چگونه متوجه شویم که گوشی قاچاق داریم ؟ 

مجموعه : موبایل
چگونه متوجه شویم که گوشی قاچاق داریم ؟ 

نحوه فهمیدن گوشی قاچاق

 

تلفن هاي همراه امروزه در ایران بسیار قاچاق میباشند در ادامه می توانید بیشتر با این یادگیری همراه شوید . 

 

تشخیص موبایل قاچاق , با دقت به اجرایی شدن پروژه ریجستری از روز قبل و اعمال آن در بازار از امروز، تشخیص تلفن همراه اصل و قاچاق از اهمیت بالایی برخوردار هست که خریداران باید به آن دقت مخصوصاً اي داشته باشند.

 

اگر میخواهید بدانید موبایل شما به صورت قاچاق وارد کشور شده یا قانونی هست، در گام اول #۰۶#* را شماره‌گیری کنید تا کد ۱۵ رقمی موبایل تلفن همراه مختص خود «IMEI» را دریافت کنید.

 

چگونه متوجه شویم که گوشی قاچاق داریم ؟ 

 

در گام دوم، کد پانزده رقمی «IMEI» خود رابه سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۸۷ ارسال کنید یا در این پیوند وارد کنید:

 

چگونه متوجه شویم که گوشی قاچاق داریم ؟ 

 

در انتها، پیامی درمورد ثبت یا عدم ثبت شناسه استعلام شده از پنجره واحد تجاری گمرک برای شما ارسال میشود که کد شناسه تلفن همراه شما در گمرک ثبت شده هست یا خیر.

 

بر این زمینه، در صورتی که کد تلفن همراه تلفن همراه ثبت نشده باشد موبایل شما به صورت قاچاق وارد شده هست.

 

چگونه متوجه شویم که گوشی قاچاق داریم ؟ 

 

به گزارش تالاب محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص ابهامات ایجاد شده در ایفا پروژه ریجستری گفت: این پروژه برای موبایل‌هاي تلفن همراه که الان در سطح جامعه فعال هست مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

 

وی همینطور در خصوص تغییر قیمت موبایل‌ تلفن گفت: شایعات افزایش 18 تا 20 درصدی مورد تایید نیست و تنها هزینه گمرگ که نهایتا 5 درصد هست بر روی قیمت لحاظ خواهد شد.

 

گفتنی هست بنا بر اعلام مسئولین این حوزه در خوشبینانه‌ترین حالت 20 درصد ودر بدبینانه‌ترین حالت 5 درصد از موبایل‌هاي تلفن همراه سطح بازار به صورت قانونی وارد کشور شده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت