بهترین وب سایت های کاربردی دنیا کدام اند؟

بهترین وب سایت های کاربردی دنیا کدام اند؟

در عصر دیجیتال استفاده از اینترنت تا حد قابل توجهی افزایش یافته اسـت. با توجه بـه دنیای بی نهایت اینترنت روزانه موارد جدید و سایت هاي‌ خارجی معتبر برای ارائه بـه کاربران وجود دارد. سایت هاي‌ دیدنی و جالب زیادی وجود دارند کـه ممکن اسـت از وجود ان ها اطلاعی نداشته باشید. در اینبخش از مجله تالاب قصد معرفی 20 سایت جالب را بـه شـما داریم.

 

معرفی بهترین سایت های کاربردی

در دنیای گسترده مجازی راه هاي‌ زیادی بـه جزء وقت گذراندن در اینستاگرام و تلگرام و سایر برنامه ها رایج و محبوب وجوددارد و جدا از سرویس ها و وبسایت هایي کاربردی کـه گوگل ارائه می دهد، شرکت هاي‌ بسیاری هستند کـه خدمات جالب و قابل توجهی را از طریق سایت هاي‌ شان ارائه میدهند. سایت هایي کـه بهتر اسـت ان ها را کامل بشناسید چرا کـه ممکن اسـت روزی بـه دردتان بخورند و ارزش این را داشته باشند کـه در قسمت بوکمارک مرورگرتان ان ها را ذخیره نمایید.

 

1. TechCrunch.com

TechCrunch.com

Tech Crunch بـه عنوان یکی از وبسایت هاي‌ شناخته شده و محبوب برای ارائه اطلاعات باکیفیت در رابطه با گجت هاي‌ جدید و اخبار فناوری بـه شمار میرود. همچنین، Tech Crunch یکی از رسانه هاي‌ فناوری پیشگام در اینترنت و همچنین یکی از مشهور ترین وبلاگ هاي‌ فناوری آنلاین اسـت. عمدتاً مقالات مربوط بـه پورتال هاي‌ اینترنتی، آخرین بررسی هاي‌ محصولات فناوری و اخبار و غیره را ارائه می دهد.

وب‌سایت: TechCrunch.com

 


مطالب مشابه: تبلیغ در بهترین سایت ایرانی


 

2. TheNextWeb.com

TheNextWeb.com

نکست وب یکیدیگر از وبلاگ هاي‌ پیشگام در اینترنت اسـت کـه مطالب فناوری را بـه صورت روزانه در اختیار کاربران اینترنت قرار می دهد. عمدتاً راهنماها و موضوعات مرتبط با تجارت، فرهنگ و فناوری را پوشش می دهد. همچنین، مقالات مفیدی را برای ابزارهای آینده منتشر می کند. بـه شدت توصیه میشود کـه حتما این وبسایت را برای گجت هاي‌ نسل بعدی بخوانید و ببینید. نکته جالب این اسـت کـه هفت میلیون بازدید ماهانه و بیش از ده میلیون بازدید از صفحه در ماه دریافت می کند.

وب‌سایت: TheNextWeb.com

 

3. Wired.com

Wired.com

Wired.com سومین رسانه محبوب در اینترنت اسـت کـه اخبار مربوط بـه آخرین روندهای فناوری را ارائه می دهد. همچنین، راهنماهای مفید مربوط بـه جدید ترین یا آینده ابزارها، علم، سرگرمی، تجارت و طراحی و غیره را منتشر می کند. پس از بازدید از این وبسایت، مطمئناً بـه دلیل انتشار مطالب باکیفیت، Wired.com را دوست خواهید داشت.

وب‌سایت: Wired.com

 

4. Tech2.com

Tech2.com

Tech2.com بیشتر مقالات و راهنماهای مربوط بـه ابزارهای جدید مانند تلویزیون، موبایل، تبلت، لپتاپ و دستگاه هاي‌ بازی را بـه اشتراک میگذارد. جدا از این، پادکست ها، فیلم ها و عکس هاي‌ مربوط بـه آخرین روندهای فناوری را نیز پوشش می دهد. همچنین، برای مقایسه وبسایت ها یا ابزارهای جدید بـه طور هم زمان دراین وبسایت بـه اسانی بسیار مفید اسـت. مطمئناً با مطالعه روزانه این وبسایت اطلاعات ارزشمند زیادی بـه دست خواهید آورد.

