ترفند حذف صفحه های اضافه در هنگام تایپ کردن در مرورگرها

ترفند حذف صفحه های اضافه در هنگام تایپ کردن در مرورگرها

ترفند حذف صفحه های اضافه در هنگام تایپ کردن در مرورگرها

 

هنگامی که تایپ می کنید در مروگر ها صفحه هاي اضافی باز میشود در ادامه با ترفند حذف صفحه هاي اضافه در هنگام تایپ گردن در مرورگرها سایت تالاب را دنبال نمایید.

 

اگر توجه کرده باشید هنگامی که شما در مرورگر در حال تایپ کردن آدرس یا عبارتی هستید مرورگر به شما پیشنهادهایی میدهد.

 

 از جمله امکانات مرورگرهای گوناگون همچون کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر، توصیه نشانی سایت‌هاي قبلا بازدید شده در صورت تایپ مجدد بخشی از آدرس هست. به‌عنوان مثال چنانچه شما یک مرتبه به سایت talab.org مراجعه کنید یا صفحاتی از این سایت را بازدید کنید،

 

در اجراهای آتی مرورگر هنگامی که حروف talab را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید، صفحات بازدید شده از سایت بیتوته به‌عنوان لینک‌هاي پیشنهادی به شما نمایش داده میشود تا بدون نیاز به تایپ مجدد آدرس سایت موردنظر، بتوانید به آن دسترسی یابید.

 

این قابلیت برای صرفه‌جویی در زمان بسیار ارزشمند هست، اما ممکن هست برای نشان دادن یک سایت به دوستان یا آشنایان خود در کنار آن ها مرورگر را اجرا و حروفی را تایپ کنید که به نمایش پیشنهادهایی منجر شود که تمایلی ندارید دوستان و آشنایان‌تان نیز آن ها را دیدن کنند. در این شرایط برترین روش حذف گزینش‌هاي

 

پیشنهادی از لیست پیشنهادهای مرورگر هست که انجام اینکار به روشی بسیار ساده در مرورگرهای گوناگون اعم از کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر امکان پذیر هست.

 

گرچه در این لیست نامی از مرورگر اج «Edge» نبردیم چون این مرورگر در مواردی از امکاناتی بسیار ساده پشتیبانی نمی کند و حذف انتخاب‌هاي پیشنهادی نیز از جمله همین امکانات هست!

 

کروم

مرورگر را اجرا کرده و بخشی از حروف مرتبط با آدرس موردنظر را وارد کنید تا گزینش‌هاي پیشنهادی برای شما نمایان شود.با بهره گیری از کلید جهت‌نمای صفحه‌کلید به سمت پایین و بالا، روی انتخاب پیشنهادی رفته و در ادامه کلیدهای Shift+Delete را فشار دهید.به همین سادگی گزینش موردنظر از لیست پیشنهادها مرورگر حذف می شود.

 

فایرفاکس

مراحل انجام کار در فایرفاکس نیز کاملا نمونه کروم هست. به‌عبارت دقیق‌تر کافی هست پس از اجرای مرورگر و تایپ بخشی از نشانی، پس از نمایش انتخاب‌هاي پیشنهادی گزینش موردنظر را به حالت انتخاب درآورده و کلیدهای Shift+Delete را فشار دهید.

 

اینترنت اکسپلورر

این مرورگر تقریبا منسوخ شده و کمتر کاربری از آن بهره گیری می کند، اما با این حال هنوز هم سایت‌هایي میباشند که چنانچه کاربر هم نخواهد از مرورگر اینترنت اکسپلورر بهره گیری کند، وی را به بهره گیری از این مرورگر مجبور میکنند!

 

برای حذف گزینش‌هاي پیشنهادی در این مرورگر ‌باید همچون دیگر مرورگرها ابتدا مرورگر را اجرا کرده سپس بخشی از نشانی موردنظر را تایپ کنید تا گزینش‌هاي پیشنهادی نمایش داده شود.

 

در ادامه در منوی باز شده که شامل گزینش‌هاي پیشنهادی مرورگر هست، نشانگر ماوس را روی انتخاب موردنظر حرکت داده و از سمت راست مربوط به ردیف گزینش موردنظر روی آیکون بستن که به‌شکل x قابل دیدن هست، کلیک کنید.

 

 

جدیدترین مطالب سایت