ثروتمندترین بازیگران دنیا (50 بازیگر)

ثروتمندترین بازیگران دنیا (50 بازیگر)

از ستارگان نمادین اکشن گرفته تا بازیگران معروف برنده اسکار، این بازیگران معروف جهانی فیلم‌برداری‌هاي‌ چشمگیری دارند کـه بـه آن ها کمک کرده تا ثروت عظیم خودرا بـه دست آورند. این مقاله از مجله تفریحی تالاب نمایش‌هاي‌ تلویزیونی و فیلم‌هایي را پوشش می دهد کـه آن ها را بـه شهرت رساندند، و همچنین سرمایه‌گذاری‌هاي‌ کارآفرینی کـه منجر بـه موفقیت مالی بیشتر شد.

 

ثروتمندترین بازیگران جهان چه کسانی هستند؟

ما فیلم‌هاي‌ برنده جوایز، موفقیت‌هاي‌ باکس آفیس و موفقیت‌هاي‌ کارآفرینی را کـه بـه این بازیگران کمک کرده اسـت تا بـه ارزش خالص چشمگیر خود دست یابند، پوشش داده‌ایم. در این جا فهرست ما از 50 ثروتمندترین بازیگر جهان آمده اسـت:

 

بیشتر بخوانید: عکس های جدید بازیگران و سلبریتی ایرانی «جدید»

 

50 تا از ثروتمندترین بازیگران جهان

 

50. ری رومانو

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 200 میلیون دلار

استندآپ کمدین و بازیگر ری رومانو از حرفه اي پربار در فیلم ها و برنامه هاي‌ تلویزیونی برخوردار بوده اسـت کـه بیشتر با نام ری کربن در سریال همه ی ریموند را دوست دارند شناخته می شود. نقش‌هاي‌ سینمایی او شامل The Irishman، The Big Sick و صداپیشگی مکرر برای مجموعه فیلم‌هاي‌ انیمیشن عصر یخبندان اسـت.

 

در طول دوران حرفه‌اي‌اش، او نامزد دریافت جوایز مختلفی شده اسـت، از جمله جوایز انتخاب مردم و جوایز امی برای بازیگر نقش اول دریک سریال کمدی برای بازی در فیلم Everybody Loves Raymond. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص ری رومانو 200 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

49. آلن دلون

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 200 میلیون دلار

سمبل سینمای فرانسه آلن دلون در طول دوران بازیگری درخشان خود در ده‌ها فیلم ظاهر شده و جوایز متعددی را دراین راه بـه دست آورده اسـت. Le Samourai، The Leopard و Le Cercle Rouge همگی کمک کردند تا دلون بـه یک ستاره بین المللی شناخته شده و یکی از پردرآمدترین بازیگران فرانسه تبدیل شود.

 

دارایی خالص قابل توجه 200 میلیون دلاری او با علایق تجاری او کـه شامل تبلیغ مسابقات بوکس و همچنین جواهرات و لوازم جانبی بود، افزایش یافت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص آلن دلون 200 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

48. وین دیزل

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 225 میلیون دلار

مارک سینکلر کـه بـه طور حرفه اي با نام وین دیزل شناخته می شود، خودرا بـه عنوان یکی از ستاره هاي‌ برجسته اکشن هالیوود با مجموعه اي از فیلم هاي‌ پرفروش بـه نام خود معرفی کرده اسـت. پس از حضور در Saving Private Ryan بـه کارگردانی یکی از ثروتمندترین کارگردانان جهان، استیون اسپیلبرگ، دیزل با فرانچایز فیلم Fast and Furious بـه موفقیت رسید.

 

دارایی خالص 225 میلیون دلاری وین دیزل بـه لطف کار اضافی در تلویزیون افزایش یافته اسـت. و همچنین ارائه صدا برای بازی هاي‌ ویدیویی. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص وین دیزل 225 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

47. آکشای کومار

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 240 میلیون دلار

آکشی کومار بازیگر هندی با رهبری مجموعه فیلم هاي‌ Khiladi و ثروت شخصی 240 میلیون دلاری خودرا بـه عنوان بازیگر اصلی سینمای هند تثبیت کرد. کار در طیف وسیعی از ژانرها، این تطبیق پذیری بـه او کمک کرد تا بـه پردرآمدترین بازیگر بالیوود تبدیل شود.

 

تایید برندهای مختلف و اجرای زنده بـه منجنیق کردن ارزش خالص او بـه انچه امروز اسـت کمک کرده اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص آکشی کومار 240 میلیون دلار تخمین زده می شود کـه وی را در رتبه 47 در فهرست ما از ثروتمندترین بازیگران قرار می دهد.

 

46. ساموئل ال جکسون

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 250 میلیون دلار

پس از حضور در Pulp Fiction اثر کوئنتین تارانتینو، شهرت ساموئل ال جکسون بـه طور جدی آغاز شد. جکسون همراه با چندین همکاری دیگر با تارانتینو، در فیلم هایي مانند شکست ناپذیر، جنگ ستارگان و مارهای روی هواپیما ظاهر شده اسـت.

 

مجموع فیلم هاي‌ او بیش از 27 میلیارد دلار درآمد داشته اسـت و دارایی خالص ساموئل ال جکسون بـه 250 میلیون دلار رسیده اسـت. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص ساموئل ال جکسون 250 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

45. نیکول کیدمن

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 250 میلیون دلار

نیکول کیدمن بازیگر آمریکایی/استرالیایی یک ستاره سینمای برنده چند جایزه اسـت کـه در حرفه بازیگری او آثاری مانند چشمان کاملا بسته، برای مردن و مولن روژ وجوددارد. او علاوه بر این کـه در چندین موقعیت بـه عنوان پردرآمدترین بازیگر زن شناخته می شود، بـه‌خاطر فعالیت‌هاي‌ خیریه‌اش برای جمع‌آوری پول برای کودکان محروم در سراسر جهان شناخته شده اسـت.

