چگونه اکانت را در اینستاگرام از بلاک خارج کنم ؟

چگونه اکانت را در اینستاگرام از بلاک خارج کنم ؟

آموزش رفع بلاک اینستاگرام

اگر اینستاگرام Instagram شما بـه هر دلیلی بلاک شده اسـت می توانید با روش های‌ زیر از بلاک خارج کنید. لطفا این آموزش را جهت رفع بلاک شدن اینستاگرام تا انتها بخوانید.

 

در این مقاله به طور کلی در مورد موارد زیر صحبت می کنم:

مهم ترین دلایل بلاک شدن توسط اینستاگرام چیست؟

روش‌های‌ پیشگیری از بلاک شدن در اینستاگرام

از بلاک درآوردن اینستاگرام چگونه انجام میشود؟

 

چگونه اکانت را در اینستاگرام از بلاک خارج کنم ؟

فعالیت بیش از حد در یک بازه زمانی کوتاه

یکی از رایج ‌ترین دلایلی که باعث بوجود آمدن مشکل بلاک شدن در اینستاگرام می شود، فعالیت بیش از اندازه دریک بازه زمانی کوتاه اسـت. اینستاگرام برای تمامی فعالیت‌هایی که انجام میدهید، محدودیت‌هایی را در نظر گرفته اسـت. مثلا برای فالو، آنفالو، لایک، کامنت و …؛ محدودیت‌هایی را در نظر گرفته اسـت که شما باید از آن ها آگاهی داشته باشید و انها را رعایت کنید، در غیر اینصورت، بـه احتمال زیاد، شما هم بلاک می شوید.

 

مثلا برای فالو و آنفالو کردن، گفته میشود که در هر ساعت،‌ بیشتر از ۵۰ بار، عمل فالو یا آنفالو انجام نشود. تعداد لایک‌هایی که دریک ساعت انجام می دهید، تعداد کامنت‌هایی که دریک بازه زمانی کوتاه ارسال می کنید و موارد دیگر، تماماً محدودیت‌هایی برای انها در نظر گرفته شده اسـت.اکثر بلاک‌های‌ کوتاه‌مدتی که از طرف اینستاگرام صورت می گیرد، بـه همین دلیل اسـت.

 

ارسال پست های زیاد

در چندماهه اخیر، چندین پیج پرطرفدار را دیده‌ام که با مشکل بلاک شدن مواجه شده بودند. اما یک ویژگی مشترک بین همه ی انها بودو ان هم، ارسال پست‌های‌ زیاد بود. یعنی این که در روز، پست‌های‌ زیادی را ارسال می کردند، البته پست‌های‌ آن ها، خوب بودو کیفیت مناسبی هم داشت، اما شاید ارسال پست‌های‌ زیاد هم بـه مذاق اینستاگرام خوش نیاید.

 

احترام نگذاشتن به قوانین اینستاگرام

مواردی که در بالا گفته شد و در ادامه نیز بـه انها اشاره می کنم، جزو قوانین فعالیت در اینستاگرام محسوب می شوند و شما ملزم هستید که بـه آن ها احترام بگذارید و فعالیت‌های‌‌تان را مطابق با ان؛ انجام دهید. اگر علاقه‌ای بـه این کار نداشته باشید، اینستاگرام هم خیلی زود شما را بلاک میکند، بـه همین اسانی!

 

استفاده از برنامه‌های تغییردهنده آی‌پی «فی… شکن»

افراد بسیار زیادی هستند که از اپلیکیشن‌های‌ تغییردهنده آی‌پی یا همان فی… شکن‌ها استفاده میکنند. دلایل مختلفی نیز برای این کار وجوددارد. اما زمانی که شما با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، وارد اینستاگرام خود می شوید، در واقع دارید هر بار، با یک آیپی مختلف وارد می شوید و در این مواقع نیز، اینستاگرام با حدس هک شدن پیج‌تان، شما را بلاک میکند. سعی کنید تا حد امکان از این اپلیکیشن‌ها استفاده نکنید یا هنگام ورود بـه اینستاگرام، ان را خاموش کنید.

 

عدم رعایت قانون کپی‌رایت

یکیدیگر از دلایل بلاک شدن در اینستاگرام عدم رعایت قانون کپی رایت اسـت. اینستاگرام برای صفحاتی که محتوای خوبی تولید می کنند، احترام زیادی قائل اسـت. اگر شما از محتوای آن ها در پیج خود استفاده کنید، حتما باید آدرس پیج انها را نیز قرار بدهید، زیرا که انها صفحات مالک اصلی ان محتواها محسوب میشوند. بعلاوه عده ای از آهنگ‌ها و فیلم‌ها هستند که دارای حق مالکیت هستند، یعنی این که شما نمی توانید از آن ها بـه عنوان محتوا در پیج خود استفاده کنید.

