ایده های ایستگاه نوشیدنی برای مهمانی های بیرون از منزل

ایده های ایستگاه نوشیدنی برای مهمانی های بیرون از منزل

ما در مجله تفریحی تالاب ایده هاي‌ ایستگاه نوشیدنی مورد علاقه خودرا گرد آوری کرده ایم تا مهمانان را سرحال نگه داریم. ایده هاي‌ ایستگاه نوشیدنی ضروری اسـت اگر دوست دارید بـه سبک سرگرم شوید. از این گذشته، چه مهمانی‌هاي‌ منظم با دوستانتان داشته باشید و چه صرفاً با نزدیک‌ترین و عزیزترین خود، مهمان‌هایتان بـه نوشیدنی‌هاي‌ تازه نیاز دارند.

 

11 ایده ایستگاه نوشیدنی برای سرگرمی در فضای باز 

سرو غذای خوشمزه از یک نمایشگر زیبا راهی مطمئن برای ارتقای محیط و موفقیت در رویداد شماست. و راه‌هاي‌ زیادی برای انجام ان وجود داردT از میزهای روستایی تزئین شده با جزئیات بسیار قدیمی گرفته تا سطل‌هاي‌ یخ روشن کـه برای بالا بردن حال و هوای مهمانی عالی هستند.

 

ما ویرایشی از تنظیمات ایستگاه نوشیدنی مورد علاقه خودرا آماده کرده ایم تا شـما برای انجام کارهای بزرگ بعدی خود الهام بگیرید. درکنار سایر ایده‌هاي‌ برتر مهمانی باغ، در کمترین زمان بهترین میزبانی را خواهید داشت.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه بهترین نوشیدنی های خنک و پر انرژی تابستانی

 

1. دور یک پایه لیموناد را با گلدان های زیبا احاطه کنید

ایده های ایستگاه نوشیدنی برای مهمانی های بیرون از منزل

راه اندازی یک ایستگاه نوشابه ایده خوبی برای برنامه ریزی یک عروسی در حیاط خلوت یا دیگر گردهمایی هاي‌ بزرگ در فضای باز اسـت. و چه چیزی می تواند دریک روز گرم تابستانی با طراوت تر از یک لیوان لیموناد تازه فشرده باشد؟

یک ظرف شیشه اي نوشیدنی باعث می‌شود تا مهمانان بـه اسانی از خود پذیرایی کنند. با بطری‌هاي‌ شیر قدیمی و نی‌هاي‌ کاغذی راه راه همراه کنید تا یک پیچ و تاب نوستالژیک داشته باشید، و فراموش نکنید کـه مقدار زیادی یخ، تکه‌هایي از میوه‌هاي‌ تازه بریده شده و شاید چند شاخه نعناع را برای تزئین تهیه کنید. گلدان هاي‌ نقطه اي پر از شکوفه هاي‌ زیبا در اطراف چیدمان برای جذابیت بیشتر و پلارگونیوم ها با رنگ هاي‌ روشن خود همیشه مورد علاقه تابستان هستند.

 

بیشتر بخوانید: جدید ترین دستورالعمل های نوشیدنی سرد با قهوه «آیس کافی» 2022

2. یک پس زمینه رنگارنگ برای ایستگاه نوشیدنی در فضای باز خود ایجاد کنید

ایده های ایستگاه نوشیدنی برای مهمانی های بیرون از منزل

یک راه راحت برای ایجاد احساس خاص تر در ایستگاه نوشیدنی، ایجاد یک پس زمینه نمایشی اسـت. این می تواند بـه سادگی یک صفحه نمایش رنگارنگ باغچه باشد، اما گزینه دیگر این اسـت کـه یک پرده طرح دار زیبا یا طول هاي‌ دیگر پارچه را بـه حصار یا دیوار بچسبانید.

این ایده تزیین حصار باغ مقرون بـه صرفه اسـت و فوراً چیدمان شـما را تازه بـه نظر می رساند. از ظروف شیشه اي در رنگ هاي‌ مکمل استفاده کنید تا طرح را بـه طور هماهنگ بـه هم بچسبانید، و صحنه رابا فانوس هاي‌ شمعی کـه دور میزتان نقطه چین شده اند برای درخشندگی جادویی بـه اتمام برسانید.

