فصل جدید سریال پایتخت برای عید نوروز 1403

فصل جدید سریال پایتخت برای عید نوروز 1403

ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» درصورت بـه نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران این مرکز با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه بـه مرحله تولید وارد خواهد شد. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي در مورد فصل جدید سریال پایتخت را منتشر کرده ایم.

 

فصل 7 سریال پایتخت در راه است؟

سریال پایتخت تا کنون در شش فصل بـه کارگردانی سیروس مقدم و بـه تهیه کنندگی الهام غفوری تولید شده اسـت. محسن تنابنده، ریما رامین فر و بهرام افشاری از بازیگران سریال پایتخت هستند. با شیوع ویروس کرونا، فصل ششم سریال پایتخت در 15 قسمت تولید شد. ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» درصورت بـه نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران این مرکز با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه بـه مرحله تولید وارد خواهد شد.

 

سخنان رئیس رسانه ملی در مورد فصل جدید سریال پایتخت

سخنان رئیس رسانه ملی در مورد فصل جدید سریال پایتخت

رئیس رسانه ملی نیز اخیراً در گفت‌وگویی با یکی از رسانه‌ ها بر سیر طبیعی تولید در رسانه ملی صحه گذاشته ودر پاسخ بـه سوالی مبنی بر دیدار عوامل سریال «زیرخاکی» و «پایتخت» با مدیران تلویزیون برای ساخت فصل جدید این سریال‌ها آن گونه پاسخ داده اسـت کـه «کارگردان و تهیه‌کننده خیلی از این کارها بـه‌صورت طبیعی با سیمافیلم و عوامل کارهای ما در حوزه‌هاي‌ مختلف از دفتر فیلمنامه گرفته تا شبکه‌ها صحبت می کنند و درباره جزئیات کار مذاکره دارند و این روند دائمی در زمان حاضر برای بیشتر مجموعه‌ها، جاری اسـت و این اسم‌هایي ««پایتخت» و «زیرخاکی»» را کـه گفتید در حال مذاکره‌اند برای این کـه کار انجام شود.»

 


مطالب مشابه: جدیدترین تصاویر بازیگران سریال پایتخت با همسر


 

چرا سارا و نیکا از سریال پایتخت حذف شدند

 

حواشی در مورد بازیگران سارا و نیکا در فضای مجازی اتفاق افتاد و دست بـه دست شد و بیشتر دلیل بازی نکردن این دو بازیگر شد.

 

خلاصه فصل 1 سریال پایتخت

خلاصه فصل 1 سریال پایتخت

خلاصه داستان خانواده نقی معمولی اسـت کـه تصمیم می گیرند از شیرگاه بـه تهران کوچ کنند. اما هنگام ورود بـه پایتخت با مشکلات زیادی روبه رو میشوند… صاحبخانه از دنیا می رود و وراث حاضر بـه تحویل خانه نیستند، برای همین هم خانواده معمولی وادار می شوند مدتی را در کامیون ارسطو زندگی کنند…

 

خلاصه فصل 2 سریال پایتخت

خلاصه فصل 2 سریال پایتخت

 

 

نقی در گنبد و گلدسته سازی کار می کند و با کامیون ارسطو از طرف محل کارش مأمور می شود یک گنبد و گلدسته را بـه روستایی در قشم ببرند. او با خانواده اش بـه همراه سرپرست بار راهی تهران می شوند تا گنبد و گلدسته را بـه صاحبش کـه در خانه سالمندان زندگی می کند نشان دهند و بعد بـه طرف مکان نصب بروند. دراین بین اتفاقات بسیار جالبی از جمله مسابقه تلفنی، گیر افتادن در رستوران و عاشق شدن ارسطو می‌افتد.

