بهترین فیلم های عاشقانه خارجی (45 فیلم + رمانتیک)

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی (45 فیلم + رمانتیک)

دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب لیستی از بهترین فیلم هاي‌ عاشقنه را منتشر کرده ایم. این داستان‌هاي‌ عاشقانه خنده‌دار، حسرت‌انگیز، غم‌انگیز و داغ برای زمانی کـه میخواهید با همسرتان فیلم ببینید عالی هستند.

 

45 بهترین فیلم رمانتیک جدید و قدیم

عاشقان غم انگیز و ستاره دار. با افراد ناز با تعداد زیادی از سوء تفاهمات خنده دار در طول راه ملاقات کنید. روابطی کـه در بین شرایط خطرناک شکوفا می شوند. امروز در حال و هوای چه نوع فیلم عاشقانه اي هستید؟

 

چه بـه دنبال فعالیتی برای یک شب قرار در خانه باشید و چه صرفاً بـه صورت انفرادی تماشا میکنید، این فیلم ها هر طعمی از عاشقانه را دارد کـه می توانید بخواهید. تنها مشکل جابه‌جایی در بین همه ی انتخاب‌هاست. این ها بهترین فیلم‌هاي‌ رمانتیک کنونی برای تماشا درسال جدید هستند.

 

عده اي از آن ها رام‌کام خنده‌دار هستند و حتی تعداد کمی از ان‌ها در ژانری هستند کـه نتفلیکس ان‌ها را بـه کمال رساند، اگر نگوییم پیشرو: مجموعه کمدی رمانتیک، با دو، سه و گاهی چهار فیلم دریک سری.

 

برخی دیگر صریح‌تر و جدی تر هستند، با شرایط ناگوار کـه عاشقان را از هم دور میکند. فیلم‌هایي هستند کـه در حال حاضر اتفاق می‌افتند و با دغدغه‌هاي‌ مدرن مانند رسانه‌هاي‌ اجتماعی، و دیگران دریک دوره زمانی «اغلب با لباس‌هاي‌ شگفت‌انگیز» سروکار دارند.

 

و برخی ژانرهای عاشقانه رابا ژانرهای دیگر، مانند اکشن یا علمی تخیلی ترکیب می کنند، بنابر این یک چیز کوچک برای همه ی وجوددارد. بـه علاوه، تعداد زیادی مورد علاقه قدیمی بـه همراه نسخه هاي‌ اصلی جدیدتر برای انتخاب وجوددارد. بنابر این، یکی را روشن کنید، صدا را بلند کنید و زمانی کـه انها چیزی خشنودانه می‌گویند، نقل قول کنید، مثلا «تو بـه من درود دادی».

 

بیشتر بخوانید: معرفی بی کیفیت ترین و بدترین فیلم های سینمایی سال جدید

 

1. عاشق لیدی چترلی «2022»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این فیلم کـه بر اساس رمان بخارآلود دی اچ لارنس ساخته شده اسـت، اما کورین از تاج را در نقش زنی بازی می کند کـه پس از بازگشت همسرش از مجروحان جنگ، از شهر بـه یک املاک روستایی منتقل می شود. او تا زمانی کـه با شکارچی املاک رابطه برقرار نمی‌کند بدبخت اسـت. «اغماض رخ می دهد.»

 

2. جری مگوایر «1996»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

جری مگوایر جملات عاشقانه زیادی بـه ما داده اسـت، از «تو من را کامل می کني» تا «تو من را در «درود» داشتی «برای این کـه بگویم «پول را بـه من نشان بده!»»؛ اما این کاملاً یک عاشقانه نیست.

 

دراین فیلم، تام کروز نقش یک مامور ورزشی سرخورده را بازی میکند کـه بـه تنهایی وارد عمل میشود، بنابر این در مورد کسب‌وکار، زندگی و خانواده نیز در داستان وجوددارد. این فیلم از کارگردانی کامرون کرو اسـت کـه بـه خاطر ساختن این رمان‌هاي‌ عاشقانه برای همه ی با فیلم‌هایي مانند Say Anything و Almost Famous شناخته شده اسـت.