 

به طور مثال، تا بـه همین حالا چندین صفحات ورزشی پرطرفدار از طرف اینستاگرام مسدود شده‌اند و تنها دلیلی که اینستاگرام آن ها را مسدود کرده اسـت، استفاده از محتوای دارای حق کپی‌رایت بوده اسـت. مثلا عده ای از کانال‌های‌ تلویزیونی هستند که حق پخش بازی‌های‌ فوتبال را خریداری میکنند و از انها کلیپ‌هایی در پیج خود قرار داده بودند و بـه همین دلیل، اینستاگرام آن ها را مسدود کرد. پس بسیار اهمیت دارد که شما بـه قانون کپی‌رایت احترام بگذارید و از محتواهایی استفاده کنید که حق کپی رایت ندارند.

چگونه اکانت را در اینستاگرام از بلاک خارج کنم ؟

 

وارد شدن با آیپی‌های مختلف

اما می رسیم بـه یکی از مهمترین و رایج ‌ترین دلایل بلاک شدن در اینستاگرام ؛ یعنی وارد شدن بـه اینستاگرام با آیپی‌های‌ مختلف. صفحات زیادی هستند که ادمین‌های‌ مختلفی دارند. هر دستگاه، یک آیپی مخصوص بـه خود دارد و زمانی که هر ادمینی، با یک آیپی مخصوص بـه خود وارد اینستاگرام شود، احتمال بلک شدن افزایش مییابد. چرا که اینستاگرام حدس می زند که شاید پیج هک شده باشد یا این که اتفاق دیگری رخ داده اسـت که این مشکل بوجود آمده اسـت. پس تا جاییکه میتوانید، سعی کنید با آیپی ثابت وارد اینستاگرام‌تان شوید.

 

استفاده از اپلیکیشن‌های آنفالو کردن دسته جمعی

عده ای از اپلیکیشن‌ها هستند که بـه شما این امکان را می دهند تا به‌ صورت دسته جمعی، افرادی را که فالو کرده اید، حذف کنید. این کار تنها با یک کلیک انجام می شود! یعنی شما می توانید دریک بازه زمانی کوتاه، تعداد زیادی آنفالو انجام دهید. اما این کار بـه مذاق اینستاگرام خوش نمی آید. چرا که شما دریک بازه زمانی کوتاه، تعداد زیادی آنفالو کرده اید و این مغایر با قوانین فعالیت در اینستاگرام اسـت. یکی از این اپلیکیشن‌ها، اپلیکیشن Cleaner برای اندروید اسـت که اگر با استفاده از ان؛ اقدام بـه آنفالو کردن ان هم بـه تعداد بالا بکنید، یقیناً بلاک خواهید شد!

 

ارسال کامنت‌های تکراری

ارسال زیاد کامنت‌های‌ تکراری نیز، یکی از دلایل بلاک شدن در اینستاگرام محسوب میشود. طبق معمولً صفحاتی هستند که با استفاده از ربات یا به‌ صورت دستی، کامنت‌های‌ زیادی را در طول روز، ان هم به‌ صورت تکراری ارسال میکنند. احتمالاً شما نیز این دست از کامنت‌ها را دیده‌اید که اغلب بـه شکل ایموجی یا همان شکلک هستند. اغلب این کامنت‌ها به‌صورت خودکار و بوسیله ربات ارسال می شوند و اینستاگرام بشدت از انها متنفر اسـت!

 

استفاده از برنامه یا ربات‌های افزایش لایک و فالوور

یکیدیگر از دلایل رایج بلاک شدن در اینستاگرام، استفاده از ربات یا برنامه‌های‌ افزایش لایک و فالوور اسـت. برنامه‌های‌ زیادی وجود دارند که با استفاده از انها، میتوانید اقدام بـه جمع‌کردن سکه کنید و در ادامه با آن ها، برای صفحه خود فالوور بزنید. همچنین ربات‌هایی هستند که بـه شما این امکان را میدهند تا فالوورهای‌تان را افزایش دهید. اگر به‌ صورت غلط از این ربات‌ها استفاده کنید، احتمال این که شما با مشکل بلاک شدن روبه‌رو شوید بسیار زیاد اسـت.