 

هزینه‌هاي‌ فیلم و تایید برندها از جمله عده اي از گران‌ترین کیف‌هاي‌ دستی جهان، بـه ثروت خالص نیکول کیدمن کمک کرده اسـت تا بـه 250 میلیون دلار برسد. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص نیکول کیدمن 250 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

44. ساندرا بولاک

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 250 میلیون دلار

ساندرا بولاک، بازیگر برنده جایزه، در طول دوران حرفه‌اي خود در فیلم‌هاي‌ متعددی بازی کرده اسـت کـه در ژانرهایی از جمله کمدی، علمی تخیلی و درام قراردارند. او قبل از روی آوردن بـه فیلم هاي‌ اکشن مانند سرعت، خودرا بـه عنوان یک بازیگر کمدی بزرگ در فیلم هایي مانند Miss Congeniality، The Heat و The Blind Side تثبیت کرد.

 

بولاک علاوه بر حضورهای زیادی در سینما، بـه عنوان تهیه کننده از طریق شرکت تولیدی خود، فورتیس فیلمز، کار کرده اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص ساندرا بولاک 250 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

43. مورگان فریمن

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 250 میلیون دلار

مورگان فریمن، بازیگر برنده جایزه اسکار، بازیگری کهنه کار با چندین دهه تجربه در صنعت سینما اسـت. او کـه با کارگردانان درجه یک از جمله دیوید فینچر، کلینت ایستوود و کریستوفر نولان کار می کند، از زمان بازی در فیلم رستگاری در شاوشنک نامی شناخته شده اسـت.

 

صدای متمایز او نقش هاي‌ صداپیشگی متعددی را برای او بـه ارمغان آورده اسـت و بـه عنوان یک بازیگر تمام عیار بـه طیف او افزوده اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص مورگان فریمن 250 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

42. میشل فایفر

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 250 میلیون دلار

میشل فایفر کـه در دهه‌هاي‌ 1980 و 1990 کار می کرد، در فیلم‌هاي‌ مورد تحسین منتقدان از جمله رابط‌هاي‌ خطرناک، جادوگران ایستویک و بازگشت بتمن ظاهر شد. او کـه یکی از زیباترین هنرپیشه هاي‌ هالیوود اسـت، بـه عنوان مدل و نماینده خانه هاي‌ مد پیشگام درآمد قابل توجهی کسب کرده اسـت.

 

او علاوه بر نقش چهره جورجیو آرمانی، بـه خاطر فعالیت هاي‌ خیریه اش برای انجمن سرطان کشور آمریکا شناخته شده اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص میشل فایفر 250 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

41. کوین کاستنر

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 250 میلیون دلار

کوین کاستنر در اوج فعالیت سینمایی خود یک شرکت تولید فیلم تک نفره بود کـه نویسندگی، کارگردانی و بازی در چندین فیلم موفق باکس آفیس را بر عهده داشت. Dance With Wolves جوایز متعددی را برای او بـه ارمغان آورد در حالی کـه نقش هاي‌ اصلی در بادیگارد و میدان رویاها وی را بـه یک دلخور تبدیل کرد.

 

سرمایه گذاری در خودرو آلات صنعت نفت، ارزش خالص تخمینی وی را بیشتر افزایش داده اسـت و کاستنر همچنین صاحب یک کازینو در دد وود اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص کوین کاستنر 250 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

40. جولیا رابرتز

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 250 میلیون دلار

جولیا رابرتز کـه توانایی انتقال از فیلم هاي‌ هیجان انگیز سخت بـه کمدی هاي‌ رمانتیک را دارد، یک هنرپیشه برجسته و یکی از پولسازترین بازیگران هالیوود اسـت. رابرتز کـه برای بازی در فیلم ارین بروکوویچ جایزه اسکار دریافت کرد، تعداد زیادی از ثروت خودرا در دهه 1990 و اوایل دهه 2000 بـه دست آورد.

 

حمایت ها و شرکت تولیدی خودش، Red Om Films، بـه افزایش دارایی خالص جولیا رابرتز بـه 250 میلیون دلار کمک کرده اسـت. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص جولیا رابرتز 250 میلیون دلار تخمین زده می شود کـه وی را در رده چهلم این فهرست ثروتمندترین بازیگران قرار می دهد.

 

39. جولیا لوئیس دریفوس

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 250 میلیون دلار

جولیا لوئیس دریفوس با کار در تلویزیون، با حضور در برنامه‌هایي از جمله شنبه شب زنده و همکاری با جری ساینفلد در کمدی کمدی خود، قبل از این کـه وارد تولید سینما شود، دندان بازیگری خودرا برید. پس از چند نقش سینمایی، لوئیس دریفوس بـه تولیدات تلویزیونی بازگشت و موفقیت بیشتری در سریال هایي از جمله 30 Rock و Veep پیدا کرد.

 

او از یک خانواده کشتیرانی ثروتمند اسـت کـه ارتباط نزدیکی با نخبگان فرانسوی داشتند، میراثی کـه بـه ارزش خالص چشمگیر او کمک می کند. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص جولیا لوئیس دریفوس 250 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

38. جان تراولتا

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 250 میلیون دلار

زندگی حرفه اي جان تراولتا یکی از دو بخش متمایز اسـت کـه با موفقیت او با تب شنبه شب شروع شد و سپس در اواسط دهه 1990 با اجرای بازگشتش در فیلم تخیلی پالپ شروع شد. این موفقیت‌ها بـه ارزش خالص جان تراولتا کمک کرد تا درکنار دیگر فیلم‌هاي‌ باکس آفیس از جمله فلش شکسته، چهره/خاموش و پدیده بـه مرز 250 میلیون دلار برسد.