 

3. متقاعد کردن «2022»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

داکوتا جانسون دراین اقتباس جین آستن در مورد زنی بازی می کند کـه با مردی کـه زمانی قصد ازدواج با وی را داشت، دوباره ارتباط برقرار می کند. ودر حالی کـه فیلم دریک فضای دوره اي اتفاق میوفتد، ساخت فیلم بسیار مدرن اسـت و جانسون دیوار چهارم را می شکند تا با تماشاگر صحبت کند.

 

4. کوه بروکبک «2005»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این فیلم بر اساس داستان کوتاهی از آنی پرولکس، درباره عشق ممنوع دو دامدار در وایومینگ در دهه 60 اسـت. زمانی کـه ان را منتشر کرد، نامزد هشت جایزه اسکار شد «از جمله بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای هیث لجر، جیک جیلنهال و میشل ویلیامز» و آنگ لي جایزه بهترین کارگردانی را بـه خانه آورد.

 

5. به همه پسرانی که قبلاً دوست داشتم «2018»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

هیچ چیز مانند ان رژگونه ناخوشایند، ناراحت کننده و کاملاً جدید عشق اول وجود ندارد. اگر میخواهید اشتیاق نوجوانی‌تان را دوباره بـه دست آورید، فیلم اصلی «براساس یک مجموعه کتاب YA» را در مورد یک دبیرستانی کـه نامه‌هاي‌ عاشقانه‌ي مخفیانه‌اش ناخواسته بـه پنج نفر اصلی‌اش پست می شود، ببینید و شروعی پرفراز و نشیب برای آشنایی او ایجاد کند.

 

هنگامی کـه عاشق لارا جین شدید، می توانید To All the Boys: P.S. من هنوز تو را دوست دارم و قسمت سوم، بـه همه ی پسران: همیشه و برای همیشه، لارا جین.

 

6. ناتینگ هیل «1999»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

جولیا رابرتز دراین فیلم یک نسخه تخیلی از خودش را بازی می کند – او یک سوپراستار بین المللی اسـت کـه با یک صاحب کتابفروشی انگلیسی نامدار آشنا می شود و این دو رابطه نامحتملی را آغاز می کنند. ان را ریچارد کرتیس، فیلمنامه نویس، کـه برای رام-کام عشق، در واقع شناخته شده اسـت، می‌آید. چهار عروسی و یک تشییع جنازه و خاطرات بریجت جونز.

 

7. همیشه شاید من باش «2019»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

دراین فیلم، علی ونگ و رندال پارک بازی میکنند، بنابر این می دانید کـه یقیناً دربخش عاشقانه «رم-کام» قرار می گیرد. ان‌ها نقش افرادی را بازی می کنند کـه هم دیگر را در کودکی می‌شناختند، و بعد از چندین سال در بزرگسالی دوباره بـه هم متصل می شوند و احتمالاً جرقه نوجوانی انها را دوباره روشن میکنند.

 

8. مستقیم به بالا «2019»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

اگر بـه دنبال چیزی جذابتر و شیرین تر هستید، این فیلم مردی را دنبال می کند کـه شروع بـه زیر سوال بردن تمایلات جنسی خود می کند، بنابر این برای نخستین بار با یک زن قرار می‌گذارد. این فیلم این سوال را مطرح می کند کـه آیا می توان رابطه‌اي مبتنی بر یک ارتباط عاطفی عمیق، اما بدون صمیمیت فیزیکی برقرار کرد؟

 

9. طلایی

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

بلوند یک تخیل خیالی از زندگی مرلین مونرو، عاشقانه همراه با تراژدی اسـت. تعداد زیادی از روابط اصلی در زندگی ستاره، از آغاز هیجان انگیز تا پایان هاي‌ شنیدنی را طی می کند. این فیلم همچنین با دریافت امتیاز NC-17 سر و صدا کرد.

