بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

بهترین فیلم و انیمیشن : دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین فیلم های‌ نوجوانانه سال جدید را منتشر کرده ایم. با کودکان 10؛ 11 و 12 ساله خود از این فیلم ها لذت ببرید.

 

40 تا از بهترین فیلم نوجوانان که برای تماشای خانواده خوب است

وقتی نوبت بـه نشستن با خانواده و تماشای فیلم برای بچه ها می رسد، جلب رضایت مخاطبان پیش از نوجوانی سخت ترین اسـت. دلیلش این اسـت کـه انها میدانند برای فیلم‌های‌ کودک و نوجوان خیلی پیر شده‌اند و برای چیزی بالغ‌تر آماده‌اند، اما هنوز برای زبان، خشونت و ناراحتی کـه می تواند در عده اي از فیلم‌های‌ نوجوانان باشد، آماده نیستند.

 

اما تعداد زیادی فیلم برای نوجوانان «و سریال‌های‌ تلویزیونی برای نوجوانان!» وجوددارد کـه کاملاً مخاطبان 10 ساله، 11 ساله و 12 ساله هستند، اگر میدانید کجا را نگاه کنید.

 

این‌ها بهترین فیلم برای تماشای سال جدید هستند. عده اي از آن ها کلاسیک هستند کـه ممکن اسـت از دوران پیش از نوجوانی خود بـه یاد بیاورید، یا امتداد فرنچایزهای دوران کودکی‌تان کـه برای مخاطبان جوان‌تر ساخته شده‌اند. موارد دیگر مربوط بـه تمام سنین هستند، امور مربوط بـه کل خانواده کـه حتی می توانید با خواهر و برادرهای کوچک تر و بزرگتر تماشا کنید.

 

ودر حالی کـه فیلم های‌ انیمیشن وجوددارد، همه ی انها چیزهای پیچیده اي در مورد انها دارند، بنابر این آن ها چیزی بیش از چیزهای بچه گانه هستند. و از آنجایی کـه کودکان پیش از نوجوانی اغلب پرهیاهو هستند، موزیکال های‌ بسیار زیادی وجوددارد. بگذارید انها یکی از این ها را برای شب بعدی فیلم خانوادگی شـما انتخاب کنند و همه ی شـما از زمان پیوند خانوادگی لذت خواهید برد.

 

بیشتر بخوانید: 10 فیلم سینمایی خارجی برتر سال 2023 + عکس

 

1. Wendell & Wild «2022»

این فیلم انیمیشن استاپ موشن دو غول فیلم – سمبل وحشتناک جردن پیل و اسطوره انیمیشن استاپ موشن هنری سلیک – را در فیلمی ترکیب می کند کـه بهترین هردو حساسیت رابا هم ترکیب می کند. کت یک فرد خارجی خودخوانده اسـت کـه دریک مدرسه جدید شروع بـه کار می کند. هنگامی کـه یک جفت شیاطین مکر انچه را کـه بیشتر از همه ی میـــخواهد در ازای کمک بـه دنیای زندگان بـه او پیشنهاد میکنند، او تسلیم می شود و بالای سرش میچرخد.

 

2. 13 موزیکال «2022»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

بـه ندرت فیلم های‌ موزیکال بـه طور واضح دغدغه های‌ پیش از نوجوانی را هدف قرار می دهند. این یکی پسری بـه نام ایوان را دنبال می کند کـه درست قبل از میتزوای بار خود از شهر نیویورک بـه ایندیانا نقل مکان می کند. موزیک‌هایی درباره نخستین بوسه‌ها، بی حوصلگی، تلاش برای ورود بـه یک فیلم وحشتناک درجه‌بندی R و دیگر چیزهای مهم برای توئین وجوددارد کـه همگی توسط جیسون رابرت براون، دامپزشک برادوی نوشته شده‌اند.