وب‌سایت: www.firstpost.com

 

5. Gizmodo.com

Gizmodo.com

Gizmodo.com یکیدیگر از منابع پیشگام در اینترنت اسـت کـه بیشتر اخبار و راهنماهای مربوط بـه گجت ها را پوشش می دهد و یکی از بهترین پورتال هاي‌ آنلاین برای دوستداران گجت اسـت. این عمدتا آخرین اخبار مربوط بـه ابزارها، بهترین راهنماها برای ابزارها و همچنین آموزش هاي‌ مربوط بـه ابزار را پوشش می دهد. اگر از عاشق ابزارها هستید، پس این وبسایت ها واقعاً ارزش دارند و برای یافتن آخرین و جدید ترین اخبار اسباب بازی ها باید این وبسایت را بررسی کنید

وب‌سایت: Gizmodo.com

 

6. Mashable.com

Mashable.com

همان طور کـه بسیاری از شـما ممکن اسـت درباره یکی از برترین و مشهور ترین وبلاگ هاي‌ فناوری در اینترنت کـه آخرین اخبار فناوری، ابزارها، علم و چیزهای جالب را پوشش می دهد، ایده داشته باشید یا بدانید و راهنماهای مفیدی را برای کاربران اینترنت ارائه می دهد.

 

بهترین بخش در مورد این وبسایت این اسـت کـه می توانید ویدیوهای مربوط بـه آخرین اخبار فناوری را نیز مشاهده کنید. همچنین، بیش از بیست میلیون بازدید منحصر بـه فرد دریافت می کند و بیش از شش میلیون دنبال کننده رسانه هاي‌ اجتماعی دارد .

وب‌سایت: Mashable.com

 

7. TheVerge.com

TheVerge.com

The Verge یکیدیگر از محبوب‌ترین و مشهور‌ترین وبلاگ‌هاي‌ فناوری برای دوستداران فناوری اسـت کـه عمدتاً در خواندن اخبار فناوری، بررسی‌هاي‌ محصول و اطلاعات محصولات و غیره جالب اسـت.

وب‌سایت: TheVerge.com

 


مطالب مشابه: کلمات کلیدی سایت


 

8. DigitalTrends.com

DigitalTrends.com

Digital Trends یکیدیگر از بزرگ ترین هاب فناوری، دستگاه هاي‌ بازی کامپیوتری و راهنمای سبک زندگی جالب اسـت. همچنین راهنماهای مربوط بـه موسیقی، اتومبیل و عکاسی و غیره را پوشش می دهد و گاهی در مورد اخبار اپل نیز می‌نویسد.

وب‌سایت: DigitalTrends.com

 

9. TechRadar.com

TechRadar.com

این محبوب‌ترین وب‌سایت مربوط بـه اخبار و ابزارهای فناوری در اینترنت اسـت. همچنین، راهنماهای مفیدی در رابطه با تبلت، لپ‌تاپ و موبایل و غیره ارائه میکند. بهترین چیز این اسـت کـه اگر عاشق اندروید هستید، پس این وبسایت اخبار و راهنماهای مربوط بـه اندروید را نیز در وبسایت منتشر می کند.

وب‌سایت: TechRadar.com

 

10. Technorati.com

Technorati.com

Technorati مفید و محبوب ترین وبسایت فناوری در دنیای اینترنت اسـت کـه بـه وبلاگ نویسان و صاحبان وبلاگ هاي‌ فناوری کمک می کند تا بازدیدهای بیشتری از وبسایت خود داشته باشند و راهنماها و اخبار فناوری باکیفیت زیادی را ارائه می دهد. جدای از این، راهنماهای مربوط بـه اندروید، اپل، گجت‌ها و غیره و موارد دیگر را نیز پوشش میدهد.