 

3. مهمانی های پر جمعیت را با چرخ دستی نوشیدنی سرو کنید

ایده های ایستگاه نوشیدنی برای مهمانی های بیرون از منزل

برای مجالس صمیمی تر، یک چرخ دستی نوشیدنی قابل حمل جایگزینی عالی برای یکبار در فضای باز با اندازه کامل اسـت. طراحی دایره‌اي دولایه مانند این میتواند بـه یک فضای داخلی مدرن افزوده شود. و می توانید پس از پایان مهمانی ان را بـه داخل خانه بیاورید ودر گوشه آشپزخانه بـه همان اندازه شیک بـه نظر می رسد. همیشه میتوانید تا مهمانی بعدی خود در فضای باز، ظروف نوشیدنی رابا گیاهان گلدانی جای گزین کنید.

 

4. اثاثیه داخلی را برای این مناسبت بیرون بیاورید

ایده های ایستگاه نوشیدنی برای مهمانی های بیرون از منزل

اگر آب و هوای خوب در انتظار شماست، بـه جای سرمایه گذاری در مبلمان جدید باغ فقط برای یک رویداد خاص، میز و صندلی هاي‌ داخلی را بـه بیرون بیاورید. شاید یک پیشخوان چوبی کـه طبق معمولً ممکن اسـت در گوشه اتاق مطالعه یا اتاق ناهارخوری داشته باشید، جان تازه‌اي بـه پاسیو شـما ببخشد. کافی اسـت یک میز رومیزی زیبا برای محافظت از ان در برابر ریختن آب اضافه کنید، سپس ان رابا سینی‌هایي از لیوان‌ها و کوزه‌ها پر کنید.

ریسمان کشی همیشه حال و هوای مهمانی را تقویت می‌کند، و حتی اگر تمایل بـه کاردستی دارید، می توانید مقداری را خودتان درست کنید. ما این ایده تخته سیاه را نیز برای یک ایده سرگرم کننده دکوراسیون باغ دوست داریم چرا کـه برای نوشتن منوی نوشیدنی عالی اسـت.

 

5. ظروف قدیمی را برای نمایش نوشیدنی‌های زیبا با هم مخلوط و مطابقت دهید

ایده های ایستگاه نوشیدنی برای مهمانی های بیرون از منزل

تعداد زیادی دکور عروسی در فضای باز و باغ و مهمانی بسیار زیبا برای خرید کاملاً جدید وجوددارد. اما، اگر می خواهید صرفه‌جویی کنید، ارزش ان را دارد کـه مغازه‌هاي‌ دست دوم و بازارهای آنلاین را برای یافتن قطعاتی کـه نوشیدنی‌هاي‌ شـما را یک درجه بالا می برند، بررسی کنید.

سطل‌هاي‌ قدیمی، سطل‌هاي‌ گالوانیزه، کوزه‌ها و سبدهای سیمی، ظرف‌هاي‌ عالی برای افزودن شخصیت بـه چیدمان شـما هستند. با لیموهای تازه یا لیموترش و شکوفه هاي‌ فصلی پر کنید تا حال و هوای روستایی و کلبه اي داشته باشید. شمع هاي‌ مخروطی در شمعدان هاي‌ قدیمی یک لمس دوست داشتنی هستند، و فراموش نکنید کـه برای اضافه کردن بـه تم، حواس تان بـه پارچه هاي‌ رومیزی قدیمی باشد.

 

6. به سراغ یک طرح ساده و پیچیده بروید

ایده های ایستگاه نوشیدنی برای مهمانی های بیرون از منزل

ایده هاي‌ ایستگاه نوشیدنی ساده ودر عین حال زیبا برای ایجاد یک لحن پیچیده عالی هستند. لیوان‌هاي‌ تزئین شده با طرح‌هاي‌ جلوه‌هاي‌ شیشه‌اي برش‌خورده، آب‌نمونه‌هاي‌ زیبا یا لیوان‌هاي‌ کوپه را روی چرخ دستی نوشیدنی طبقه‌بندی شده بچینید. سپس کاسه‌هاي‌ شیشه‌اي رابا یخ و میوه‌هاي‌ تازه پر کنید تا رنگ ان پخش شود.

پایه کیک میتواند بـه صفحه نمایش ارتفاع بیافزاید و سطح دیگری را برای چیدمان لیوان‌هاي‌ اضافی یا شاید گل‌هایي از شکوفه‌ها ارائه دهد. فقط بـه یاد داشته باشید کـه ابتدا گاری بار خودرا در موقعیت خود قرار دهید تا از سقوط یا ریختن ان جلوگیري کنید.