 

10. موضوع فانتوم «2017»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

دنیل دی لوئیس و ویکی کریپس دراین فیلم بازی‌هاي‌ خیره‌کننده‌اي ارائه میکنند کـه فراز و نشیب‌هاي‌ روابط طولانی‌مدت را دنبال میکند «و چقدر این روابط می توانند در ازدواج با افراد خلاق بی‌ثبات باشند». دی لوئیس نقش طراح مد، رجینالد وودکاک را بازی میکند، و شـما می توانید با این فرض کـه او نسخه‌اي از کارگردان، پل توماس اندرسون اسـت، بخشیده شوید.

 

11. تنظیم آن «2018»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

راه‌اندازی Set It Up بسیار عالی اسـت: دو دستیار شخصی رئیس‌هاي‌ معتاد بـه کار معتقدند کـه اگر کارفرمایانشان با یک دیگر رابطه برقرار کنند، وقت آزاد بیشتری خواهند داشت، بنابر این از ابزارهایی کـه در اختیار دارند «تقویم‌هاي‌ شخصی و غیره» استفاده می کنند.

 

سعی کنید و یک عاشقانه را مهندسی کنید. اما – آیا نمیدانید؟ – دستیاران نیز شروع بـه دل بستن بـه یک دیگر می کنند. نقش دستیاران را زوئی دویچ و گلن پاول فوق‌العاده کاریزماتیک بازی میکنند و رئیس‌ها لوسی لیو و تای دیگز هستند، بنابر این افراد معروف خوبی نیز دراین فیلم وجود دارند کـه میتوان بـه آن ها نگاه کرد.

 

12. او باید آن را داشته باشد «1986»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این برای افرادی اسـت کـه میخواهند درام عاشقانه‌تری داشته باشند. اسپایک لي داستان نولا دارلینگ را کارگردانی می کند، زنی کـه در حال شعبده بازی با سه خواستگار اسـت کـه مقاومت انها در برابر تک همسری زمانی کـه این سه مرد از یک دیگر مطلع می شوند بـه چالش کشیده می شود. اگر نولا تیپ دختر شماست، میتوانید سریال تلویزیونی جدیدتری بر اساس این فیلم را نیز تماشا کنید.

 

13. همراه برای سوار شدن «2022»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این برای کسانی کـه دوست دارند تا دیروقت بیدار بمانند خوب اسـت. این فیلم بر اساس کتابی از سارا دسن، اودن، یک نوجوان بی خواب را دنبال می کند کـه شبها در شهر خود سرگردان اسـت. پس از ان اسـت کـه او با الی، یک جغد شب کـه مصمم اسـت تمام تجربیاتی را کـه از دست داده بـه او بدهد، ملاقات می کند.

 

14. دختر من «1991»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

از آنجایی کـه هیچ عشقی مانند عشق اول شـما وجود ندارد، حتی اگر فقط یک بچه باشید، دختر من جای خودرا در بین فیلم هاي‌ عاشقانه بزرگ می گیرد. داستان بلوغ، وادا سولتنفوس 11 ساله و نخستین دوستش، توماس جی. را دنبال می کند و مانند همه ی عشق هاي‌ اول، این یکی هم زودگذر اسـت. «دستمال کاغذی را بیاورید.»

 

15. یک جفت عالی «2022»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

او مدیری سخت کوش برای یک شرکت شراب اسـت، او یک مزرعه گوسفند در استرالیا را اداره می کند. برای جذب مشتری بزرگ، او باید استعداد خودرا در مزرعه ثابت کند. این اساساً پیش فرض هر فیلم تعطیلات Hallmark اسـت، فقط بدون ژاکت و روسری چهارخانه.

 

16. روح‌های ما در شب «2017»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

همه ی عاشقانه هاي‌ عالی با اشتیاق شروع نمی‌شوند – گاهی اوقات، این در مورد رفاقت اسـت. دراین فیلم، جین فوندا و رابرت ردفورد در نقش همسایگانی بازی میکنند کـه شروع بـه خوابیدن دریک تخت می کنند – افلاطونی – برای جلوگیري از تنهایی. اما آیا چیزی عمیق تر توسعه مییابد؟

 

17. داستان یک شوالیه «2001»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

کمی قرون وسطایی، کمی مدرن، با کمی خنده و کمی هیجان، A Knight’s Tale چیزی برای همه ی نوع طرفداران فیلم دارد. هیث لجر در نقش یک ستارگان بازی می کند کـه می خواهد با ظاهر شدن بـه عنوان یک شوالیه و برنده شدن دریک تورنمنت جوست، قلب یک شاهزاده خانم را بـه دست آورد.

