گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا + 10 موبایل

مجموعه : موبایل
گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا + 10 موبایل

گران قیمت ترین گوشی : دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از گرانقیمت ترین گوشی هاي‌ دنیا را منتشر کرده ایم.

 

10 گوشی گران قیمت دنیا

اگر فکر میکنید گوشی شـما گران اسـت، پس دوباره فکر کنید! آیفون هاي‌ جدید ممکن اسـت بیش از 1000 دلار قیمت داشته باشند کـه برای اکثر مردم پول زیادی اسـت. اما نه برای دارندگان گوشی هاي‌ موجود دراین فهرست.

 

در واقع تلفن هاي‌ همراه، عمدتاً آیفون، وجود دارند کـه ارزش دارند و بیش از 1 میلیون دلار فروخته شده اند! بنابر این، خودتان را آماده کنید، زیرا این فهرست از 10 گوشی گرانقیمت جهان، ذهن شـما را متحیر خواهد کرد!

 

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اندروید با مشخصات و جزئیات کامل

 

10. Virtue Signature Cobra – سیصد و ده هزار دلار

گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا در سال 1402

نخستین گوشی گرانقیمت در فهرست ما Virtue Signature Cobra اسـت. Virtue بـه ساخت عده اي از بهترین تلفن هاي‌ لوکس در جهان شهرت دارد و نسخه Signature Cobra آن ها نیز از این قاعده مستثنی نیست. Signature Cobra بخشی از سری هشت گوشی محدود اسـت کـه هر گوشی 310000 دلار قیمت دارد.

 

این توسط شرکت جواهرات فرانسوی Boucheron Vertu طراحی و با دست در بریتانیا مونتاژ شد. علاوه بر این‌که خود گوشی با روکش طلایی اسـت، برجسته ترین و تزئینی ترین ویژگی، کبرا اسـت کـه خودرا بـه دور گوشی می پیچد. از طلای جامد ساخته شده و شامل چهارصد و سی و نه یاقوت و دو زمرد اسـت.

 

از آنجایی کـه تنها هشت مورد تا بـه حال ساخته شده‌اند، دستیابی بـه یکی از انها میتواند کمی کابوس باشد، حتی اگر بـه خوبی بـه هم متصل باشید.

 

9. انقلاب طلایی – 488,150 دلار

گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا در سال 1402

بعدی در فهرست، این گوشی چشمگیر 488150 دلاری از گلدویش، یک برند محبوب سوئدی اسـت. The Revolution بخشی از سری سی و دو واحد اسـت و یکی از گرانترین گوشی هایي اسـت کـه تاکنون ساخته شده اسـت. شکل گوشی بـه طور قابل توجهی با اکثر آن ها متفاوت اسـت، کـه تا حدودی بـه انحصار ان می افزاید.

 

علاوه بر این، از طلای سفید و صورتی، چرم ظریف، الماس ساخته شده و دارای یک صفحه نمایش شیشه اي یاقوت کبود اسـت. اگر این کافی نبود، این گوشی همچنین دارای یک ساعت آنالوگ جداشدنی توسط فردریک جوونوت اسـت. اگر نزدیک بـه نیم میلیون دلار برای خرج کردن دارید، پس چرا خودتان را درمان نکنید!

 

8. جکپات Gresso Luxor Las Vegas – یک میلیون دلار

گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا در سال 1402

در رتبه هشتم، ما جکپات لاس وگاس توسط گرسو، طراح لوازم جانبی مشهور جهان را داریم. با یک میلیون دلار می‌توانید یکی از گرانترین گوشی هاي‌ دنیا را داشته باشید. بخشی از یکسری نسخه محدود از تنها سه واحد. هر تلفن همراه با عدد منحصر بـه فرد خود در پشت حک شده اسـت.

 

این گوشی از یک صد و هشتاد گرم طلا و الماس سیاه و هر کدام 45.5 قیراط ساخته شده اسـت. اگر دوست دارید گوشی شـما بافت هاي‌ متفاوتی داشته باشد، پنل پشتی ان از چوب گرانبهای یک درخت آفریقایی دویست ساله ساخته شده اسـت.

 

همچنین تمامی کلیدهای گوشی با یاقوت هاي‌ کبود 32 قیراطی جلا داده شده بـه صورت دستی زیبا شده اند.

 

7. گلدویش لو میلیون – 1 میلیون دلار

گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا در سال 1402

گوشی بعدی کـه مرز 1 میلیون دلاری را شکست، Le Million توسط برند لوکس مشهور Goldvish اسـت. در زمان عرضه، Le Million بـه عنوان منحصر بـه فرد ترین و گرانترین گوشی جهان، درکتاب رکورد های کتاب گینس جای گرفت. این گوشی توسط Emmanuel Gueit، طراح جواهرات و ساعت طراحی شده اسـت.

