بهترین وب سایت های دنیا با طراحی خاص و دیدنی

بهترین وب سایت های دنیا با طراحی خاص و دیدنی

بهترین وب سایت های دنیا کدام است ؟ طراحی سایت باید با کاربر حرف بزند! محیط سرد و بی‌روح با مسیرهای پر پیچ‌وخم و ناآشنا چنگی بـه دل نمیزند. طراحی سایت باید در نخستین نگاه هم میزبان خوبی برای بازدیدکنندگان باشد. خلاقیت در طراحی آیکون طراحی سایت، عامل مهمی در جذب کاربران و تبدیل ان‌ها بـه مشتریان دائمی یک وب‌سایت اسـت.

 

ویژگی‌هاي‌ زیادی در انتخاب یک وبسایت خوب دخیل هستند، اما میتوان رابط کاربری، جذابیت بصری و تأمین امنیت کاربر را سه فاکتور اصلی و تعیین‌کننده در انتخاب بهترین سایت هاي‌ جهان از نظر طراحی بـه شمار آورد. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب لیستی از جذاب ترین سایت هاي‌ دنیا را منتشر کرده ایم.

 

زیباترین سایت های جهان به ترتیب

خلاقیت و ایده هاي‌ ناب همیشه حرف اول را در طراحی سایت می‌زنند. خلاقیت پایه اصلی هر چیزی اسـت کـه پیشوند “طراحی” را بـه خودش می‌گیرد و شاید اگر ما بخواهیم چیزی را منبع تقلید خودمان قرار بدهیم، کار اشتباهی باشد. بـه هرحال ما قرار نیست این جا درباره تقلید صحبت کنیم، ورژن بهتری از تقلید بـه نام الهام وجوددارد کـه میتواند ما را برای خلاقیت هاي‌ بیشتر آماده کند.

 

شـما یک سایت را نگاه می‌کنید و از ویژگی جالبی کـه در خودش قرار داده اسـت خوشتان می‌آید. پس شـما نیز با کمی تغییر، ان ایده را پیاده سازی میکنید و حتی ممکن اسـت ان را بهتر نیز بـه اجرا بگذارید. بـه هرحال بهترین وبسایت هاي‌ دنیا هم منابع الهامی داشتند کـه شاید فقط ما از وجود ان ها خبر نداریم.

 


مطالب مشابه: آموزش مدیریت صحیح اداره یک وب سایت


 

1. وب سایت شرکت اپل «APPLE»

وب سایت شرکت اپل «APPLE»

برند اپل همانگونه کـه در زمینه تولید زیبا ترین تلفن هاي‌ همراه پیشتاز اسـت، بلکه زیبا ترین وبسایت را نیز در اختیار دارد…

 

علت این کـه وبسایت اپل را در رتبه اول قرار دادیم بـه این خاطر اسـت کـه کاربری کـه بـه این وبسایت مراجعه می‌کند هم از ظاهر بسیار زیبای سایت لذت می برد و هم از طرف دیگر برند اپل با طراحی صفحات بسیار منحصر بـه فرد برای محصولات مختلف خود هم چون آیفون، مک بوک و… کاربر را دوباره سورپرایز می‌کند!

 

همچنین بـه رابط کاربری نیز بسیار دقت شده و محصولات این شرکت بـه بهترین شکل ممکن بـه کاربر معرفی می شوند بـه طوری کـه کاربر صرفا با اسکرول کردن میتواند با ویژگی هاي‌ محصولات این شرکت آشنا شود. ظاهر مدرن، استفاده از رنگ هاي‌ متنوع و شاد « و صد البته هماهنگ با یکدیگر » از دیگر دلایلی اسـت کـه این وبسایت را بسیار زیبا می‌کند.

 

2. وب سایت خودرو سازی تسلا «TESLA»

وب سایت خودرو سازی تسلا «TESLA»

درسال هاي‌ قبل، وبسایت شرکت مرسدس بنز جزو موارد اولیه در فهرست زیبا ترین وبسایت هاي‌ جهان بود اما الان با طراحی جدید و بـه شدت کاربردی وبسایت شرکت تسلا رو بـه رو هستیم کـه همین مورد باعث شده تا در رتبه دوم این فهرست قرار بگیرد.

 

یکی از مهم‌ترین علت هایي کـه باعث شده این وبسایت جزو بهترین سایت هاي‌ جهان باشد بحث تجربه کاربری اسـت! تنها کافیست یکی از خودرو هاي‌ تولیدی توسط این شرکت را در داخل وبسایت انتخاب کنید، از رنگ خودرو تا مدل رینگ چرخ ها تا رنگ بخش داخلی ماشین و… را میتوانید کاملا متناسب با ظاهری کـه میپسندید شخصی سازی کنید و این فوق العاده اسـت!