 

عنوان خود «و عده اي از نکات داستانی و شخصیت‌ها» را از Chaucer گرفته اسـت، اما موسیقی پاپ و دیگر پیشرفت‌هاي‌ کارگردانی تضمین میکند کـه احساس قدیمی بودن ان را نداشته باشد.

 

18. سلام، خداحافظ، و همه چیز در بین «2022»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

جردن فیشر و تالیا رایدر دراین فیلم نقش آفرینی می کنند و درباره زوجی اسـت کـه بـه زودی با رفتن تالیا بـه دانشگاه از هم جدا می شوند. او یک استراحت تمیز می خواهد. او فکر می کند اگر او برای خداحافظی کامل برنامه ریزی کند، او متقاعد خواهد شد کـه با او بماند. آیا عشق آن ها از راه دور زنده میماند؟

 

19. تاپ گان «1986»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

مطمئنا، تاپ گان فقط یک رمان عاشقانه نیست، اما برای صحنه «شـما ان احساس عشق را از دست داده‌اید» ارزشش را دارد. وقتی کارتان به پایان رسید، میتوانید برای بازی Top Gun: Maverick بـه Paramount+ بروید.

 

بیشتر بخوانید: چگونه می‌توانیم با بهترین فیلم ها آشنا شویم؟

 

20. جسیکا جیمز شگفت‌انگیز «2017»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

بـه این بـه عنوان نسخه رمانتیک‌تر Strangers on a Train فکر کنید: دو فرد عاشق اعتراف میکنند کـه از چک کردن افراد سابق خود در شبکه‌هاي‌ اجتماعی دست برنمی‌دارند، بنابر این با یک دیگر پیمان می‌بندند کـه از دنبال کردن افراد سابق خود دست بردارند و بـه جای هم دیگر را دنبال کنند. چه چیزی می‌تواند اشتباه باشد؟ این فیلم علاوه بر یک موقعیت عاشقانه خاردار، یک اجرای فرکانس از جسیکا ویلیامز از The Daily Show نیز دارد.

 

21. مرغ عشق «2020»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

شاید بیشتر یک “کام” باشد تا “رام”؛ The Lovebirds یک زوج بسیار عاشق را دنبال می کند – با بازی کمدین هاي‌ عیسی رائه و کمیل نانجیانی – کـه بـه اشتباه بـه عنوان قاتل درنظر گرفته می شوند و انها را وادار می کنند کـه بـه لام بروند. اگر آن ها بتوانند از این طریق بـه هم بچسبند، مشکلات رابطه شـما هیچ چیز نیست.

 

22. شخصی عالی «2018»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این فیلم با دلشکستگی شروع می شود و برای هرکسی کـه سعی در پشت سر گذاشتن جدایی دارد عالی اسـت. این فیلم جنی را دنبال می کند کـه هنوز از اخراج شدن نیش می زند، کـه برای یک شب با دوست دخترش بیرون می رود، اما نمیتواند با سابقش سر و کله بزند. آیا آن ها دوباره بـه هم می‌رسند؟

 

23. انجمن ادبی و پای پوست سیب زمینی گورنزی «2018»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این داستان بر اساس رمانی بـه همین نام، داستان نویسنده اي را دنبال می کند کـه در طول جنگ جهانی دوم برای بازدید از یک باشگاه کتاب در شهری کوچک در انگلستان سفر می کند. در طول اقامت خود، او با مردم محلی دوست می شود و عاشق چیزی بیش از مناظر داستانی می شود کـه شبیه یک مرهم خوب و گرم اسـت.