وب‌سایت: Technorati.com

 

11. BusinessInsider.com

BusinessInsider.com

Business Insider یک سایت تجاری با رشد سریع اسـت کـه دارای جنبه هاي‌ عمیق مالی، رسانه اي، فنی و سایر صنایع اسـت. پرچمدار عمودی، Silicon Alley Insider، در 19 ژوئیه 2007؛ بـه رهبری دوایت مریمن و کوین رایان، بنیانگذاران DoubleClick و هنری بلاجت، تحلیلگر سابق وال استریت، راه اندازی شد.

وب‌سایت: BusinessInsider.com

 

12. Macrumors.com

Macrumors.com

MacRumors.com وب سایتی اسـت کـه بر روی اخبار و شایعات اپل تمرکز دارد. MacRumors مخاطبان گسترده اي از مصرف کنندگان و متخصصان علاقه مند بـه آخرین فناوری ها و محصولات را جذب می کند. این سایت همچنین دارای یک جامعه فعال متمرکز بر تصمیمات خرید و جنبه هاي‌ فنی پلتفرم هاي‌ iPhone، iPod و Macintosh اسـت.

وب‌سایت: Macrumors.com

 

13. Venturebeat.com

Venturebeat.com

VentureBeat یک شرکت رسانه اي اسـت کـه وسواس زیادی بـه پوشش فناوری شگفت انگیز و اهمیت ان در زندگی ما دارد. از مبتکرانه‌ترین شرکت‌هاي‌ فناوری و بازی – و افراد باورنکردنی پشت سر انها – گرفته تا پولی کـه بـه همه ی ان‌ها دامن می زند، ما بـه پوشش جامع انقلاب فناوری اختصاص داده‌ایم.

وب‌سایت: Venturebeat.com

 

14. Blog.playstation.com

Blog.playstation.com

Sony Interactive Entertainment «SIE» کـه بـه عنوان یک رهبر جهانی در سرگرمی هاي‌ تعاملی و دیجیتال شناخته شده اسـت، مسئولیت برند پلی استیشن و خانواده محصولات را بر عهده دارد. پلی استیشن محصولات نوآورانه اي را از زمان راه اندازی نخستین پلی استیشن در ژاپن درسال 1994 بـه بازار عرضه کرده اسـت. خانواده محصولات و خدمات پلی استیشن شامل پلی استیشن 4؛ پلی استیشن وی آر، فروشگاه پلی استیشن، پلی استیشن نو و پلی استیشن ویو می‌باشد.

 

SIE همچنین بر استودیوی جهانی بازرسی دارد کـه مسئولیت توسعه بازی هاي‌ انحصاری ودر سطح جهانی برای پلی استیشن را بر عهده دارد. دفتر مرکزی ان در سن متئو، کالیفرنیا، SIE یک شرکت تابعه کاملاً متعلق بـه شرکت سونی اسـت و دارای دفتر مرکزی منطقه‌اي در لندن و توکیو اسـت.

وب‌سایت: Blog.playstation.com

 

15. Gigaom.com

Gigaom.com

Gigaom یک شرکت تحقیق و تحلیل فناوری اسـت. تمرکز این سایت بر کمک بـه رهبران کسب‌وکار اسـت کـه مفاهیم فناوری‌هاي‌ نوظهور و تأثیرات آن ها بر تجارت، رسانه و جامعه را درک کنند.

وب‌سایت: Gigaom.com

 

16. Engadget

Engadget

Engadget راهنمای قطعی این زندگی متصل اسـت. فناوری همه ی چیز در مورد بیت ها و پردازنده ها نیست. این ماشین بدون راننده اسـت، اعضای بدن انسان در آزمایشگاه چاپ شده و آرام بـه فضا پرواز می کند. این آینده اسـت و ما این جا هستیم تا همه ی چیز را بـه شـما بگوییم.

