بیوگرافی مجری و میهمانان مسابقه جوکر + نقد و بررسی مسابقه سریالی جوکر

بیوگرافی مجری و میهمانان مسابقه جوکر + نقد و بررسی مسابقه سریالی جوکر

بیوگرافی تمامی بازیگران سریال جوکر به همراه نقد و بررسی سریال جوکر

دراین قسمت از سایت تالاب پستی از بیوگرافی بازیگران سریال جوکر بـه همراه نقد این مسابقه سریالی جذاب و شاد اماده شده اسـت این مسابقه سریال کـه در حال حاضر در دو فصل اماده شده اسـت در فیلیمو قابل دانلود می باشد.

 

جوکر، نام پنجاه و پنجمین و جدید ترین سریال نمایش خانگی ست کـه از روز 6 آذر 1400 آغاز بـه پخش کرده اسـت. یک سریال مفرح و شاد کـه بسیار بیشتر از سطح انتظار ظاهر شد و توانست مخاطبین زیادی را برای خود جمع کند.

 

در فصل اول سریال جوکر، هنرپیشه هاي‌ مشهوری از جمله امیر کاظمی , امیرمهدی ژوله , امین حیایی , بیژن بنفشه خواه , رضا نیکخواه , سام درخشانی , سهیل مستجابیان , هومن حاجی عبداللهی حضور دارند.سریال جدید جوکر کـه در ژانر طنز تهیه شده اسـت؛ ساعت 08:00 شنبه هر هفته از سایت کول دانلود ؛ پخش می شود. همچنین در انتهای این نوشتار، شـما می‌توانید بـه صفحه دانلود این سریال دسترسی داشته باشید.

 

بیوگرافی مجری و میهمانان مسابقه جوکر + نقد و بررسی مسابقه سریالی جوکر

اولین قسمت مسابقه «جوکر» منتشر و رقابت کمدین‌ ها برای جدی بودن و نخندیدن آغاز شد.

 

مسابقه همان ابتدا تکلیفش رابا مخاطب روشن کرد ودر ابتدا این توضیح بـه تماشاگر داده شد کـه «جوکر» نسخه ایرانی مسابقه‌ اي بـه نام «داکیومنتال» اسـت کـه ایده ان مربوط بـه یک کمدین ژاپنی اسـت. قسمت اول مسابقه جذاب، سرگرم‌کننده پیش رفت و مخاطب را بـه خنده انداخت.

 

رقابت خنده‌دار و هیجان انگیز بر سر جایزه 100 میلیونی

فضای «جوکر» مانند یک خانه طراحی شده کـه بـه شرکت‌کنندگان آزادی عمل می دهد و دکور رنگارنگ خانه نیز بـه ان زیبایی داده اسـت. مسابقه با حضور هشت کمدین یعنی امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، هومن حاجی عبداللهی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، امیر کاظمی و سهیل مستجابیان شروع شد.

 

کمدین‌ها باید سعی کنند بـه روش‌هاي‌ مختلف دیگران را بـه خنده بیندازند. اولین خنده یا لبخند، یکی از فرصت‌هاي‌ ان‌ها را می‌سوزاند و دومین خنده باعث حذف‌شان میشود. جایزه برنده «جوکر» 100 میلیون تومان اسـت.

بیوگرافی مجری و میهمانان مسابقه جوکر + نقد و بررسی مسابقه سریالی جوکر

تلاش کمدین‌ها برای این‌که جدی باشند در حالی کـه در موقعیتی خنده‌دار مانند تماشای استندآپ یا ادا و اطوارهای یکی از رقبای‌شان هستند، لحظات بامزه‎‌اي در برنامه ایجاد می کند و این تضاد مخاطب را بـه خنده می‌اندازد.

میزان بامزگی مسابقه بستگی بـه کیفیت ایده‌هاي‌ شرکت‌کنندگان برای خنداندن رقیبان دارد. در قسمت اول شرکت‌کنندگان خوب پیش رفتند و شاهد رقابتی مفرح و بامزه بودیم، منتها روایت شرکت‌کنندگان از اتفاقاتی کـه می‌افتاد، عملکرد خود یا رقبا، سرعت مسابقه را کم و تماشاگر را از حال و هوای مسابقه خارج میکرد، بنابر این بهتر اسـت روایت‌ها کمتر و کوتاه‌تر شود.

 

اجرای کاملا حرفه ایی سیامک انصاری

سیامک انصاری پس از تجربه‌هاي‌ جدید در زمینه کارگردانی و حضور در تبلیغات کـه هردو با شکست مواجه شدند، وارد عرصه اجرا شده و بـه عنوان مجری و البته داور در «جوکر» حضور دارد. انصاری در اتاق جداگانه‌اي بـه تماشای این رقابت می نشیند تا با شکار اولین لبخند یا خنده، مسابقه را متوقف کند. این بازیگر بـه خوبی از پس هدایت «جوکر» برآمد و او نیز بـه سهم خود با برخورد جدی ودر عین حال بامزه‌اش با شرکت‌کنندگان، مخاطب را بـه خنده می‌انداخت.

بیوگرافی مجری و میهمانان مسابقه جوکر + نقد و بررسی مسابقه سریالی جوکر

بیوگرافی مجری و میهمانان مسابقه جوکر + نقد و بررسی مسابقه سریالی جوکر

 

قواعد و موضوعات رئالیتی شو جوکر  | همه چیز درباره این سریال

مسابقه جوکر یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل ان ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‏دریک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌هاي‌ مختلف یک دیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این‌که خودشان ‏بخندند.‏ بـه همین سادگی و بامزگی!

