معرفی بهترین سریال های کره ایی | 30 سریال کره ایی جذاب

معرفی بهترین سریال های کره ایی | 30 سریال کره ایی جذاب

بهترین سریال های کره ایی و کیدراما ها کدامند؟ 

دراین مطلب از سایت تالاب قصد داریم بـه معرفی سریال هاي‌ جدید و جذاب کره ایی بپردازیم همانگونه کـه می دانید سینمای کره در سطح اسیا و جهان جایگاه ممتاز و محبوبی دارد . همچنین فیلم نامه هاي‌ قوی و اموزنده آنها ؛ مهارت هاي‌ کارگردانی و بازیگریشان سبب شده رکورد دار پربیننده ترین فیلم ها و سریال ها باشند همراه ما باشید تا در ادامه بـه صورت مختصر لیستی از تمامی کیدراماهای جذاب و سریال هاي‌ کره ایی جدید را بـه شـما معرفی کنیم.

 

درسطح آسیا و حتی جهان، سینمای کره بسیار ارزشمند اسـت. کارگردانان جوان این کشور توانسته اند نام خودرا در میان علاقه‌مندان بـه سینما مطرح کنند. از طرفی بهترین سریال هاي‌ کره اي در میان ایرانیان بسیار محبوب هستند. دلیل آن شاید بـه پخش سریال جواهری در قصر درسال 1385 در تلویزیون ایران و سپس سریال افسانه جومونگ برگردد. در واقع شباهت فرهنگی بین کشور جمهوری اسلامی ایران و کره و همچنین تاکید بر ارزش‌هاي‌ اخلاقی و انسانی در سریال هاي‌ برتر کره اي باعث محبوبیت آن‎ها در میان ایرانیان شده اسـت.

 

معرفی سریال ما همه مرده ایم «All of Us Are Dead»

در ژانر هیجان‌انگیز، درام و با چاشنی علمی تخیلی، شیوع ویروس در آزمایشگاه دبیرستانی را بـه عنوان موضوع ابتدایی سریال بـه همراه داشته اسـت. این سریال کـه از کمپانی نتفلیکس منتشر میشود، بسیار محبوب و قدرت‌مند ظاهر شده اسـت. تولید و ایفای نقش قابل قبول و بی شک پرهیجان از بازیگران از دلایل اصلی موفقیت این سریال اسـت.

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

معرفی  سریال بازی مرکب یا اسکوئید گیم Squid Game

در مورد این سریال همه ی از تریلر فوق خشونت آمیزی صحبت میکنند کـه حدود دوهفته پیش «اواخر شهریور 1400» در نتفلیکس Netflix پخش شد و سرو صدای بسیاری راه انداخت.در واقع سریال کره‌اي بازی مرکب Squid Game در نتفلیکس، کـه متمرکز بر یک بازی وحشیانه برای بقا اسـت، در مسیر شکست دادن سریال Bridgerton «کـه داستانی از دوره نیابت سلطنت در انگلیس اسـت» و همچنین تبدیل شدن بـه بزرگ ترین سریال اصلی پلتفرم نتفلیکس در تاریخ گام برداشته اسـت.

داستان سریال اسکوئید گیم حول محور افرادی از طبقات مختلف جامعه می گردد کـه بـه دلیل بدهی‌هاي‌ زیاد، بسیار ناامید هستند و نقشه‌اي برای زندگی خود ندارند؛ دراین میان، گروهی این افراد را بـه یک بازی دعوت میکنند! داستان تازه از این جا شروع می شود کـه این افراد برای بقا و برنده شدن در بازی باید دست بـه هر کاری بزنند.با این‌که ژانر این سریال چندان هم جدید نیست، اما استفاده از عکسهای چشمگیر و جذاب، شخصیت‌هاي‌ قابل نقد و نمایش طبیعت و ذات انسان، توانسته مخاطبانی در سراسر جهان جذب کند.

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

معرفی  سریال تونل Tunnel

آخرین سریال ما از لیست بهترین سریال هاي‌ کره اي نتفلیکس یک مجموعه فانتزی جنایی و هیجان‌انگیز اسـت. داستان سریال کره اي تونل درباره کارآگاهی اسـت کـه حین تعقیب یک قاتل سریالی درسال 1986 ناپدید شده و ناگهان درسال 2016 دوباره پیدا میشود. پارک وان-هو متوجه میشود کـه این قاتل زنجیره‌اي هنوز پس از گذشت 30 سال دستگیر نشده اسـت. بنابر این تصمیم می گیرد دوباره وارد عمل شده و این پرونده را حل کند.

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

سریال فردا با تو Tomorrow With You

این سریال عاشقانه کره اي فضایی فانتزی دارد و داستان آن درباره مدیر موفق یک شرکت فروش املاک اسـت. این مرد توانایی سفر در زمان با کمک مترو را دارد و از همین توانایی خارق‌العاده برای موفقیت بیش‌تر در کسب‌وکارش بهره می گیرد. یک روز این مرد متوجه میشود کـه بـه‌زودی خواهد مرد. او راه چاره را دراین میبیند کـه با یک عکاس تازه‌کار ازدواج کند. اما این ازدواج هم نمی تواند تغییری در سرنوشت محتوم او بـه‌وجود بیاورد. در حین همین تلاش، او احساس عاشقانه عمیقی نسبت بـه همسرش پیدا میکند و تصمیم میگیرد با سرنوشتش کنار بیاید.