 

3. خوشگل «2022»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

این بـه نوعی بازگویی Beauty and the Beast اسـت، فقط با یک چرخش دیجیتالی: سوزو دختری اسـت کـه در دنیای واقعی ترس از صحنه دارد، اما دریک متاورس آنلاین بـه نام U، او در واقع یک ستاره موسیقی پاپ با تعداد زیادی دنبال کننده اسـت.

 

هنگامی کـه کاربری بـه نام “اژدها” شروع بـه ایجاد مشکل می کند، او قول می دهد کـه وی را ردیابی کند و منبع عصبانیت وی را دریابد. اما آیا انها فقط در U متصل می شوند یا می توانند یک دیگر را در دنیای واقعی پیدا کنند؟ این را بـه هر شخصی کـه کمی بیش از حد بـه رسانه های‌ اجتماعی علاقه دارد نشان دهید.

 

4. دختر پادشاه «2022»

 

این برای همه ی پیش از نوجوانانی اسـت کـه عاشق عرفان و جادو هستند. این فیلم ماری جوزف، دختر سلطان لوئی چهاردهم را دنبال می کند کـه بـه طور غیر منتظره با یک پری دریایی دوست می شود. وقتی متوجه می شود کـه سلطان قصد دارد از پری دریایی برای تلاش برای دستیابی بـه زندگی ابدی استفاده کند، احساس می کند کـه باید مداخله کند.

 

5. Apollo 10½: A Space Age Childhood «2022»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

ریچارد لینکلیتر کارگردان «گیج و سردرگم» اسـت کـه تا حدی بر اساس دوران کودکی دوست‌داشتنی فضاست و با سبک انیمیشن روتوسکوپی امضا شده‌اش ساخته شده اسـت، کـه بـه نظر میرسد روی عکسهای زنده از افراد واقعی متحرک شده اسـت. داستان فرود ماه درسال 1969 را از دو دیدگاه دنبال می کند: نظارت ماموریت کـه فرود را اجرا می کند و یک بچه هیجان زده در حال تماشای خانه.

 

6. سیندرلا «2021»

ممکن اسـت کودک پیش نوجوان شـما اقتباس کارتونی سیندرلا را مسخره کند، اما این نسخه 2021 داستان رابا برداشتی جدید و فمینیستی از وضعیت سیندرلا پیرتر می کند – آیا او حتی می خواهد با یک شاهزاده ازدواج کند؟ – و یک موسیقی متن پر از موزیک های‌ پاپ. بیلی پورتر حتی در نقش پریخوانده ظاهر می شود.

 

7. Ghostbusters: Afterlife «2021»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

در نهایت، پس از دو فیلم و یک راه اندازی مجدد، بالاخره تعدادی از بچه ها را بـه دست می آوریم کـه می توانند یک بسته پروتون را بـه کار گیرند! Ghostbusters: Afterlife فیبی و تروور اسپنگلر، نوه‌های‌ اگون را دنبال میکند کـه بـه خانه مزرعه قدیمی اگون نقل مکان می کنند و بیش از انچه پیش‌بینی می کردند بـه دنبال پدربزرگ خود میروند.

 

8. انولا هلمز «2020»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

شـما نام شرلوک هلمز را شنیده اید، اما خواهر بچه اش چطور؟ وقتی مادرشان ناپدید می شود، انولا هولمز خودش بـه تحقیق می پردازد و وی را بـه مکان‌های‌ غیرمنتظره‌اي می برد کـه مردان جرأت اقامت در ان‌ها را ندارند. دنباله‌اي درسال 2022 منتشر شد و هر دوی ان‌ها میلی بابی براون را بازی می کنند و ان‌ها را برای شـما کـه عاشق چیزهای غریبه هستید عالی میکند.