 

در واقع در داخل این وبسایت میتوانید قبل از این کـه خودرو خودرا خریداری کنید، ظاهر تمامی بخش هاي‌ ان را قبل از تحویل مشاهده کنید!

 

3. وب سایت simplychocolatecph.com

وب سایت simplychocolatecph.com

این وبسایت در واقع متعلق بـه یک شرکت تولید کننده شکلات میباشد، بـه دلیل استفاده از تکنولوژی هاي‌ بسیار پیشرفته در طراحی این وبسایت + رابط کاربری بسیار لذت بخش « بـه طوری کـه با کلیک بر روی شکلات، ان محصول باز می شود و ویژگی هاي‌ ان بـه شـما معرفی می‌شود! »؛ این وبسایت یکی از بهترین وبسایت هاي‌ جهان از نظر ظاهر و زیبایی میباشد.

 

4. وب سایت Nest Wifi Pro

وب سایت Nest Wifi Pro

Nest Wifi Pro یک وبسایت در زمینه فروش و معرفی یک دستگاه میباشد کـه تمامی دستگاه هاي‌ خانه را بـه یکدیگر متصل می کند، استفاده از بهترین ترکیب رنگ ها درکنار یکدیگر، معرفی بسیار خوب محصولات + مدرن و مینیمال بودن ظاهر وبسایت، باعث شده این وبسایت بـه یکی از زیبا ترین وبسایت هاي‌ جهان تبدیل شود و حتی طراحی ان موفق بـه کسب جایزه نیز بشود!

 

این وبسایت توانسته جایزه بهترین وبسایت جهان « از لحاظ ظاهر » درسال 2019 را نیز از ان خود کند! البته با این کـه همین حالا درسال 2023 میلادی هستیم، اما هنوز هم این وبسایت از لحاظ ظاهر خودرا آپدیت می کند و میتوانید جزو بهترین گزینه ها باشد!

 

5. وب سایت Lemonade

وب سایت Lemonade

بهترین سایت های دنیا

Lemonade یک شرکت بیمه میباشد، سادگی و دو رنگ بودن تمامی قسمت هاي‌ وبسایت + استفاده از افکت ها و انیمیشن هاي‌ مختلف در طراحی ظاهر سایت باعث شده تا این وبسایت بـه یکی از زیبا ترین سایت هاي‌ شرکتی تبدیل شود کـه هم ظاهر خوبی دارد و هم از لحاظ تجربه کاربری بهترین را بـه نمایش می گذارد.

 

6. وب سایت رستوران Le-mugs.com

وب سایت رستوران Le-mugs.com

از ثانیه اولی کـه این وبسایت را باز کنید تا لحظه آخر قرار اسـت از این وبسایت لذت ببرید، از لودینگ زیبای اولیه ان تا افکت هاي‌ زیبایی کـه هنگام اسکرول کردن بـه شـما نمایش میدهد « بـه همراه معرفی خدمات و… » باعث شده وبسایت این رستوران بسیار خاص و زیبا بـه نظر برسد!

 

در تاریخ نگارش این مطلب پروتکل SSL این وبسایت فعال نیست کـه یک نکته منفی اسـت و بـه هرحال میتواند بر روی تجربه کاربری فرد « از لحاظ امنیتی و… » تاثیر بگذارد، بـه همین خاطر در بین فهرست زیبا ترین وبسایت هاي‌ جهان در رتبه 6 ام قرار گرفته اسـت.

 


مطالب مشابه: قیمت هر وب سایت چقدر است؟


 

7. وب سایت ikea

وب سایت ikea

Ikea یکی از مشهور ترین شرکت هاي‌ عرضه کننده انواع محصولات خانه و آشپزخانه می‌باشد، ظاهر بسیار زیبا و مینیمال سایت این شرکت باعث شده تا دراین فهرست قرار بگیرد.

 

همه ی چیز بـه خوبی درکنار یکدیگر قرار گرفته! فقط کافی اسـت نگاهی بـه ترکیب رنگ هاي‌ استفاده شده و همچنین سادگی وبسایت بیندازید تا متوجه زیبایی این وبسایت شوید، همچنین از لحاظ تجربه کاربری نیز شـما میتوانید دراین وبسایت زیبا محصولات مختلف را نیز خریداری کنید!

 

8. وب سایت مرسدس بنز

وب سایت مرسدس بنز

مگر می‌شود شرکتی کـه بهترین و لوکس ترین خودرو هاي‌ جهان را تولید می‌کند دارای یک وبسایت زیبا نباشد؟ وبسایت مرسدس بنز اتمسفر و فضای بسیار جالبی دارد و البته ظاهر وبسایت جدا از لوکس و شیک بودن باعث ایجاد احساس اسانی در کاربر نیز می شود.