 

خلاصه فصل 3 سریال پایتخت

خلاصه فصل 3 سریال پایتخت

دراین فصل، ارسطو برای سومین بار عاشق شده اسـت و قصد برپایی مراسم عروسی دارد. نقی مراسم عروسی را در خانه نیمه کاره خود برگزار میکند. اوس موسی «معمار ساختمان» بـه نقی اصرار میکند تا ستونی را وسط خانه نصب کند ولی نقی زیر بار نمیرود. مراسم برگزار می شود اما بعد از شام و در بین رقص و پایکوبی، طبقه دوم فرو می‌ریزد و همه ی مصدوم می شوند. نقی در خانه خواهرش، فهیمه سکونت دارد و با ارسطو قهر کرده اسـت

 

خلاصه فصل 4 سریال پایتخت

خلاصه فصل 4 سریال پایتخت

هما در انتخابات شورای شهر رأی می‌آورد. همسر چینی ارسطو در سانحه هوایی مالزی، جان خودرا از دست می دهد و این موضوع باعث می شود تا کام ارسطو هرروز تلخ‌تر شود. نقی از همسرش می خواهد تا برای ساخت خانه فهیمه مجوز بگیرد، اما او اینکار را خلاف میداند و زیر بار نمی رود. نقی بـه همراه اقوام و خویشانش و بـه کمک اوس موسی، دست بـه کار میشوند و خانه فهیمه را بـه طور پنهانی با آوردن مصالح از راه و بیراه می‌سازند…..

 

خلاصه فصل 5 سریال پایتخت

خلاصه فصل 5 سریال پایتخت

گشت و پای گروه تروریستی داعش بـه این فصل از این مجموعه باز شد. ارسطو ماشین شاسی بلند می خرد و خانواده را برای خوردن هویج بستنی بیرون میبرد، اما در میانه راه ماشین چپ میکند ودر آب می‌افتد. خانواده نقی بر اثر این اتفاق، صدمات زیادی دیده‌اند. بـه همین دلیل نقی با ارسطو، قطع رابطه می کند. او برای عوض شدن روحیه خانواده، انها را بـه سفر ترکیه میبرد… آن ها با یک دیگر آشتی میکنند ودر ترکیه سوار بالن می شوند.بالن آن ها را بـه طرف سوریه و جبهه گروه تروریستی داعش میبرد…

 

خلاصه فصل 6 سریال پایتخت

خلاصه فصل 6 سریال پایتخت

با فوت بابا پنجعلی و اهدای اعضای بدن او آغاز شد. التیام بعد از سال‌ها بـه ایران باز می گردد اما ماجراهایی برایش پیش می آید کـه فهیمه را از او دلسرد میکند. التیام بـه سندروم دست بیقرار مبتلا شده اسـت. بهتاش، پسر التیام کـه در فصل 5 بیکار و آس و پاس بود، حالا دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران اسـت. نقی هم سیاسی شده و راننده و محافظ شخصی نماینده مجلس اسـت. هما هم گوینده اخبار شده اسـت.

 

بیوگرافی محسن تنابنده «نقی معمولی»

بیوگرافی محسن تنابنده «نقی معمولی»

محسن تنابنده، تحصیل کرده لیسانس بازیگری، متولد 26 فروردین 1354 در تهران اسـت کـه از سال 84 با نوشتن فیلمنامه شروع کرد تا این کـه سال 87 جلوی دوربین رفت. ازدواج کرده و یک پسر دارد.

 

بیوگرافی ریما رامین فر «هما سعادت»

بیوگرافی ریما رامین فر «هما سعادت»

ریما رامین فر تحصیل کرده لیسانس کارگردانی تئاتری، متولد 5 فروردین 1349 در تهران اسـت کـه با نوشتن فیلمنامه کار خودرا شروع کرد تا این کـه سال 80 وارد سینما شد. او با امیر آقای ازدواج کرده و یک پسر دارد.

 

بیوگرافی نسرین نصرتی «فهیمه»

بیوگرافی نسرین نصرتی «فهیمه»

نسرین نصرتی دانشجوی انصرافی رشته پارچه و لباس، متولد 27 مرداد 1355 در تهران اسـت کـه از سال 1380 با منشی گری و بازیگر در تئاتر کار خودرا آغاز کرد. ایشان از سال 1390 جلوی دوربین رفت و ثمره ازدواجش یک دختر اسـت.

 

بیوگرافی احمد مهرانفر «ارسطور عامل»

بیوگرافی احمد مهرانفر «ارسطور عامل»

احمد مهرانفر تحصیلکرده فوق لیسانس کارگردانی، متولد 10 خرداد 1354 در کاشان اسـت کـه از سال 87 تئاتر را شروع کرد و از سال 1381 جلوی دوربین اسـت. ازدواج کرده و متاهل می باشد.