 

9. ایمنی «2020»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

این فیلم ورزشی الهام‌بخش داستان واقعی برادران ری و فاهمر مک‌الراثبی را روایت می کند. ری با بورسیه فوتبال در دانشگاه کلمسون پذیرفته می شود و متوجه می شود کـه برادرش پس از عود مجدد مادرشان بـه درستی از او مراقبت نمیشود. ری تصمیم می‌گیرد از فاهمر مراقبت کند و باید یاد بگیرد کـه چگونه قوانین مدرسه، فوتبال و NCAA را متعادل کند ودر عین حال بـه طور مخفیانه از برادرش مراقبت کند.

 

10. Stargirl «2020»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

این فیلم کـه بر اساس مجموعه کتاب های‌ محبوب جری اسپینلی ساخته شده اسـت، پسری بـه نام لئو را دنبال می کند کـه با جمعیتی ترکیب می شود کـه با دختری کـه طبق قوانین خودش بازی می کند دوست می شود و خودرا دختر ستاره می نامد. آیا دوستی بین چنین متضادی می تواند دوام بیاورد؟

 

11. همیلتون «2020»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

لین مانوئل میراندا با برداشت موسیقایی خود از بنیانگذار الکساندر همیلتون، تاریخ را برای مخاطبان معاصر تازه می کند. و اگر طرفداران موسیقی شـما نسخه برادوی را از دست داده اند «کـه مطمئناً اینکار را انجام داده اند»؛ می توانند همه ی ان را در +Disney ببینند. مطمئناً کلمات بد و موقعیت های‌ بزرگسالی در نمایشنامه وجوددارد، اما همه ی این ها بـه خاطر یادگیری تاریخ اسـت، درست اسـت؟

 

12. دورا و شهر گمشده طلا «2019»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

این فیلم بـه جای این کـه اقتباسی ساده از کارتون Dora the Explorer باشد، یک نگرش تقریبا متا در مورد شخصیت دارد – شخصیت های‌ دیگر نمی توانند باور کنند کـه او از جنگل آمده یا با یک میمون دوست اسـت. تویین خیلی باحال شـما با انها احساس اسانی می کند.

 

13. بچه ای که پادشاه می شد «2019»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

خطوط اصلی داستان را می دانید: پسر شمشیر پیدا می کند، پسر شمشیر را از سنگ می‌کشد، پسر همه ی کاره می شود و باید با کمک شوالیه های‌ قابل اعتماد خود یک جادوگر شیطانی را شکست دهد. فقط دراین مورد، پسر الکس اسـت کـه در حومه امروزی لندن زندگی می کند و باید گروهی از دوستان دوران راهنمایی خودرا بـه سمت خود جمع کند.

 

14. زنان کوچک «2019»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

اگر چه در دوران جنگ داخلی اتفاق می‌افتد، اما در زنان کوچک تعداد زیادی از کودکان وجوددارد کـه امروزه هنوز هم می توانند با انها ارتباط برقرار کنند، مانند پیوندهای بین خواهر و برادرها، یافتن انعطاف‌پذیری در شکست‌هایی کـه خانواده‌ها با ان مواجه می شوند و این مفهوم کـه باید زمانی کـه بزرگسالان بیش از حد مشغول هستند، خودرا سرگرم کنند.

 

تا بـه شـما توجه کنم این اقتباس، کـه در ان بازیگران زن محبوبی مانند اما واتسون هری پاتر و فلورانس پیو از بیوه سیاه بازی می کنند، حتی ممکن اسـت انها را وادار بـه خواندن کتاب کند.

 

15. Spider-Man: Into the Spider-Verse «2018»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

قبل از این کـه بـه قلمرو PG-13 دنیای سینمایی مارول برسند، اجازه دهید انگشت پا را در PG Spider-Verse فرو کنند. نه تنها قهرمان، مایلز مورالس، یک نوجوان اسـت، بلکه درسی می‌آموزد کـه چگونه قهرمانی میتواند از هرجایی سرچشمه بگیرد. اگر انها ان را دوست داشته باشند، دنباله ان اواخر امسال منتشر می شود.

