بررسی قیمت آيفون ۷ در نقاط مختلف دنیا

مجموعه : موبایل
بررسی قیمت آيفون ۷ در نقاط مختلف دنیا

قیمت آيفون ۷ در سراسر دنیا

 

قیمت در سراسر جهان متفاوت می باشد این فهرست قیمت را برای شما عزیزان نمایش میدهیم درحالی‌که قیمت آيفون ۷ در کشور آمریکا ۶۴۹ دلار اعلام شده، این تلفن همراه در نروژ با قیمت ۹۰۳ دلار عرضه می شود.

 

هر زمان که یک تلفن همراه پرچم‌دار اخیر معرفی میشود، بعد از این‌که حسابی درمورد‌ي ظاهر و مشخصات آن می شنویم و آن را می‌پسندیم، سوال اول این هست که قیمت آن چقدر هست؟ آیفون ۷ و ۷ پلاس دیشب رسما معرفی شدند و در مراسم معرفی به قیمت‌ آن‌ها هم اشاره شد. اما از آن‌جا که قیمت‌ها در سراسر جهان از نقطه‌اي به نقطه‌اي متفاوت هست، بد نیست نگاهی به قیمت‌گذاری‌هاي پرچم‌داران آیفون در کشور های گوناگون بیندازیم.

 

آیفون ۷ و ۷ پلاس که قرار هست از جمعه‌ي آینده «۲۶ شهریور» در بازارهای جهانی عرضه شوند، در همۀ‌ي این چند کشوری که در بررسی‌ها به آن‌ها رسیده‌ایم، با قیمتی بالاتر از قیمت عرضه در کشور آمریکا معرفی شده‌اند. این کشورها شامل بریتانیا، کانادا، استرالیا، چین، ژاپن، کشور آلمان، فرانسه، ایتالیا، سوئد، هلند، نروژ، اسپانیا و کشور مکزیک میباشند.

 

همان‌طور که در جدول می بینید، اختلاف قیمت آیفون ۷ در نروژ بیش‌تر از سایر کشورهاست. درحالی‌که در ایالات امریکا مدل ۳۲ گیگابایتی آیفون ۷ با قیمت ۶۴۹ دلار به فروش می رسد، اگر در نروژ بخواهید یک آیفون ۷ با میزان حافظه داخلی‌ پایه‌ي ۳۲ گیگابایتی بخرید، باید ۹۰۳ دلار هزینه کنید. این رقم درمورد آیفون ۷ پلاس به ۱۰۷۴ دلار می رسد.

 

 

بررسی قیمت آيفون ۷ در نقاط مختلف دنیا

 

این جدول مربوط به برخی کشورهایی هست که عرضه‌ي آیفون ۷ در آن‌ها از جمعه‌ي آینده شروع میشود. برای برخی کشور های دیگر از جمله برزیل، این زمان یک هفته دیرتر و جمعه دوم مهرماه خواهد بود که اطلاعاتی هم درمورد‌ي قیمت آن‌ها نداریم.

همینطور هنوز معلوم نیست که آیفون ۷ و ۷ پلاس چه زمانی و با چه قیمتی وارد بازار ایران میشوند. با این حال تجربه‌ي ما از آیفون ۶s نشان می دهد مدتی طول می کشد تا قیمت آیفون‌هاي اخیر در ایران به تعادل برسند. همچنان‌که در روزهای اول عرضه‌ي آیفون ۶s این تلفن همراه با قیمت‌هاي بالاتر از ۳ میلیون تومان به فروش می رسید.

 

جدیدترین مطالب سایت