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

معرفی  سریال زمستانی که در آن باد می‌وزید That Winter, The Wind Blows

این درام عاشقانه دریک فصل و 16 قسمت پخش شده و یکی از بهترین سریال هاي‌ کره اي سال 2013 بوده اسـت. داستان سریال از این قرار اسـت: یک قمارباز حرفه‌اي بـه نام اوه سو برای پرداخت بدهی‌اش بـه گروه‌هاي‌ تبهکاری در پی یک نقشه کلاهبرداری اسـت. در سوی دیگر، دختری ثروتمند، کـه پس از جدایی والدینش دریک عمارت بـه‌تنهایی زندگی می کند، بـه دنبال برادر گم شده‌اش می گردد. نام برادر این دختر نیز اوه سو اسـت؛ و اوه سو کلاهبردار قصد دارد از این تشابه اسمی برای تصاحب ثروت دختر استفاده کند.

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

معرفی  سریال صدای قلب تو The Sound Of Your Heart

محبوبیت سریال کره اي صدای قلب تو در 20 اپیزود فصل اول و اصرار بینندگان، سازندگان را متقاعد کرد کـه دنباله‌اي هم برای آن بسازند؛ اما هنوز خبری از زمان دقیق انتشار فصل جدید مخابره نشده اسـت. داستان این سریال درباره زندگی روزانه یک نویسنده کتاب‌هاي‌ کمیک و کاریکاتوریست خوش‌ذوق و خانواده عجیب و غریب اوست.

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

معرفی  سریال دفترچه زندان Prison Playbook

فصل اول سریال کره اي دفترچه زندان در 16 قسمت پخش شده و هنوز خبری از زمان انتشار فصل دوم آن نیست. پارک هائی-سو دراین سریال نقش یک بازیکن مطرح بیسبال را بازی میکند کـه پس از حمله بـه مردی کـه قصد تعرض بـه خواهرش را داشته، روانه زندان شده اسـت. سریال داستان زندگی روزانه این زندانی مشهور را دنبال میکند.

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی  سریال ماشین تحریر شیکاگو Chicago Typewriter

سریال کره اي خودرو تحریر شیکاگو دریک فصل 16 قسمتی پخش شده اسـت. دراین درام فانتزی با یک نویسنده سایه آشنا میشویم کـه بـه‌نحوی با دهه 1930 میلادی و زمان اشغال کره توسط نیروهای ژاپنی مرتبط می شود. خیلی از علاقه‌مندان بـه سریال کره اي این سریال را یکی از بهترین سریال هاي‌ سال 2017 کره جنوبی می دانند.

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

معرفی  سریال چون این اولین زندگیمه Because This Is My First Life

این کمدی عاشقانه یکی از بهترین سریال هاي‌ کره اي سال 2017 بوده و اکنون در نتفلیکس قابل تماشاست. لي مین‌-کی و جونگ سو-مین دو بازیگر اصلی این سریال هستند؛ آن‌ها تصمیم می گیرند بعد از سالها آشنایی، برای ملاحظات اقتصادی باهم ازدواج کنند. این رابطه باعث دگرگون شدن احساس آن‌ها نسبت بـه یک‌دیگر می شود. این سریال دریک فصل و 16 قسمت پخش شده اسـت.

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

معرفی سریال  My Love From The Star عشق من از ستاره‌ها آمده است 

عشق من از ستاره‌ها آمده اسـت همان‌ طور کـه اسم آن نشان می دهد یکی بهترین سریال هاي‌ کره اي عاشقانه اسـت. این درام در مورد دوست‌داشتنی‌ترین موجود بیگانه‌اي اسـت کـه شخصیت‎ آن توسط کیم سو هیون و بـه اسم دو مین جوون بازی می‎شود. مین جون یک موجود بیگانه اسـت کـه در طول دوره امپراتوری چوسان تقریباً 400 سال قبل بـه زمین آمده اسـت.

او یک ظاهر تقریباً کامل بـه همراه قابلیت‌هاي‌ بدنی پیشرفته دارد ازجمله قدرت دید، شنوایی و سرعت بسیار بالا. اما حتی با آن کـه او تقریباً موجودی کامل اسـت نمی تواند عاشق یک بازیگر دست‌وپاچلفتی بـه اسم چئون سونگ يي نشود. رابطه آن‎ها از افرادی کاملا غریبه بـه یک رابطه خاص تبدیل می‎شود و حتی غیرممکن‌ترین چیزها نمی تواند مانعی بین این دو باشد.

بازیگران:

جون جی هیون در نقش چئون سانگ يي
کیم سون هیون در نقش دو مین جون
پارک هائه جین در نقش لي هی کیونگ
یو آن نا در نقش یو سه می

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال وارثان «The Heirs»

وارثان یکی از بهترین سریال هاي‌ کره اي جدید اسـت. یک داستان رومانتیک در مورد سختی‌ها، دوستی‎ و دشمنی دو وارث جوان بـه اسامی کیم تان و دختری بـه اسم چا یون سانگ. یون سانگ 18 ساله با مادر ناشنوای خود زندگی می‎کند. مادر او یک خانه‌دار اسـت و برای کمک بـه زندگی یک شغل پاره وقت دارد.