 

16. شگفت انگیز «2017»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

اگر فرزند شـما دربخش همدلی قدیمی نیاز بـه یادآوری دارد، این فیلم را بر اساس کتاب پرفروش R.J بـه انها نشان دهید. پالاسیو. این فیلم مبارزات پسری با نابهنجاری صورت را دنبال می کند و بـه عنوان یادآوری برای مهربان بودن عمل می کند. دنباله‌اي با نام پرنده سفید: یک داستان شگفت‌انگیز، اواخر امسال اکران می شود.

 

17. فیگورهای پنهان «2016»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

Hidden Figures داستان زندگی واقعی سه زن ریاضیدان آمریکایی آفریقایی تبار را روایت می کند کـه در ناسا در آستانه فرود بر ماه کار می کردند و کمک های‌ اساسی درکنار مواجهه با نژادپرستی و تبعیض جنسی در محل کار داشتند. این را بـه هر بچه‌اي کـه فکر می کند ریاضی هیجان‌انگیز نیست نشان دهید و شاید بخواهد کاترین جانسون بعدی باشد.

 

18. نام شما «2016»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

این انیمه عاشقانه تغییر بدن دارد: میتسوها، دختری کـه دریک منطقه روستایی زندگی می کند، و تاکی، پسری در توکیو، شروع بـه دیدن رویاهای واضح می کنند کـه در ان زندگی یک دیگر را تجربه می کنند. انها بـه زودی متوجه می شوند کـه اصلاً رویاهایی نمیبینند – آن ها در واقع در بدن یک دیگر وقت می گذرانند و با گذاشتن یادداشت هایی برای یک دیگر شروع بـه برقراری ارتباط می کنند. این فیلم پس از اکران برنده جوایز متعددی در جشنواره های‌ انیمیشن شد.

 

19. ملکه کاتوه «2016»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

بازی Queen’s Gambit کیست؟ این فیلم داستان واقعی فیونا موتسی را روایت می کند، دختری کـه در اوگاندا بزرگ می شود و آرزو دارد استاد شطرنج شود. این فیلم بـه کارگردانی Mira Nair از Monsoon Wedding و با بازی Lupita Nyong’o، ممکن اسـت الهام بخش فرزندان شـما باشد تا یک ست شطرنج انتخاب کنند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ترسناک جدید خارجی + عکس

 

20. پدینگتون «2014»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

Paddington و دنباله ان؛ Paddington 2؛ شناخته شده اسـت کـه هم بچه ها و هم والدین را بـه خود جلب می کند. Paddington 2 برای دستیابی بـه رتبه بندی نادر و 100٪ تازه در Rotten Tomatoes زمانی کـه در سینماها بود، مشهور بود. هیچ ترفندی برای ان وجود ندارد: این فقط یک داستان دلگرم کننده در مورد خرسی اسـت کـه بـه لندن می آید تا با خانواده اي زندگی کند کـه جذابیت بریتانیایی را بـه دنبال دارد.

 

21. کورالاین «2009»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

اکثر فیلم های‌ انیمیشن استاپ موشن لایکا – ParaNorman، The Boxtrolls، Kubo and the Two Strings، Missing Link و Coraline – برای کودکان پیش از نوجوانی عالی هستند. استودیو می‌داند کـه چگونه بـه خزنده بودن ذاتی استاپ موشن چنگ بزند تا داستان هایی با عناصر شوم برای آن ها تعریف کند و آن ها را کمی بالغ تر از اکثر کارتون ها کند.