 

تراولتا کـه بـه‌عنوان عضوی از ساینتولوژی شناخته می شود، همچنین یک هوانورد مشتاق اسـت و دارای چهار هواپیما از جمله گران‌ترین جت‌هاي‌ خصوصی جهان و یک بوئینگ 707 اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص جان تراولتا 250 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

37. جت لی

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 250 میلیون دلار

جت لي ستاره فیلم هاي‌ اکشن هنگ کنگی در دهه 1990 وارد صحنه شد و بلافاصله بـه عنوان جانشین افسانه اي جکی چان مورد ستایش قرار گرفت. پس از موفقیت بزرگ با سه گانه روزی روزگاری در چین، لي بـه هالیوود نقل مکان کرد و با فیلم هایي از جمله The One و The Expendables بـه کار موفق خود ادامه داد.

 

او در طول دوران حرفه اي خود تأثیر زیادی بر جامعه هنرهای رزمی داشته اسـت و ووشو را در سراسر جهان تبلیغ می کند. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص جت لي 250 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

36. جسیکا بیل

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 250 میلیون دلار

جسیکا کلر تیمبرلیک کـه با نام صحنه و سینما جسیکا بیل بازیگر و مدل آمریکایی اسـت کـه از طریق رابطه با جاستین تیمبرلیک یکی از ثروتمندترین زوج هاي‌ مشهور جهان اسـت. خوانندگی و مدلینگ درسال‌هاي‌ اولیه زندگی‌اش، راه را برای حرفه‌اي در هالیوود هموار کرد ودر بازسازی فیلم The Texas Chains Sacre درسال 2003 بـه شهرت رسید.

 

بیل با ترکیب فیلم‌هاي‌ مستقل و اکران‌هاي‌ اصلی، جوایز و نامزدهای مختلفی از جمله جایزه دستاورد برجسته را برای بازی در فیلم The Illusionist دریافت کرده اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص جسیکا بیل 250 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

35. بروس ویلیس

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 250 میلیون دلار

بروس ویلیس وقتی از سریال تلویزیونی کمدی رمانتیک Moonlighting بـه نقش اصلی در فیلم پرفروش اکشن Die Hard رفت، منتقدان و تماشاگران را حيرت زده کرد. نقش دوم راه را برای حرفه اي بـه عنوان یکی از نمادین ترین ستاره هاي‌ اکشن کشور آمریکا هموار کرد و دارایی خالص بروس ویلیس را بـه 250 میلیون دلار رساند.

 

در حالی کـه وضعیت سلامتی ویلیس درسال 2020 رو بـه کاهش بود، او همان‌ گونه بـه عنوان بازیگر فعال اسـت ودر بیش از 12 فیلم درسال هاي‌ 2021 و 2022 ظاهر شده اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص بروس ویلیس 250 میلیون دلار تخمین زده می شود کـه وی را در رتبه 35 در فهرست ثروتمندترین بازیگران ما قرار می دهد.

 

34. سلمان خان

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 260 میلیون دلار

سلمان خان بازیگر هندی، تهیه کننده سینما و ستاره تلویزیونی سی سال اسـت کـه در بالیوود کار می کند ودر ده ها فیلم موفق بازی کرده اسـت. کارهای تلویزیونی او شامل برنامه‌هاي‌ در حال اجرا از جمله Big Boss و Nach Baliye اسـت و حضور در آهنگ ویدیو شهرت عمومی وی را در سراسر هند افزایش داده اسـت.

 

او همچنین طیف گسترده‌اي از برندها، از دوچرخه‌هاي‌ Hero Honda و Campa Cola گرفته تا Moutain Dew و Pepsi را تأیید کرده اسـت. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص سلمان خان 260 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

33. لئوناردو دی کاپریو

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 260 میلیون دلار

لئوناردو دی کاپریو پس از یک رشته بازی پرمخاطب برای کارش در فیلم هاي‌ ایندی، پس از بازی در فیلم تایتانیک جیمز کامرون در فهرست ثروتمندان قرار گرفت. همکاری با جیمز کامرون، مارتین اسکورسیزی و دیگر کارگردانان مطرح از جمله کریستوفر نولان بـه افزایش دارایی خالص لئوناردو دی کاپریو بـه 260 میلیون دلار کمک کرد.

 

تعداد زیادی از این ثروت بـه این دلیل اسـت کـه دی کاپریو اغلب فیلم خودرا از طریق شرکت سازنده موفق خود، Appian Way Productions تولید می کند. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص لئوناردو دی کاپریو 260 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

32. دنزل واشنگتن

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 280 میلیون دلار

بازیگر و تهیه کننده آمریکایی، دنزل واشنگتن، چندین دهه اسـت کـه روی صحنه نمایش اجرا می کند ودر دو نوبت برنده جایزه اسکار شده اسـت. واشنگتن یک بازیگر با طیف استثنایی اسـت کـه میتواند بین فیلم‌هاي‌ زندگی‌نامه‌اي پیچیده مانند مالکوم ایکس، بـه فیلم‌هاي‌ هیجان‌انگیز جنایی از جمله Man On Fire و Training Day بـه کارگردانی تونی اسکات، برادر ریدلی اسکات، جابه‌جا شود.

 

اخیراً؛ واشنگتن بر روی نقش‌هاي‌ تئاتری خود و همچنین با فیلم Fences بـه سمت کارگردانی فیلم تمرکز کرده اسـت. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص دنزل واشنگتن 280 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

31. رابرت داونی جونیور

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 300 میلیون دلار

دارایی خالص 300 میلیون دلاری رابرت داونی جونیور بازیگر آمریکایی تا حد زیادی تحت تأثیر قرارداد او با مارول استودیو و نقش مرد آهنی بوده اسـت. داونی جونیور قبل از این کـه با مارول بـه موفقیت دست پیدا کند، بـه خاطر ایفای نقش موفقیت آمیزش در کمدی کلاسیک دهه 1980؛ Ferris Bueller’s Day Off، شهرت داشت.