در همین حین، کیم تان یک دانش‌آموز معمولی دبیرستان نیست بلکه یک وارث خوشتیپ و ثروتمند شرکت‌هاي‌ زنجیره‌اي اسـت. این دو با یک دیگر در شرایط ناگوار یون سانگ آشنا می شوند و سپس متوجه میشوند بیشتر از چیزی کـه بتوانند تصور کنند بـه یک دیگر وابسته شدند.

بازیگران:

لي مین هو در نقش کیم تان
پارک شین هی در نقش چا یون سانگ
کیم وو بین در نقش چوئه یانگ دو
کیم جی وون در نقشه راچل یو

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال  نسل خورشید «Descendants of the Sun»

سریال نسل خورشید یک داستان عشق نظامی در مورد شخصیتی بـه اسم شی جین در نقش فرمانده نیروهای ضربت اسـت. او آسیب میبیند و با دکتر مو یئون برای نخستین مرتبه دیدار می‎کند. او فورا عاشق یئون می‎شود.

مو یئون بـه اشتباه فرض می‎کند او بخشی از دارودسته دزدان اسـت. شی جین با کمک دکتر ارتش میونگ جو بـه یئون ثابت می‎کند او یک سرباز اسـت. آن‎ها با یک دیگر قرارهای عاشقانه زیادی می گذراند ولی بـه علت شغلی کـه دارند قرارها خیلی خوب پیش نمیرود. آیا آن‎ها با توجه بـه تفاوت زیادی کـه دارند یک رابطه پایدار خواهند داشت؟

بازیگران:

سانگ جونگ کی در نقش فرمانده یو شی جین
سانگ هی کیو در نقش دکتر کانگ مو یئون
جین گو در نقش سرگرد سئو دائه یانگ
کیم جی وون در نقش ستوان یون میونگ جو

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

معرفی سریال دوست دخترم یک روباه نه دم اسـت «My Girlfriend is a Nine-Tailed Fox»

فیلم در مورد داستان عاشقانه یک موجود افسانه‌اي بـه اسم Gumiho «روباه نه دم» اسـت. یک روز پس از این‌که چا دائه وونگ از دست پدربزرگ خود فرار می‎کند، تصادفا یک روباه نه دم را آزاد می‎کند کـه بـه مدت 500 سال دریک نقاشی اسیر شده بود. او متوجه نمی‎شود چه کاری کرده اسـت تا این‌که روباه بـه شکل یک زن زیبا درمی‌آید.

دائه وونگ بـه حدی میترسد کـه از او فرار می‎کند و شدیدا آسیب میبیند. Gumiho بـه علت این‌که آزادی خودرا مدیون وونگ اسـت باارزش‌ترین مهره خودرا برای نجاتش بـه او می‎دهد تا وونگ صاحب قدرت جادویی روباه شود. روباه سپس از او می‎خواهد زندگی مانند یک انسان را بـه او یاد دهد. با مرور زمان، رابطه دو طرفه آن‎ها عمیق‌تر می‎شود و بـه یک دیگر دل می بازند.

بازیگران:

لي سئونگ گی در نقش چا دائه وونگ
شین مین آئه در نقش گو می هو و پارک سئون جو و جیل دال
نو مین وو در نقش پارک دانگ جو
پارک سو جین در نقش یون هی این

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال شاهزاده اتاق زیرشیروانی «Rooftop Prince»

سریال شاهزاده اتاق زیر شیروانی یک اثر درام، کمدی، رومانتیک، تاریخی و با سفر در زمان اسـت کـه داستان متفاوتی در مورد شاهزاده لي گاگ دارد کـه بـه همراه سه نفر از یاران خود بـه 300 سال بعد و بـه سئول امروز سفر می‎کند. وظیفه آن‎ها برای بازگشت بـه چوسان حل پرونده قتل ولیعهد اسـت. آن‎ها در اتاق زیر شیروانی پارک ‎ها فرود می آیند؛ زن بانشاطی کـه در اواسط دهه 20 زندگی خود قرار دارد کـه در نهایت داستان آن‎ها را باور می‎کند و محافظ آن‎ها می‎شود.

همانگونه کـه پارک ها زندگی در قرن بیست و یکم را بـه شاهزاده و افرادش می‌آموزد، لي گاک با هانگ سی نا برخورد می‎کند کـه بـه همسر او شباهت دارد. لي گاک کـه با هویت جدیدی بـه اسم یانگ تائه یانگ زندگی می‎کند کم‌کم شروع بـه حل ماجرای قتل یانگ تائه یانگ می‎کند و همچنین بـه حل پرونده قتل ولیعهد نزدیک می‎شود. او کـه متوجه عشق خود بـه پارک‎ ها شده اسـت می‎فهمد شاید راز قتل ولیعهد آن چیزی نباشد کـه انتظار داشته اسـت.