 

7. گلدان های سفالی را برای نگهداری نی ها و دستمال ها بالا ببرید

ایده های ایستگاه نوشیدنی برای مهمانی های بیرون از منزل

اگر از طرفداران ایده هاي‌ باغ ارزان هستید و بـه دنبال راه هایي برای ایجاد یک ایستگاه نوشیدنی شیک هستید، پس این یک رویکرد برنده اسـت. گلدان هاي‌ سفالی قدیمی را بشویید «یا انها را جدید بخرید – طبق معمولً بسیار مقرون بـه صرفه هستند» و با استفاده از شابلون و رنگ تخته سیاه، برچسب هاي‌ زیبا برای ظاهری تازه ایجاد کنید. آن ها برای نگه‌داری نی، دستمال هاي‌ رنگارنگ و کارد و چنگال ایده آل هستند. آن ها را روی یک تخته خردکن چوبی درکنار لیوان هاي‌ انباشته و بطری هاي‌ شیشه اي پر از دمنوش ها و سایر نوشیدنی هاي‌ خوشمزه بچینید تا ظاهری آرام داشته باشید. و هنگامی کـه مهمانی شـما به پایان رسید، همیشه می توانید گلدان هاي‌ خودرا دوباره برچسب بزنید و آن ها رابا گیاهان بکارید.

 

8. بار باغ خود را برای مهمانی آماده کنید

ایده های ایستگاه نوشیدنی برای مهمانی های بیرون از منزل

یکبار باغ کامل یا سوله، پایه اي عالی برای سرو نوشیدنی بـه سبک در مهمانی آفرسکو بعدی شـما اسـت. با بند، روبان، استریمر یا بنرهای با رنگ روشن – هر چه بیشتر بهتر – احساس خاصی داشته باشید و بادکنک ها را فراموش نکنید. با ظروف شیشه‌اي چاپ گرمسیری پر از کوکتل‌هاي‌ جزیره‌اي، و چراغ‌هاي‌ فستونی در بالای سرتان جفت کنید تا مهمانی‌تان را از روز تا شب بی‌دردسر ببرید. مهمانان شـما هرگز نمی‌خواهند آنجا را ترک کنند.

 

9. جعبه‌های چوبی احیا شده را با کنده‌های چوبی برای تنظیم نوشیدنی‌های روستایی جفت کنید

ایده های ایستگاه نوشیدنی برای مهمانی های بیرون از منزل

جعبه‌هاي‌ قدیمی سیب، لوازم بسیار زیبایی را برای یک ایستگاه نوشیدنی در باغ روستایی ایجاد می کنند و می توانند با لیوان‌ها پر شوند یا برای ایجاد سطوح در طرح خود استفاده شوند. با تکه‌هایي از چوب برای داشتن یک لحن طبیعت‌گرایانه جفت کنید .

فنجان‌ها و نعلبکی‌ها و قوری‌هاي‌ چینی با طرح‌هاي‌ زیبا موضوع را گسترش میدهند – چه از ان‌ها برای سرو چای داغ یا کوکتل‌ استفاده کنید.

10. پاسیو خود را با یک نوار شیک ارتقا دهید

ایده های ایستگاه نوشیدنی برای مهمانی های بیرون از منزل

میزهای زیادی وجوددارد کـه می توانید از تامین کنندگان برتر مبلمان فضای باز خریداری کنید. با تعداد زیادی از سبک هاي‌ موجود، پیدا کردن ظاهری متناسب با طرح شـما راحت اسـت، اما ما عاشق این طرح خاکستری شیک برای حیاط خلوت معاصر هستیم.

با فضای ذخیره‌سازی فراوان، سطل یخ داخلی، و قلاب‌هاي‌ دستی برای انبر و سایر ظروف، کاربردی و همچنین شیک اسـت. با ایده‌هاي‌ دکور پاسیو مدرن همراه شوید – بـه شاخ و برگ‌هاي‌ معماری گلدانی، یک فرش طرح‌دار در فضای باز، و شاید یک بخاری پاسیو یا آتش‌دان فکر کنید، برای چیدمانی کـه همیشه آماده سرگرمی اسـت.

جدیدترین مطالب سایت