 

جایگاه او بـه عنوان یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان با نقش اصلی او در فیلم هاي‌ شرلوک هلمز با همبازی جود لاو کـه موفقیت هاي‌ زیادی در گیشه بـه همراه داشت، ارتقا یافته اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص رابرت داونی جونیور 300 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

30. هریسون فورد

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 300 میلیون دلار

پس از کار بـه عنوان نجار، شهرت غیرمنتظره هریسون فورد پس از انتخاب او برای نقش هان سولو در فیلم هاي‌ اصلی جنگ ستارگان اتفاق افتاد. ایفای نقش او در نقش ایندیانا جونز، فورد را بـه عنوان گزینه اصلی برای فیلم‌هاي‌ اکشن مرد اصلی تثبیت کرد، و ویژگی‌هاي‌ حرفه‌اي بعدی‌اش انتقال بـه مجموعه‌اي از فیلم‌هاي‌ هیجان‌انگیز سیاسی بود.

 

هریسون فورد با مجموع فروش نزدیک بـه 10 میلیارد دلار در سراسر جهان، از جمله پرفروش‌ترین فیلم‌هاي‌ تاریخ، هریسون فورد هفتمین بازیگر پردرآمد آمریکاست. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص هریسون فورد 300 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

29. ادوارد نورتون

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 300 میلیون دلار

ادوارد نورتون کـه بـه خاطر تعهدش بـه ورود کامل بـه شخصیت برای نقش هایش شناخته می شود، بـه عنوان یکی از بهترین بازیگران کشور آمریکا شناخته شده اسـت. برنده جایزه اسکار برای Primal Fear درسال 1996 وی را بـه شهرت بین المللی رساند، در حالی کـه بازی او در Fight Club دیوید فینچر وی را بیشتر در کانون توجه قرار داد.

 

ادوارد نورتون کـه بـه دلیل کمال گرایی اش کار با او بسیار دشوار اسـت، اغلب پروژه هاي‌ متنوعی را انتخاب می کند و همچنین اغلب با وس اندرسون همکاری می کند. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص ادوارد نورتون 300 میلیون دلار تخمین زده می شود کـه وی را در رده بیست و نهمین بازیگر ثروتمند جهان قرار می دهد.

 

28. برد پیت

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 300 میلیون دلار

برد پیت بازیگر برنده جایزه اسکار با فیلم هیجان انگیز هفت و فیلم علمی تخیلی دوازده میمون کـه هردو درسال 1995 اکران شدند بـه شهرت رسید. سه گانه Ocean بـه طور قابل توجهی ارزش خالص برد پیت را افزایش داد و فیلم هاي‌ جدیدتری مانند روزی روزگاری در هالیوود باعث افزایش بیشتر شخصیت او شد.

 

او کـه در سراسر جهان بـه رسمیت شناخته شده اسـت، با ازدواجش با آنجلینا جولی کـه بـه قدرت ستاره او افزوده اسـت، در رتبه نخست نظرسنجی هاي‌ متعدد سلبریتی هاي‌ سال قرار گرفته اسـت. از ژانویه 2023؛ ثروت خالص برد پیت 300 میلیون دلار تخمین زده می شود.

 

27. جنیفر آنیستون

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 320 میلیون دلار

جنیفر آنیستون پس از حضور در برنامه تلویزیونی پرطرفدار Friends کـه یکی از محبوب‌ترین کمدی‌هاي‌ کمدی اسـت کـه تاکنون ساخته شده اسـت، بـه یک نام آشنا تبدیل شد. حضور او در فیلم شامل کمدی‌هاي‌ کم‌هزینه‌اي مانند Office Space، و همچنین فیلم‌هاي‌ اصلی‌تر از جمله Horible Bosses و Bruce Allmighty اسـت.

 

آنیستون کـه در صدر فهرست 100 سلبریتی درسال 2003 قرار گرفت، با دارایی خالص 320 میلیون دلار، همان‌ گونه یکی از پولسازترین بازیگران جهان اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص جنیفر آنیستون 320 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

26. ویل اسمیت

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 350 میلیون دلار

مانند جنیفر آنیستون، ویل اسمیت بـه لطف یک سریال تلویزیونی موفق و با حضور در شاهزاده تازه بل ایر از سال 1990 تا 1996 بـه یک نام آشنا تبدیل شد. ویل اسمیت یک بازیگر کمدی زیرک، در طول دهه 1990 با حضور در فیلم هایي از جمله پسران بد با مارتین لارنس، دشمن دولت و سریال مردان سیاه پوش، خودرا بـه عنوان یک ستاره اکشن دوباره اختراع کرد.

 

ویل اسمیت با سرمایه‌گذاری‌هاي‌ تجاری مختلف بـه نام خود و پروژه‌هاي‌ سینمایی بیشتر در راه، یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان تا بـه امروز باقیمانده اسـت.

 

تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص ویل اسمیت 350 میلیون دلار تخمین زده می شود کـه وی را بیست و ششمین بازیگر ثروتمند جهان می کند.

 

بیشتر بخوانید: خوش استایل ترین بازیگران هالیوودی «بهترین تیپ سلبریتی های مشهور»

 

25. ویکتوریا پرنسیپ

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

ویکی ری پرینسیپال، مشهور بـه ویکتوریا پرنسیپال، یکی از ثروتمندترین بازیگران زن جهان، و همچنین تهیه کننده و کارآفرین با دارایی خالص 400 میلیون دلار اسـت. بزرگ ترین ادعای او برای شهرت در رسانه ها، حضور طولانی مدت او در اپرای صابون دالاس، با اجرای دیگر در تلویزیون و فیلم هاي‌ کوچک تر بـه اعتبار اوست.

 

ثروت او عمدتاً از موفقیت کارآفرینی او در فروش محصولات مراقبت از پوست و همچنین کار او بـه عنوان نویسنده و تهیه کننده تلویزیون اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص ویکتوریا پرنسیپال 400 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

24. مایکل داگلاس

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 350 میلیون دلار

مایکل داگلاس کـه از خانواده اي بازیگر سرازیر می شود، بـه یکی از مشهور ترین ستاره هاي‌ ایالات امریکا و دریافت جوایز متعدد در طول دوران حرفه اي خود تبدیل شد. فیلم هاي‌ او از اواخر دهه 80 تا اوایل دهه 90 شامل جنگ گل رزها، غریزه اساسی و عاشقانه سنگ بود کـه هزینه بازیگری وی را بـه شدت افزایش داد.

 

داگلاس تا بـه امروز فعال اسـت ودر دنیای سینمایی مارول در نقش شخصیت هنک پیم در فیلم هاي‌ مرد مورچه اي ظاهر شده اسـت. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص مایکل داگلاس 350 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

23. کلینت ایستوود

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 375 میلیون دلار

کلینت ایستوود نقش خودرا در سریال تلویزیونی Rawhide با یک رشته وسترن اسپاگتی استثنایی، از جمله سه گانه The Man With No Name بـه کارگردانی سرجیو لئونه، دنبال کرد. با فیلم‌هاي‌ هری کثیف کـه جایگاه وی را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود تثبیت کرد، کار بعدی او باعث شد کـه او بـه سمت کارگردانی سینما رفت.

 

Unforgiven، The Million Dollar Baby و Gran Turismo همگی بـه عنوان سمبل واقعی هالیوود مورد تحسین منتقدان و تماشاگران ایستوود قرار گرفتند. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص کلینت ایستوود 375 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

22. کیانو ریوز

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 380 میلیون دلار

کیانو ریوز، بازیگر کانادایی الاصل، از نقش موفقیت‌آمیز خود در فیلم‌هاي‌ بیل و تد لذت برد، قبل از این کـه خودرا بـه عنوان یک قهرمان اکشن با فیلم سرعت درسال 1994 اختراع کرد. اکران ماتریکس دارایی خالص کیانو ریوز را بـه ارمغان آورد و وی را بـه یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان تبدیل کرد و دو دنباله ان مبلغ هنگفتی را برای او بـه ارمغان آورد.

 

یکی از پردرآمدترین و ثروتمندترین بازیگران هالیوود، ریوز بـه داشتن یک زندگی فروتنانه شهرت دارد و درآمد خودرا برای دنباله‌هاي‌ ماتریکس صرف عده اي از گران‌ترین موتورسیکلت‌هاي‌ جهان برای خدمه فیلم کرد. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص کیانو ریو 380 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

21. تام هنکس

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

تام هنکس، بازیگر آمریکایی، دهه‌ها فعالیت حرفه‌اي تثبیت‌شده‌اي دارد کـه با نقش‌هاي‌ اولیه‌اش در کمدی‌هاي‌ دهه 80 خود مانند بیگ و اسپلش آغاز شد. نقش‌هاي‌ جدی تر برنده جوایز در Saving Private Ryan و Philadelphia بـه تام هنکس کمک کرد تا ثروت خالص او بـه صدها میلیون برسد و امروز ارزش او 400 میلیون دلار اسـت.

 

هنکس علاوه بر حضور منظم در فیلم‌هاي‌ استیون اسپیلبرگ، بـه لطف صداپیشگی‌اش برای وودی در مجموعه فیلم‌هاي‌ داستان اسباب‌بازی، بـه یک نام آشنا تبدیل شده اسـت. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص تام هنکس 400 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

20. سیلوستر استالونه

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

یکی از نمادین‌ترین ستاره‌هاي‌ اکشن دهه‌هاي‌ 1980 و 1990؛ سیلوستر استالونه بـه‌خاطر نقش‌هایش در فیلم‌هاي‌ راکی، رمبو و جیسون استاتهام در فرنچایز فیلم‌هاي‌ Expendables شهرت دارد. فیلم‌هایي مانند Demolition Man، کـه نقش مهمی از ساندرا بولاک داشت، وی را بـه عنوان ستاره‌اي با قابلیت تطبیق‌پذیری شهرت بخشید.

 

استالونه برخلاف تعداد زیادی از هم‌عصرانش، پشت دوربین نیز ماهر اسـت و برای کارگردانی فیلم سرزمین پلیس درسال 1997 مورد تحسین قرار گرفت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص سیلوستر استالونه 400 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

19. مارک والبرگ

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

مارک والبرگ کار خودرا در زمینه سرگرمی با نام Marky Mark با اجرای گروه Marky Mark and the Funky Bunch آغاز کرد. دوران پس از موسیقی او باعث شد کـه وارد فیلم هاي‌ هالیوود از جمله سیاره میمون ها و بازسازی The Italian Job شود.

 

بخش عمده اي از دارایی خالص 400 میلیون دلاری او بـه لطف حضور منظم او در فرنچایز Transformers اسـت کـه میلیاردها دلار در سراسر جهان بـه دست آورده اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص مارک والبرگ 400 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

18. جنیفر لوپز

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

مانند مارک والبرگ، فعالیت حرفه اي جنیفر لوپز بـه عنوان یک خواننده آغاز شد و با عده اي از ثروتمندترین ستاره هاي‌ راک جهان دراین مقام همکاری کرده اسـت. حضور او در سینما در دهه 1990 با نقش‌هایي در آناکوندا، خارج از دید و سلول شروع شد کـه باعث افزایش شهرت عمومی و دارایی خالص او شد.

لوپز با اجرای موسیقی خود بـه تور ادامه می دهد و فیلم هاي‌ اخیر از جمله با من ازدواج کن و مادر حضور خودرا روی پرده حفظ کرده اند. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص جنیفر لوپز 400 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

17. جکی چان

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

دارایی خالص 400 میلیون دلاری جکی چان در طول یک حرفه طولانی و درخشان بـه دست آمده اسـت، کـه با بازی موفق او در فیلم استاد مست در اواخر دهه 1970 شروع شد. مجموعه‌اي خیره‌کننده از فیلم‌هاي‌ اکشن تحسین‌شده هنگ‌کنگ دنبال شد کـه در تعداد زیادی از ان‌ها چان پشت دوربین نقش کارگردان را بازی میکرد.

 

تغییر بـه هالیوود با موفقیت بزرگ ساعت شلوغی بـه جکی چان بـه عنوان یکی از معروف ترین بازیگران تمام دوران کمک کرد و او حتی یکی از گران‌ترین قایق‌هاي‌ تفریحی جهان را بـه نام خود دارد. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص جکی چان 400 میلیون دلار تخمین زده می شود کـه بـه اسانی در فهرست ما از ثروتمندترین بازیگران جهان جای می‌گیرد.

 

16. جک نیکلسون

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

جک نیکلسون یکیدیگر از بازیگران افسانه اي با چندین دهه فعالیت حرفه اي اسـت کـه ابتدا در فیلم هایي مانند One Flew Over The Cuckoo’s Nest و The Shining بـه شهرت رسید. نیکلسون کـه نامزدترین مرد تاریخ جوایز اسکار اسـت، با کارگردانانی از جمله مارتین اسکورسیزی و رومن پولانسکی کار کرده اسـت.

 

در حالی کـه نیکلسون رسماً از بازیگری بازنشسته شده اسـت، از او خواسته شد تا در فیلم Ready Player One بـه عنوان مهمان حضور پیدا کند اما این پیشنهاد را رد کرد. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص جک نیکلسون 400 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

15. بیل کازبی

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

بیل کازبی بـه شهرت رسید با سریال تلویزیونی طولانی مدت او، نمایش کازبی، کـه برای چندین سال بر بینندگان تسلط داشت. کازبی کـه یکی از پردرآمدترین استندآپ کمدین هاي‌ دهه 1980 بود، همچنین میلیونها آلبوم را بـه عنوان خواننده در طول دهه هاي‌ 1970 و 1980 فروخت.

 

دستگیری و محکومیت او بـه اتهام تجاوز جنسی در اواسط دهه 2010؛ با پرونده هاي‌ حقوقی در حال انجام، سایه اي طولانی بر زندگی حرفه اي بیل کازبی انداخت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص بیل کازبی 400 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

14. لری دیوید

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

لری دیوید، بازیگر، کمدین و تهیه‌کننده تلویزیونی، دارایی خالص خودرا از طریق کارش در سریال سینفلد و همچنین سریال خودش، شور و شوق خودرا محدود کنید، بـه دست آورد. دیوید با سابقه کار در استندآپ کمدی و تجربه در شنبه شب زنده، یکی از کارآمدترین کمدین هایي اسـت کـه امروز کار می کند.

 

بیشتر ثروت خالص دیوید 400 میلیون دلاری بـه لطف قراردادهای توزیع او برای سینفلد اسـت کـه میلیونها حقوق سندیکایی برای او بـه ارمغان آورده اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص لری دیوید 400 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

13. آدام سندلر

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 420 میلیون دلار

آدام سندلر کـه یک کمدین و بازیگر پرکار با اعتبارات سینمایی زیادی اسـت، در طول دوران حرفه اي خود در فیلم هاي‌ موفق عدد یک متعددی بازی کرده اسـت. تیتراژ فیلم او شامل فرانچایز Grown-Ups، Jack and Jill و Happy Gilmore اسـت کـه مرتباً درکنار کمدین هایي مانند کوین جیمز و دیوید اسپید ظاهر می شود.

 

نقش‌هاي‌ جدی تر در فیلم‌هایي مانند Punch Drunk Love و Uncut Gems شهرت وی را بـه عنوان یک بازیگر همه ی کاره کـه قادر بـه ارائه بازی‌هاي‌ قوی و دراماتیک اسـت، مستحکم کرده اسـت. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص آدام سندلر 420 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

12. مل گیبسون

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 425 میلیون دلار

مل گیبسون بازیگر استرالیایی الاصل پس از حضور در نقش اصلی فیلم مکس دیوانه در اواخر دهه 70 و 1980 مورد توجه بین المللی قرار گرفت. انتقال او بـه هالیوود باعث شد کـه دارایی خالص مل گیبسون سر بـه فلک بکشد و بـه یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود در فیلم هایي مانند سری سلاح مرگبار و شجاع دل تبدیل شود.

 

سرمایه گذاری هاي‌ قابل توجه در ملک و سایر سرمایه گذاری هاي‌ کارآفرینی بـه حفظ گیبسون در صدر فهرست ثروتمندان کمک کرده اسـت. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص مل گیبسون 425 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

11. رایان سیکرست

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 450 میلیون دلار

شخصیت رسانه اي، تهیه کننده و بازیگر، رایان سیکرست، سرمایه خالص خودرا عمدتاً بـه عنوان مجری و تهیه کننده تلویزیونی بـه دست آورده اسـت. از آثار او می توان بـه American Idol و Live With Kelly and Ryan اشاره کرد کـه هر دوی آن ها میلیونها دلار از طریق قراردادهای چند ساله برای او بـه دست آورده اند.