بازیگران:

میکی یوچان در نقش لي گاک و یانگ تائه یانگ
چوئه وون هانگ در نقش لي گاک جوان
هان جی مین در نقش پارک ها و بو یانگ
جان مین سئو در نقش پارک ها جوان و بو یانگ جوان
لي تائه سانگ در نقش یانگ تائه مو
جانگ یو می در نقش هانگ سه نه
کیم سو هیون در نقش سه نا جوان

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

 

معرفی سریال افسانه خورشید و ماه «The Moon that Embraces the Sun»

سریال افسانه خورشید و ماه داستان عشق مخفی بین لي هون، شاه خیالی چوسان و وول یک جادوپزشک «Shaman» اسـت. اسم اصلی او هیو یئون وو، دختر یک اشرف‌زاده اسـت کـه شاهزاده هون را عاشق خود کرد.

دشمنان او کـه بـه جایگاه خانواده او در دربار حسادت میکردند، علیه او توطئه کردند و وی را از جایگاه اصلی خود بـه‌عنوان ملکه دور کردند و حتی میخواستند وی را بکشند. سال‎ها بعد هون با وو دیدار می‎کند کـه حالا یک جادوپزشک اسـت و هیچ چیزی از گذشته خود بـه یاد نمی‌آورد.

بازیگران:

کیم سو هیون در نقش لي هون
هان گا این در نقش هئو یئون وو و وول
جونگ ایل وو در نقش شاهزاده یانگ میونگ
کیم مین سئو در نقش یون بو کیونگ

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال عشق شاهزاده خانم «The Princess’ Man»

تمامی افراد داستان رومئو و ژولیت شکسپیر را دوست دارند ولی یقینا نسخه کره‌اي را بـه‌مراتب بیشتر دوست خواهند داشت. عشق شاهزاده خانم یکی بهترین سریال هاي‌ کره اي عاشقانه اسـت؛ داستان عشق غمناک بین دختر شاهزاده سویانگ و پسر کیم جونگ سئو.

این پسر بـه اسم سئونگ یو مردی دانا و خوشتیپ اسـت کـه خون سلطنتی دارد. شاهزاده سریونگ دختر سلطان سجو یعنی شاهزاده سویانگ، دختری شاد، زنده‌دل با سطح کنجکاوی بالا و شخصیتی شجاع اسـت. این دو نفر فورا بـه یک دیگر دل می بازند ولی بعداً متوجه میشوند والدین آن‎ها دشمن سوگند‌خورده یک دیگر هستند. درست مانند خانواده‌هاي‌ رومئو و ژولیت.

بازیگران:

مون چائه وون در نقشه لي سه ریونگ
پارک شی هو در نقش کیم سئونگ یو
سونگ جانگ هو در نقش شین میون
هانگ سو هیون در نقشه شاهزاده خانم کیونگ هی
لي سون جائه در نقش کیم جانگ سئو
کیم یانگ چول در نقش شاهزاده سویانگ «بعداً شاه سجو»
لي مین وو در نقش جانگ جونگ

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال ملکه سئون دئوک «Queen Seon Deok»

یک درام تاریخی در مورد ملکه سئون دئوک، نخستین زن فرمانروای امپراتوری سیلا. داستان فیلم در مورد این ملکه زیبا و نیرومند اسـت کـه باید برای دستیابی بـه موفقیت‌هاي‌ عظیم با مشکلات زیادی روبرو شود.

سئون دئوک یک خواهر دوقلو داشته اسـت کـه توسط پدرش یعنی امپراتور چینپیونگ بـه مکان دوردستی انتقال داده شده اسـت تا از او در برابر بانوی سلطنتی میشیل محافظت کند کـه هدف او دستیابی بـه سلطنت بوده اسـت. سئون دئوک سپس بـه کاخ سیلا برگردانده می‎شود و با خواهر دوقلو خود پرنسس چون میونگ علیه میشیل متحد میشوند.

اگرچه میشیل نقشه‌هایي کشیده اسـت تا دو پرنسس سیلا را از قلمروی پادشاهی تبعید کند ودر یک نبرد مخفی، پرنسس چون میونگ تصادفا کشته می‎شود ولی پرنسس سئون دئوک با حیله‌گری وارد ارتش می‎شود و بـه کمک ژنرال کیم یوسین دشمن بزرگ خود میشیل را شکست می‎دهد.

بازیگران:

لي یو وون در نقش پرنسس سئون دئوک، سپس ملکه سون دئوک
کو هیون جانگ در نقش بانو میشیل
اهم تائه وونگ در نقش کیم یو شین
پارک يي جین در نقش پرنسس چون میونگ
یو سونگ هو در نقش کیم چون چو
کیم نام جیل در نقش بی دام

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال رویای بلند «Dream High»

با دیدن این درام بـه عزیزترین بازه زمانی زندگی خود یعنی دوران دبیرستان برمی‌گردید! در واقع رویای بلند یکی از بهترین سریال هاي‌ کره اي مدرسه اي اسـت. داستان در مورد شش دانش‌آموز هنرستان کیرین اسـت کـه هدف آن‎ها دستیابی بـه رویایشان اسـت؛ یعنی میخواهند ستاره هاي‌ موسیقی صنعت موسیقی کره شوند.

گو هائه می دانشجویی اسـت کـه در رشته موسیقی کلاسیک فارغ‌التحصیل شده، ولی بـه این هنرستان آمده تا بدهی پدرش را پرداخت کند. اگرچه او برای بودن دراین مدرسه باید دو دانش‌آموز دیگر رابا خود همراه کند؛ یعنی سانگ سام دونگ کـه در روستا زندگی می‎کند و جین گوگ کـه تصادفا در حین فرار از یک نزول‌خور با او آشنا شده اسـت. یون بائک هی، دوست سابق هایمی، بـه حریف او در مدرسه تبدیل می‎شود چون هایمی در آزمون ورودی مدرسه بـه او خیانت می‎کند.