 

کورالاین مناسب‌ترین گزینه اسـت، زیرا دارای پیش‌فرض‌هایی اسـت کـه توئین‌ها میتوانند با ان همدردی کنند: وقتی والدینش ان‌قدر مشغول هستند کـه نمی توانند بـه او توجه کنند، کورالین مجذوب دنیای پنهانی میشود کـه در ان «مادر دیگری» بـه او هر چیزی را کـه می خواهد قول میدهد. اما آیا “مادر دیگر” تنها چیزی اسـت کـه او می خواهد باشد؟

 

22. شب در موزه «2006»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

در شب، زمانی کـه بازدیدکنندگان موزه را ترک می کنند، نمایشگاه‌ها جان می گیرند و یک نگهبان موزه تنها برای مدیریت هرج و مرج باقی می ماند. بچه‌ها عاشق مزخرفات نمایشگاه‌ها هستند، در حالی کـه والدین از اجرای کمدین‌هایی مانند بن استیلر، رابین ویلیامز، اوون ویلسون و استیو کوگان قدردانی می کنند. دو دنباله و یک فیلم انیمیشن جدید دنباله فیلم اصلی هستند.

 

23. آیا ما هنوز آنجا هستیم؟ «2005»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

یک سنت طولانی از فیلم‌ها وجوددارد کـه در ان بچه‌ها فقط بزرگسالان را اذيت میدهند، کـه باعث خوشحالی سایر بچه‌ها در همه ی جا «و ناراحتی والدینشان» میشود. آیا ما هنوز آنجا هستیم؟ این رابا یک کمدی سفر جاده اي ترکیب می کند و ان را بـه نوعی هواپیما، قطار و ماشین برای خانواده ها می سازد.

 

24. ناپلئون دینامیت «2004»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

وقتی این فیلم اکران شد، آن قدر در میان بچه‌های‌ کالج محبوب شد، تقریبا سخت اسـت کـه بـه خاطر بسپاریم کـه کاملاً برای نوجوانان مناسب اسـت: هیچ زبان بدی وجود ندارد ودر مورد قرار گذاشتن با بچه‌ها نیست «کـه برای فیلم‌هایی کـه در سطح بالایی قراردارند غیرعادی اسـت.».

 

در عوض، این در مورد بچه‌هایی اسـت کـه احساس میکنند نامناسب هستند «و چه کسی اینطور نیست؟» یاد می گیرند کـه با افرادی دوست شوند کـه انها را آن طور کـه هستند دوست دارند.

 

25. نهنگ سوار «2002»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

نیکی کارو، کارگردان لایو اکشن مولان درسال 2020؛ داستان یک دختر 12 ساله مائوری را روایت می کند کـه می خواهد روزی رئیس قبیله خود شود. احتمالاً کودک پیش از نوجوانی شـما در خانه می تواند ارتباط برقرار کند.

 

26. بچه های جاسوس «2001»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

دراین فیلم، کارمن و جونی متوجه می شوند کـه والدینشان جاسوسانی هستند کـه اسیر شده‌اند و برای نجات ان‌ها باید بـه ماجراجویی بروند. اما با تعداد زیادی از ابزارهای احمقانه و شخصیت های‌ اغراق آمیز، خطر هرگز واقعاً خیلی وحشتناک نمیشود. اگر این مورد درخانواده شـما محبوب اسـت، یک مجموعه کامل از کودکان جاسوس، از جمله یک سریال تلویزیونی انیمیشن در نتفلیکس وجوددارد.

 

27. خاطرات پرنسس «2001»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

 

این حرکت بر اساس کتابی از مگ کابوت، نوجوانی میا را دنبال میکند کـه می‌فهمد وارث خانواده سلطنتی در پادشاهی جنویا اسـت. او می‌آموزد کـه مزایای زندگی سلطنتی نیز با مسئولیت‌هایی همراه اسـت «و پاپاراتزی»؛ و باید یاد بگیرد کـه چگونه با ان‌ها رفتار کند ودر عین حال بـه دوستانش در خانه وفادار بماند.

 

28. میلیون ها «2004»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

این فیلم آن قدر تند اسـت کـه ممکن اسـت وادار شوید بافت ها را بشکنید. پیش‌فرض، فانتزی محض اسـت: پسر جوانی کـه هنوز از مرگ مادرش غمگین اسـت، کیسه‌اي پر از پول نقد را پیدا میکند و باید ان را خرج کند قبل از این کـه انگلستان دچار تغییر ارز «تخیلی» شود و پول بی‌فایده باشد.

