خود دست و پنجه نرم می کند. این سریال همه ی چیز دارد از مثلث هاي‌ عاشقانه، لحظات بسیار OMG، و قطعا شـما را داغدار خواهد کرد.

 

در بلوک من «On My Block» «2018-2021»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

خلق شده توسط: لورن لانگریچ، ادی گونزالس و جرمی هفت

بازیگران: سیرا کاپری، جیسون جنائو، برت گری، دیگو تینوکو، جسیکا ماری گارسیا، خولیو ماسیاس و پگی بلو

 

این نمایش کمدی-درام نوجوانانه تماماً در مورد تجلیل از جامعه BIPOC اسـت. در On My Block، چهار دوست صمیمی از یکی از محله‌هاي‌ لس آنجلس جنوبی متعهد هستند کـه تمام تجربه دبیرستان، از جمله عاشقانه‌ها، سختی‌ها و آزمایش دوستی‌شان را بگذرانند.

 

این ممکن اسـت یک طرح کلی بـه نظر برسد، اما طنز دراین سریال واقعاً حقایق مربوط بـه نوجوان بودن و عدم قطعیت هاي‌ همراه با ان را متعادل می کند.

 

از طریق خنده و گریه، مونس «سیرا کاپری»؛ روبی «جیسون جنائو»؛ جمال «برت گری» و سزار «دیگو تینوکو» شـما رابا علائم عجیب‌وغریب خود و غیرممکن اسـت کـه شوخ طبعی را دوست نداشته باشید، جلب می کنند.

 

بیشتر بخوانید: 10 سریال برتر جهان را حتما ببینید

 

بانک های بیرونی «Outer Banks » «2020-تاکنون»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: جاش پیت، جوناس پیت و شانون برک

بازیگران: چیس استوکس، مدلین کلاین، مدیسون بیلی، جاناتان دیویس، رودی پانکو، آستین نورث، چارلز استن و درو استارکی

این نمایش رمز و راز شکار گنج نه تنها جذاب اسـت، بلکه مقدار مناسبی از درام نوجوانان را بـه نمایش میگذارد.

 

در Outer Banks، John B. «Chase Stokes» تصمیم می گیرد ناپدید شدن ناگهانی پدرش را درکنار شرکای جنایتکارش، نوجوانان محلی طبقه کارگر بـه نام Pogues، بررسی کند.

 

هنگامی کـه آن ها بـه دنبال سرنخ هایي برای حل معما میگردند، متوجه می شوند کـه ناپدید شدن با یک گنج 400 میلیون دلاری در Royal Merchant، کشتی اي کـه سال‌ها پیش غرق شد، مرتبط اسـت.

 

همان طور کـه پوگ ها سعی می کنند طلا را پیدا کنند، متوجه می شوند کـه افراد بیشتری نیز بـه دنبال ان هستند. اگر از نمایش هایي لذت می‌برید کـه اسرار قتل رابا صحنه هاي‌ اکشن بی وقفه، ماجراجویی گنج یابی و لحظات عاشقانه ترکیب می کنند، این یک پیشنهاد اسـت.

 

ریوردیل «Riverdale» «2017-اکنون»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: روبرتو آگویر-ساکاسا

بازیگران: K.J. آپا، لیلی راینهارت، کامیلا مندز، کول اسپروس، مادلین پچ، کیسی کات، مارک کنسوئلوس، ونسا مورگان

 

نمایش با پپ! سریال محبوب Riverdale کـه بر اساس شخصیت‌هاي‌ دنیای همیشه در حال گسترش Archie Comics ساخته شده اسـت، یک چرخش هیجانی و دراماتیک در مورد آرچی اندروز «K.J. Apa» سر قرمز دبیرستانی مورد علاقه همه ی و ماجراجویی‌هاي‌ او با دوستانش اسـت کـه شامل موارد عمیق میشود.

 

جوگهد جونز «کول اسپروس»؛ متفکر و طرد شده اجتماعی، بتی کوپر «لیلی راینهارت» دختر همسایه و ورونیکا لژ ثروتمند «کامیلا مندز». این مجموعه درام نوجوانان، چهار هسته اصلی را دنبال می کند، زیرا انها با همه ی چیز از سرکوب شدن با همکلاسی ها و والدین خواستار گرفته تا باندهای گاه بـه گاه سر و کار دارند. آرچی اسـت کـه تا بـه حال وی را ندیده اید: درگیر رابطه جنسی، دروغ و رسوایی.

