سوپرایز شرکت اپل در محصول جدید خود

مجموعه : موبایل
سوپرایز شرکت اپل در محصول جدید خود

رونمایی آیفون 8 وخبر های اپل

 

در تایخ 21 شهر هر سال اپل مدل اخیر موبایل به بازار عرضه می نماید تا بازار را دردست خود نگه دارد امشال در این تاریخ تلفن همراه منحصر به فردی را معرف یمی نماید با ما در سایت تالاب همراه باشید یور اپل امشب به انتظارها پایان می دهد و تولیدات اخیر خود راکه ماه‌هاست اخبار مختلفی راجع به آن منتشر میشود، معرفی خواهد کرد.

به گزارش سلامت آنلاین ، امروز 12 سپتامبر هست و طبق عرف همۀ ساله اپل، قرار هست امشب «21 شهریور» از تولیدات اخیر این شرکت رونمایی شود.

 

امشب اپل سه تلفن همراه معرفی خواهد کرد؛ دو مدل آن آیفون 8 و 8 پلاس نام گرفته که بی شماری شبیه به آیفون 7 هست با این تفاوت که جنس بدنه آن شیشه اي هست و یک مدل دیگر که به علت دهمین سالگرد ساخت آیفون عرضه می شود، آیفون X نام دارد که به نوعی سورپرایز قلمداد می شود.

 

آیفون X دارای بدنه شیشه‌اي، امکان شارژ بی‌سیم و صفحه نمایش بدون لبه هست و به سیستم‌ تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز خواهد بود. حسگر اثرانگشت از آیفون X حذف شده و سیستم تشخیص چهره‌ سه‌بعدی جایگزین آن شده هست که می تواند در یک میلی‌ثانیه، چهره کاربران را شناسایی کند.

 

انتظار می رود اپل در کنار سه آیفون اخیر خود، امشب از نسل سوم اپل واچ، مدل اخیر هدفون بی‌سیم AirPods و همینطور نسل اخیر Apple TV با پشتیبانی از استریم 4K نیز رونمایی کند.

 

مراسم معرفی تولیدات اخیر اپل، امشب در مقر اخیر این شرکت و در سالن تازه تاسیس استیو جابز ساعت 21:30 دقیقه به وقت ایران برگزار می شود.

 

جدیدترین مطالب سایت