 

24. مالکوم و ماری «2021»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این فیلم کـه یک پروژه همه ی‌گیر اسـت، یک زوج را در زمان واقعی ودر مکانی محدود دنبال می کند، در حالی کـه انها حقایقی را در مورد رابطه‌شان کشف می کنند – کـه باعث می شود ان را تقریبا شبیه یک نمایشنامه احساس کند. زندایا و جان دیوید واشنگتن ستاره‌هاي‌ ان هستند کـه آن قدر داغ هستند کـه جرقه‌هایي را روی صفحه نمایش می‌فرستند.

 

25. سر عنکبوتی «2022»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

یکیدیگر از گزینه‌هاي‌ خوب برای کسانی کـه میخواهند کمی علمی تخیلی و اکشن با عاشقانه‌هایشان همراه شود، این فیلم دریک زندان آینده‌نگر می‌گذرد، جایی کـه زندانیان از آزادی زیادی برخوردار می شوند – زیرا آن ها موافقت می کنند کـه وسایلی را بپوشند کـه ذهن را تغییر می دهد.

 

اگر از خط خارج شوند، داروها روی آن ها قرار می گیرد. اما وقتی دو زندانی بـه دنبال یک دیگر می‌افتند، نقشه‌اي میکشند تا مواد شیمیایی را شکست دهند و فرار کنند. کریس همسورث در نقش رویاپرداز دارویی زندان بازی می کند و مایلز تلر و جرنی اسمولت زندانیان هستند کـه همگی توسط تاپ گان: جوزف کوسینسکی از ماوریک کارگردانی شده اند.

 

26. دوست داشتن «2016»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این فیلم هم یک داستان عاشقانه اسـت و هم یک داستان واقعی – دو بـه یک. این در مورد زوج واقعی پشت پرونده دادگاه عالی Loving v.

 

27. آخرین نامه از معشوق تو «2021»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

داستان‌هاي‌ عاشقانه دراین فیلم در دو خط زمانی اتفاق می‌افتند، زیرا داستان الی «فلیسیتی جونز»؛ روزنامه‌نگار معاصری را کـه در آرشیو مجله‌اش جست‌وجو می کند و نامه‌اي عاشقانه اشتباه ثبت‌شده از یک زوج مخفی در دهه 1960 «با بازی شایلین وودلی و» را پیدا میکند، متعادل میکند. همانگونه کـه الی شروع بـه تحقیق در مورد این رابطه می کند، زندگی عاشقانه خودش تغییر می کند.

 

28. پنج فوت از هم جدا «2019»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

دو جوان باهم آشنا می شوند و عاشق هم می شوند – باید ساده باشد، درست اسـت؟ مشکل: هر دوی انها فیبروز کیستیک دارند، بیماری کـه فاصله آن ها در فاصله 5 فوتی از یک دیگر را خطرناک می کند.

 

29. همه مکان‌های روشن «2020»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

اگر میخواهید کـه عاشقانه‌هایتان بـه ریسمان‌هاي‌ دل بپردازد، این کتاب کـه بر اساس کتاب YA نوشته جنیفر نیون ساخته شده اسـت، اینکار را انجام می دهد. این در مورد دو نوجوان اسـت کـه هر کدام بـه شیوه خود با مرگ سروکار دارند و چگونه باوجود زخم هایشان ارتباط برقرار می کنند.

 

30. عصر آدالین «2015»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

برای کسانی کـه عاشقانه هاي‌ خودرا با گرایش علمی تخیلی دوست دارند، دراین فیلم بلیک لایولی در نقش زنی بازی می کند کـه پس از تصادف، پیری را متوقف می کند. از آنجایی کـه او میـــخواهد وضعیت سنی خودرا مخفی نگه دارد، فرار میکند و این امر باعث میشود کـه او هیچ رابطه طولانی‌مدتی واقعی نداشته باشد.

 

با این حال، زمانی کـه او با مردی «هریسون فورد» آشنا میشود کـه وی را از گذشته‌شان می‌شناسد، این تصمیم مورد آزمایش قرار می گیرد.