بازیگران:

کیم سو هیون در نقش سانگ سام دانگ
بائه سوزی در نقش گو هی می
تاسیون در نقش جین گوک
هام یون جانگ در نقش یون بائک هی
وویونگ در نقش جیسون
IU در نقش کیم پیل سوک

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال باغ مخفی «Secret Garden»

این درام در مورد داستان یک مدیرعامل خودخواه بـه اسم کیم جو وون اسـت کـه می خواهد خودرا کامل نشان دهد و یک زن فقیر و فروتن بـه اسم جیل را ایم کـه تمامی بازیگران معروف بـه زیبایی ظاهری و بدنی او حسادت می‎کنند.

دیدار تصادفی این دو نفر یعنی زمانی کـه جون وون رام ایم رابا بازیگر مشهور پارک چائه رین اشتباه میگیرد شروع یک رابطه پرتنش و همراه با بحث اسـت کـه جو وون با این دعواها سعی می کند علاقه خود بـه را ایم را مخفی کند. داستان زمانی جالب‌تر می شود کـه طی یکسری رویداد عجیب این دو نفر وارد جسم دیگری میشوند.

بازیگران:

هیون بین در نقش کیم جو وون
ها جی وون در نقش جیل را ایم
یون سانگ هیون در نقش چوئه وو یانگ
کیم را رانگ در نقش یون سول

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال خانه کامل «Full House»

خانه کامل یکی از محبوب ترین درام هاي‌ کره اي اسـت کـه در اوایل دهه 2000 پخش شد. این درام سعی می‎کند بـه این سوال جواب دهد آیا دو نفر یعنی یک بازیگر مشهور و یک زن معمولی می توانند در ازدواجی کـه تنها روی کاغذ اسـت یاد بگیرند عاشق یک دیگر باشند؟

این سریال همچنین معنای واقعی خانواده رابا بررسی جنبه مثبت‌تر زندگی بـه‌تصویر میکشد. این درام مسائل مهمی را توضیح می‎دهد مانند توجه، مراقبت، رک‌گویی، صبر و پایبندی بـه ارزش‌هاي‌ بنیادی زندگی. مهم نیست شخصیت‌هاي‌ سریال چقدر با یک دیگر فرق دارند، تمامی آن‎ها در انتها خوشبختی را پیدا می کنند.

بازیگران:

سانگ هی کیو در نقش هان جی یون
رین در نقش لي یانگ جائه
هان یون یانگ در نقش کانگ هی وون
کیم سونگ سو در نقش یو مین هیوک
حتماً بخوانید: با بهترین سریال‌هاي‌ تاریخ جهان آشنا شوید

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

معرفی سریال بوسه شیطنت‌آمیز «Playful Kiss»

بوسه شیطنت آمیز یک سریال درام و از بهترین سریال هاي‌ کره اي عاشقانه اسـت کـه براساس مانگای ژاپنی بـه اسم Itazura Na Kiss و نوشته تادا کائورو ساخته شده اسـت. این سریال کره اي سومین اقتباس تلویزیونی از این مانگا اسـت، قسمت اول آن همه ی چیز با یک بوس شروع می‎شود بود کـه درسال 2005 پخش شد و سپس درسال 2007 قسمت دوم بـه اسم آن‎ها دوباره یک دیگر را می‌بوسند ساخته شد.

این سریال کمدی رومانتیک یکی از بهترین سریال هاي‌ کره اي کمدی اسـت کـه ماجرای عشق بین بائک سونگ جو، یک جوان خودخواه با بهره هوشی بسیار بالا و او هانی، یک زن جوان نه‌چندان باهوش را روایت می‎کند کـه با آن کـه نمره‌هاي‌ پایینی می‎گیرد ولی قلبی با قدرت ذهن سونگ جو دارد.

بازیگران:

کیم هیون جونگ در نقش بائک سونگ جو
جونگ سو مین در نقش اوهانی
لي تائه سونگ در نقش بانگ جونگ گو
لي سی یانگ در نقش یون هائه را

 

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

معرفی سریال شکارچی شهر «City Hunter»

شکارچی شهر یک سریال اکشن، درام، سرشار از عشق و هیجان و یکی از محبوب‌ترین درام‌هاي‌ تلویزیونی بازیگر مشهور لین مین هو اسـت کـه دراین سریال در نقش لي یون سونگ ظاهر می‎شود کـه برای تیم شبکه ارتباط ملی Blue House کار می‎کند. او فارغ‌التحصیل دانشگاه M.I.T از ایالات امریکا اسـت و مهارت بسیار بالایی بـه‌عنوان یک مهندس فناوری اطلاعات دارد.

او در Blue House با کیم نانا دیدار می‎کند کـه یک محافظ اسـت. این دو نفر عاشق یک دیگر می‎شوند حتی با آن کـه بـه یون سونگ اخطار داده شده اسـت باید از عشق دوری کند. ماموریت نهایی او این اسـت کـه بـه غیرمنتظره‌ترین شکل ممکن نقشه انتقام خودرا طراحی کند.