 

این محصول با طلای سفید 18 عیار ساخته شده و دارای 120 قیراط الماس درجه VVS-1 اسـت و ویترین ان از شیشه سافایر ساخته شده اسـت. دستیابی بـه یک گوشی دشوار خواهد بود، زیرا گلدویش تنها سه گوشی را بـه عنوان بخشی از یکسری نسخه محدود تولید کرد.

 

6. تلفن هوشمند Diamond Crypto – یک و سه دهم میلیون دلار

گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا در سال 1402

 

گوشی هوشمند Diamond Crypto زمانی بـه عنوان گرانترین گوشی جهان شناخته می شد. این گوشی توسط Aloisson طراحی و توسط JSC Ancort ساخته شده اسـت. اکثر تلفن همراه از پلاتین جامد ساخته شده اسـت، در حالی کـه لوگو و دکمه هوم ان از رزگلد ساخته شده اسـت.

 

علاوه بر این، این تلفن دارای 50 الماس از جمله 10 الماس آبی کمیاب اسـت. مقدار کمی چوبی کـه در کناره‌هاي‌ گوشی وجوددارد از Macassar Ebony ساخته شده اسـت. جدا از زیبایی فوق العاده لوکس گوشی؛ نرم‌افزاری کـه از ان استفاده می کند برای گنجاندن یک فناوری رمزگذاری ویژه برای ایمن نگه داشتن اطلاعات حساس مالک توسعه یافته اسـت.

 

بیشتر بخوانید: بهترین زمان برای شارژ گوشی موبایل اندروید | طریقه شارژ صحیح گوشی

 

5. دکمه Kings iPhone 3G – دو و نیم میلیون دلار

گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا در سال 1402

گران قیمت ترین گوشی

 

پنجمین گوشی گرانقیمت جهان آیفون 3G Kings Button اسـت کـه با قیمت 2.5 میلیون دلار بـه فروش میرسد. این گوشی توسط طراح اتریشی پیتر آلیسون طراحی شده اسـت و از رنگ هاي‌ زرد 18 عیار، سفید و رزگلد ساخته شده اسـت.

 

نوار طلای سفید کـه در سراسر لبه گوشی قرار دارد با صد و سی و هشت الماس تزئین شده اسـت.شاید مهم‌ترین و عجیب ترین ویژگی آیفون، الماس تک تراش 6.6 قیراطی باشد کـه برای جایگزینی دکمه هوم اصلی آیفون استفاده شده اسـت.

 

اگر فشار دادن یک الماس 6.6 قیراطی برای جابجایی برنامه هایتان لوکس نیست، پس من نمی‌دانم چیست! این گوشی یکی از زیباترین گوشی هاي‌ موجود در بازار اسـت و در میان طرفداران گوشی بسیار محبوب اسـت.

 

4. Goldstriker iPhone 3GS Supreme – سه و دو دهم میلیون دلار

گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا در سال 1402

مشابه دکمه Kings 3G، Goldstriker 3GS Supreme دارای تعداد زیادی از ویژگی هاي‌ مشابه اسـت اما شامل قیراط بیشتری اسـت. این گوشی یکیدیگر از ساخته هاي‌ موفق استوارت هیوز اسـت و از دویست و هفتاد و یک گرم طلای بیست و دو عیار ساخته شده اسـت.

 

قاب آیفون شامل صد و سی و شش الماس اسـت و لوگوی اپل در پشت گوشی با پنجاه و سه الماس پوشانده شده اسـت. در حال حاضر، مشابه دکمه Kings، Goldstriker همچنین دارای یک الماس تک تراش برای دکمه هوم اسـت، اما این یکی 7.1 قیراط اسـت.

 

اگر تلفن بـه تنهایی اینکار را برای شـما انجام نمیدهد، بسته بندی و نحوه ارائه ان ممکن اسـت! وقتی یک Goldstriker iPhone 3GS Supreme خریداری می‌کنید، یک جعبه گرانیت جامد بـه شـما داده می شود. ساخته شده از یک تکه گرانیت، تزئین شده با چرم مرغوب و طلای کشمیر.

 

3. استوارت هیوز iPhone 4 Diamond Rose Edition – هشت میلیون دلار

گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا در سال 1402

قرار گرفتن در رتبه 3 یکیدیگر از همکاری هاي‌ طراحی آیفون استوارت هیوز اسـت. این iPhone 4 Diamond Rose Edition سومین گوشی گرانقیمت جهان اسـت. برای منحصر بـه فرد نگه داشتن ان؛ تنها دو گوشی تا بـه امروز ساخته شده اسـت کـه هر کدام کاملاً برای صاحبان خود سفارشی شده اسـت.