 

اعتبار تولید تلویزیون و سرمایه گذاری او در صفحه کلید تایپی برای Seacrest نتیجه داد و دارایی خالص وی را بـه 450 میلیون دلار رساند. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص رایان سیکرست 450 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

10. آرنولد شوارتزنگر

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 450 میلیون دلار

یکی از ثروتمندترین بدنسازان جهان، دارایی خالص آرنولد شوارتزنگر از فهرست بلندبالایی از فیلم‌هاي‌ اکشن هالیوودی بـه دست آمده اسـت، و فرانچایز The Terminator سهم قابل توجهی در کل درآمد او داشته اسـت.

 

Predator Total Recall و True Lies بـه افزایش دارایی خالص آرنولد شوارتزنگر بـه 450 میلیون دلار کمک کرده اند کـه توسط چندین سرمایه گذاری تجاری در طول زندگی او افزایش یافته اسـت. شوارتزنگر علاوه بر نقش‌هاي‌ متعدد سینمایی، روی محصولات بدنسازی و میزبانی جوایز کلاسیک آرنولد استرانگمن هر سال سرمایه‌گذاری کرده اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص آرنولد شوارتزنگر 450 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

9. کوین هارت

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 450 میلیون دلار

کوین هارت در تعداد زیادی از فیلم هاي‌ موفق ظاهر شده اسـت و همچنین میلیونها دلار از طریق تورهای کمدی زنده محبوب خود بـه دست آورده اسـت. از جمله نقش‌هاي‌ سینمایی او میتوان بـه باکره 40 ساله، سوار درکنار و فاکرهای کوچولو اشاره کرد کـه در مجموع فروش فیلم‌نامه‌اش در گیشه صدها میلیون دلار اسـت.

 

این درآمد بـه هارت اجازه داده اسـت تا سبک زندگی مجللی داشته باشد و این ستاره دارای عده اي از گرانترین خودرو های اسپورت جهان از جمله فراری 488 و پلیموث باراکودا 1970 اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص کوین هارت 450 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

8. رابرت دنیرو

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 500 میلیون دلار

رابرت دنیرو در دهه 1970 با حضور در فیلم‌هاي‌ مشهوری از جمله خیابان‌هاي‌ پست و راننده تاکسی بـه کارگردانی مارتین اسکورسیزی، یکی از بازیگران اصلی موج جدید سینمای ایالات امریکا بود. نقش اصلی او در گاو عصبانی اسکورسیزی شهرت وی را بـه عنوان یکی از بهترین بازیگران متد آمریکایی مستحکم کرد و منجر بـه اجرای مجموعه اي از بازی هاي‌ برنده جوایز درسال هاي‌ بعد شد.

 

نقش اصلی در فیلم The Irishman اثر اسکورسیزی، ارزش خالص رابرت دنیرو را بیشتر کرد و شهرت وی را بـه عنوان یک بازیگر با حضور پویا در سینما حتی در دهه 70 زندگی اش تضمین کرد. درسال 1989؛ دنیرو شرکت تولیدی بسیار موفق TriBeCa Productions را تأسیس کرد و این بازیگر صاحب چندین رستوران برتر در سراسر جهان اسـت.

 

از ژانویه 2023؛ دارایی خالص رابرت دنیرو 500 میلیون دلار تخمین زده می شود کـه وی را بـه یکی از ثروتمندترین بازیگران تمام دوران تبدیل می کند.

 

7. جورج کلونی

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 500 میلیون دلار

جورج کلونی، بازیگر آمریکایی، قبل از این کـه وارد فیلم هاي‌ هالیوود شود، با بازی در نقش اصلی طنز جنگ خلیج فارس، سه سلطان، از سریال تلویزیونی ER فاصله گرفت. او با بازی در فیلم‌هاي‌ «از غروب تا سپیده‌دم» و «خارج از دید» با جنیفر لوپز بـه تیتر خبرها تبدیل شد و پس از ان سری فیلم‌هاي‌ اوشن صدها میلیون در سرتاسر جهان درآمد کسب کرد.

 

کلونی همچنین یک کارگردان مشهور سینما اسـت، فیلم هاي‌ اعترافات یک ذهن خطرناک، مردان بنای یادبود، شب بخیر، و موفق باشید، همگی وی را بـه خاطر کارگردانی اش تحسین کردند. کلونی کـه بـه‌خاطر فعالیت‌هاي‌ انسان دوستانه‌اش بسیار مورد احترام اسـت، با چندین موسسه خیریه از جمله بـه عنوان یکی از بنیان‌گذاران پروژه Enough همکاری می کند. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص جورج کلونی 500 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

6. تام کروز

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 600 میلیون دلار

تام کروز در دهه 1980 با فیلم‌هاي‌ پرمخاطب خود و تاپ گان تبدیل بـه یک ستاره بین‌ المللی سینما شد. فیلم او درسال 1989؛ متولد چهارم ژوئیه، نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد را برای او بـه ارمغان آورد و شهرت وی را بـه عنوان یک بازیگر جدی با نفوذ در باکس آفیس تثبیت کرد.

 

اخیراً؛ نقش‌هاي‌ اصلی او در مجموعه ماموریت غیرممکن بـه افزایش دارایی خالص تام کروز بـه 600 میلیون دلار کمک کرده و وی را بـه یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان تبدیل کرده اسـت. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص تام کروز 600 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

5. شاهرخ خان

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 600 میلیون دلار

شاهرخ خان کـه بـه عنوان “سلطان بالیوود” شناخته می شود، از زمان شروع فعالیت حرفه اي خود در بیش از 80 فیلم ظاهر شده و جوایز مختلفی از جمله 14 جایزه Filmfare را بـه دست آورده اسـت. با مجموعه اي از برنامه هاي‌ تلویزیونی بـه نام او و طیف وسیعی از تأییدات، دارایی خالص خان بـه 600 میلیون دلار رسیده اسـت.