بازیگران:

لي مین هو در نقش لي یونگ سونگ
پارک مین یونگ در نقش کیم نانا
لي جون هیوک در نقش کیم یونگ جو
کیم سانگ جونگ در نقش لي جین پیو
کیم سانگ هو در نقش بائه مان دوک
هوانگ سان هی در نقش جین سائه هی

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال پزشک خوب «Good Doctor»

یک درام دکتری در مورد مردی بـه اسم پارک شی اون کـه مبتلا بـه اختلال اوتیسم اسـت و ذهن یک کودک ده ساله را دارد. اگرچه او مبتلا بـه این اختلال اسـت ولی توانایی بی‌نظیری در بصری‌سازی سه‌بعدی آناتومی انسان دارد و هر چیزی را کـه میخواند فورا حفظ می‎کند. توانایی او باعث می‎شود در زندگی بـه یک متخصص اطفال تبدیل شود.

اگرچه بـه دلیل تبعیض‌هایي کـه جامعه برای او بـه وجود می‌آورد، باید برای موفقیت موانع زیادی را از پیش رو بردارد. او همچنین توسط پدرش مورد اذيت قرار می‎گیرد و مادرش وی را ترک می‎کند. پارک شی اون همچنین خودرا بـه دلیل مرگ برادرش مقصر می‎داند. چطور او میتواند بـه موقعیت دشوار خود غلبه کند؟ یک درام احساسی کـه اشک شـما را در می‌آورد و یقینا باید آنرا تماشا کنید.

بازیگران:

جو وون در نقش پارک شی اون
موون چائه وون در نقش چا یون سئو
جو سانگ ووک در نقش کیم دو هان
کیم مین سئو در نقش یو چائه کیونگ

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال  اگر جرات داری با او ازدواج کن «Marry Him If You Dare»

این سریال کـه یکی از بهترین سریال هاي‌ کره اي اسـت در مورد زندگی افرادی اسـت کـه دریک ایستگاه رادیویی زندگی می‎کنند. شخصیت اصلی زن سریال بـه اسم نامیرایی بـه رویای خود یعنی کار در دنیای رادیو رسیده اسـت. اگرچه این زن کـه بـه‌عنوان یک نویسنده در ایستگاه رادیویی کار می‎کند بـه زمان عقب برمی‌گردد و با خودش در گذشته روبرو می‎شود. او بـه شخصیت خود در گذشته توصیه می‎کند تا اشتباهات وی را مرتکب نشود.

بازیگران:

یون ایون هائه در نقش نامیرایی
لي دانگ گون در نقش کیم شین
جانگ یونگ هوا در نقش پارک سه جو
هان چائه آه در نقش سئو یو کیونگ
چوئه میونگ جیل در نقش نامیرای در آینده

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال  بزرگ «Big»

یک سریال درام فانتزی کـه داستان یک روح دختر 18 ساله بـه اسم کانگ گیونگ جون «با بازی شین وون هو» اسـت کـه ناگهان وارد بدن یک مرد 30 ساله بـه اسم سئو یون جائه «با بازی گونگ یو» می‎شود.

سئو یون جائه یک دکتر موفق و نامزد یک معلم دبیرستان بـه اسم جیل دا ران «با بازی لي مین جانگ» اسـت. جیل دا ران از قضا معلم گیونگ جون بوده اسـت. زمانی کـه سئو یون جائه عاشق زن دیگری «با بازی بائه سوزی» می‎شود، مشکلات بیشتر می شوند.

بازیگران:

گانگ یو در نقش سئو یون – بدن جائه و روح گیونگ جون
لي مین یونگ در نقش جیل دا ران
بائه سوزی در نقش جانگ ماری
جانگ هی جین در نقش لي سه یونگ
شین وون هو در نقش کانگ گیونگ جون

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

معرفی سریال ضربان قلب «Heartstrings»

داستان سریال ضربان قلب دریک دانشگاه هنر رخ می‎دهد. این سریال درام رومانتیکی اسـت کـه اشک و شوق دانشجویانی را کـه بـه سمت رویاهای عاشقانه و دوستی خود پیش می روند جاری می‎کند.

شخصیت زن اصلی فیلم کیو وون «با بازی پارک شین هیو» دختر باهوش و یک نوازنده ماهر ساز گایاگئوم اسـت. او در دپارتمان موسیقی سنتی کره اي فعالیت می‎کند. کیو وون همچنین از خانواده‌اي می آید کـه یکی از سه خواننده برتر موسیقی پانسوری در جهان بـه آن‎ها تعلق دارد. از طرفی لي شین «با بازی جانگ یونگ هوا» مرد جوان با شخصیتی سرد و خوش‌قلب اسـت کـه یک نوازنده گیتار بسیار ماهر بـه شمار می‎رود. او همچنین در دپارتمان موسیقی شروع بـه کار می‎کند. این دو نفر پس‌زمینه خانوادگی متفاوتی دارند کـه بارها باعث سوءتفاهم می‎شود ولی بـه مرور زمان آن‎ها از یک دیگر خوششان می آید.