 

فضای کلی اتاقی کـه شرکت‌کنندگان در ان حضور دارند و مسابقه در ان انجام می‌‌شود، طراحی‌اي شبیه فضای خانه دارد و دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه اسـت. درکنار اتاق شرکت‌کنندگان، یک اتاق آکسسوار و گریم نیز وجوددارد. شرکت‌کنندگان در طول بازی هر گاه خواستند بـه این اتاق می روند و ابزاری از آنجا با خود می‌آورند یا تغییری در ظاهر خود ایجاد می کنند تا بتوانند با ان دیگران را بخندانند.

 

برنامه یک میزبان دارد کـه نقش داور مسابقه را هم ایفا میکند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه بـه اتاق مانیتورینگ دارد کـه حین مسابقه در ان‌جا مستقر می شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر میگیرد. میزبان هرگجاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی کـه جلویش قرار دارد بازی را متوقف می کند. سپس بـه اتاق بازی می رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه میکند. بعد از ان دوباره بـه اتاقش بر می گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام میکند. در واقع شـما با اولین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد!

 

بیوگرافی مجری و میهمانان مسابقه جوکر + نقد و بررسی مسابقه سریالی جوکر

بیوگرافی مجری و میهمانان مسابقه جوکر + نقد و بررسی مسابقه سریالی جوکر

 

دراین میان هر شرکت‌کننده‌ اي کـه بخندد بار اول کارت زرد میگیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج میشود. هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد کـه هر زمان خواست میتواند از ان استفاده کند. دراین فرصت دیگران باید کاملا بـه او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد دراین مدت اجرای ویژه‌اي انجام می دهد تا دیگران را بخنداند.

 

شرکت‌کنندگان از روش‌هاي‌ مختلفی برای خنداندن دیگران استفاده میکنند و انواع مختلفی از کمدی را اجرا میکنند. از جمله ان‌ها میتوان بـه این موارد اشاره کرد: اجرای نمایش کمدی، کاراکترسازی و تیپ‌سازی، شوخی‌هاي‌ کلامی، اجرای موسیقی کمیک، اجرای استندآپ کمدی، استفاده از آکسسوار و ابزار مختلف مثل عروسک و لباس‌هاي‌ بامزه، پارودی‌سازی آثار مشهور، کمدی فیزیکی و…

 

هر شرکت کننده کـه کارت قرمز بگیرد و از مسابقه حذف شود، بـه اتاق میزبان می آید ودر کنار او ادامه مسابقه را تماشا می کند. همچنین میزبان میتواند با تشخیص خودش، شرکت‌کننده حذف شده را برای مدت مشخصی بـه اتاق برگرداند تا دیگران را بخنداند.

 

با حذف شدن شرکت‌کنندگان، آخرین کسی کـه در اتاق بماند، برنده مسابقه می شود و تندیس و جایزه بزرگ را از ان خود می کند. همچنین بـه قسمت فینال فینالیست‌ها راه مییابد. البته در تمامی مراحل پیش تولید و تولید گروه خلاقیت و نویسندگان تیم سازنده جوکر درکنار شرکت‌کنندگان برای مشاوره و هم‌فکری حاضر هستند.

بیوگرافی مجری و میهمانان مسابقه جوکر + نقد و بررسی مسابقه سریالی جوکر

اسامی مجری و مهمانان مسابقه سریالی جوکر

شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند ودر عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌اي کـه بخندد بار اول کارت زرد میگیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج میشود.

 

شرکت‌کنندگان از روش‌هاي‌ مختلفی برای خنداندن دیگران استفاده میکنند و انواع مختلفی از کمدی را اجرا می کنند. از جمله ان‌ها میتوان بـه این موارد اشاره کرد: اجرای نمایش کمدی، کاراکترسازی و تیپ‌سازی، شوخی‌هاي‌ کلامی، اجرای موسیقی کمیک، اجرای استندآپ کمدی، استفاده از آکسسوار و ابزار مختلف مثل عروسک و لباس‌هاي‌ بامزه، پارودی‌سازی آثار مشهور، کمدی فیزیکی و…

 

هر شرکت کننده کـه کارت قرمز بگیرد و از مسابقه حذف شود، بـه اتاق میزبان می آید ودر کنار او ادامه مسابقه را تماشا می کند. با حذف شدن شرکت‌کنندگان، آخرین کسی کـه در اتاق بماند، برنده مسابقه می شود و تندیس و جایزه بزرگ را از ان خود میکند. همچنین بـه قسمت فینال فینالیست‌ها راه می یابد.

 

پوستر فصل اول مسابقه رئالیتی شوی جوکر نیز منتشر شده و مهمانان فصل اول جوکر: سام درخشانی ؛ بیژن بنفشه خواه ؛ امیرمهدی ژوله ؛ امیر کاظمی، هومن حاجی‌عبداللهی، سهیل مستجابیان ؛ رضا نیکخواه و امین حیایی می باشند

 

بیوگرافی مجری و میهمانان مسابقه جوکر + نقد و بررسی مسابقه سریالی جوکر

 

مسابقه جوکر، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل ان ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‏دریک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌هاي‌ مختلف یک دیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این‌که خودشان ‏بخندند.‏ کارگردانی جوکر را سیدحامد میرفتاحی و تهیه‌کنندگی ان را امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری بر عهده دارند.

 

«جوکر» برگرفته از یک بازی مشهور جهانی اسـت کـه چند هنرمند، شش ساعت دریک خانه کنار هم زندگی می کنند و می توانند با روش‌هاي‌ مختلف یک‌دیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این‌که خودشان ‏بخندند.‏

 

تاکنون کشور های ژاپن، استرالیا، کشور آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند و کشور مکزیک اقدام بـه تولید برنامه «جوکر» کرده‌‎اند.

جدیدترین مطالب سایت