 

کان کـه قادر بـه ایفای همه ی چیز از نقش هاي‌ رام-کام و بازی هاي‌ چالش برانگیزتر در فیلم هاي‌ مورد تحسین منتقدان اسـت، یکی از نمادین ترین بازیگران بالیوود اسـت. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص شاهرخ خان 600 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

4. دواین جانسون

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 800 میلیون دلار

دواین جانسون یک بازیگر کشتی‌گیر اسـت کـه در تعداد زیادی از فیلم‌هاي‌ پرفروش، از جمله آسمان‌خراش، سن آندریاس، و فرانچایز Fast & Furious ظاهر شده اسـت. او کـه بـه خاطر هیکل چشمگیر و حضور پرقدرتش در سینما شهرت دارد، یکی از ستارگان پولدار در هالیوود اسـت کـه امروزه وی را در فهرست ثروتمندترین بازیگران جهان قرار داده اسـت.

 

جانسون علاوه بر نقش‌هاي‌ بازیگری‌اش، از طریق نام تجاری تکیلا خود، Teremana Tequila، درآمد زیادی بـه دست آورده اسـت و صدها هزار واحد در سراسر جهان فروخته اسـت. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص دواین جانسون 800 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

3. جری ساینفلد

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 950 میلیون دلار

جری ساینفلد، یکی از ثروتمندترین کمدین هاي‌ جهان، بیشتر بـه خاطر بازی در نسخه اي از خودش در سریال کمدی پرطرفدار سینفلد، کـه بیش از یک دهه بـه عنوان یکی از پرمخاطب ترین نمایش هاي‌ تلویزیونی در تمام دوران پخش شد، شناخته می شود.

 

او همچنین بـه عنوان ستاره مهمان در برنامه هاي‌ متعدد دیگری از جمله نمایش لری سندرز و مهار اشتیاق ظاهر شد. او با متعهد شدن بـه موسسات خیریه مختلف، بنیاد خانواده سینفلد را تأسیس کرد تا بـه کودکان در زمینه سلامت و آموزش کمک کند. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص جری ساینفلد 950 میلیون دلار برآورد شده اسـت.

 

2. براک پیرس

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 2 میلیارد دلار

براک پیرس بـه عنوان یک بازیگر کودک در دهه 1990 از حرفه بازیگری موفقی برخوردار بودو در فیلم هایي مانند اردک هاي‌ توانا، لیگ بزرگ کوچک و مشکل کودک 3 ظاهر شد. دارایی خالص 2 میلیارد دلاری او نه از حرفه بازیگری، بلکه از شراکت او با شبکه سرگرمی دیجیتال و بـه دنبال ان شرکت سرگرمی بازی هاي‌ اینترنتی بدست آمد.

 

براک پیرس با مجموعه گسترده املاک و مستغلات بـه نام خود، یک بازیگر سینما اسـت کـه بـه کارآفرینی تبدیل شده و حتی برای ریاست جمهوری ایالات متحده نامزد شده اسـت. از ژانویه 2023؛ دارایی خالص براک پیرس 2 میلیارد دلار برآورد شده اسـت.

 

1. جامی گرتز

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

دارایی خالص: 3 میلیارد دلار

جامی گرتز بازیگر آمریکایی اسـت کـه در دهه 1980 با فیلم پسران گم شده توجه گسترده‌اي بـه او کرد و راه را برای نقش‌هاي‌ سینمایی آینده هموار کرد. در اواسط دهه 1990؛ گرتز از حضور در فیلم ها دور شد و بر طیف وسیعی از معاملات تجاری و فرصت هاي‌ سرمایه گذاری تمرکز کرد.

 

با این حال، اکثر ثروت خالص او از ازدواج او با تونی رسلر، یک میلیاردر آمریکایی بـه دست آمده اسـت. جامی گرتز کـه اکنون بـه عنوان ثروتمندترین بازیگر جهان رتبه بندی شده اسـت، پس از ده سال وقفه با حضور در فیلم I Want You Back محصول 2022 بـه بازیگری بازگشت. تا ژانویه 2023؛ دارایی خالص جامی گرتز 3 میلیارد دلار برآورد شده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: بازیگران مشهور مرد هالیوود در اولین نقش «+عکس»

 

در پایان

این راهنمای جامع برای ثروتمندترین بازیگران جهان، کاوش در فیلم‌ها، جوایز، و سرمایه‌گذاری‌هاي‌ تجاری کـه بـه انها کمک کرد ثروت خودرا بـه دست آورند، بـه اتمام می رسد. در این جا خلاصه اي کوتاه از 50 بازیگر ثروتمند برتر جهان آمده اسـت:

 

جامی گرتز

براک پیرس

جری ساینفلد

دواین جانسون

شاهرخ خان

تام کروز

جورج کلونی

رابرت دنیرو

کوین هارت

آرنولد شوارتزنگر

رایان سیکرست

مل گیبسون

آدام سندلر

لری دیوید

بیل کازبی

جک نیکلسون

جکی چان

جنیفر لوپز

مارک والبرگ

سیلوستر استالونه

تام هنکس

ریوز کیانو

کلینت ایستوود

مایکل داگلاس

ویکتوریا پرنسیپ

ویل اسمیث

جنیفر انیستون

برد پیت

ادوارد نورتون

هریسون فورد

رابرت داونی جونیور

دنزل واشنگتن

لئوناردو دیکاپریو

سلمان خان

بروس ویلیس

جسیکا بیل

جت لي

جان تراولتا

جولیا لوئیس دریفوس

جولیا رابرتز

کوین کاستنر

میشل فایفر

مورگان فریمن

ساندرا بولاک

نیکول کیدمن

ساموئل ال جکسون

آکشای کومار

ون دیزل

آلن دلون

ری رومانو

جدیدترین مطالب سایت