 

برادر پسر می خواهد پولش را خرج وسایل پر زرق و برق کند، اما می خواهد راه‌هایی بیابد تا یاد مادرشان را گرامی بدارد و از ان برای همیشه استفاده کند. اما واقعاً این پول متعلق بـه چه کسی اسـت؟

 

29. هری پاتر و سنگ جادو «2001»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

توئینز ممکن اسـت قبلاً بـه کتاب ها و فیلم های‌ هری پاتر فرو رفته باشد، اما زمانی کـه جادوگران جوان هم سن و سال بچه هایی هستند کـه آن ها را تماشا می کنند، سریال متفاوت می شود. بعلاوه، با هشت فیلم برای کار، انها را برای مدت طولانی مشغول خواهد کرد.

 

30. پرنسس مونونوکه «1997»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

این فیلم برگرفته از اسطوره انیمیشن هایائو میازاکی و استودیوی مشهور او گیبلی اسـت. اما در حالی کـه سایر فیلم‌های‌ گیبلی، مانند من همسایه توتورو، برای بچه‌های‌ کوچک‌تر مناسب‌تر هستند، شاهزاده مونونوکه بهتر اسـت برای بچه‌های‌ بزرگ تر ذخیره شود.

 

این در دنیایی اتفاق میوفتد کـه عده اي از مردم در هماهنگی با طبیعت زندگی می کنند و برخی برای نابودی ان تلاش می کنند و یک شاهزاده جوان راهی جنگل می شود تا درباره ارواح محافظ طبیعت اطراف آن ها اطلاعات بیشتری کسب کند. راجر ایبرت، منتقد فیلم، باوجود این کـه این فیلم برای خانواده هاست، ان را «یکی از مبتکرانه ترین فیلم های‌ بصری کـه تا بـه حال دیده ام» نامیده اسـت.

 

31. برگر خوب «1997»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

مطمئناً؛ کنان یک کمدین در Saturday Night Live اسـت و Kel یک پانلیست در Deliciousness، اما هنوز هم نوع خاصی از جادوی کمدی وجوددارد کـه وقتی انها رابا هم می بینید اتفاق می‌افتد. زمانی کـه در حال حماقت محض هستید این را بپوشید.

 

32. جومانجی «1995»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

دو فیلم اخیر Jumanji با بازی The Rock – Jumanji: Welcome to the Jungle و Jumanji: The Next Level – هردو دارای رتبه PG-13 هستند. برای پایین آوردن ان بـه سطح بین المللی، باید با این کلاسیک رابین ویلیامز بـه مدرسه قدیمی بروید. عناصر هنوز وجود دارند: انجام یک بازی خانوادگی بازیکنان غیرمنتظره را بـه دنیایی پر از حیوانات منتقل می کند کـه انتظارش را نداشتند.

 

33. The Sandlot «1993»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

یک فیلم در دوران بلوغ و یک فیلم ورزشی ضعیف کـه همه ی دریک فیلم قراردارند، The Sandlot پسری بـه نام اسکاتی اسمالز را دنبال می کند کـه پس از نقل مکان بـه محله‌اي جدید، بـه عضویت یک تیم بیسبال در می آید. آنچه در ادامه می آید – دوستی‌ها، نخستین عشق‌ها – همه ی چیزهایی اسـت کـه فیلم‌های‌ خوب بچه‌گانه از ان ساخته شده‌اند.

 

34. لیگی از خودشان «1992»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

یک فیلم بیسبال با خط متفاوت، A League of their Own، یک تیم بیسبال کاملاً زن را دنبال می کند کـه قرار اسـت در زمانی کـه مردان در جنگ جهانی دوم می جنگند، روحیه خودرا التیام بخشد. ان را بـه فرزندان خود در زمانی کـه بـه مقدار زیادی توانمندسازی نیاز دارند نشان دهید.