 

31. تعطیلات «2020»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

 

برای چیزی با یک چرخش جشن، Holidate تمام تعطیلات سال را در بر می گیرد. در ان؛ یک زن جوان، شلوغ و مجرد با یک مرد مجرد بـه همین ترتیب قرار میگذارد تا در هر جشن تعطیلات، طرفداران یک دیگر باشند، فقط برای پیش گیری از سؤالات و تنظیم هاي‌ اقوام. اما آیا آن ها می توانند ان را بـه شرایط افلاطونی توافق خود حفظ کنند؟

 

32. جایی که Crawdads آواز می خوانند

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این یک رمان عاشقانه اسـت کـه دریک مهیج پیچیده شده اسـت، اما در هر صورت نبض شـما را بالا میبرد. دیزی ادگار جونز از مردم عادی نقش دختری را بازی می کند کـه بـه تنهایی در طبیعت باتلاق بزرگ شده اسـت و وی را در دسترس تعصبات مردم شهر قرار می دهد.

 

وقتی جسدی در مرداب پیدا می شود، او مورد بدگماني قرار می گیرد و تنها چند نفر «از جمله دوست خوش تیپ دوران کودکی تیت» بـه کمک او می‌آیند.

 

33. نیمی از آن «2020»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این فیلم در چرخشی مدرن از سیرانو دو برژرک، الی چو را دنبال می کند، یک طردشده دبیرستانی کـه تکالیف بچه‌هاي‌ دیگر را برای پول انجام میدهد. هنگامی کـه یک جوک بـه او پیشنهاد می دهد کـه برای نوشتن نامه بـه دوستش پولی بپردازد، او متوجه می شود کـه عاشق گیرنده یادداشت هایش شده اسـت.

 

34. سال کبیسه «2010»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

امی آدامز دراین رام کام، با اساس داستان هاي‌ ایرلندی، ایفای نقش می کند: او نقش زنی را بازی می کند کـه می‌شنود اگر دختری در روز کبیسه از مردی در ایرلند خواستگاری کند، او باید بپذیرد، و او برای ملاقات با معتاد کارش برنامه ریزی می کند.

 

دوست پسر در جزیره زمرد تا ببیند آیا میتواند ان را آزمایش کند یا خیر. برای کسانی کـه متعجب هستند: متأسفانه، سال 2023 یکسال کبیسه نیست، بنابر این اگر در فکر انجام همین کار هستید، هنوز وادار نیستید بلیط هواپیما خودرا رزرو کنید.

 

35. غرفه بوسیدن «2018»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این عاشقانه نوجوانی درباره یک دانش آموز دبیرستانی اسـت کـه بین وفاداری بـه بهترین دوستش و اشتیاق عاشقانه برای برادرش دویده شده اسـت. این فیلم پربازدیدترین فیلم این سرویس درسال 2018 بوده اسـت. موفقیت ان باعث شد کـه دنباله‌هاي‌ رام کام، با غرفه بوسیدن 2 و غرفه بوسیدن 3؛ بـه دنبال فیلم اصلی باشند.

 

36. عشق بی پایان «2014»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این بازسازی یک فیلم محصول 1981 با بازی بروک شیلدز اسـت. اینبار، گابریلا وایلد و الکس پتیفر نقش دو نوجوانی را بازی می کنند کـه علی‌رغم تلاش‌هاي‌ والدینشان برای جدا کردنشان، عاشق هم میشوند.

 

37. عشق تضمین شده «2020»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

چرا زمانی کـه شـما در حال و هوای یک کمدی رمانتیک هستید، بهترین مکان اسـت: این یکی درباره وکیلی اسـت کـه مشتری را می‌پذیرد کـه میـــخواهد از یک سایت دوستیابی شکایت کند کـه تضمین می کند کاربرانش عشق واقعی را پیدا کنند. او ممکن اسـت بازی خودرا در سایت پیدا نکرده باشد، اما ممکن اسـت ان را در دادگاه پیدا کرده باشد.

 

38. بهترین من «2014»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این بر اساس رمانی از نیکلاس اسپارکس اسـت کـه کتاب The Notebook و Dear John را نوشته اسـت. در ان؛ دو معشوق دوران کودکی در مراسم تشییع جنازه با یک دیگر برخورد می کنند «ببینید، قبلاً اشک می‌ریزند»؛ ودر حال یادآوری خاطرات، فکر میکنند کـه آیا ممکن اسـت آینده‌اي باهم داشته باشند.