 


مطالب مشابه: خلاصه داستان سریال پایتخت 5 + معرفی بازیگران و عوامل سریال پایتخت 5


 

بیوگرافی مهران احمدی «بهبود فریبا»

بیوگرافی مهران احمدی «بهبود فریبا»

 

مهران احمدی تحصیل کرده لیسانس نمایش، متولد 1 اسفند 1352 در تهران اسـت، کـه فعالیتش را از سال 73 با تئاتر و از سال 76 کـه 24 ساله بود از جلوی دوربین شروع کرد. ازدواج کرده و یک دختر نوجوان دارد.

 

بیوگرافی بهرام افشاری «بهتاش فریبا»

بیوگرافی بهرام افشاری «بهتاش فریبا»

بهرام افشاری تحصیلکرده رشته بازیگری، متولد 6 خرداد 1366 می باشد کـه از سال 1382 تئاتر را از همدان شروع کرد و از سال 92 با سینما در جلوی دوربین اسـت. هنوز ازدواج نکرده و مجرد اسـت.

 

بیوگرافی مصطفی و مجتبی بلال حبشی

بیوگرافی مصطفی و مجتبی بلال حبشی

مصطفی و مجتبی بلال حبشی برادران دوقلویی هستند کـه 5 مرداد 1374 در مازندران بـه دنیا آمدند و از سال 1392 با همین سریال پایتخت نخستین بار جلوی دوربین رفتند. این دو برادر کنار بازیگری، خواننده و نوازنده هستند و با نام رحمان رحیم دراین سریال بازیگری و خوانندگی می کنند.

 

بیوگرافی هومن حاجی ‌عبداللهی «رحمت‌ الله»

بیوگرافی هومن حاجی ‌عبداللهی «رحمت‌ الله»

هومن حاجی عبداللهی دانشجوی انصرافی تئاتر، متولد 23 تیر 1354 در تهران اسـت کـه از سال 74 با تئاتر شروع کرد تا این کـه سال 73 وارد اجرا در رادیو شد. از سال 84 در جلوی دوربین اسـت و ثمره ازدواجش یک پسر می‌باشد.

 

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصلی

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصلی

سارا و نیکای فرقانی اصلی خواهران دوقلو متولد 8 مرداد 1383 در تهران هستند کـه نخستین بار سال 84 در 9 ماهگی وارد بازیگری شد و جدی‌تر از سال 92 در پایتخت بازی می کنند. این دو با خانواده در کشور سوئد زندگی می کنند.

 

بیوگرافی سلمان خطی «تقی معمولی»

بیوگرافی سلمان خطی «تقی معمولی»

سلمان خطی تحصیل کرده لیسانس نمایش، متولد 1342 می باشد کـه فعالیت خودرا از سال 58 با تئاتر شروع کرد سپس سال‌ها در گروه نمایشی سپاه در صدا و سیما بود. ازدواج کرده و یک پسر و یک نوه هم دارد.

 

بیوگرافی ابوالفضل رجبی «بهروز»

بیوگرافی ابوالفضل رجبی «بهروز»

ابوالفضل رجبی متولد 27 تیر 1386 در ساری، دانش آموز می باشد کـه بازی در سریال پایتخت با نقش بهروز فریبا نخستین تجربه اش در جلوی دوربین می‌باشد.

 


مطالب مشابه: خبر جدید حضور سعید آقاخانی در سریال پایتخت 5


 

در پایان

براین اساس شکل گیری شایعاتی پیرامون ساخت فصل جدید سریال «پایتخت» در برخی رسانه‌ ها مبنی بر ورود شخصی و مذاکره مستقیم رئیس رسانه ملی با یکی از عوامل این سریال صحیح نیست و بدین گونه اعلام میکنیم کـه ساخت فصل هفتم سریال مذکور درصورت بـه نتیجه رسیدن رایزنی مدیران سیمافیلم با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه نمایشی همانند سایر آثار سازمان صداوسیما وارد فاز تولید خواهد شد.»

جدیدترین مطالب سایت