 

 

چگونه اکانت را در اینستاگرام از بلاک خارج کنم ؟

چگونه از بلاک اینستاگرام Instagram خارج شویم؟

استفاده زیاد از فیلتر شکن ها و نصب برنامه های‌ فرعی مثل «دانلود عکس ها و فیلم های‌ اینستاگرام» باعث میشوند اکانت بلاک شود. زیرا اینستاگرام بـه هویت شما شک میکند. هر کسی با پیام بلاک رو بـه رو شود، سریعا از دنبال کنندگان خود درخواست کامنت انگلیسی میکند اما این روش چندان کاربردی نیست و در اکثر مواقع جواب نمی‌دهد.

 

چگونه اکانت را در اینستاگرام از بلاک خارج کنم ؟

پیام بلاک اینستاگرام

بـه طور کلی کاربران با 2 نوع پیام بلاک در اینستاگرام رو بـه رو می شوند. اول: پیامی که بلاک شدن شما را بـه همراه یک تاریخ انقضای بلاک نشان می‌دهد، این تاریخ می تواند چند ساعت، چند روز و حتی چند هفته باشد و بعد از گذشت زمان اکانت شما بـه طور خودکار رفع بلاک میشود.

 

دوم: پیامی که بلاک شدن شما را بدون هیچ تاریخ و ساعت مشخصی اعلام میکند. در این مواقع شما باید بـه فکر یک راه حل برای رفع بلاک کردن اینستاگرام خود باشید، اگر این پیام را دریافت کرده اید یعنی اینستاگرام بـه انسان یا ربات بودن شما شک دارد. شما باید از اکانت خود خارج شده و بـه صورت دستی دوباره وارد شوید.

 

چگونه اکانت را در اینستاگرام از بلاک خارج کنم ؟

1. فرستادن پیام به اینستاگرام

اولین گزینه ای که پیش روی شما قرار میگیرد یک راهنمایی از جانب خود اینستاگرام اسـت. میتوانید با کلیک بر روی گزینه «tell us» یا «report» یک پیام برای اینستاگرام بفرستید و بلاک شدن خود را بـه ان ها اطلاع دهید. این گزینه طبق معمول جواب نمی‌دهد حتی اگر 1 سال صبر کنید

 

چگونه اکانت را در اینستاگرام از بلاک خارج کنم ؟

2. تغییر بیو اینستاگرام

روش دوم تغییر دادن بیو اینستاگرام اسـت. اگر اینستاگرام بـه انسان بودن یا ربات بودن شما شک کرده باشد، با تغییر دادن بیو خود میتوانید صفحه خود را رفع بلاک کنید. اما اگر جواب نداد سایر روش هایی که در ادامه آورده ایم را امتحان کنید.

 

چگونه اکانت را در اینستاگرام از بلاک خارج کنم ؟

3. از اکانت خود خارج شوید

در روش بعدی، یک‌بار از اکانت کاربری خود خارج شوید «log out» کنید و دوباره وارد اکانت خود شوید «log in» کنید. اگر نام کاربری و رمز عبور پیج اینستاگرام خود را فراموش کرده اید از اکانت خود خارج نشوید زیرا ممکن اسـت بـه طور کلی دسترسی بـه پیج تان را از دست بدهید.

 

چگونه اکانت را در اینستاگرام از بلاک خارج کنم ؟

4. از طریق یک موبایل دیگر به اینستاگرام خود وارد شوید

شما همچنین می توانید از طریق یک تلفن همراه دیگر وارد اکانت کاربری خود شوید. اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، با کلیک بر گزینه «forgot password» رمزتان را بازیابی کنید. اگر شماره تلفن تان در اینستاگرام ثبت شده باشد، می توانید از گزینه «use phone number» استفاده کنید و یک پیامک حاوی لینک بازیابی پسورد دریافت کنید.

 

چگونه اکانت را در اینستاگرام از بلاک خارج کنم ؟

5. اینترنت خود را عوض کنید

اگر با از اینترنت موبایل استفاده میکنید، بـه یک وای فای وصل شوید و اگر از وای فای خانگی استفاده میکنید، اینترنت موبایل خود را روشن و وای فای را قطع کنید. گاهی اوقات تغییر دادن نتورک «شبکه» اینترنت هم میتواند در رفع بلاک اینستاگرام بـه افراد کمک کند.

 

چگونه اکانت را در اینستاگرام از بلاک خارج کنم ؟

6. یک اکانت دیگر بسازید

در آخر، اگر تمام روش های‌ بالا جواب نداد، شما چاره ای ندارید بـه جز صبر کردن، زیرا که اینستاگرام تمام درب های‌ ورود شما بـه صفحه تان را بسته و احتمالا اکانت شما را بـه عنوان یک صفحه مضر تشخیص داده اسـت. شما باید یک صفحه دیگر بسازید و تا اتمام زمان رفع بلاک خودکار توسط اینستاگرام صبر کنید.

جدیدترین مطالب سایت