 

آموزش جنسی «Sex Education » «2019-تاکنون»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: لوری نون

بازیگران: آسا باترفیلد، جیلیان اندرسون، انکوتی گاتوا، اما مکی، کانر سویندلز، کیدار ویلیامز استرلینگ، آلیستار پتری، میمی کین، ایمی لو وود و چنیل کولار

 

در آموزش جنسی، اوتیس میلبرن «آسا باترفیلد» پسری ترسو اسـت کـه از هر فرصتی برای صحبت در مورد رابطه جنسی طفره می‌رود.

 

بـه اندازه کافی عجیب، مادر او یک درمانگر جنسی اسـت و از پرداختن بـه هر چیزی کـه مربوط بـه این موضوع اسـت شرم ندارد. وقتی اوتیس ناخواسته بـه قلدر مدرسه توصیه جنسی می کند، او تصمیم میگیرد بـه کمک دیگران در مدرسه برای مقابله با تمایلات جنسی خود ادامه دهد.

 

آن ها درکنار بهترین دوستش اریک «انکوتی گاتوا» و مایو مشکل‌ساز «اما مکی»؛ نه تنها بـه دنبال کمک بـه همسالان خود هستند، بلکه در درازمدت بـه دنبال شخصیت واقعی خود هستند. این نمایش نه تنها دل چسب اسـت، بلکه مملو از سبک دهه 80 و موسیقی متن نمادین اسـت.

 

جامعه «The Society» «2019»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: کریستوفر کیسر

بازیگران: کاترین نیوتن، گیدئون آدلون، شان بردی، ناتاشا لیو بوردیزو، ژاک کولیمون اولیویا دی جونگ، الکس فیتزلان، کریستین فروسث، خوزه جولیان و الکساندر مک نیکولی

 

بارها و بارها متوجه خواهید شد کـه طرفداران مختلف همان‌ گونه در مورد پست هاي‌ رسانه هاي‌ اجتماعی نتفلیکس اظهار نظر می کنند و از تجدید جامعه حمایت می کنند. این درام نوجوانانه واقعاً توجه کسانی را بـه خود جلب کرد کـه فصل اول را دریک جلسه بلعیدند و روی آویز صخره رها شدند.

 

این نسخه اصلی نتفلیکس روی گروه بزرگی از دانش‌آموزان دبیرستانی تمرکز دارد کـه برای رفتن بـه یک سفر کمپینگ سوار اتوبوس میشوند و بـه دلیل طوفان بزرگ نمیتوانند با ان سپری کنند. با این حال، هنگامی کـه آن ها بـه خانه هاي‌ خود باز میگردند، بلافاصله متوجه می شوند کـه همه ی بزرگسالان جایی پیدا نمیشوند. از آنجایی کـه انها سعی می کنند بـه تنهایی از شهر خود مراقبت کنند، این نوجوانان باید برای بقای خود راه هایي برای چسبیدن بـه یک دیگر پیدا کنند.

 

شکارچیان جایزه نوجوان «Teenage Bounty Hunters» «2020»

بهترین سریال جدید خارجی برای نوجوان در نتفلیکس

ایجاد شده توسط: کاتلین جردن

بازیگران: مدی فیلیپس، آنجلیکا بت فلینی، کادیم هاردیسون، دوون هیلز، مایلز ایوانز، ویرجینیا ویلیامز، مکنزی آستین، اسپنسر هاوس، وین اورت.

 

Teenage Bounty Hunters یک لذت غیرمنتظره اسـت کـه قطعا سزاوار وقت شماست. پس از تصادف رانندگی با یک شکارچی جایزه و نشان او، خواهران دو قلوی برادر استرلینگ «مدی فیلیپس» و بلر وسلی «آنجلیکا بت فلینی» وانمود می کنند کـه شکارچی جایزه هستند تا پولی برای سرپوش گذاشتن بر این واقعیت بـه دست آورند. ببینید اکنون کامیون پدرشان آسیب دیده اسـت.

 

هیجینک‌ها رویای خودرا میبینند کـه دختران با بوسر «کادیم هاردیسون» متحد میشوند تا افراد محلی «افرادی کـه وثیقه را رد کرده‌اند» بگیرند. هنگامی کـه آن ها با Bowser کار نمی کنند، دختران همچنین باید یک زندگی کامل نوجوانی را در دبیرستان بسیار کاتولیک خود متعادل کنند.

 

از دوستیابی و نمرات گرفته تا کلیسا و کلوپ روستایی، لحظه اي خسته کننده با استرلینگ و بلر وجود ندارد. در طول سریال، دختران با خود و یک دیگر آشنا میشوند، زیرا رازهایی را کـه نمیدانستند در شهرشان و حتی خانواده‌شان پنهان اسـت، کشف می کنند. Teenage Bounty Hunters فوق‌العاده خنده‌دار، واقعاً لمس‌کننده و پر از شگفتی اسـت. 

جدیدترین مطالب سایت