بازیگران:

پارک شین هیو در نقش لي کیو وون
جانگ یونگ هوا در نقش لي شین
سونگ چانگ یو در نقش کیم سوک هیون
سو اهیون در نقش جانگ یون سو

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال جواهری در قصر «Jewel in the Palace»

جواهری در قصر بی شک یکی از بهترین سریال هاي‌ کره اي تاریخی اسـت کـه طرفداران زیادی دارد. یک درام تاریخی با داستان واقعی در مورد دختری بـه اسم یانگوم کـه در دوران سلسله چوسان بـه نخستین زنی تبدیل شد کـه طبیب سلطنتی میشود.

باوجود این‌که او شخصیتی فقیر اسـت و از طبقه پایین دریک جامعه مردسالار آمده اسـت اما می‎تواند بـه تبعیض‌هاي‌ اجتماعی غلبه ‎کند و اسم خودش را بـه‌عنوان یک آشپز سلطنتی مطرح ‎کند. یانگوم سپس طبیب سلطنتی ودر نهایت طبیب مخصوص امپراتور می‎شود. امپراتور بـه او لقب «یانگوم کبیر» را می‎دهد.

بازیگران:

لي یونگ آئه در نقش سئو یانگوم
جی جین هی در نقش مین جئونگ هو
هنگ ری نا در نقش چوئه کئوم یانگ
ایم هو در نقش امپراتور جانگجونگ
یانگ می گیونگ در نقش بانو هان
کیون میری در نقش بانو چوئه

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال پسران ورای خوشتیپ‌ها «Boys Over Flowers»

پسران ورای خوشتیپ‌ها یکیدیگر از بهترین سریال هاي‌ کره اي دبیرستانی ودر مورد شخصیتی بـه اسم گائم جان دی یک دختر معمولی کـه خانواده او خشک‌شویی‎ دارند و گروهی بـه اسم F4 در دبیرستان شین هوا اسـت.

رهبر این گروه بـه اسم گو جون پیو دائما جان دی را اذیت می کند. اگرچه جون پیو بـه زورگویی بـه او ادامه می‎دهد ولی بـه تدریج عاشق جان دی می‎شود. جان دی از طرفی بـه یون جی هو علاقه دارد کـه بهترین دوست جون پیو اسـت. زمانی کـه او متوجه می‎شود جی هو تنها یک دوست نزدیک او بـه شمار می‎رود ودر حقیقت عاشق جون پیو اسـت، این دو نفر بـه مشکل برمی‌خورند چون مادر چون پیو تصمیم می‎گیرد رابطه آن‎ها را خراب کند و برای پسر خود یک فرد مناسب‌تر پیدا کند.

بازیگران:

کو هیه سان در نقش گائم جان دی
لي مین هو در نقش گو سون پیو
کیم هیون جونگ در نقش یون جی هو
کیم بام در نقش سو يي جانگ
کیم جون در نقش سانگ وو بین
کیم سو یون در نقش چو گا یول «بهترین دوست جان دی»

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال محکوم به دوست داشتن تو «Fated to love you»

محکوم بـه دوست داشتنت یک درام پیچیده ولی در نهایت تاثیر گذار اسـت. داستان این سریال در مورد رابطه غیرمنتظره دو نفر بـه اسامی لي گان وارث یک کارخانه و دختری بـه اسم کیم مین یونگ اسـت کـه بـه علت بارداری ناخواسته یونگ وادار بـه ازدواج با یک دیگر می شوند.

بازیگران:

جانگ هیوک در نقش لي گان
جانگ نارا در نقش کیم می یانگ و الی کیم
چوئه جین هیوک در نقش دنیل پیت
وانگ جی وون در نقش کانگ سرا

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال پرنسس دادستان «Prosecutor Princess»

پرنسس دادستان یکی از بهترین سریال هاي‌ کره اي کمدی اسـت. این سریال کـه داستانی بامزه، جالب و شیک دارد در مورد زنی بـه اسم ماهای ری با یک حافظه خارق‌العاده و قدرت تمرکز اسـت کـه بـه او کمک میکند آزمون وکالت را بـه‌اسانی پشت سر بگذارد. اگرچه، او بیشتر بـه دنیای مد علاقه دارد و از سخت‌کوشی متنفر اسـت، بنابر این با زندگی در نقش یک دادستان ایده‌آل فاصله زیادی دارد و مطمئن نیست این شغل مناسب او باشد.

بـه علت رفتار بچگانه و توجه او بـه دنیای مد دائما در مورد پرونده‌هاي‌ مشکل با همکاران ارشد خود بـه دردسر برمی‎خورد. اما بـه مرور زمان، پرنسس دادستان ما بـه یک دادستان بالغ و وظیفه‌شناس با درک عدالت تبدیل می‎شود.

بازیگران:

کیم سو یون در نقش ماهای ری
پارک شی هو در نقش سئو این وو
هان جونگ سو در نقش یون سه جون
چوئی سونگ هیون در نقش جین جونگ سون
یو گان در نقش لي مین سوک
پارک جانگ در نقش جنی آن
چوئی سونگ هو در نقش چائه جی وون

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال عشق بی‌پایان: آواز زمستانی «Endless Love: Winter Sonata»

آواز زمستانی یکی از بهترین سریال هاي‌ کره اي دبیرستانی و دومین قسمت از سری محبوب عشق بی پایان اسـت. زمانی کـه این سریال برای نخستین مرتبه در کره پخش شد، بـه یک موفقیت متوسط دست پیدا کرد تا این‌که در کشور ژاپن، فیلیپین و سایر کشور های شمال شرقی آسیا بسیار محبوب شد.