 

39. به دو طرف نگاه کن «2022»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این یک فیلم بـه سبک درهای کشویی اسـت کـه در ان فیلم دو مسیر متفاوت و احتمالی را دنبال میکند کـه توسط لیلی راینهارت از Riverdale بازی میشود. در یکی، او باردار می شود ودر زادگاهش میماند تا بچه را بزرگ کند. در دیگری، او بـه لس آنجلس می رود تا حرفه خودرا دنبال کند. آیا او عشق واقعی را در هردو مسیر پیدا می کند؟

 

40. کره اردک «2018»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این برای زمانی اسـت کـه شـما در حال و هوای چیزی هستید کـه بسیار تند و روانی اسـت. در ان؛ دو زن کـه از روابط دیگر خود خسته شده‌اند، قول می دهند کـه 24 ساعت بی‌رحمانه صادقانه رابا هم بگذرانند و هر ساعت یک ساعت رابطه جنسی داشته باشند.

 

41. تاریخ کامل «2019»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

دراین یکی، او نقش پسری را بازی میکند کـه اپلیکیشنی را توسعه داده اسـت کـه بـه دختران اجازه می دهد وی را برای قرارهای جعلی اجاره کنند – انها می توانند شخصیت و همه ی چیز وی را انتخاب کنند. اما وقتی او واقعی شروع بـه عاشق شدن می کند، همه ی چیز پیچیده می شود.

 

42. طناب دار «2020»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

چکمه هاي‌ کابوی و کلاه گاوچران خودرا برای این یکی بپوشید: داستان یک سوارکار جوان را دنبال می کند کـه عاشق دختر یکی از اعضای شورا می شود. آیا او میتواند بر پدر او پیروز شود؟

 

43. دختر بلند «2018»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

یکیدیگر از ورودی‌هاي‌ ژانر رام-کام نوجوانان، دختر بلند قد، جودی «آوا میشل از مادران رقص» را دنبال میکند، یک دانش‌آموز دبیرستانی کـه افزایش قد وی را بـه خودآگاهی می رساند. مانند تعداد زیادی از رام‌ها، این یکی هم اکنون یک فرنچایز اسـت: Tall Girl 2 کـه درسال 2022 منتشر شد.

 

44. یک جازمن بلوز «2022»

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

این یکیدیگر از عاشقانه هاي‌ مختلف ستاره اي اسـت کـه توسط تایلر پری ارائه شده اسـت. در ان؛ یک موزیسین بلوز بـه نام بایو و یک دختر جوان بـه نام لیان عاشق هم میشوند و فیلم رابطه ان‌ها را در طول دهه‌ها دنبال میکند کـه با تاریخ و رسوایی‌هاي‌ شهرشان تلاقی می کند.

 

45. سریال «بعد».

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی سال 2023

بـه اندازه کافی عجیب، نخستین فیلم این مجموعه نیست. برای تماشای ان باید بـه Hulu یا Amazon Prime Video بروید. و داستان، کـه یک دانشجوی کالج را دنبال میکند کـه عاشق یک «پسر بد پیچیده» می شود، بر اساس مجموعه‌اي کتاب اسـت کـه ریشه در داستان‌هاي‌ طرفداران One Direction دارد، بنابر این انتظارات خودرا مطابق با ان تنظیم کنید. 

 

بیشتر بخوانید:  17 مورد از ترسناک ترین فیلم های واقعی سینما

 

در پایان

فقط چیزی در مورد جمع شدن روی کاناپه با شریک زندگی، دوستان یا حتی خودتان وجوددارد تا داستان‌هاي‌ عاشقانه دلخواهتان را تماشا کنید. بـه همین دلیل، ما بهترین فیلم‌هاي‌ عاشقانه را جمع‌آوری کرده‌ایم کـه میتوانید همین همین حالا پخش کنید. 

 

منبع

https://www.goodhousekeeping.com

جدیدترین مطالب سایت