 

35. اخبار «1992»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

دراین فیلم، کریستین بیل نقش یک پسر کاغذی را بازی میکند کـه رهبری اعتصاب روزنامه‌فروشان درسال 1899 را بر عهده دارد. اما بهتر از همه ی، این یک موزیکال اسـت، با موزیک‌هایی از پری دریایی کوچک و آهنگساز Beauty and the Beast، آلن منکین. با مزایای دیزنی خود، این یکی برای افراد جوان تر نیز مناسب اسـت.

 

36. دختر من «1991»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

نخستین بوسه ها، دوستی های‌ سریع و حتی از دست دادن و غم و اندوه – دختر من همه ی چیزهایی را کـه دریک فیلم درباره بزرگ شدن بخواهید دارد. این فیلم ممکن اسـت همان چیزی باشد کـه برای شروع گفتگوهای سختی کـه بـه تعویق انداخته اید نیاز دارید.

 

37. ماجراجویی عالی بیل و تد «1989»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

علیرغم برخی طنزهای تند، این فیلم در اصل داستانی در مورد تلاش برای تکمیل یک تکلیف اسـت. چه بچه اي این حس را درک نمی‌کند؟ بیل و تد در زمان سفر می کنند تا در مورد تاریخ بیاموزند، و هنگام جمع‌آوری چهره‌های‌ مشهور، تعداد زیادی از چیزهای خنده‌دار اتفاق می‌افتد، اما حقایق تاریخی نیز وجوددارد کـه میتوان آن ها را جمع‌آوری کرد.

 

38. کسی که خرگوش روگر را طراحی کرد؟ «1988»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

هرگز فیلم دیگری مانند Who Framed Roger Rabbit؟ وجود نخواهد داشت، هم از نظر ترکیب بی‌نظیر لایو اکشن و کارتون‌ها بدون کمک CGI، و هم این کـه چگونه شخصیت‌های‌ شرکت‌های‌ مختلف همگی برای فیلم‌های‌ سرگرم‌کننده گرد هم می آیند.

اما بـه احتمال زیاد فرزندان شـما حتی متوجه هیچ یک از این ها نخواهند شد – دافی داک و دانلد داک باهم؟! – زیرا انها بیش از حد غرق در رازهای نوآر و الهام گرفته از محله چینی ها خواهند بود کـه نمی توانند بـه ان توجه کنند.

 

39. بازگشت به آینده «1985»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

خوب، پس “حال” دراین فیلم گذشته ما اسـت و “آینده” در قسمت دوم بازگشت بـه آینده… همچنین گذشته ماست. اما بچه‌ها همان‌ گونه از گیج کردن پارادوکس‌های‌ سفر در زمان دراین سری فرنچایز پرش یکسال، خلاص خواهند شد.

 

40. Raiders of the Lost Ark «1981»

بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی سال 2023

ایندیانا جونز لحن را برای همه ی فیلم‌های‌ ماجراجویی بعدی تنظیم کرد، پس چرا OG را بـه انها نشان ندهید؟ اگر بخواهید تابستان امسال آن ها را بـه ایندیانا جونز و Dial of Destiny ببرید، این دو برابر می شود. پس از ان؛ می توانید هر شخصیتی را کـه از کودکی با کلاه بـه سبک ایندیانا جونز دیده‌اند، بازی کنید، با «کانزاس سیتی میکی» در باشگاه میکی موس یا ریدلی جونز در نتفلیکس.

 

بیشتر بخوانید: معرفی برترین فیلم های جهان برای سرگرمی

 

در پایان

این لیست حاوی مردم‌پسندترین فیلم‌هایی اسـت کـه در صفحه‌های این سایت ماهانه بیش از 250 میلیون نفر بازدیدکننده داشته اسـت.

جدیدترین مطالب سایت