داستان با جون سانگ شروع می‎شود کـه بـه یک دبیرستان جدید برای جستجوی پدر حقیقی خود می‎رود. یوجین بـه همراه سایر دوستان مدرسه یعنی اوچلین، جین سوک، یونگ کوک بـه یک سفر می‎رود کـه پس از حادثه‌اي توسط جون سانگ نجات داده می‎شود. آن‎ها بـه یک دیگر نزدیک می‎شوند تا این‌که رابطه آن‎ها بـه فراتر از یک دوست می‎رسد. اگرچه، سرنوشت و شرایط حکم میکنند کـه عشق آن‎ها چیزی نیست کـه تا ابد دوام آورد. او سپس بـه شهر دیگری می‎رود.

ده سال بعد، رفقای دوران دبیرستان دور یک دیگر جمع می‎شوند تا عروسی یو جین و سانگ هیوک را جشن بگیرند. یوجین کـه از ته قلب عاشق جون سانگ بوده اسـت هنوز آتش عشق وی را در قلب خود دارد. اما در انتهای مراسم، دوست پسر جدید او چلین می‎رسد کـه از قضا همان جون سانگ اسـت.

بازیگران:

بائی جونگ جون در نقش کانگ جون سانگ و لي مین هیونگ
چوی چی وو در نقش جونگ یوجین
پارک یونگ ها در نقش کیم سانگ هیوک
پارک سول می در نقش او چلین
لي هی یون در نقش کونگ جین سوک «بهترین دوست یوجین»

 

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

 

معرفی سریال جومونگ «Jumong»

سریال جومونگ یکی از بهترین سریال هاي‌ کره اي تاریخی اسـت. جومونگ پسر یک خانواده سلطنتی بود کـه 37 پیش از میلاد کشور گوگوریو را تاسیس کرد. او توسط امپراتور گیوم وا بزرگ شد کـه سرپرستی او و مادرش را زمانی برعهده گرفت کـه پدرش، ژنرال هموسو دریک کمین از سوی خاندان هان بـه قتل رسید. در فیلم دختر زیبای یک تاجر بـه اسم سوسانو وجوددارد کـه بـه جومونگ کمک کرد بـه رویای خود برای ساخت یک کشور جدید برسد و سپس همسر دوم او شد.

بازیگران:

سونگ ایل کوک در نقش جومونگ
هان هیه جین در نقش سوسانو
کیم سونگ سو در نقش شاهزاده دائه سو
او یان سو در نقش بانو یو هوا

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

 

معرفی سریال بزرگ‌ترین عشق «The Greatest Love»

این سریال درام خنده‌دار، شیرین و گاهی اوقات غمناک اسـت. داستان این سریال در مورد شخصیتی بـه اسم کوئی جونگ، خواننده اصلی گروه محبوب «National Treasure Girls» اسـت کـه دیگر بـه فعالیت خود ادامه نمی‎دهند. پس از جدایی اعضای گروه از یک دیگر، کوئی جونگ در زندگی مشکلات زیادی را تجربه می‎کند.

از سوی دیگر، زندگی شخصی بازیگری بـه اسم دوک کو جین کـه در حقیقت فردی بی‌ادب و خودخواه اسـت از سوی مردم دنبال می‎شود. این دو در جهان‌هاي‌ متفاوتی زندگی می‎کنند تا این‌که دریک زمان غیرمنتظره، مکان غیرمنتظره و بـه شکل غیرمنتظره با یک دیگر آشنا می‎شوند.

بازیگران:

کنگ هیو جین در نقش کوئی جونگ
چا سونگ وون در نقش دوک کو جین
یون کائه سانگ در نقش یو پیل جو
یو این نا در نقش کانگ سه ری

معرفی بهترین سریال های کره ایی 2023 | 30 سریال کره ایی جذاب

کره جنوبی با الگوبرداری از سینمای غرب و ژاپن، بـه تولید آثار فراوانی در سینما و تلویزیون پرداخته و با پخش جهانی این آثار، مخاطبین زیادی را در سرتاسر دنیا بـه خود جلب کرده اسـت. دراین میان تماشاگر ایرانی با توجه بـه سنت‌هاي‌ مشترک و قرابت فرهنگی، اقبال ویژه‌اي بـه این تولیدات روزافزون نشان داده و با علاقه در انتظار محصولات تازه میماند؛ اما این موضوع تنها بـه مخاطب وطنی منحصر نمیشود. از دهه نود تا کنون کره جنوبی با تولیدات فرهنگی متعدد در حوزه سینما، تلویزیون و موسیقی بـه گسترش جهانی فرهنگ خود پرداخت و با رشد اینترنت و افزایش طیف گسترده مخاطبان، “موج کره‌اي” در جهان بـه راه افتاد. جریانی کـه بـه توسعه فرهنگی هنری اقتصادی این کشور انجامید و نام کره را در قرن ۲۱ بـه عنوان یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان فرهنگ عامه بر سرزبان‌ها انداخت.

جدیدترین مطالب سایت