 

از سال 2004؛ Engadget بـه طور کامل دستگاه‌هاي‌ پیشرفته و فناوری‌هایي را کـه بـه آن ها قدرت می دهد پوشش داده اسـت. همان طور کـه وارد دهه دوم زندگی خود میشویم، بـه دنبال این هستیم کـه فراتر از خود ابزارها بررسی کنیم کـه چگونه بر زندگی ما تأثیر می‌گذارد.

وب‌سایت: Engadget

 

17. Slashgear.com

Slashgear.com

SlashGear کـه از سال 2005 بـه برجسته‌ترین و جدید ترین فناوری‌هاي‌ شخصی اختصاص دارد، همه ی چیز را از تجهیزات پیشرفته فناوری گرفته تا آخرین روند سبک زندگی دیجیتال را پوشش میدهد. متمایز، آموزنده و تازه، Slashgear اطلاعات دستگاه و بررسی هایي را کـه می توانید بـه آن ها اعتماد کنید و همچنین تفسیرهای تامل برانگیز را برای شـما بـه ارمغان می آورد.

وب‌سایت: Slashgear.com

 

18. Ubergizmo.com

Ubergizmo.com

Ubergizmo عاشق ابزارها و فناوری‌هایي اسـت کـه اسباب‌ها را بـه کار می اندازند. انها بـه گونه‌اي در مورد الکترونیک صحبت می کنند کـه همه ی بتوانند با ان ارتباط برقرار کنند. از طراحی، رابط کاربری گرفته تا عملی بودن، قیمت‌گذاری و رقابت، لیست‌هایي تهیه می کنند تا بـه شـما کمک کنند تصمیم بگیرید بـه چه ابزارهایی نیاز دارید «یا نه».

وب‌سایت: Ubergizmo.com

 

19. Droid-life.com

Droid-life.com

Droid-life دارای بزرگ ترین انجمن اندروید در جهان اسـت. انها درباره اخبار عمومی صحبت می کنند، برنامه ها را مشخص می کنند، تلفن ها را بررسی می کنند و حتی بـه شـما یاد میدهند کـه چگونه کمی هک کنید. اگر بـه دنبال بهترین مکان برای یادگیری در مورد Android و صحبت با افراد همفکر در مورد همه ی چیزهای فنی بودید، Droid Life برای شـما مناسب اسـت.

وب‌سایت: Droid-life.com

 

20. Eurogamer.net

Eurogamer.net

Eurogamer.net در سپتامبر 1999 تأسیس شد و از ان زمان تا کنون بازی هاي‌ ویدیویی را پوشش می دهد. این سایت زندگی خودرا با تمرکز بر رایانه شخصی و علاقه شدید بـه صحنه رقابتی FPS در ان زمان آغاز کرد، اما در طول سال‌ها رشدکرده اسـت تا همه ی جنبه هاي‌ بازی را پوشش دهد – رایانه شخصی، کنسول، مستقل، بازی هاي‌ تخته اي و هر چیز دیگری کـه تیم و برای خوانندگان سایت جالب اسـت.

وب‌سایت: Eurogamer.net

 


مطالب مشابه: آموزش افزایش رتبه سایت در گوگل


 

در پایان

می توانید در مواقعی کـه کسل و بی‌حوصله هستید با سر زدن بـه این سایت‌ها، لحظه‌هاي‌ لذت‌بخشی برای خودتان بسازید. با مراجعه بـه هر کدام از این سایت هاي‌ کاربردی و جالب، دریچه‌هاي‌ مختلفی از دنیای اینترنت را دنبال نمایید.

 

می توانید جالب‌ترین مکان‌هاي‌ جهان را کشف کنید، مطالب علمی و هنری و تکنولوژی روز دنیا را مطالعه کنید، بازی کنید، سخنرانی‌هاي‌ جالب را مشاهده کنید، فیلم خوب ببینید یا پست‌هاي‌ خنده‌دار و عجیب غریبی از کمیک‌ها و نقاشی‌هاي‌ مختلف، لحظه‌هاي‌ سوتی و شکست مردم، عکس‌هاي‌ خانوادگی بانمک و قدیمی و… را مشاهده کنید.

جدیدترین مطالب سایت