 

بـه عبارت دیگر همانطور کـه وقتی بـه یک خودرو تولید شده توسط این شرکت نگاه می‌کنیم و با خود می‌گوییم : هم شیک اسـت و هم زیبا، فضای این وبسایت نیز باعث ایجاد چنین حسی در درون شـما می شود.

 

9. وب سایت wealthsimple

وب سایت wealthsimple

روند فعالیت این سایت بـه گونه اي اسـت کـه بـه وسیله ي سرمایه مردم سرمایه گذاری کرده و سود را بـه ان ها پس می‌دهد، این سایت دارای رابط کاربری زیبا و ساده اي بوده و همچنین بـه طور کامل نحوه ي سرمایه گذاری و سودی را کـه بـه افراد پس می‌دهد را مشخص کرده و همین باعث زیبایی بیش تر این وبسایت شده اسـت.

 

10. وب سایت evoulve

وب سایت evoulve

این وبسایت اپلیکیشن هاي‌ مختلفی را برای شرکت ها توسعه میدهد، یکی از نکات بسیار جالب این وبسایت تغییر دایره وسط صفحه در هنگامی کـه اسکرول میکنید اسـت! شاید اگر این وبسایت صفحات بیشتری داشت و یا اطلاعات بیشتری را در اختیار مراجعین قرار میداد بـه دلیل ظاهر خاصی کـه دارد در جایگاه بالاتری دراین فهرست قرار می‌گرفت!

 

11. وب سایت مجله woven

وب سایت مجله woven

وبسایت مجله woven بـه خوبی تمامی موارد را درکنار یکدیگر قرار داده اسـت بـه طوری کـه هنگام وارد شدن بـه ان احساس اسانی و آرامش بـه ما دست میدهد، استفاده متناسب از رنگ ها و همچنین طراحی بسیار زیبا باعث شده این وبسایت دراین فهرست قرار بگیرد.

 

12. وب سایت Mikiya Kobayashi

وب سایت Mikiya Kobayashi

بهترین سایت های جهان

 

این وبسایت نیز در زمینه فروش محصولات منزل فعالیت دارد و اصلیت ان برای کشور ژاپن میباشد اما همین حالا یک وبسایت بین المللی با زبان انگلیسی اسـت، پروژه ها و محصولات قرار داده شده در داخل این وبسایت بـه جالب ترین شکل ممکن نمایش داده می شوند! از لحاظ تجربه کاربری نیز بسیار خوبی عمل کرده بـه طوری کـه میتوانید صرفا با اسکرول کردن بـه هر اطلاعاتی کـه مد نظرتان هست دست پیدا کنید!

 

13. وب سایت toggl.com

وب سایت toggl.com

لازم بـه ذکر اسـت کـه برای باز کردن این وبسایت نیاز بـه تحریم شکن دارید، این وبسایت نکته خیلی خاص یا ویژه اي ندارد اما بـه طور کلی از این وبسایت میتوان بـه عنوان یک نمونه زیبا و کاربردی و ایده آل برای یک سایت شرکتی نام برد.

 

14. وب سایت wozber

وب سایت wozber

یک وبسایت برای طراحی رزومه اسـت بـه طوری کـه افراد می‌توانند بـه صورت رایگان برای خود رزومه بسازند! سرعت لود بالا، طراحی مدرن و مینیمال، استفاده مناسب از انیمیشن و…. باعث شده اسـت این وبسایت دراین فهرست قرار بگیرد.

 

15. وب سایت zillow.com

وب سایت zillow.com

این وبسایت عملکردی همانند سایت دیوار « البته بـه صورت اختصاصی در حوزه املاک » دارد و جزو وبسایت هاي‌ مشهور در سراسر جهان می‌باشد، جدا از ظاهر زیبا و طراحی ساده کـه باعث ایجاد احساس اسانی و آرامش در فرد می‌شود، این وبسایت بـه خوبی توانسته روان شناسی رنگ ها را دربخش بـه بخش صفحات خود پیاده سازی کند، بـه طوری کـه با اندکی گشتن در داخل این وبسایت متوجه رنگ زیبای آبی خواهید شد کـه نماد و تصویری از این برند را بـه خوبی در ذهن شـما ماندگار می‌کند.

 


مطالب مشابه: مجموعه نكات كلیدی برای طراحان وب سایت


 

در پایان

اگر قصد طراحی سایت شخصی خودرا دارید، می‌توانید از وب سایت های معرفی شده دراین نوشته الهام بگیرید تا وب سایتی زیبا و متفاوت داشته باشید. وب سایت های این نوشته، از نظر مواردی مانند گرافیک، تجربه کاربری، منوهای جذاب و… بسیار حرفه اي هستند.

جدیدترین مطالب سایت