 

این گوشی از رزگلد جامد ساخته شده و شامل پانصد الماس 100 قیراطی اسـت و لوگوی اپل با پنجاه و سه الماس تزئین شده اسـت. مانند دو گوشی قبلی در فهرست ما، دکمه هوم از یک الماس صورتی تک تراش 7.4 قیراط ساخته شده اسـت.

 

اگر بـه بسته بندی خود علاقه دارید، خوشحال خواهید شد کـه بدانید با 8 میلیون دلار یک جعبه ارائه گرانیتی جامد مانند Goldstriker Supreme و Kings Button نیز بـه شـما می‌رسد.

 

2. استوارت هیوز iPhone 4s Elite Gold – نه و چهار دهم میلیون دلار

گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا در سال 1402

با ادامه سلطه خود در بازار تلفن هاي‌ لوکس و ساختن یکیدیگر از گرانترین گوشی هاي‌ جهان، آیفون بعدی استوارتز هیوز ارزش خیره کننده 9.4 میلیون دلاری دارد. دومین گوشی گرانقیمت دنیا بودن با انتظارات زیادی همراه اسـت. با این گفته، Elite Gold iPhone 4 مطمئناً ناامید کننده نیست.

 

این گوشی دست ساز با الماس پانصد و صد قیراطی پوشانده شده اسـت و پنل پشتی و لوگوی ان از طلای بیست و چهار عیار ساخته شده اسـت. این لوگو همچنین حاوی پنجاه و سه الماس اسـت تا فاکتور شگفت‌انگیز اضافی را بـه ان بدهد و دکمه هوم از یک الماس تک تراش 8.6 قیراطی ساخته شده اسـت.

 

اگر قرار بود ان الماس تک تراش 8.6 قیراطی را گم کنید یا جابه‌جا کنید. پس خوشحال خواهید شد کـه بدانید سرمایه گذاری 9.4 میلیون دلاری شـما همچنین یک الماس تک تراش 7.6 قیراطی اضافی را بـه عنوان پشتیبان برای شـما بـه ارمغان می آورد!

 

اکنون، برای تکمیل ان؛ تلفن دریک جعبه جهنمی عرضه می شود. در واقع، این بیشتر یک سینه اسـت. این از پلاتین جامد با قطعات صیقلی واقعی از استخوان دایناسور اصلی T-Rex ساخته شده اسـت. با چندین سنگ قیمتی کمیاب مانند اوپال، ستاره خورشید استون، روتیل کوارتز، چارویت و پیترسایت تکمیل شده اسـت.

 

1. فالکون سوپرنوا آیفون 6 الماس صورتی – 48.5 میلیون دلار

گران قیمت ترین گوشی های موبایل دنیا در سال 1402

گران قیمت ترین گوشی

 

گرانترین گوشی جهان، فالکون سوپرنوا آیفون 6 پینک دیاموند ادیشن اسـت کـه قیمت باورنکردنی 48.5 میلیون دلار دارد. فالکون سوپرنوا یک آیفون 6 سفارشی اسـت کـه درسال 2004 معرفی شد و با طلای بیست و چهار عیار پوشانده شده و با یک الماس صورتی عظیم در پشت ان تزئین شده اسـت.

 

همچنین از پلاتین پوشیده شده و دارای فناوری پیشگیري از هک اسـت تا اطلاعات مالک را از چشمان کنجکاو ناخواسته در امان نگه دارد. ابرنواختر فالکون الماس صورتی موقعیت ارزشمند همسر ثروتمندترین مرد آسیا و صاحب تیم کریکت هند، نیتا آمبانی اسـت.

 

این گوشی زیباترین گوشی در فهرست نیست، اما هنوز هم گران‌ترین گوشی جهان اسـت، بنابر این برای ان تحسین می شود!

 

بیشتر بخوانید: معرفی گوشی هوشمند موتور ایکس + تصاویر

 

در پایان

امیدواریم از فهرست 10 گوشی گرانقیمت دنیا لذت برده باشید. بـه نظر شـما، آیا می‌توانید بـه زودی یکی از این‌ها را بخرید؟

 

هنوز هم ذهن ما را درگیر می کند کـه بازاری برای این نوع چیزها وجوددارد. با این حال، همه ی چیز نسبی اسـت، پس وقتی پول نقد دارید و می‌خواهید خودرا از بقیه متمایز کنید، پس چرا کـه نه؟!

جدیدترین مطالب سایت